Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 15 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    308
    3211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos768 last edited by

      ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΩ ΚΑΙ'ΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ INSIGNIA 1.6Τ ΜΕ 20ΑΡΕΣ!!!ΠΑΡΑ ΕΝΑ Α4 ΜΕ 16ΑΡΕΣ(ΕΛΕΟΣ ΡΕ AUDI) ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!ΠΕΡΙΠΟΥ 29500€ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ,ΤΟ ΕΝΑ 180 PS ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ 120PS!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mivec_power last edited by

        βάζεις με 1000e έξτρα 17΄΄...
        από πότε έγιναν οι 20΄΄ ΤΟΣΟ απαραίτητες για 165 ψωράλογα τροχό σε ένα αμάξι που ζυγίζει φορτωμένο 2 τόνους??
        να το ξαναπώ το Viper των 8400 cc, των 600 ίππων και των 77 κιλών ροπής ... φοράει 275/35ZR18 μπροστά και 345/30ZR19 πίσω...
        μόνο οι westcoast θα έβαζαν 20΄΄ σε σαλούν 180 ίππων..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgosgudelias last edited by


          Σε χαλάει αυτό δηλαδή;
          Ή αυτό;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 8
            888888 last edited by

            Πρακτικα τι οφελος εχει καποιος απο τις ζαντες 20' στο συγκεκριμενο αυτοκινητο??
            Και για ποιο λογο φτασαμε να θεωρουμε ανεπαρκη μια ζαντα 16' σε αυτοκινητα με ιπποδυναμη 150-200 ιππων??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
              http://img222.imageshack.us/img222/1524/xxx12.jpg
              Σε χαλάει αυτό δηλαδή;
              Ή αυτό;
              http://www.motorauthority.com/images/GM/Opel/Insignia/Spy/OPC_2/Opel_Insignia_OPC_spy_MotorAuthority_003.jpg

              Προσωπικά, οπτικά μου φαίνεται απίστευτα αστείο ως θέαμα. Σαν παπουτσωμένος γάτος είναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgosgudelias last edited by

                Ο χρήστης 888888 έγραψε:
                Πρακτικα τι οφελος εχει καποιος απο τις ζαντες 20' στο συγκεκριμενο αυτοκινητο??
                Και για ποιο λογο φτασαμε να θεωρουμε ανεπαρκη μια ζαντα 16' σε αυτοκινητα με ιπποδυναμη 150-200 ιππων??

                Αν και το μαύρο έχει 320hp. Και γω θεωρώ υπερβολικό το 20', αλλά εμφανισιακά του πάει. Μπορεί να τα φορέσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mperdema last edited by

                  κουκλι ειναι το αυτοκινητο με την 20'', εξαλου τι ζηταμε παντα απο ενα τετιο αυτοκινητο ? τα 0-100 ? οποιος το εχει δει απο κοντα μπορει να κρινει σωστα. + οτι οπωσ ειπαμε η 20'' εχει πολλα θετικα σε ενα αυτοκινητο .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mivec_power last edited by

                    Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:

                    το παράκανε η opel με αυτούς τους θόλους... σα να χωράνε ακόμα μια διάσταση επάνω
                    αλήθεια το insignia opc τι ζάντες θα έχει σαν έξτρα (λογικά 21)...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 8
                      888888 last edited by

                      Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:

                      Πρακτικα τι οφελος εχει καποιος απο τις ζαντες 20' στο συγκεκριμενο αυτοκινητο??
                      Και για ποιο λογο φτασαμε να θεωρουμε ανεπαρκη μια ζαντα 16' σε αυτοκινητα με ιπποδυναμη 150-200 ιππων??

                      Αν και το μαύρο έχει 320hp. Και γω θεωρώ υπερβολικό το 20', αλλά εμφανισιακά του πάει. Μπορεί να τα φορέσει.

                      Ε καλα αφου του παει εμφανισιακα το θεμα τελειωσε.Και στη BMW 316 το σηματακι ///Μ 'παει εμφανισιακα' αλλα θεωρουμε τον ιδιοκτητη της καγκουρα.
                      Εξαλλου στην Ελλαδα του φαινεσθαι ειμεθα...
                      Την ουσια την αφηνουμε στη γωνια.
                      Και οταν ερθει η ωρα να αλλαξουμε λαστιχα θα μας φταιει η κριση και η ακριβεια.
                      Ναχαμε μονο τη δυνατοτητα να δουμε σε ποιες χωρες πουληθηκαν τα περισσοτερα Ινσινια με 20αρες ζαντες...

