-
Δεν είναι μόνο τα multplex και υα canbus ακόμα και απλό injection να είναι του 1985, από την στιγμή που έχει ηλεκτρική αντλία βενζίνης δεν δουλεύει χωρίς μπαταρία.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ακομα και οταν αναβε η μηχανη τα λαμπακια στο ταμπλο αναβαν σε ρυθμο 'Ω ελατο,ω ελατο μ'αρεσεις πως μ' αρεσεις'Και σε χαλάει αν άναβαν κάπως έτσι;
-
Aν αναβοσβυναν ετσι δεν θα με χαλαγε καθολου!!
Το σκασμενο το δικο μου μαζι με τα λαμπακια εβγαζε ολα τα failure που μπορουσε να βγαλει -
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Πως μπορω να ψαξω για διαρροες ??Αφού σιγουρευτείς οτι όλα είναι σβηστά, ο πιό απλός τρόπος είναι να βγάλεις το ένα καλώδιο απο τον πόλο της μπαταρίας και μετά να το πλησιάσεις ξανά στον πόλο. Αν καθώς ακουμπάει πετάει σπινθήρα τότε σημαίνει οτι υπάρχει διαρροή.
Στα καινούρια αυτοκίνητα όμως δέν είναι αξιόπιστη μέθοδος, καθώς έχουν διάφορα ηλεκτρονικά που μπορεί να λειτουργούν ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σβηστό. Σε αυτή την περίπτωση μετράς με ένα πολύμετρο. Βάζεις τα καλώδια του πολυμέτρου στις θέσεις για μέτρηση Ampere, αφαιρείς το ένα καλώδιο απο τον πόλο της μπαταρίας και συνδέεις το ένα καλώδιο του πολυμέτρου στον πόλο της μπαταρίας και το άλλο καλώδιο του πολυμέτρου στο καλώδιο της μπαταρίας. Δέν έχει σημασία σε ποιό πόλο και με ποιά σειρά θα συνδέσεις τα καλώδια, αλλά καλύτερα κάντο στον αρνητικό ωστε αν σου ακουμπήσει κάποιο καλώδιο στο σασί να μήν υπάρξει βραχυκύκλωμα.
Αν τα κάνεις όλα σωστά λογικά θα δείς αρχικά μια σχετικά μεγάλη τιμή ρεύματος (πχ 0.5Α ) η οποία σταδιακά μετα απο κάποια δευτερόλεπτα θα αρχίσει να πέφτει. Το πού θα πέσει κυμαίνεται απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αλλά θεωρώ οτι αν σου δείχνει πάνω απο 0.1Α υπάρχει πρόβλημα διαρροής.
-
Ο χρήστης jerald έγραψε:
Πως μπορω να ψαξω για διαρροες ??Αν βοηθαει ο πρωτος υποπτος ειναι ο συναγερμος και μετα το ηχοσυστημα.
-
-
Mένεις από ρεύμα και ψάχνεις διαρροή,ή απλά προληπτικά;
-
-
ένας φτηνός/εύκολος τρόπος να ελέγξεις για ηλεκτρικές διαρροές, δεν είναι να παρεμβάλλεις μια μικρή λάμπα πυρακτώσεως μεταξύ του ενός καλωδίου της μπαταρίας [προφανώς αφού το αποσυνδέσεις ] και του πόλου στον οποίο ήταν συνδεδεμένο;
Αν υπάρχει διαρροή θα 'κυκλοφορεί' ρεύμα και θα ανάψει (έστω και αμυδρά) η λάμπα.
Αν δεν υπάρχει διαρροή, δεν θα 'κυκλοφορεί' ρεύμα και δεν θα ανάψει καθόλου η λάμπα. -
Χρησιμοποιείς ένα πολύμετρο στη λειτουργία που τσεκάρεις διόδους και είσαι καλυμένος
-
φτηνός και εύκολος λέμε
Δεν έχουν πολύμετρα σπίτια τους παλιοηλεκτρολόγε -
Nαι, ξέχασα, δεν είναι όλοι άνθρωποι
Το θέμα είναι ότι αν ειναι μικρή η διαρροή, της τάξης των μιλιαμπερ δεν νομίζω να φέξει η λάμπα
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Το θέμα είναι ότι αν ειναι μικρή η διαρροή, της τάξης των μιλιαμπερ δεν νομίζω να φέξει η λάμπαΣυμφωνώ. 50-100mA ρεύμα διαρροής είναι αρκετά για να κάνουν τη ζημιά, αλλά λάμπα δεν ανάωβουν.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το θέμα είναι ότι αν ειναι μικρή η διαρροή, της τάξης των μιλιαμπερ δεν νομίζω να φέξει η λάμπα
Συμφωνώ. 50-100mA ρεύμα διαρροής είναι αρκετά για να κάνουν τη ζημιά, αλλά λάμπα δεν ανάωβουν.
Ούτε μια λάμπα από φακό ; Απλώς να κοκκινίσει το νημα...
-
Πάρτε πολύμετρο. Έχει με 6€. Πήρα ένα με 25€ που μετράει και θερμοκρασία.
Μόνο προσοχή όταν συνδέετε αρχικά το πολύμετρο να μη χαλάσει από τον σπινθήρα. Καλύτερα να συνδέσεις πρώτα τον απομακρυσμένο πόλο με ένα σύρμα για να περάσει το μεγάλο αρχικό ρεύμα και μετά το πολύμετρο.
Τα πιο ακριβά πολύμετρα αντέχουν μερικά αμπέρ για λίγα δευτερόλεπτα. Πάντως αν έχεις ξεχάσει τα φώτα αναμμένα θα ξαναεπισκεφθείς το μαγαζί που αγόρασες το πολύμετρο (ασφάλεια τουλάχιστον). -
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Για τις ΠΑΚ τι λέτε?Μια χαρα ειναι αρκει να κινηται τακτικα το αμαξι και να φορτιζει που και που!
-
Συνήθως τα πολύμετρα έχουν ασφάλεια στην κλίμακα των miliamperes και είναι χωρίς ασφάλεια για μέτρηση μέχρι 20Α, θέλει μια σχςτική προσοχή στον χειρισμό της κλίμακας στο όργανο και στην τοποθέτηση των καλωδίων, πάλι επάνω στο όργανο, όταν τα ξεφυσώνουμε για να τα τοποθετήσουμε στις αντίστοιχες υποδοχές
-
Παιδιά θέλω μπαταρία!πείτε μου τι βάζω και από που. εχω μια celica με αρκετό ηχοσύστημα.45 ah.
-
Hχοσύστημα+45ah bat+ηλεκτρικό σύστημα Toyota=κλάφτα χαράλαμπε.
Τρεμοπαίζουν πολύ τα φώτα;Πόσα volt φτάνει όταν παίζεις;Το να αλλάξεις μόνο μπαταρία δεν είναι λύση.
Μπαταρία αυτοκινήτου...