-
Ο χρήστης kpv έγραψε:
Παιδια , μολισ ειδα το chevrolet aveo 1,2 με 84 hp. καινουργιο βγαινει με την εκπτωση που κανουν τωρα 9.600 . Φαινετε καλη περιπτωση , τι λετε ?Μάλλον όχι
-
Ακυρο το aveo η εκπτωση τελειωσε για το 1,2 και το 1,4 βγαινει στα 11.000 , δεν αξιζει.
Θα παω να δω και τo grande punto που το δινει με 50 δοσεις ατοκες , εχει 12.900 στα 75 αλογα και 13.700 στα 95 που μαλον συμφερει και καλυτερα. -
207 95αρι, έχει 1300 έκπτωση ή 48 άτοκες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
207 95αρι, έχει 1300 έκπτωση ή 48 άτοκες.Ναι αλλα πολυ πιο ακριβα ανταλακτικα και συντηρηση απο την φιατ και χειροτερη αξιοπιστια. Στο 307 του θειου μου που ειναι 2 χρονων του πητσικαρανε τα φωτα απο την ζεστη και η εγγυηση του ειπαν δεν ισχυει γιατι δεν χαλασαν , αναβουν!!! Απαλευτοι οι ανθρωποι..
-
Δεν θα το λεγα για τα ανταλλακτικά, ούτε για την αξιοπιστία. Τα ίδια σκ@τά μπορούν να γίνουν και τα δύο, αν σου κάτσει λεμόνι.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα που αναφέρεις βέβαια είναι θέμα αντιπροσώπου και του θείου σου που δεν αντέδρασε σωστά. -
Αμα το 207 συγκρινεται σε ποιοτητα με το Fiat,τοτε και εγω ειμαι ο προεδρος του κοινοβουλιου...
Οπως ειπε και ο Κωστας,αμα ειναι να σου κατσει στραβο αμαξι,οτι και να ειναι,θα σου βγαλει τα πιο απιθανα πραγματα.
Σχετικα με την εκπτωση του 207,μεχρι τελος του μηνα ισχυει παντως...Οσο για τα πετσικαρισμενα φωτα που λες,αμα εβαλε τιποτα xenon ή περιεργες λαμπες,καλως κανουν και δεν του τα αλλαζουν.Αν οχι,τοτε ας τους κυνηγησει,παντως να πετσικαρουν φωτα απο τις θερμοκρασιες,πρωτη φορα το ακουω...
-
Ρε παιδια τι να σας πω , οντος ειναι και θεμα τυχης αλλα τα φιατακια εχουν δειξει οτι μπορει να μην εχουν το φινιρισμα η την συναρμολογηση των γαλικων αλλα σε θεμα βλαβων ειναι σαφως πιο αξιοπιστα και απο τιμες ανταλακτικων παιδια δεν υπαρχει συγκριση. Ενδεικτικα να αναφερω οτι μια τετραδα μπουζι για το twingo το 99 που εχω τωρα κανει 65 ευρω στην renault , ενω στο gp που ρωτησα 35..
-
Το 207 peugeot είναι, όχι renault. Η renault στα επίσημα συνεργεία της έχει όντως τραγικές τιμές, η peugeot/citroen είναι σε αρκετά νορμάλ επίπεδα.
-
Η δική μου γνώμη είναι Suzuki Swift (νομίζω βγαίνει και σε έκδοση 4χ4)
-
Ο χρήστης kpv έγραψε:
Ρε παιδια τι να σας πω , οντος ειναι και θεμα τυχης αλλα τα φιατακια εχουν δειξει οτι μπορει να μην εχουν το φινιρισμα η την συναρμολογηση των γαλικων αλλα σε θεμα βλαβων ειναι σαφως πιο αξιοπιστα και απο τιμες ανταλακτικων παιδια δεν υπαρχει συγκριση. Ενδεικτικα να αναφερω οτι μια τετραδα μπουζι για το twingo το 99 που εχω τωρα κανει 65 ευρω στην renault , ενω στο gp που ρωτησα 35..Το παραδειγμα με τα μπουζι ειναι λιγο ατοπο καθως οταν δεν αναφερεσαι σε ιδιες προδιαγραφες,τοτε δεν μπορεις να συγκρινεις και τιμες.
Πχ εχει μπουζι με 15Ε/τετραδα για 10.000 χλμ και εχει μπουζι με 80Ε/τετραδα για 100.000 χλμ. -
Τα μπουζι ηταν απλα ενα παραδειγμα οπως ειπα , το οτι τα γαλλικα ειναι πιο ζημιαρικα απο τα υπολοιπα νομιζω οτι ειναι γεγονος , αρκει και μια απλη ματια στους πινακες του aytotriti περι αξιοπιστιας , περα βεβαια απο τις προσωπικες εμπειριες του καθενος (και εγω αυτη την στιγμη γαλλικο εχω ) . Κατα την γνωμη μου πιο αξιοπιστα ειναι τα ιαπωνικα και μετα απο αυτα ακολουθουν τα φιατ τα οποια εχουν και το μεγαλο συν των φθηνων ανταλακτικων , αρκει μια βολτα στην σπυρου πατση για να δεις ποσο κανει μια μεταχειρισμενη μηχανη ενος γαλικου σε σχεση με μια αντιστοιχου κυβισμου και οιποδυναμης για ενα αντιστοιχου τυπου μοντελο της φιατ ( πχ. 206 με Punto ). Οσο για τα γερμανικα δηλαδη των ομιλο vag ( bmw και mercedes ειναι τελειως αλλη κατηγορια και η opel δεν ειναι γερμανικη πια ) εχουν καταντισει να συναγονιζονται την alfa romeo σε βλαβες. ( το προβλημα στα παραθυρα του golf εχει γινει ανεκδοτο πια ).
Ενα αλλο παραδειγμα τιμης οσον αφορα τα γαλλικα που μολις ειδα ( οποιος θελει ας παρει τηλεφωνο στην λαμδα και στην Lion hellas να ρωτησει ) , ηλεκτρικοι καθρεπτες 207 = 260 ευρω ο ενας . gp = 178 ο ενας
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Σχετικα με την εκπτωση του 207,μεχρι τελος του μηνα ισχυει παντως...
ενώ μετά δεν θα κάνουν τίποτα?
-
Επίσης μέχρι τέλος του μήνα ισχύει η προσφορά της Opel για 6 χρόνια άτοκα + 6 χρόνια εγγύηση για όλα της τα μοντέλα εκτός (δυστυχώς) του Insignia
-
Ο χρήστης kpv έγραψε:
Ενα αλλο παραδειγμα τιμης οσον αφορα τα γαλλικα που μολις ειδα ( οποιος θελει ας παρει τηλεφωνο στην λαμδα και στην Lion hellas να ρωτησει ) , ηλεκτρικοι καθρεπτες 207 = [b]260 ευρω ο ενας . gp = 178 ο ενας[/b]
Καποιο λαθος κανεις ή εγινε παρανοηση...
Ο καθρεφτης κανει περιπου 170-180Ε ο ενας(ηλεκτρικος φυσικα) και περιπου στα 280Ε ο ενας(ηλεκτρικα αναδιπλουμενος σαν του GT).Περι αξιοπιστιας γαλλικων δεν το σχολιαζω,μαλλον ολοι οσοι αγοραζουν πια PSA και Renault εχουν κομπλεξ μαζοχισμου και γουσταρουν να πληρωνουν συνεχεια στα συνεργεια...
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Ενα αλλο παραδειγμα τιμης οσον αφορα τα γαλλικα που μολις ειδα ( οποιος θελει ας παρει τηλεφωνο στην λαμδα και στην Lion hellas να ρωτησει ) , ηλεκτρικοι καθρεπτες 207 = [b]260 ευρω ο ενας . gp = 178 ο ενας[/b]
Καποιο λαθος κανεις ή εγινε παρανοηση...
