-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ναι αλλα και το ομολογουμενως εξαιρετικο S3 εχει θεοποιηθει αλλα εκει δεν σε πειραζει η θεοποιηση γιατι το εχεις...απο ποιον θεοποιηθηκε??ολοι το κραζουν(γτπ τιμονι,τουρμπο-πετσινα αλογα,lag,ψευδο4κινηση, αδιαφορη εμφανιση, κουμπια εσωτερικου turboX και αλλα)
ακομα και ο 'ειδικος' τυπος δεν ειδα να σκιζει τα ρουχα του για αυτο
ενα κυριλλε αμαξι χωρις αισθηση που και ο πιο κουλος το οδηγει γρηγορα.. αυτο ειναι το ζουμι των κριτικων του(πραγμα με το οποιο συμφωνω!)και δε νομιζω καποιος να το θεωρει evo(ασχετα αν πλησιαζει κααααπως), σιγουρα παντως οχι εγω
το θεμα ειναι να ξερει ο αλλος τι αγορασε, εγω τουλαχιστον ηξερα για αυτο ειμαι και ικανοποιημενος..
αν με εβλεπες πουθενα να μιλαω για rally replica,τιμονια ξυραφια, αναρτηση τραπεζι και οτι συγκρινεται με porsche ,τοτε να με μουτζωνες!!! δεν εχω υποπεσει ομως σε τετοια σφαλματα νομιζω
αντιστοιχα δε μπορω να ακουω οτι υπαρχει συγκριση του mx5 με mps ή rx8 με 350Ζτελος το να ειπωνονται καλα σχολια για ενα αυτοκινητο που μου αρεσει πολυ,ειναι καπως λογικο να μη με βγαζει και απο τα ρουχα μου
πιστευω ομως οτι αφου σου ειπα την αποψη μου να σου ξεκαθαρισα τουλαχιστον το τι πιστευω εγω για αυτο -
Καταλαβαινω γιατι το πηρες και καταλαβαινω την αποψη σου, ομως θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω και να πω οτι οποιο εντυπο και αν εχω διαβασει μονο πολυ καλες κριτικες εχω δει, δεν ειδα πουθενα να το θαβουν και πουθενα αυτα που γραφεις συγκεκριμενα. Εκει που εστιαζω δεν ειναι αν ειναι η δεν ειναι καλο το S3, απλα αν θεοποιουν το MX5 γι'αυτο που ειναι, αλλο τοσο θεοποιουν και το S3 στην κατηγορια του, οποτε θα ηθελα να σε πειραζει και η θεοποιηση του S3 οπως αυτη του MX5. Απ' οσο βλεπω εσυ δεν θεωρεις οτι λαμβανει καλες κριτικες οποτε εξ'αρχης τελειωνει η υποθεση.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ενω τα αλογα ειναι εξ'ορισμου αποκλειστικη προτεραιοτητα για καποιον που θα παρει mazda 3 mps??επισης απο ποτε τα αλογα (ή καλυτερα τα κιλα ανα ιππο) δεν εχουν σχεση με το πώς στριβει ενα αυτοκινητο??
τα αυτοκινητα δεν επιταχυνουν μεσα στη στροφη??στην εξοδο αυτης μηπως??εννοειται οτι το στησιμο ειναι παρα πολυ σημαντικο οταν λεμε οτι ενα αυτοκινητο ειναι καλυτερο ή χειροτερο απο ενα αλλο, αλλα και η ιπποδυναμη δεν παιζει καποιο ρολο??
ειλικρινα γιατι καποια αυτοκινητα θεοποιουνται δε θα το καταλανω ποτε..
Ρε συ,πρόσεχε λίγο καλύτερα τι γράφει κάποιος.Μην μηδενίζουμε την (όποια) βάση συζήτησης κάθε φορά.
Δεν θα βγει πουθενά αυτό.Το είπα παραπάνω,τα άλογα δεν είναι 1η προτεραιότητα γι αυτοκίνητα όπως Mazda RX8,Mx5.Θeς κι άλλα?
ΟΚ,Lotus Elise,Honda Integra Type R (όσο έβγαινε),Toyota MR2 and so on...Μόνος σου συσχετίζεις την ιπποδύναμη με το βάρος.Αυτό αλλάζει τα δεδομένα.Όταν μια εταιρία την απασχολεί σοβαρά το βάρος και εν τέλει η αναλογία κιλών ανα ίππο και φυσικά το πως θα τη βελτιώσει,εντάσσεται σε αυτό που (πάλι) είπα
και πιο πάνω 'περι μελετημένου'.
Α,και κανείς δεν θεοποίησε κανένα αυτοκίνητο.Συζητούμε με επιχειρήματα,'ψειρίζοντας' τα εν λόγω αυτοκίνητα.Τώρα βέβαια,το που κολλά το MX-5 με το 3 MPS,δεν έχω καταλάβει ακόμα,καθώς είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα.Άλλες φιλοσοφίες,άλλες ανάγκες εξυπηρετούν,άλλες κατηγορίες.
-
η αποψη μου ειναι οτι αν δεν ηταν πισωκινητο δεν θα το επαιρνε κανεις .
-
...κι αν ειχε εναν αξονα ακομη, θα ηταν τριαξονικο και θα το συγκρινατε με καμια νταλικα. Ελεος βρε παιδια...
Αν θελει καποιος να καταλαβει γιατι ενα οποιοδηποτε ΜΧ5 ειναι ακριβο (που δεν ειναι, μια και μπορει πλεον να παρει κανεις ενα καινουργιο ΜΚ3, με την μικροτερη τιμη που εχει υπαρξει ποτε στα 20 χρονια που παραγεται το αγαπημενο Μιατακι μας....), ΑΡΚΕΙ να ζησει με ενα τετοιο εστω για ενα ΣΚ. Μετα απο αυτο το ΣΚ, σιγουρα θα ξερει το γιατι που ψαχνετε ολοι...
-
@georgetz οκ καταλαβα τι θες να πεις
-
όχημα Α > 1000 κιλά, 200 ίπποι
όχημα Β > 2000 κιλά, 400 ίπποιΣτην ευθεία ισοδύναμα - ceteris paribus.
Στις στροφές, το Α θα είναι πολύ μπροστά - ceteris paribus.Tα κιλά ΔΕΝ θέλουν να στρίψουν. Ούτε και να επιταχύνουν ή να φρενάρουν θέλουν, βέβαια, αλλά αυτή τους η άρνηση είναι πιο 'γραμμικά' και ποσοτικά αντιμετωπίσιμη, από μοτερούκλες και φρενούκλες.
Όμως, η άρνηση να στρίψουν, δεν αντιμετωπίζεται ποτέ εξ ίσου αποτελεσματικά, γιατί η ανάρτηση είναι το Μέγα Χάος, ΔΕΝ μπορεί να φτιαχτεί σωστά μόνον σε Η/Υ, θέλει κουλτούρα δεκαετιών και ωκεανούς βενζίνης και ιδρώτα προικισμένων ανθρώπων σε πίστες και βουνά. Και έχει όρια εξέλιξης πολύ πιο στενά, και της ζητώνται τα πιο αντιφατικά πράγματα.
Μπορείς να φτιάξεις '30%' πιο δυνατό μοτέρ ή φρένα, γιατί αυτά είναι, φυσικώς και μηχανολογικώς, μετρημένα κουκιά. ΔΕΝ μπορείς να πεις 'θα φτιάξω ανάρτηση 30% καλύτερη', μεταξύ άλλων γιατί η επίδοσή της δεν μετριέται μόνον με έναν τρόπο και σε έναν τομέα. Δεν υπάρχει μονάδα μέτρησης 'αποτελεσματικότητας ανάρτησης'Περιττό βέβαια να ειπωθεί ότι και οι διαμήκεις φορτίσεις από γκάζι και φρένα, απαιτούν και κατάλληλη ανάρτηση για να τις διαχειρισθεί - υπεραπλούστευσα αναφερόμενος σε κινητήρα και φρένα, ξεχωρίζοντάς τα από την ανάρτηση.
-
καλα με εντυπωσιασες!!!
ολα αυτα που ειπες ειναι σωστα.βεβαια περα απο αναρτηση δεν υπαρχει και το πλαισιο??
ενα ανοικτο αυτοκινητο κι ας εχει θεικη κατανομη βαρους, δε γινεται να υστερει σε σχεση με ενα κλειστο αυτοκινητο που βασιζεται σε ενα κορυφαιο πλαισιο και ας ειναι αυτο το κλειστο εμπροσθοβαρο?οσο για το βαρος και γω συμφωνω οτι ειναι το μεγαλο προβλημα στα συγχρονα αυτοκινητα, ομως μην ξεχναμε οτι καποια απο τα πιο κορυφαια σπορ οχηματα της εποχης μας ειναι αρκετα βαρια και μεταξυ αυτων υπετερουν συνηθως αυτα που εχουν καλυτερη αναλογια κιλων/ιππο.
για παραδειγμα η 599 ,η carrera turbo και το gtr που δεν ειναι ελαφρια οχηματα ειναι κορυφαια στις στροφες.
το gtr μαλιστα που ειναι αρκετα πιο βαρυ απο την carrera αμφισβητει στα ισια τη κυριαρχια της..
ασυνηθιστο φαινομενο μεν, αλλα εχει συμβει κι αυτο!
βεβαια θα πει καποιος οτι η carrera εχει τη γνωστη 'κακη' κατανομη βαρους,αυτη ομως δε την εμποδιζε τοσο καιρο να ειναι εκει που ειναι.αρα μηπως το στησιμο δεν εχει τοσο μικρα περιθωρια βελτιωσης?
δε μιλαω μονο για την αναρτηση, αλλα για τα διαφορικα, τη κατανομη βαρους ,τα ελαστικα ακομα και τα λογισμικα και παει λεγοντας..και κατι αλλο..ποσες φορες εχουμε δει πιο κακοστημενα(συμφωνα με τις συνηθισμενες αποψεις) οχηματα να κερδιζουν στα ισια πιο τελεια ζυγισμενα αυτοκινητα??
μηχανολογος δεν ειμαι και δε μπορω να εξηγησω καποια πραγματα, απλα παρατηρωντας βλεπω οτι καμια φορα τα πραγματα δεν ειναι και τοσο απλα
-
Qsis η carrera έφτασε εκεί που έφτασε το στήσιμό της εν έτη 2003 ή δεν ξέρω εγώ πότε ακριβώς βγήκε η 997. Και είναι αυτό που είπε ο coyot...χρόνια πείρας, έρευνας και το μεράκι κατάφεραν να βελτιώσουν αυτήν την κακή διάσταση που και στο κάτω κάτω ακόμα και τώρα έχει πιο περιορισμένα όρια απο ένα εμπρός κινητήρα κίνηση πίσω καλοζυγισμένο αμάξι (π.χ 599).
Και πάλι θα κάνουμε μάλλον την συζήτηση με το συγκριτικό… δυνατότερο Vs καλλίτερα στημένο αμάξι που σε μία πίστα το πιο καλά στημένο μπορεί να εξισορροπήσει αυτήν την διαφορά στην ιπποδύναμη και να κάνει ίδιους χρόνους μίας και οι χρόνοι όπως λες εσύ είναι αυτό που μετράει.