                      Παντως εγω περιμενω (και μαλλον θα αρκεστω στο περιμενε) απαντηση στο ερωτημα που εθεσα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lakiss51 last edited by

                        saxo: Auris 1.33 5d 17.050+450(μεταλλικό)+700(ΕSP)+400(πινακίδες)=18600e
                        12.2 kg/ps**, vmax175, 0-100 11.9sec

                        Με τοση ροπη αγοραζαμε προ...10ετιας! τωρα στην εποχη των τουρμπο να μην παμε 10 παραπανω; (και ροπη και χιλιαρικα )

                        Επι του θεματος: γιατι τοση υπερβολη στις ζαντες η Οπελ; δε νομιζω να την ενδιεφερε η οδηγικη συμπεριφορα, μηπως παει να κρυψει κατι αλλο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mivec_power last edited by

                          Χτες έτυχε και οδήγησα ένα Α4 1.8 TFSI 120... κλασικά λέω σιγά μην πάει 1500 κιλά με 120 έστω 135 άλογα... αμ δε...
                          Μεταξύ 2000-4500 σε κόλλαγε στο κάθισμα με 2-3-4... μου φάνηκε πιο γρήγορο από το 207 Rallye με τα 150...
                          τι παίζει με αυτόν τον κινητήρα????
                          Έχει κάποιος περιοδικό με δοκιμή 120αριού για να δώσει dyno, μετρήσεις επιταχύνσεων?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                            Χτες έτυχε και οδήγησα ένα Α4 1.8 TFSI 120... κλασικά λέω σιγά μην πάει 1500 κιλά με 120 έστω 135 άλογα... αμ δε...
                            Μεταξύ 2000-4500 σε κόλλαγε στο κάθισμα με 2-3-4... μου φάνηκε πιο γρήγορο από το 207 Rallye με τα 150...
                            τι παίζει με αυτόν τον κινητήρα????
                            Έχει κάποιος περιοδικό με δοκιμή 120αριού για να δώσει dyno, μετρήσεις επιταχύνσεων?

                            Μετρήσεις 4Τροχών: 0-100: 10,1, 0-1000 μέτρα: 31,6. Το λέει η ψυχούλα του δηλαδή. Σίγουρα και δεν έχει μόνο 120 άλογα. Βάση επιδόσεων, βάρους και αν κρίνουμε από την μεγάλη έκδοση του ίδιου μοτέρ (160 λέει η Audi, 180 κοντά βγάζει στην πραγματικότητα) έχει αρκετά παραπάνω άλογα, γύρω στα 140 υπολογίζω. Πάντως από το Rallye σίγουρα δεν είναι ταχύτερο, το Peugeot έχει σαφώς καλύτερες επιταχύνσεις αρκεί να μην το δουλέυεις ταξιτζίδικα (στις 2000 στροφές δηλαδή).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannisvasi last edited by

                              παιδια γεια σας κ απο μενα.επειδη με ενδιαφερει να αγορασω το opel και ειμαι θα ελεγα πολυ κοντα διαβασα σε καποιες απαντησεις για εκπτωση.τι εκπτωση ενοοειται κ για ποιο ειδος αγορας? μετρητα? πειτε μου αν μπορειτε γιατι μεχρι την επομενη εβδομαδα θα παω να το κλεισω.
                              σας ευχαριστω πολυ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                salty last edited by

                                Ο χρήστης giannisvasi έγραψε:
                                παιδια γεια σας κ απο μενα.επειδη με ενδιαφερει να αγορασω το opel και ειμαι θα ελεγα πολυ κοντα διαβασα σε καποιες απαντησεις για εκπτωση.τι εκπτωση ενοοειται κ για ποιο ειδος αγορας? μετρητα? πειτε μου αν μπορειτε γιατι μεχρι την επομενη εβδομαδα θα παω να το κλεισω.
                                σας ευχαριστω πολυ

                                Το δικό μου κοστίζει 37000€. Έδωσα προκαταβολή 1500€, πέτυχα έκπτωση 1500€ και θα εξοφληθεί με μετρητά με τη παραλαβή του αυτοκινήτου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mivec_power last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  Χτες έτυχε και οδήγησα ένα Α4 1.8 TFSI 120... κλασικά λέω σιγά μην πάει 1500 κιλά με 120 έστω 135 άλογα... αμ δε...
                                  Μεταξύ 2000-4500 σε κόλλαγε στο κάθισμα με 2-3-4... μου φάνηκε πιο γρήγορο από το 207 Rallye με τα 150...
                                  τι παίζει με αυτόν τον κινητήρα????
                                  Έχει κάποιος περιοδικό με δοκιμή 120αριού για να δώσει dyno, μετρήσεις επιταχύνσεων?