Ο καθρεφτης κανει περιπου 170-180Ε ο ενας(ηλεκτρικος φυσικα) και περιπου στα 280Ε ο ενας(ηλεκτρικα αναδιπλουμενος σαν του GT).Περι αξιοπιστιας γαλλικων δεν το σχολιαζω,μαλλον ολοι οσοι αγοραζουν πια PSA και Renault εχουν κομπλεξ μαζοχισμου και γουσταρουν να πληρωνουν συνεχεια στα συνεργεια...
Φιλε μου το απογευμα πηρα απο περιεργεια τηλ. στην λαμδα και την λιον επειδη με ενδιαφερει πολυ το κοστος των ανταλλακτικων για ενα αυτοκινητο πολης οπου μικροζημιες δυστηχως ειναι πολυ πιθανον να συμβουν και μου ειπαν αυτες τις τιμες , μαλιστα διευκρινησα οτι ειναι μονο ηλεκτρικοι ( ουτε θερμαινομενοι , ουτε αναδιπλουμενοι ) . Τωρα τι να σου πω , αν δεν βαριεσαι κανε και εσυ αυριο ενα τσεκ.
Παντως εγω το υποσχεθηκα στον εαυτο μου οτι αλλο γαλλικο δεν ξαναγοραζωΑυτο γιατι το γραψες με ψυρες ??
-
Εκανα τσεκ την προηγουμενη Πεμπτη καθως φιλος με 207 Rallye θελει να βαλει τους αναδιπλουμενους του GT,για αυτο και στο ειπα με τοσο σιγουρια.
Αν μη τι αλλο,εδω και 20 περιπου χρονια τα ανταλλακτικα της PSA ειναι σε παααρα πολυ λογικες τιμες,σε αντιθεση με την Renault οπου εχεις απολυτο δικιο οτι ειναι παραλογα υπερτιμημενα. -
εγω παντως εχω την αποψη οτι απο αντιπροσωπειες τα ανταλλακτικά της πεζο ειναι υπερτιμημένα οχι σε μεγάλο βαθμο αλλα εινα.απο γαλλικα...3 πεζο και τρια σιτροεν υπαρχουν στην οικογενεια και το καθενα βγαζει τα προβληματακια του και διαπιστώσαμε πως οι αντιπρωσοπειες γδέρνουν άσχημα
-
Όσο μπορώ να έρθω στην θέση σου και τις ανάγκες σου θα κοιταγα το swift 1,3 πρώτα και μετά το ... c3 1,4 16v . Όμως πρώτα θα έψαχνα μήπως βρω το fiesta που μόλις σταμάτησε η παραγωγή του, σε 1,6 όμως, έστω και ελαφρά μεταχειρισμένο. Το θεωρώ ιδανικο και .... κανονικό αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς. Ομως γούστα είναι αυτά!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εγω παντως εχω την αποψη οτι απο αντιπροσωπειες τα ανταλλακτικά της πεζο ειναι υπερτιμημένα οχι σε μεγάλο βαθμο αλλα εινα.απο γαλλικα...3 πεζο και τρια σιτροεν υπαρχουν στην οικογενεια και το καθενα βγαζει τα προβληματακια του και διαπιστώσαμε πως οι αντιπρωσοπειες γδέρνουν άσχημαΕγώ πάλι δεν τα βρίσκω καθόλου υπερτιμημένα. Αναφέρεσαι σε αναλώσιμα ή σε ανταλλακτικά φανοποιείας;
-
δε καταλαβαινω τι σας επιασε με τα πεζω και τα ρενω...ο ανθρωπος δε θελει να παρει γαλλικο, το πε...εφοσον εχει σχηματισει αποψη για τη ποιοτητα και τις τιμες τζαμπα μιλατε..
Σας παρακαλώ βρε σείς , βοήθεια...