-
κάνουν έρανο για τη μαμά Opel μάλλον
-
Παιδιά για τον κινητήρα 1.6 Τ τι γνώμη έχετε? Έχει παρουσιάσει καθόλου προβλήματα?
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά για το Ingignia με αυτόν τον κινητήρα με τα 180 .τι λέτε????
Υ.Γ είμαι σχετικά καινούριος στο forum και δεν ξέρω αν το έχετε συζητήσει πιο πριν -
Ωραιο να εχεις συνεργειο ε?Σου λειπουν 300 ευρω και ενα αμαξι να πας ενα ταξιδακι?Παιρνεις μερικα τηλεφωνα και τους λες οτι το αμαξι τους θελει αναβαθμιση και μαλιστα θα στο κρατησω και 2 μερες...ε καποιος δν θα τσιμπησει.... κατι τετοιο μου βρωμαει....
-
ε όχι και έτσι ρε παιδιά , δηλαδή θα σου πάρει το αμάξι και θα πάει Αράχωβα για 3 ήμερο? Και αν του πάθει τπτ? θα σου πει οτι ήθελε να το δοκιμάσει στις ευθείες της Θήβας??Λίγο υπερβολικό μου ακούγεται..
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Παιδιά για τον κινητήρα 1.6 Τ τι γνώμη έχετε? Έχει παρουσιάσει καθόλου προβλήματα?
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά για το Ingignia με αυτόν τον κινητήρα με τα 180 .τι λέτε????
Υ.Γ είμαι σχετικά καινούριος στο forum και δεν ξέρω αν το έχετε συζητήσει πιο πρινΚαλό αμάξι και αρκετά καλός κινητήρας. Λίγο περισσότερο πιεσμένος από τους αντίστοιχους 2,0 ( τον απλο και του OPC ) αλλά ανθεκτικός και εάν έχεις σχετικά ελαφρύ πόδι , λιτοδίαιτος. Αλλιώς φαγάνα.
-
Το καλύτερο θα είναι να συναντηθείτε
Δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο σε αντιπροσωπεία γιατί μία στο εκατομμύριο να γίνει στραβή φανταστείτε τι χαμός έχει να γίνει μετα -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Παιδιά ένας φίλος έχει το astra 1.8 GTC μοντέλο 2007. Τον πήρανε τηλέφωνο από την αντοπροσωπεία να κανονίσουν να το πάει μέσα για αναβάθμιση όπως είπανε, γύρω στα 200-300 ευρώ θα κοστίσει και θα το κρατήσουν δύο ημέρες(θα του παρέχουν άλλο αυτοκίνητο). Λεπτομέρειες δεν ρώτησε γιατί ήταν στη δουλειά. Επειδή μας φάνηκε λίγο περίεργο το σκηνικό έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι? Όλο το σκηνικό μυρίζει ανάκληση αλλά είναι δυνατόν να του ζητάνε λεφτά?
Εκτός του ότι είναι στη 2ετή εγγύηση, ακόμα κι αν είχε βγει από αυτήν κι ίσχυε η τετραετής επέκταση, η τελευταία θα κάλυπτε τον εγκέφαλο. Απο+κλείεται να του πάρουν λεφτά. Να επικοινωνήσει αυτός με την αντιπροσωπεία γιατί κάτι άλλο πρέπει να παίζει.
+Ιnsignia OPC , 4x4.
Να επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία και να ρωτήσει για ποιον λόγο του ζητούν το αυτοκίνητο μέσα για δύο ημέρες μάλιστα ( τα SPS διαρκούν λίγες ώρες μαζί με τις δοκιμές ).Εάν επιμείνουν στο διήμερο να ρωτήσει πόσο κοστίζει ( και να τους ρίξει στην παγίδα ). Εάν του ζητήσουν λεφτά να κρατήσει όνομα και να καλέσει στην Opel Hellas ( GM Hellas ) και να τους δώσει στεγνά.
Έχω κάνει αρκετά SPS είτε για αναβάθμιση είτε για άλλους λόγους ( εγκατάσταση εξοπλισμού ) και δεν πλήρωσα ποτέ μία δραχμή ( ούτε και ευρώ πλήρωσα ).
Μήπως ο φίλος σου έχει βάλει κάποιο τρίτο πρόγραμμα βελτίωσης της απόδοσης του κινητήρα και ζητάνε λεφτά γι' αυτήν την αναβάθμιση ( εάν έχει βγει από την εγγύηση του προγράμματος ) ;
-
ερωτηση τα opel agila και suzuki splash εχουν καμια συγγενεια?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ερωτηση τα opel agila και suzuki splash εχουν καμια συγγενεια?αδελφακια ειναι...