                                  Μετρήσεις 4Τροχών: 0-100: 10,1, 0-1000 μέτρα: 31,6. Το λέει η ψυχούλα του δηλαδή. Σίγουρα και δεν έχει μόνο 120 άλογα. Βάση επιδόσεων, βάρους και αν κρίνουμε από την μεγάλη έκδοση του ίδιου μοτέρ (160 λέει η Audi, 180 κοντά βγάζει στην πραγματικότητα) έχει αρκετά παραπάνω άλογα, γύρω στα 140 υπολογίζω. Πάντως από το Rallye σίγουρα δεν είναι ταχύτερο, το Peugeot έχει σαφώς καλύτερες επιταχύνσεις αρκεί να μην το δουλέυεις ταξιτζίδικα (στις 2000 στροφές δηλαδή).

                                  Μήπως θα μπορούσες να παραθέσεις και τις υπόλοιπες επιταχύνσεις-ρεπρίζ???
                                  Σαν πολύ γρήγορο μου φάνηκε (το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) από 2000-4500.... πιο πολύ απ΄το rallye...
                                  περίεργα πράγματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                                    Χτες έτυχε και οδήγησα ένα Α4 1.8 TFSI 120... κλασικά λέω σιγά μην πάει 1500 κιλά με 120 έστω 135 άλογα... αμ δε...
                                    Μεταξύ 2000-4500 σε κόλλαγε στο κάθισμα με 2-3-4... μου φάνηκε πιο γρήγορο από το 207 Rallye με τα 150...
                                    τι παίζει με αυτόν τον κινητήρα????
                                    Έχει κάποιος περιοδικό με δοκιμή 120αριού για να δώσει dyno, μετρήσεις επιταχύνσεων?

                                    Μετρήσεις 4Τροχών: 0-100: 10,1, 0-1000 μέτρα: 31,6. Το λέει η ψυχούλα του δηλαδή. Σίγουρα και δεν έχει μόνο 120 άλογα. Βάση επιδόσεων, βάρους και αν κρίνουμε από την μεγάλη έκδοση του ίδιου μοτέρ (160 λέει η Audi, 180 κοντά βγάζει στην πραγματικότητα) έχει αρκετά παραπάνω άλογα, γύρω στα 140 υπολογίζω. Πάντως από το Rallye σίγουρα δεν είναι ταχύτερο, το Peugeot έχει σαφώς καλύτερες επιταχύνσεις αρκεί να μην το δουλέυεις ταξιτζίδικα (στις 2000 στροφές δηλαδή).

                                    Μήπως θα μπορούσες να παραθέσεις και τις υπόλοιπες επιταχύνσεις-ρεπρίζ???
                                    Σαν πολύ γρήγορο μου φάνηκε (το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) από 2000-4500.... πιο πολύ απ΄το rallye...
                                    περίεργα πράγματα...

                                    Μα το Rallye στις 4000 αρχίζει να ξυπνάει. Και από εκεί και πάνω εκτοξεύεται. Έγραφε 0-100 σε 8 άνετα, ενω έιχε καταγραφεί και πιο χαμηλά σε πολλά τεστ.

                                    Πλήρεις μετρήσεις του Α4 120 ίππων:
                                    0-60: 4,7
                                    0-100: 10,1
                                    0-160: 27,9
                                    0-400 μέτρα: 17,3/131 χ.α.ω.
                                    0-1000 μέτρα: 31,6/167 χ.α.ω.
                                    30-50 με 3η: 3,6
                                    50-80 με 3η: 4,6
                                    80-110 με 3η: 5,3
                                    40-60 με 4η: 4,9
                                    80-110 με 4η: 6,9
                                    120-140 με 4η: 5,6
                                    50-70 με 5η: 6,4
                                    80-110 με 5η/6η: 9,1/9,4
                                    120-140 με 5η/6η: 6,6/9,2
                                    120-0: 53,1 μέτρα / 1,11 g

                                    Μάλλον η τουρμποροπή σε μπέρδεψε. Άλλο το τράβηγμα στις χαμηλομεσαίες και άλλο πράγμα οι απόλυτερς επιδόσεις ψηλά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mivec_power last edited by

                                      ok ευχαριστώ για τις μετρήσεις, πολύ κατατοπιστικές... κάτι άλλο υποψιαζόμουνα αλλά δε θέλω να αναφερθώ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                                        ok ευχαριστώ για τις μετρήσεις, πολύ κατατοπιστικές... κάτι άλλο υποψιαζόμουνα αλλά δε θέλω να αναφερθώ...

                                        Πρόγραμμα ή ότι ήταν το 160άρι τελικά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mivec_power last edited by

                                          120 ήταν... απλά μου φάνηκε πιο γρήγορο των προσδοκιών μου...
                                          θα δω και το 160 και βλέπουμε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mperdema last edited by

                                            telika me matiaksan , ekei pou perimena telos avtou tou mhna to amaksi mou eipan alous 3 mhnes !!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 15 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr