-
Eρωτηση:
Σε κινητηρα που απαιτει λαδι με προδιαγραφες:
ΑCEA A3, API SL 10w-40
ή
ΑCEA A1/A5, API SL 5w-30Μπορει να μπει 5w-40 με προδιαγραφες ACEA A3/B4/C3 API:SM/CF Mid SAPS?
-
Δεν ξέρω για ACEA γιατί το μανουαλ της suzuki για το sx4 δεν ανέφερε acea αλλά αναφέρει 5-30 ή 10-40 και από την αντιπροσωπεία μου έβαλαν τα motul 8100x-cess 5-40.
Tώρα στα 22.000 σκέφτομαι να βάλω 5-30. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Eρωτηση:Σε κινητηρα που απαιτει λαδι με προδιαγραφες:
ΑCEA A3, API SL 10w-40
ή
ΑCEA A1/A5, API SL 5w-30Μπορει να μπει 5w-40 με προδιαγραφες ACEA A3/B4/C3 API:SM/CF Mid SAPS?
Ναι μπορεί αλλά γιατί να βάλεις λάδι A3 αν μπορείς Α5; Έχει πολλά χλμ ο κινητήρας ή είναι σκληρή η χρήση;
-
mesastou μιας και σε βρήκαμε τώρα κάτσε να σε ρωτήσω κάτι ακόμα αφού είναι ωραίο το παιχνίδι του ψαξίματος λαδιών. Σκέφτομαι σε 5-30 και το modil 1 τί λες?
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Eρωτηση:
Σε κινητηρα που απαιτει λαδι με προδιαγραφες:
ΑCEA A3, API SL 10w-40
ή
ΑCEA A1/A5, API SL 5w-30Μπορει να μπει 5w-40 με προδιαγραφες ACEA A3/B4/C3 API:SM/CF Mid SAPS?
Ναι μπορεί αλλά γιατί να βάλεις λάδι A3 αν μπορείς Α5; Έχει πολλά χλμ ο κινητήρας ή είναι σκληρή η χρήση;
Σκεφτομαι για Motul X-Clean 5W-40. (ACEA A3/B4/C3 API:SM/CF)
Ενδυκνειται λεει για τους συγχρονους IV κινητηρες...*
O κινητηρας εχει 100.000χλμ.
Καθημερινες, κανω μικρες ηρεμες και συντομες αστικες διαδρομες.
Σ/Κ πεφτει που και που κανα ζορισμα.*λογω χαμηλου φωσφορου, θειου και θεικης τεφρας, mid SAPS δηλαδη)
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
mesastou μιας και σε βρήκαμε τώρα κάτσε να σε ρωτήσω κάτι ακόμα αφού είναι ωραίο το παιχνίδι του ψαξίματος λαδιών. Σκέφτομαι σε 5-30 και το modil 1 τί λες?Έχω άποψη μόνο από το 0w40 αλλά όλα τα Mobil 1 είναι πολύ καλά.
Επίσης υπάρχουν πολλά Mobil 1 5w30, δεν γνωρίζω για το fuel economy, νομίζω ότι το EP είναι πολύ καλό αλλά GroupIII και το απλό - σε όνομα - 5w30 πρέπει να είναι GroupIV/V. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Eρωτηση:
Σε κινητηρα που απαιτει λαδι με προδιαγραφες:
ΑCEA A3, API SL 10w-40
ή
ΑCEA A1/A5, API SL 5w-30Μπορει να μπει 5w-40 με προδιαγραφες ACEA A3/B4/C3 API:SM/CF Mid SAPS?
Ναι μπορεί αλλά γιατί να βάλεις λάδι A3 αν μπορείς Α5; Έχει πολλά χλμ ο κινητήρας ή είναι σκληρή η χρήση;
Σκεφτομαι για Motul X-Clean 5W-40. (ACEA A3/B4/C3 API:SM/CF)
Ενδυκνειται λεει για τους συγχρονους IV κινητηρες...*
O κινητηρας εχει 100.000χλμ.
Καθημερινες, κανω μικρες ηρεμες και συντομες αστικες διαδρομες.
Σ/Κ πεφτει που και που κανα ζορισμα.*λογω χαμηλου φωσφορου, θειου και θεικης τεφρας, mid SAPS δηλαδη)
Αν το Σ/Κ το ζόρισμα δεν είναι παρατεταμένο μπορείς να πας σε 5w30 ή 0w30. Θα έχεις κέρδος σε μείωση φθοράς στις σύντομες διαδρομές σου. Συντηρητικά επιλέγεις Α3, ποιο τολμηρά Α5.
Αν σου καίει πάνω από 500ml ανά 5000 χλμ - στο περίπου - το ξαναβλέπουμε.
Απλά απόψεις. Ότι και να κάνεις από αυτά δεν υπάρχει θέμα. -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Ναι μπορεί αλλά γιατί να βάλεις λάδι A3 αν μπορείς Α5; Έχει πολλά χλμ ο κινητήρας ή είναι σκληρή η χρήση;
Mε την ευκαιρία να ρωτήσω, όταν ο κατασκευαστής λέει Α1/Α5 ή Α3 τότε είναι προτιμότερο να βάλουμε Α5 αντί Α3 ;
Το έχω σαν απορία -
σταματηστε να ασχολειστε με τα λαδια,βαλτε αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης και μην κανετε πειραματα με τα αυτοκινητα σας.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σταματηστε να ασχολειστε με τα λαδια,βαλτε αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης και μην κανετε πειραματα με τα αυτοκινητα σας.Αυτο κανουμε, απλα το συζηταμε λιγακι αν δε σε πειραζει...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
σταματηστε να ασχολειστε με τα λαδια,βαλτε αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης και μην κανετε πειραματα με τα αυτοκινητα σας.
Αυτο κανουμε, απλα το συζηταμε λιγακι αν δε σε πειραζει...
οχι,να σταματησετε αμεσως την συζητιση
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
χωρίς να μας νοιάζει αν όντως για άλλους λόγους χρειάζεται ένα πιο παχύ λάδι, δεν υπάρχει περίπτωση με λεπτόρρευστο να έχει καλύτερη ροή και καλύτερη απαγωγή θερμότητας και να έχει χαμηλότερη θερμοκρασία;Ναι.
-
Πάντως πριν από χρόνια όταν είχα ρωτήσει τον Alexander Ηornoff της Motul αν μπορώ να χρησιμοποιώ to 8100 5W40 όλο το χρόνο για να μην αλλάζω ιξώδες και να το σκίζω στο βουνό μου απάντησε 300V 10W40 το χειμώνα και 15W50 το καλοκαίρι.
-
Παρόλα αυτά όμως άμα ρωτήσει κανείς τι λάδι να βάλει, αμέσως σε κανένα 0w-30 ή 5w-30 άντε 5w-40 βαριά βαριά τον πηγαίνετε.
-
Εννοείται, εδώ άλλοι προτείνουν golf σε ερώτηση για το σφολιάτα να χρησιμοποιήσει για τυρόπιτα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παρόλα αυτά όμως άμα ρωτήσει κανείς τι λάδι να βάλει, αμέσως σε κανένα 0w-30 ή 5w-30 άντε 5w-40 βαριά βαριά τον πηγαίνετε.να το σκίζω στο βουνό.
Εξάλλου το 300V 10W40 αποδείχτηκε πολύ βαρύ για το μοτεράκι του matiz, σα να έβαλα 25W70 ένα πράγμα και είχε αστάθεια στα ρελαντί + του ότι μου έκοψε 5-10 χιλ. τελική.
Δεν το ξαναέβαλα από τότε , το Mobil 15W50 πάντως στρόφαρε μια χαρά. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παρόλα αυτά όμως άμα ρωτήσει κανείς τι λάδι να βάλει, αμέσως σε κανένα 0w-30 ή 5w-30 άντε 5w-40 βαριά βαριά τον πηγαίνετε.Δεν το νομίζω..'Ισα-ίσα που στην ερώτηση κάποιου μέλους σχετικά με το τι ιξώδες ή μάρκα λιπαντικού πρέπει να χρησιμοποιήσει στο αυτοκίνητό του γράφονται άμεσα απαντήσεις του τύπου 'τι γράφει ο Κατασκευαστής στο μάνιουαλ' ή 'τι χρήση κάνεις στο αυτοκινητό σου' και μετά γίνονται οι ανάλογες προτάσεις .
Εξάλλου είπαμε...10w40 ftw!
Γιατί όχι και 20w50...
-
Το 20w-50 ήταν επί σειρά ετών το νούμερό μου. Το κράταγα για 5.000 χλμ.
Μετά το 2000 με κάποια ακριβότερα και ισχυρότερα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου κατέβηκα στο 10w-40 και εκεί έμεινα. Μάλιστα τώρα που δεν έχω χρόνο, και το αυτοκίνητό μου έχει μια ποδιά σκέτο μπελά στο μπάσε βγάλε, βάζω 10w-40 ολοχρονίς και τα αλλάζω στα 10.000 χλμ. μαζί με το φίλτρο.
Δεν βλέπω να αλλάζει το σκηνικό αυτό σύντομα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Πάντως πριν από χρόνια όταν είχα ρωτήσει τον Alexander Ηornoff της Motul αν μπορώ να χρησιμοποιώ to 8100 5W40 όλο το χρόνο για να μην αλλάζω ιξώδες και να το σκίζω στο βουνό μου απάντησε 300V 10W40 το χειμώνα και 15W50 το καλοκαίρι.Η λέξη-κλειδί για τον Hornoff ήταν 'σκίσιμο' και μάλιστα σε ανάβαση (βουνό). Απόλυτα φυσιολογική η απάντησή του μιας και το 5w-40 Excess δεν είναι και ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η Motul από άποψη αντοχής.
Παρόλα αυτά όμως άμα ρωτήσει κανείς τι λάδι να βάλει, αμέσως σε κανένα 0w-30 ή 5w-30 άντε 5w-40 βαριά βαριά τον πηγαίνετε.
Από τη στιγμή που ο κατασκευαστής προτείνει τα άνω ιξώδη δεν βρίσκω τον λόγο να αντιπροτείνουμε διαφορετικό ιξώδες (διαφορετική εταιρεία ναι), μιλώντας πάντα για νορμάλ χρήση και μη βελτιωμένα μοτέρ...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
βάζω 10w-40 ολοχρονίς και τα αλλάζω στα 10.000 χλμ. μαζί με το φίλτρο.Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά εγώ δε θα τα κρατούσα για πάνω από 7500 χλμ . Έχουν πολλά βελτιωτικά ιξώδους και όταν αρχίζουν να 'σπάνε' δημιουργούν κατάλοιπα στα πιστόνια. Not good, ρώτα και τον Bill33.
Περι λιπαντικών γενικώς