-
γιατι εβλεπα σημερα ενα agila και μου θυμιζε υπερβολικα πολυ το σουλουπι το splash( ο πωπος πιο συγκεκριμενα )
δεν ηξερα για αυτη τη συνεργασια -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι εβλεπα σημερα ενα agila και μου θυμιζε υπερβολικα πολυ το σουλουπι το splash( ο πωπος πιο συγκεκριμενα )
δεν ηξερα για αυτη τη συνεργασιαΑπο την ίδια γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ουγγαρία βγαίνουν και τα 2.
-
Είναι σχεδόν ίδια. Διαφέρει το κιβώτιο ταχυτήτων και οι εκδόσεις στον εξοπλισμό.
-
Από σήμερα opelisti ελέω εταιρικού...
-
Γράψε και τις εντυπώσεις σου.
-
και ποιό Opel σου έδωσαν φυσικά!
-
Astra 1,4 cosmo φορτωμένο με 120.000...
Επειδή θα πάρω καινούριο πολύ σύντομα ήδη έχω αποφασίσει ότι (αν έχω δικαίωμα επιλογής) θα είναι Astra ξανά.+Ποιότητα κατασκευής [το νιώθω απίστευτα στιβαρό παρά τα χλμ που έχει κάνει) σε αντίθεση με την 147 (κλαψ)]
+Πάτημα στο δρόμο (φρέσκα λάστιχα δη αλλά σε νορμάλ ταχύτητες πάει πολύ καλά)
+ελαστικότητα από χαμηλά (δεύτερο κλαψ εδώ για την 147)-θυμίζει λίγο ταξί σε οδηγική αίσθηση (υλικά σε τιμόνι, λεβιέ κλπ) αλλά γουστάρω...
-μετά τις 4.000 ο κινητήρας βγάζει μια κραυγή απελπισίας (μη το πατάς άλλο!!!!!!)
-κατανάλωση χωρίς να ξέρω ακριβώς αλλά δεν πρέπει να είναι ιδιαίτερα χαμηλή (βλέπω τη στιγμιαία και όχι μέση-με 4η και 100 χλμ παίζει να καίει τα ίδια ή με την 147)
-εργονομία... η 'σειριακή' λειτουργία φλας και υαλοκαθαριστήρων θέλει προσαρμογή χωρίς να προσθέτει ευκολίαΑπό τη στιγμή που δεν πλερώνω βενζίνες θα κοιτάξω να πάρω Astra αντί για Auris*.
*άποψη πολλών συναδέλφων που έχουν πάρει Corolla ή Auris ότι έχουν 'νευρική ως επικίνδυνη συμπεριφορά'. Τα λεγα εγώ για το Yaris και με κράζαν πολλοί...
-
Astra 1400? Ο ορισμός της βαρεμάρας... το μοναδικό αυτοκίνητο στα δεκάδες που έχω οδηγήσει που παράτησα στη μέση του test drive... τόσο πολύ δεν μου άρεσε.
-
Εσωτερικά δεν είναι καθόλου μα καθόλου βαρετό. Οδηγικά έχει αξιοπρεπές πλαίσιο, τιμόνι όχι κάτι φοβερό (δεν έχει κουμπάκι sport το 1,4) και κινητήρα εντελώς ψώφιο για τα κιλά του.
Τελικά επιβεβαιώνω, καίει άντερα... -
Ένα αυτοκίνητο ορίζεται ως βαρετό ή ενδιαφέρον από τον τρόπο που αλληλεπιδρά με τον οδηγό του για να μεταφράσει τις εντολές του σε δράση επί του δρόμου. Το εσωτερικό δεν καταννοώ που κολλάει... Τιμόνι αδιάφορο, πλαίσιο ουδέτερο και άχρωμο και κινητήρας τελείως ανεπαρκής. Καλός εξοπλισμός, απτή ποιότητα και μπλιμπλίδια αλλά αυτά μικρή σημασία έχουν.
-
Συγνώμη αλλά μέσα στα περισσότερα ιαπωνικά-κορεάτικα που έχω μπει με πιάνει μια κατάθλιψη μόνο από το εσωτερικό (όλα πλην Honda και Mazda μπορώ να πω).
Πχ μπορεί μια Corolla να έχει δύναμη αλλά είναι τόσο τραγικά ταξιτζίδικη εσωτερικά που την καθιστά απαράδεκτα βαρετή.
Το εσωτερικό παίζει και παραπαίζει ρόλο. Η σωστή φράση είναι οδηγικά βαρετό.
Απροπό, με το Astra έχω εμπεδώσει την έννοια της ενεργητικής ασφάλειας. Το προσπέρασμα είναι δύσκολη ως επικίνδυνη διαδικασία...
Αυτό προς όλους που σνομπάρουν τη δύναμη ενός κινητήρα λέγοντας ότι 'εγώ δεν το θέλω για να τρέχω...'
OPEL FORUM