Γιατί όμως συγκρίνεις άσχετα πράγματα?? σύγκρινες την ακαμψία του πλαισίου του ΜΧ5 με ενός κλειστού πλαισίου. Ναι σίγουρα το κλειστό έχει μεγαλύτερη ακαμψία. Αυτό που λένε όλοι όμως είναι οτι συγκριτικά με άλλα ανοιχτά σπορ αυτοκίνητα και μάλιστα πολύ ακριβότερα το ΜΧ5 έχει κορυφαία ακαμψία.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...και κατι αλλο..ποσες φορες εχουμε δει πιο κακοστημενα(συμφωνα με τις συνηθισμενες αποψεις) οχηματα να κερδιζουν στα ισια πιο τελεια ζυγισμενα αυτοκινητα??μηχανολογος δεν ειμαι και δε μπορω να εξηγησω καποια πραγματα, απλα παρατηρωντας βλεπω οτι καμια φορα τα πραγματα δεν ειναι και τοσο απλα
Η απάντησή στην πάνω ερώτησή σου είναι στην επόμενη πρότασή σου! Γιατί πάρα πολλά παίζουν και επειδή οι συγκρίσεις δεν μπορούν να γίνουν με τόσους πολλούς αστάθμητους παράγοντες που όμως παίζουν το ρόλο τους.... Σίγουρα το καλοστημένο και καλοζυγισμένο είναι καλό πράμα αλλά...:
- μπορεί να είναι καλοστημένο για το πρώτο μέρος του αγώνα αλλά να υστερεί στο δεύτερο. Βλέπε και στην F1 που σε κάθε τμήμα της πίστας προηγείται διαφορετικός. Άρα το καλό ζύγισμα και στήσιμο είναι πολύ σχετική έννοια αφού εξαρτάται από τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής και του τρόπου χρήσης. Και κάτι που θεωρούμε γενικά καλοστημένο μπορεί να είναι λάθος για κάποιες συνθήκες.
- οδηγός, εμπειρία σε αυτοκίνητο και διαδρομή, κέφια, έμπνευση, κούραση κλπ.
- κινητήρας και καμπύλες αυτού και συνδυασμός με μετάδοση (κάποιες σχέσεις μπορεί να ταιριάζουν με κάποιες συνθήκες της διαδρομής ή όχι)
- ελαστικά και πίεσα αέρα, οι σωστοί συνδυασμοί μπορεί να λειτουργούν καλύτερα σε κάποια σημεία ή σε κάποιες συνθήκες φορτίου θερμοκρασίας....
Όποιος καταφέρει να συνδυάσει όλα τα παραπάνω στον πιο κατάλληλο συνδυασμό για τη συγκεκριμένη διαδρομή τη συγκεκριμένη μέρα έχει τις περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει... Πιθανότητες και όχι σιγουριά λέω γιατί πάντα παίζει ρόλο και η τύχη!
-
Πολύ χρήσιμες οι επισημάνσεις του Όνυχα και του Ρ-Χρήστου.
Να προσθέσω ότι οι ιδιότητες κάθε οχήματος είναι και θέμα οικονομικό-εμπορικό και εν γένει σκοπιμότητας της ύπαρξής του. Η τεχνολογία υπάρχει.
Τα μονοθέσια της F1 είναι κάμπριο! Το ίδιο και η Carrera GT. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Πολύ χρήσιμες οι επισημάνσεις του Όνυχα και του Ρ-Χρήστου.
Να προσθέσω ότι οι ιδιότητες κάθε οχήματος είναι και θέμα οικονομικό-εμπορικό και εν γένει σκοπιμότητας της ύπαρξής του. Η τεχνολογία υπάρχει.
Τα μονοθέσια της F1 είναι κάμπριο! Το ίδιο και η Carrera GT.Ε καλά, δεν είναι cabrio αυτά. Ανθρακονημάτινες 'μπανιέρες' είναι, καμία σχέση με τα γνωστά μας carbio. Το ίδιο ήταν και η F50.
-
Άλλο μια F1 που φτιάχνεται από ανθρακονήματα και άλλο μια Boxster που φτιάχνεται με τα ίδια υλικά που φτιάχνεται και ένα αυτοκίνητο πόλης (υπερελαστικός χάλυβας κλπ.)
Εφόσον τα περισσότερα κεντρομήχανα δεν χρησιμοποιούν τεχνολογία και υλικά άλλου επιπέδου από τα απλά αυτοκίνητα, σαφώς και τίθεται θέμα μειονεκτήματος από την ύπαρξη του κινητήρα πίσω σε εμπρόσθια σύγκρουση.
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για κινητήρες υψηλής ιπποδύναμης που ζυγίζουν τα διπλάσια από τον κλασσικό 1400άρη ή 1600άρη 4κύλινδρο. -
το mx5 δεν υστερει σε ακαμψια γιατι εχει σχεδιαστει απο την αρχη καμπριο.
γενικα τα σφαγμενα του τυπου ξυπνησε ο χαϊ εξκλουσιβ μαρκετειαρ στραβα και καταλαβε τι ελειπε απο την γκαμα... ε, ενα προβληματακι τοχουν...
αλλα αν ρωτησει καποιος κατοχο s2000 και παρει απαντηση ''στρεβλωνει'' θα εβγαζα περιοριστικα μετρα εναντιον του -
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
το mx5 δεν υστερει σε ακαμψια γιατι εχει σχεδιαστει απο την αρχη καμπριο.
γενικα τα σφαγμενα του τυπου ξυπνησε ο χαϊ εξκλουσιβ μαρκετειαρ στραβα και καταλαβε τι ελειπε απο την γκαμα... ε, ενα προβληματακι τοχουν...
αλλα αν ρωτησει καποιος κατοχο s2000 και παρει απαντηση ''στρεβλωνει'' θα εβγαζα περιοριστικα μετρα εναντιον τουτα καμπριο με εξαιρεση τα μονοκοκ απο ανθρακονημα (carrera gt,pagani roadster) υστερουν εξ'ορισμου σε σχεση με ενα κλειστο αυτοκινητο.
θα συμφωνησω μαζι σου οτι αυτα που φτιαχτηκαν απο την αρχη καμπριο ειναι καλυτερα συνηθως απο αυτα που 'σφαζονται' οπως καποια megane ή 307, αλλα αυτο δεν υπερνικα το εκ γενετης ελαττωμα τους.
οσο για το s2000 μιας και το χει φιλος μου ασε με να εχω καποια αποψη για το ποσο στιβαρο ειναι
δε θα μπορουσε ποτε να συγκριθει σε ακαμψια με ενα rx8 πχ το οποιο εχει πλαισιο απο γρανιτη@ rx χριστος
το ξερω οτι δεν εχει κανενα νοημα η συγκριση του κλειστου 3 με το ανοικτο mx5 ,απλα οταν μου λενε οτι εχει τελεια ζυγισμενο πλαισιο ,τους υπενθυμιζω οτι τελειο μεν απλα του λειπει κατι βασικο οπως η οροφη
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ χρήσιμες οι επισημάνσεις του Όνυχα και του Ρ-Χρήστου.
Να προσθέσω ότι οι ιδιότητες κάθε οχήματος είναι και θέμα οικονομικό-εμπορικό και εν γένει σκοπιμότητας της ύπαρξής του. Η τεχνολογία υπάρχει.
Τα μονοθέσια της F1 είναι κάμπριο! Το ίδιο και η Carrera GT.Ε καλά, δεν είναι cabrio αυτά. Ανθρακονημάτινες 'μπανιέρες' είναι, καμία σχέση με τα γνωστά μας carbio. Το ίδιο ήταν και η F50.
Παρεπιπτόντως εάν μπείτε σε μιχι και σε αρκετά πισωκίνητα σπορ αυτοκίνητα θα εκπλαγείτε από το πόσο ψηλά φτάνει το τούνελ της μετάδοσης. Αυτό δεν έχει μόνο αιτία να στεγάσει τον άξονα μετάδοσης της κίνησης αλλά και να αυξήση την ακαμψία του αμαξώματος σε κάμψη. Εάν σκεφτούμε ένα μιχι με ανοικτές τις πόρτες θα δούμε ότι το πιο ψηλό σημείο του στο προφίλ είναι το τούνελ της μετάδοσης. Με την ίδια ιδέα εφαρμοσμένη όμως σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό λειτουργούν και οι 'μπανιέρες' στην φόρμουλα 1 με τη διαφορά η μόνοκόκ δομή του πλαισίου σε συνδυασμό με τα ανθρακονήματα τις κάνουν πολύ πιο ανθεκτικές...
Επι του θέματος τώρα είναι λογικότατο να κοστίζει το μιχι όσο κοστίζει. Εάν είμαι τρέντουλας και ελαφρώς φαν της οδήγησης θέλω ένα αμάξι πισωκίνητο για να ψιλοπετάω κολίδια για να φαίνομαι θαραλλέος, να είναι γκάμπριο για να γουστάρουν τα γκομενάκια, να είναι άνετο και φούλ έξτρα ωστε και να μη μου σπάει η μέση και να κάνω κανένα ταξιδάκι (η ελίζ προφανώς δεν τηρεί αυτή την προϋπόθεση). Α τώρα που έγιναν μόδα και τα CC θέλω και σταθερή οροφή, τι υφασμάτινη και αηδίες...
Η μάζντα λοιπόν έφτυσε στα μούτρα τους αμερικάνικους δεινόσαυρους και έφτιαξε ένα πανάλαφρο αμάξακι το 1989 (το οποίο εξακολουθεί να είναι) και φρόντισε να το κάνει τέλειο χαρίζοντας του οδική συμπεριφορά που θα κάνει να το ευχαριστηθούν όλοι ανεξαρτήτως οδηγικού επιπέδου, άψογη κατασκευή αποκλειστικά στην Ιαπωνία (δείτε πόσα μκ1 κυκλοφορούν σήμερα σε άψογη κατάσταση) και χρηστικότητα και άνεση που απολαμβάνεις καθημερινά. Σήμερα δεν υπάρχουν πρακτικά άλλο όχημα στην ίδια κατηγορία τιμής και αξίας (το mr2 μας άφησε χρόνους δυστυχώς, αλλά ελπίζουμε) εκτός από το εξαιρετικό σε προδιαγραφές όπελ που με πολύ λίγες αλλάγες και ίσως ένα άλλο σήμα στο καπώ θα χτυπούσε κορυφή...
Για μένα δύο σφάλματα έχει το μίατα και τα άλογα δεν είναι ένα από αυτά (όσοι τα θέλουν τα παίρνουν!) α) το ότι είναι ρατσιστικό αυτοκίνητο μιας και δεν χωράνε όλοι και το ότι όντας κάμπριο έχει άθλια παθητική ασφάλεια. Το πρώτης γενιάς δεν μπορούσε να αντέξει ούτε το ίδιο του βάρος κάτι που φαίνεται ξεκάθα στο παρακάτω βίντεο όπου μετά από αρκετές τούμπες το παρμπρίζ μένει αγρατζούνιστο μέχρι που αναγκάζεται να στηριχτεί ανάποδα...
Δεν είναι πρόβλημα του μίατα μόνο καθώς όλα τα κάμπριο πάσχουν σε αυτόν τον τομέα...
Απλά είναι ένα παράπονο που δεν βγήκε μία ασφαλέστερη, πιο ευρύχωρη και πιθανόν ελαφρύτερη κλειστή έκδοση ευρείας παραγωγής...
-
Συμφωνω απολυτως !Για αυτο δεν εχω παρει ειδη ενα MX5,το σκεφτομαι πολυ και ισως τελικα δεν το παρω. Για μεταχειρα μηλαω αλλα γουσταρω πολυ πισωκουνα τι να κανω
Παρτε και ενα να γουστερετε http://www.youtube.com/watch?v=JUFAvMOFI6c&NR=1 -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
μετά από αρκετές τούμπες το παρμπρίζ μένει αγρατζούνιστο μέχρι που αναγκάζεται να στηριχτεί ανάποδα...
Δεν είναι πρόβλημα του μίατα μόνο καθώς όλα τα κάμπριο πάσχουν σε αυτόν τον τομέα...
Απλά είναι ένα παράπονο που δεν βγήκε μία ασφαλέστερη, πιο ευρύχωρη και πιθανόν ελαφρύτερη κλειστή έκδοση ευρείας παραγωγής...
DAMN!!!!
Είδα τα βιντεάκια και ειλικρινά σοκαρίστηκα.Δεν γίνεται να το διορθώσουν αυτο το θέμα οι εταιρίες?
Δεν μπορούν με ειδικές ενισχύσεις στις κολώνες του παρμπρίζ να ενισχύσουν την ακαμψία του?
Η είναι φυσικώς αδύνατο?Και διάβασα οτι σε κάτι Megane CC,207 CC κλπα,οι κολώνες κυρτώνουν στο τελείωμα προς την οροφή
για να αντιμετωπιστεί κάτι τέτοιο.... -
και γω νομιζα οτι τα roll bar που σηκωνονται ψηλα κανουν ουσιαστικη δουλεια..
βεβαια η τουμπα ειναι λιγο ακραια περιπτωση, αλλα ποτε δε ξερεις.. -
Qsis γιαυτό και εγώ δεν πρόκειται να πάρω ποτέ cabrio...μισά αμάξια θα παίρνουμε??? Και δεν το λέω με καμία ειρωνεία.
Ωραία η αίσθηση του cabrio όταν θες να πας χαλαρές βολτούλες στην παραλιακή αλλά αν θες καθαρόαιμη σπορ αίσθηση ρε φίλε δεν πας να πάρεις την 430 σε cabrio για να ανεμίζουνε τα μαλλιά της ξανθιάς όταν το χώνεις στα στροφιλίκια.Πάντως το πόσο τρίζουνε τα πλαστικά σε ένα αμάξι δεν έχει να κάνει νομίζω κατά κύριο λόγο με την ακαμψία...σίγουρα το σ2000 έχει πολύ άκαμπτο πλαίσιο για τον τύπο του αμαξώματός του αλλά είναι και ένα αμάξι σκληρό, χαμηλό, με χαμηλού προφίλ λάστιχα το οποίο δεν έχει την ποιότητα κατασκευής ενός γερμανικού. Συν το ότι είναι κάμπριο και έχει τις όποιες στρεβλώσεις...σύν οι ελληνικοί δρόμοι...έχεις το τέλειο συνδυασμό για τριγμούς.
Και για να γυρίσουμε στο ΜΧ5 πιστεύω οτι για τα λεφτά του (που στο κάτω κάτω δεν χρειάζεται να το πάρεις και με την σκληρή οροφή αν δυσκολεύεσαι για τα 3.000 επιπλέον) παίρνεις ένα αμάξι σχολείο στην πίσω κίνηση, ένα αμάξι μελετημένο, με κιβώτιο και τιμόνι υπόδειγμα, διασκεδαστικό και για τα άλογά του γρήγορο που άνετα μπορεί να συγκριθεί και σε επιδόσεις και σε συμπεριφορά με μία Ζ4 2,5i (οχι is) η οποία ξεκινάει απο 45.000Ε το οποίο σημαίνει, μίας και πρόκειται για BMW, με το κλειδί στο χέρι δεν θα πέσεις κάτω από τα 50.000Ε.
Εκτός αυτού δεν πρέπει να είναι τυχαίο ότι τόσα χρόνια είναι το Νο1 σε πωλήσεις roadster, ανεξάρτητα αν αυτό έχει να κάνει με την τιμή του που είναι χαμηλή (ας βγάζανε και άλλοι ένα τόσο φθηνό και ικανό roadsterακι), ή με το ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός (υπήρξαν κατα περιόδους αλλά δεν είδα να κλονίζονται και πολύ οι πωλήσεις του που στο τέλος πάλι μόνο του έμεινε να παίζει)
Αν μου περίσσευαν 50-60 χιλιάρικα και έψαχνα κάποιο roadster σίγουρα θα κοιτούσα προς s2000, Ζ4 κλπ για να κάνω την κ@@λα μου αλλά το MX5 δεν πλησιάζει καν αυτά τα επίπεδα τιμών. Οπότε είναι μονόδρομος και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς.
Mazda MX5 2.0 RC. Πολυ καλο, αλλα γιατι ΤΟΣΟ ακριβο;