Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ IMPREZA 1.5 η2.0
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ IMPREZA 1.5 η2.0
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    16
    161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zebra last edited by

      Ειμαι σε κατασταση προβληματισμου ποιο απο τα δυο να διαλεξω π.χ αν με μπορω να κανω την δουλεια μου ,ποιο πολλη μεσα στην πολη και βεβαια και ταξιδια ,κλασσικα πραγματα (οικογενεια ),μηπως θα ηταν καλυτερα η επιλογη του 1.5 αντι τιυ 2.0 και η επιλογη αυτοματου η manual ειναι καλλυτερηκαι χωρις προβληματα.
      Αν καποιος μπορει να μας διαφωτιση ποιο ειναι το ποιο απροβλιματιστο θα με βοηθουσε πολλη .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zebra last edited by

        Ειμαι σε κατασταση προβληματισμου ποιο απο τα δυο να διαλεξω π.χ αν με μπορω να κανω την δουλεια μου ,ποιο πολλη μεσα στην πολη και βεβαια και ταξιδια ,κλασσικα πραγματα (οικογενεια ),μηπως θα ηταν καλυτερα η επιλογη του 1.5 αντι τιυ 2.0 και η επιλογη αυτοματου η manual ειναι καλλυτερηκαι χωρις προβληματα.
        Αν καποιος μπορει να μας διαφωτιση ποιο ειναι το ποιο απροβλιματιστο θα με βοηθουσε πολλη .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zebra last edited by

          Ειμαι σε κατασταση προβληματισμου ποιο απο τα δυο να διαλεξω π.χ αν με μπορω να κανω την δουλεια μου ,ποιο πολλη μεσα στην πολη και βεβαια και ταξιδια ,κλασσικα πραγματα (οικογενεια ),μηπως θα ηταν καλυτερα η επιλογη του 1.5 αντι τιυ 2.0 και η επιλογη αυτοματου η manual ειναι καλλυτερηκαι χωρις προβληματα.
          Αν καποιος μπορει να μας διαφωτιση ποιο ειναι το ποιο απροβλιματιστο θα με βοηθουσε πολλη .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Δεν υπάρχει καν δίλημμα. Το 1.5 είναι ανεπαρκές για διαδρομές εκτός πόλης εκτός αν θέλεις να πηγαίνεις με 120 στην εθνική και να μην μπορείς να προσπεράσεις καν φορτηγά σε έναν επαρχιακό δρόμο. Δεν προσφέρει ενεργητική ασφάλεια και δεν είναι σε καμία περίπτωση ολοκληρωμένη λύση. Το δίλιτρο είναι μονόδρομος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              metro last edited by

              Πολύ καλό το δίλιτρο. Λόγω τετρακίνησης όμως μικρός χώρος αποσκευών και υψηλή κατανάλωση. Μετα απο λίγα χρόνια δεν θα ξέρεις απο πόσα face lift θα έχει περάσει το αμάξι σου. Παρά την μεγάλη μείωση τιμών στο αμάξι λίγα βλέπω να κυκλοφορούν. Υψηλά τέλη κυκλοφορίας το δίλιτρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                δηλαδή όλα τα άλλα αυτ/τα όλων των άλλων εταιρειών τα έχεις δει και τα έχεις απορίψη καταλήγοντας σε αυτές τις δύο κορυφαίες επιλογές ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Τι να τα κάνεις τα διαφορικά με 110 άλογα; Να αποφεύγεις το σπινιάρισμα με πρώτη σε βρεγμένο; Γιατί σε κάτι άλλο δεν θα χρησιμεύσει.

                  Για 2.0 με 150 το συζητάμε, αν σε ενδιαφέρει το αμάξι να είναι τελείως αξιόπιστο (κλασσική γιαπωνεζιά) αλλά και πάλι εκτός από τις λίγες φορές που θα πας κόφτες με 1η-2α η τετρακίνηση δεν θα οφελήσει σε κάτι γιατί η ροπή είναι μικρή.

                  Το εσωτερικό του Impreza είναι αρκετά μέτριας ποιότητας.

                  Δεν κοιτάς για κανένα Bravo 150 ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δεν είναι καθόλου κακά αυτοκίνητα και σε καλές τιμές αλλά.... είσαι σίγουρος ότι τα χρειάζεσαι;;
                    Αν θέλεις τετρακίνητο δεν σου κάνουν τα πιο συμβατικά τετρακίνητα με 2 μόνο διαφορικά και haldex...

                    Για το 1500 να το δοκιμάσεις με το σχετικό φορτίο για να δεις πώς σου φαίνεται τόσο κάθε μέρα όσο και σε ταξίδι. Μπορεί σε σχέση με τις απαιτήσεις σου να είναι μια χαρά!
                    Τα σύγχρονα πολυτάχυτα έξυπνα αυτόματα είναι πολύ ωραίο πράμα... τα τετρατάχυτα αυτόματα όμως όχι και τόσο ωραία.... Επίσης σκέψου ότι τα ημιαυτόματα που προσφέρουν άλλοι θα είναι πιο οικονομικά στην πόλη (αν και λέγεται ότι τα κλασικά αυτόματα είναι τα πιο βολικά).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dark_side last edited by

                      Πήγαινε κατευθείαν στο 2λιτρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        travelman last edited by

                        το 1.5 δεν είναι τόσο ψοφίμι όσο φαίνεται, αλλά προφανώς είναι μόνο για απλή μετακίνηση. Το δίλιτρο είναι άλλη φάση αλλά έχει αρκετά έξοδα λόγω κυβικών όπως τέλη και ασφάλιστρα (μην φοβάσαι πάντως την κατανάλωση είναι σε νορμάλο επίπεδα)

                        Με λίγα λόγια το 2.0 το παίρνεις για να ευχαριστηθείς οδήγηση και το 1.5 για να μετακινείσαι σχεδόν ακυρώνοντας το πλεονέκτημα της 'πραγματικής' τετρακίνησης, οπότε σε αυτήν την περίπτωση καλό θα ήταν κοιτάξεις κάτι σε προσθιοκίνητο...

                        Περί αυτόματου ή μη στο σουμπαρού έχει νόημα το αυτόματο μιας και έχει σκληρό συμπλέκτη από την άλλη χάνεις το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων που θα σου αρέσει έστω και σαν γκατζετάκι...

                        Με λίγα λόγια οδήγησε τα και τα δύο, οδήγησε και ότι σου αρέσει από τον προσθιοκίνητο ανταγωνισμό και αποφάσισε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zebra last edited by

                          παιδια ευχαριστω για την ανταποκριση σας.
                          Απλα με εχουν βομβαρδιση οι γνωστοι,να προτιμησω το νεο golf 120 ps με το dsg η το audi Α3 sportback και να εγκαταλειψω το subaru .
                          ΟΙ λογοι ειναι οτι μου ειναι αχρηστο το 4χ4 με ολα τα σημερινα επιτευματα.
                          Απλα η τιμη ειναι καλη και με αυτα που προσφερει συμφερει αν κανεις μπορει να με ξεμπλεξει θα το εκτιμουσα δεοντος σας ευχαριστω και ελπιζω να ξεμπλεξω γρηγορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            H αλήθεια είναι ότι το Impreza δεν προσφέρει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, εκτός από την τετρακίνηση η οποία φυσικά έχει και καλά (ενεργητική ασφάλεια σε δύσκολες καιρικές συνθήκες) αλλά και κακά (άυξηση βάρους, αυξημένες τριβές, μειωμένες επιδόσεις, πιο απρόβλεπτη συμπεριφορά στο όριο). Αν χρειάζεσαι την τετρακίνηση οπωσδήποτε (πηγαίνεις συχνά στα χιόνια πχ) τότε σε καλύπτει το Impreza. Αν όχι όμως, υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές σε αυτά τα λεφτά (Leon 1.8 Tsi, Golf 120 & 160, Fiat Bravo 150).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              +1
                              Golf 120 & 160, Fiat Bravo 120 - 150 κάτι μεταξύ των 2 θεωρώ ότ είναι κορυφαίες επιλογές σήμερα.
                              Καλά αυτ/τα ευχάριστα γρήγορα σε σχέση με τον ανταγωνιστή που έχεις παραθέσει με το fiat να υπερτερεί σε εμφάνιση (το γκόλφ είναι άχρωμο δεν βλέπετε) και το golf να είναι ένα κλικ ποιο πάνω σε απτή ποιότητα.
                              Οδήγησε τα για να αποφασίσεις .
                              Αν δεν βιάζεσαι η δική μου πρόταση θα ήταν **το Νέο Α3 **που θα παρουσιαστεί σχετικά σύντομα.
                              Αγοράζεις ότι σου δίνουν τα προυγούμενα με καλύτερη υλοποίηση και premium ονομα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                travelman last edited by

                                Βασικά οποιοδήποτε πραγματικό σουμπαρού (προφανώς δεν είναι το τζάστυ) είναι άλλη κατηγορία αυτοκινήτου, καμία σχέση με τον προσθιοκίνητο ανταγωνισμό. Είναι ένα ιδανικό για την Ελλάδα αυτοκίνητο με τις λακούβες και τις ασφάλτους σαπούνια. Απλά είναι ακριβά για τις επιδόσεις τους και έχουν μάλλον μικρό χώρο αποσκευών για τις διαστάσεις τους...

                                ΑΛΛΑ ας έχουμε υπόψη ότι η τετρακίνηση δεν είναι πανάκεια. Σε μία απότομη μανούβρα με πολλά χιλιόμετρα ένα ESP είναι πιο χρήσιμο από την τετρακίνηση και αυτό είναι καλό να το θυμούνται οι υποψήφιοι αγοραστές όταν συμπληρώνουν τη λίστα εξοπλισμού

                                Σε δίλιτρο σαφώς και έχει περισσότερο νόημα αλλά κοιτώντας στην ιστοσελίδα της σουμπαρού βλέπω ότι καταργήθηκε η έκπτωση που έδιναν το δίλιτρο με σχεδόν 20Κ Αναμφίβολα στην εποχή των φτηνών αλόγων μέσω τούρμπο είναι τσιμπημένο (για λόγους ηλιθιότητας θα έχει και αυξημένα τέλη/ασφάλιστρα) οπότε η επιλογή δική σου

                                Ευτυχώς το WRX το δίνουν ακόμα 32Κ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zebra last edited by

                                  Τι , υπαρχει πληροφορια για νεο Α3 η θα κανουνε κανενα face lifting και θα μας το παρουσιασουνε για Νεο Α3.Μαλλον απο οτι φαινεται θα πρεπει να ξεχασουμε την 4χ4κινηση λογω του οτι τα σημερινα αυτοκινητα με τις τεχνολογιες που εχουν πανω τους για μια καθημερινη μετακινηση + κανενα ταξιδακι μαλλον καλυπτουν τις αναγκες μου.
                                  Οι μισοι παντως που εχω μιλησει μου εχουν επαινεσει το impreza παντα σε σχεση τιμης και αυτα που προσφερει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    χθες περασα απο την subaru Γλυφαδας..........το 2λιτρο υπαρχει μονο σε μαυρο και κανει 27000 ευρω.

                                    απο εμενα και για τους δυο λογους αυτους απορριπτεται.

                                    ομως εχω και ενα τριτο.......το σχεδιο του για την αισθητικη μου απορριπτεται ..το θεωρω απροσωπο και απο οτι φαινεται τα μηχανικα του μερη και μονον δεν το βοηθουν στις πωλησεις ...............και σιγουρα ουτε στις μεταπωλησεις!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      εκτός και αν εχεις πολυ πολυ ειδικο λόγο για την επιλογή του Impreza... τοτε το διλιτρο για λόγους αυτοσεβασμου & ασφάλειας.

                                      Κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ μετριο αμάξι, πανακριβο, αργό ειτε σε σχεση με turbo ειτε οχι, αυξημενο κοστος χρησης, αντιεμπορικο... και αναμένεται να το σκοτώσει ως μοντελλο η Subaru συντομα. Δες οτιδηποτε αλλο σε αυτα τα λεφτα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr