-
Γειά σας και πάλι σε νέο θέμα :
Προβληματίζομαι μεταξύ του Grand Vitara Diesel και του Subaru Forester Diesel . Είχα στο μυαλό μου και το VW Tiguan 1.4 αλλά λογω του οτι μένω επαρχία προσανατολίζομαι στα πετρελαιοκίνητα.
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει όμως είναι οι τιμές του Grand Vitara Diesel και οι διαφορές τους απο την Auto Profit . Πώς γίνεται αυτό ;
Και ποιές είναι αυτές οι τιμές;
Υπάρχει Auto Profit στην Κορινθία ή μόνο στην Αθήνα (Λ. Συγγρού);Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Ευχαριστώ(Έχω οδηγήσει όλα τα ανωτέρω σε έκδοση βενζίνης και εκείνο που μου άρεσε περισσότερο ήταν το προηγούμενο Forester και με διαφορά στήθους το Vitara . Το Tiguan πιστεύω οτι παίζει μόνο του . Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα πάντως το Vitara αφού το Forester παραέγινε SUV με μαλακές αναρτήσεις κλπ)
-
Γειά σας και πάλι σε νέο θέμα :
Προβληματίζομαι μεταξύ του Grand Vitara Diesel και του Subaru Forester Diesel . Είχα στο μυαλό μου και το VW Tiguan 1.4 αλλά λογω του οτι μένω επαρχία προσανατολίζομαι στα πετρελαιοκίνητα.
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει όμως είναι οι τιμές του Grand Vitara Diesel και οι διαφορές τους απο την Auto Profit . Πώς γίνεται αυτό ;
Και ποιές είναι αυτές οι τιμές;
Υπάρχει Auto Profit στην Κορινθία ή μόνο στην Αθήνα (Λ. Συγγρού);Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Ευχαριστώ(Έχω οδηγήσει όλα τα ανωτέρω σε έκδοση βενζίνης και εκείνο που μου άρεσε περισσότερο ήταν το προηγούμενο Forester και με διαφορά στήθους το Vitara . Το Tiguan πιστεύω οτι παίζει μόνο του . Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα πάντως το Vitara αφού το Forester παραέγινε SUV με μαλακές αναρτήσεις κλπ)
-
Γειά σας και πάλι σε νέο θέμα :
Προβληματίζομαι μεταξύ του Grand Vitara Diesel και του Subaru Forester Diesel . Είχα στο μυαλό μου και το VW Tiguan 1.4 αλλά λογω του οτι μένω επαρχία προσανατολίζομαι στα πετρελαιοκίνητα.
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει όμως είναι οι τιμές του Grand Vitara Diesel και οι διαφορές τους απο την Auto Profit . Πώς γίνεται αυτό ;
Και ποιές είναι αυτές οι τιμές;
Υπάρχει Auto Profit στην Κορινθία ή μόνο στην Αθήνα (Λ. Συγγρού);Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Ευχαριστώ(Έχω οδηγήσει όλα τα ανωτέρω σε έκδοση βενζίνης και εκείνο που μου άρεσε περισσότερο ήταν το προηγούμενο Forester και με διαφορά στήθους το Vitara . Το Tiguan πιστεύω οτι παίζει μόνο του . Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα πάντως το Vitara αφού το Forester παραέγινε SUV με μαλακές αναρτήσεις κλπ)
-
Αν θέλεις πετρέλαιο γιατί να μην παίζει και το Tiguan στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του; Επίσης και το RAV4 και πιθανόν σύντομα το Honda CRV.
GVitara αν θέλεις πιο σκληρή χρήση με μπλοκάρισμα κεντρικού.
Forester για καλύτερη συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου.
Αν δεν θέλεις σώνει και καλά ψηλό αντιαεροδυναμικό αυτοκίνητο αντί του Forester δες και το Legacy.
Tiguan σε πετρέλαιο (οπότε χάνει το πλεονέκτημα των 1400 κυβικών) μόνο επειδή σου αρέσει.... γιατί θεωρώ ότι υστερεί σε σχέση με τα άλλα σε ικανότητες σε δύσκολες εδαφικές συνθήκες. To ίδιο και τα άλλα που αναφέρω.Καλό θα ήταν να οδηγούσες τα αυτοκίνητα σε έκδοση πετρελαίου, θα εκτιμήσεις κυρίως διαφορές σε επίπεδο ομαλότητας και θορύβου. Επίσης υποπτεύομαι ότι ο πιο σύγχρονος, αυτός της Subaru θα είναι και ο πιο οικονομικός.
-
Ως προς την τελευταία παράγραφο έχεις δίκιο.
Λες να επηρεάζονται πολύ από τους πλαγίους ανέμους;
Τελικά αξίζει να δώσει κανείς τα επιπλέον χρήματα για πετρέλαιο ή θα αργήσει να κάνει απόσβεση (ή μήπως δεν την κάνει ποτέ);
Έχω μπερδευτεί λιγάκι... -
Ο χρήστης madmak έγραψε:
Ως προς την τελευταία παράγραφο έχεις δίκιο.
Λες να επηρεάζονται πολύ από τους πλαγίους ανέμους;
Τελικά αξίζει να δώσει κανείς τα επιπλέον χρήματα για πετρέλαιο ή θα αργήσει να κάνει απόσβεση (ή μήπως δεν την κάνει ποτέ);
Έχω μπερδευτεί λιγάκι...Φυσικά και επηρεάζονται... όπως επηρεάζεται και η ικανότητα σε στροφές. Όσο πιο ψηλό τόσο χειρότερο. Όταν είχα χαμηλό ανοικτό αυτοκίνητο δεν επηρεαζόταν καθόλου αφού ήταν λίγο πιο πάνω από το ύψος της μπαριέρας, θυμάμαι μου είχε κάνει εντύπωση να ακούω τον αέρα και να τον νιώθω στο πρόσωπο αλλά το αυτοκίνητο βράχος! Να κοιτάξεις το Legacy, είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο στο δρόμο και εκτός για τη δουλειά που θέλεις εσύ.
Για την απόσβεση είναι μακριά ιστορία. Καθώς το πετρέλαιο δεν είναι πια φτηνό η διαφορά έγκειται στην μειωμένη κατανάλωση. Που μπορεί να φτάνει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, ακόμα και στο 50% σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου ή πόλης. Αν κάνεις πολλά χλμ, μάλλον πάνω από 20-25000 τον χρόνο θα βγάλει τα λεφτά του μέχρι να το πουλήσεις. Εκτός αν τα ύποπτα νοθευμένα πετρέλαια σου χαλάνε την αντλία (που δεν καλύπτει καμιά εγγύηση και που είναι πανάκριβη) οπότε μπορεί μπεις και μέσα....
Οπότε μπορεί και να μην κάνεις απόσβεση της διαφοράς αλλά υπάρχουν κι άλλα (αν το καλοσκεφτείς σε ιδιωτική χρήση ποτέ δεν κάνεις απόσβεση ενός αυτοκινήτου). Η αίσθηση ροπής και η ευκολία οδήγησης είναι ένα ακόμα σημείο που σε κερδίζει για αυτό σου λέω να τα οδηγήσεις και σε πετρέλαιο. Ή η αυξημένη αυτονομία. Τέτοια πράματα για κάποιους (που ξεμοναχιάζονται αρκετά εκτός δρόμου) μπορεί να έχουν μεγάλη σημασία όπως για άλλους έχει πχ το δερμάτινο σαλόνι ή οι ζάντες που επίσης ποτέ δεν θα αποσβεστούν. Αυτό που θέλω να πω είναι ας μην τα μετράμε όλα με το χρήμα.
Παρά το προηγούμενο ειδικά στην περίπτωση του Tiguan η λύση του βενζινοκινητήρα των 1400 κυβικών έχει επιπλέον πλεονεκτήματα όπως το μειωμένο σήμα. Αντίθετα στα άλλα αυτό δεν ισχύει αφού είτε πετρέλαιο είτε βενζίνη είναι 2000 κυβικά.
Όλα αυτά βέβαια θεωρώντας ότι όλα σε καλύπτουν σε χώρους, αισθητική μέσα έξω κλπ.... -
Ο (ντιζελο)κινητήρας του Subaru απλά δεν εχει καμια σχέση με τον (παλιό) Γαλλικό του GV.
Οπου και να τους συγκρίνεις, δύναμη, κατανάλωση, θόρυβος, ρύποι (είναι δυνατόν ντίζελ με πανω απο 200 γρ CO2 )η σύγκριση είναι άνιση.
Επίσης το φορεστερ εχει πολυ πιο ανετο και ήσυχο ταξίδι.
Υπόψη οτι στο ντιζελ φορεστερ δεν εχει κοντά -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες .
Αύριο (16-10) θα κάνω test drive στο GV Diesel και θα σας πώ εντυπώσεις .Είδα και το GV 2.4 και το οδήγησα . Αρκετά καλό είχε λίγους αεροδυναμικούς θορύβους που όπως μου εξήγησε ο πωλητής οφείλονταν στους 2 ανεμοθραύστες που είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στις μπροστινές πόρτες.Να είναι έτσι άραγε;Πάντως στο εσωτερικό είναι πάρα πολύ όμορφο (υποκειμενικό). -
έχω το suzuki diesel εδώ και 11 μήνες ενώ ΄πρώτα είχα το ίδιο μοντέλο το δίλιτρο.μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση γιατί το δίλιτρο ψιλοζορίζεται και το πετρέλαιο είναι βραδύκαυστο!Ακόμα μεγάλη διαφορά σε δύναμη γιατί με το τουρμπάκι παίρνει φοβερές αναπνοές το πετρελαιοκίνητο.τέλος πιστεύω ότι υπερτερεί με άλλα πετρέλαια γιατί είναι 1870 κυβ. εκ. και έχει χαμηλές ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας 202€
-
Καλησπερα και απο μενα !
@Καρχας...Μηπως μπορεις να μου δωσεις τα φωτα σου για το DIESEL Grand Vitara? Ειμαι σε τρι-λημμα...
Δυναμη στα 120-140? Θορυβος? Εχει τεκμηριο κλπ?
Κοστος συντηρησης?
Φανταζομαι οτι στο Φορουμ αυτα θα εχουν ξανασυζητηθει απλα επειδη ερχεται ενα FACELIFT 3DOOR GRAND VITARA το οποιο ειδα και ερωτευτηκα, σκεφτηκα πως ο καλυτερος κινητηρας ειναι το πετρελαιο. Μηπως επισης γνωριζει καποιος για αντικαταση του μοντελου και ποτε?Ευχαριστω !
-
οι κοντες σχεσεις του φορεστερ ειναι της πλακας (οχι αρκετα κοντες)...αυτο αν χρειαζεσαι τις κοντες-κοντες.
αν πας σε βιταρα, παρε εκδοση με τις κοντες. -
Το forester diesel δεν έχει κοντά.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το forester diesel δεν έχει κοντά.δεν τοξερα...
εκρινα απο του φιλου μου το φορρυ το βενζινοκινητο και το δικο μου ιμπρεζα -
να μας πεις για τι χρήση το θέλεις..το κάθε αυτοκίνητο είναι προσανατολισμένο για μια χρήση!σε συμβουλεύω να μην κάνεις το λάθος του 'μ'αρέσει' και να αφήσει το με βολεύει.οπότε δώσε πληροφορίες!!
-
ουτε το 3θυρο Βιταρα εχει κοντες.
επισης δεν εχει ουτε κεντρικο διαφορικό.
ειχα γραψει παλαιοτερα μια εμπειρια που ειχα σε επιδειξη 4Χ4 απο μια εκθεση, οπου ο δοκιμαστης καταφερε και κολησε το GV σε ενα σημειο που περασε σχετικα ευκολα το Toushon που ερχοταν απο πισω.Αν δεν εχουν αλλαξει πετρελαιοκινητηρα, ο 1,9 ειναι 'παλιος' κατα την αποψη μου, ενω και ο θορυβος του αυτοκινητου ειναι αρκετος εως πολυς για τα τωρινα δεδομενα.
Οταν αλλαξα αυτοκινητο, η Σουζουκι ηταν απο τις πρωτες επιλογες μου λογω ικανοποιησης απο τα προηγουμενα αυτοκινητα μου (Βιταρα V6 και WagonR) και κυριως λογω της αντιπροσωπίας, αλλα οι κινητηρες τους βενζινης & πετρελαιου ηταν απαραδεκτοι (για μενα)
σε καθε περιπτωση τα 1900 κυβικα ειναι ακομα δελεαρ για την Ελλαδα, αλλα δοκιμασε το στο δρομο μονος σου για να κρινεις σωστα
-
Δεν εχει κεντρικο?Και τι εχει?
-
αν δεν εχει κοντα να μην το παρει, αφου ψαχνει τζηπ στυλ.
Θα νομιζει οτι εχει τζηπ. -
To GV το 3θυρο με το 1,9 DDIS έχει κοντά!Με βάση τα δικά μου δεδομένα το κρίνω ως ένα πολύ καλό αυτοκίνητο,απλά το μόνο που το χαλάει είναι το σχετικόχαμηλό ύψος που έχει κυρίως λόγω της εξάτμησης στο πίσω μέρος.Παρατήρησε ένα οποιδήποτε GV (3θυρο)από πίσω και θα καταλάβεις
-
Κι εγώ ήξερα ότι τα 3θυρα ντίζελ είχαν κοντά.
Επίσης το 3θυρο υστερεί σε χώρους σε σχέση με ένα 5θυρο και μακρύτερο αυτοκίνητο.
SUZUKI GRAND VITARA D VS SUBARU FORESTER D