-
αν κάνω την κίνηση, τελικά .... μάλλον σε κάποιο C1,2, θα καταλήξω, το οποίο να είναι και συμβατό με Α5. Η ACEA πάντως για τα Cx-08 λάδια, δείχνει ότι προστατεύουν και αυτά, πολύ καλά κατά της φθοράς, τον κινητήρα.
υπάρχει κάποιο link που να μπορούμε να δούμε ποια λάδια(λίστα) έχουν πιστοποιηθεί κατά C1-08 ή Α5-08
κατά API παραπάνω δόθηκε ένα λίνκ
μελλανό σημείο των C1 είναι το σχετικά χαμηλό ΤΒΝ .... πχ motul8100 C1 = 4,8mg KOH/g
motul8100 C2 = 7,9mg KOH/g
motul8100 A5 = 10,3mg KOH/g -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ας κάνω ακόμα μια ερώτηση μιας και απαντήσατε στην πρώτη:Κανένα καλό λάδι για Punto Sporting MK2 έχετε να προτείνετε;
Αυτά τι λένε;
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=elΚαμία γνώμη;
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
θα έχει μικρότερη φθορά στην εκκίνηση (πολύ σημαντικό)
και αν είναι σε καλή κατάσταση ο κινητήρας θα έχει και καλύτερη κατανάλωση βενζίνης.αν θέλει να νιώσει ότι αναβαθμίστηκε περισσότερο βάζει 5-40 synthetic
πχ motul 5-40 X-cess, που τα πουλάνε και σε καλές (αναλογικά με την ποιότητα τους) τιμές.Τόσο καιρό δεν τον είχα ρωτήσει το φίλο μου οπότε με το που άκουσα για τηγανόλαδο είπα να σας κάνω την ερώτηση! Το αμάξι γράφει χιλιόμετρα εντός πόλης και θα συνεχίσει για πολύ ακόμα
Ο κινητήρας δεν τσιμπάει τίποτα ιδιαίτερο, είναι σε λογικά πλαίσια η κατανάλωση αφού αλλάζει λάδια κάθε 10000Km και δεν χρειάζεται να συμπληρώσει καθόλου!Οπότε θα πάμε για αρχή σε Motul 5W40 και εάν δεν μας 'κάτσει' στα ημισυνθετικά 10W40
Ευχαριστώ για ακόμη μια φοράΕγώ έκανα μαμακία τελικά με την αλλαγή λαδιών και δεν θα μπορέσω να στείλω δείγμα από τα M1 0W40 που είχα μέσα όλο το χειμώνα
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ας κάνω ακόμα μια ερώτηση μιας και απαντήσατε στην πρώτη:
Κανένα καλό λάδι για Punto Sporting MK2 έχετε να προτείνετε;
Αυτά τι λένε;
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=elΚαμία γνώμη;
χρονολογία κατασκευής ? κυβικά ? στίλ οδήγησης ? προτεραιότητες ? χλμ που έχει το μοτέρ ?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ας κάνω ακόμα μια ερώτηση μιας και απαντήσατε στην πρώτη:
Κανένα καλό λάδι για Punto Sporting MK2 έχετε να προτείνετε;
Αυτά τι λένε;
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=elΚαμία γνώμη;
Το μοτερ σου δεν απαιτεί κάποιο εξαιρετικής ποιότητας λιπαντικό. Από όσο γνωρίζω η Fiat συνιστά 10w-40 και ACEA A3. Τωρα, το Amsoil AFL είναι ένα εξαιρετικότατο λιπαντικό και φυσικά κατάλληλο για το μοτέρ σου όπως και για την πλειονότητα των ευρωπαίων κατασκευαστών. Ιδίως σε τέτοια τιμή είναι αχτύπητο
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
υπάρχει κάποιο link που να μπορούμε να δούμε ποια λάδια(λίστα) έχουν πιστοποιηθεί κατά C1-08 ή Α5-08
Δεν νομίζω γιατί η ACEA 2008 βγήκε τέλη του έτους. Δεν πρόλαβαν ακόμη οι παρασκευαστές να βγάλουν τέτοια λάδια.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Ας κάνω ακόμα μια ερώτηση μιας και απαντήσατε στην πρώτη:
Κανένα καλό λάδι για Punto Sporting MK2 έχετε να προτείνετε;
Αυτά τι λένε;
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=elΚαμία γνώμη;
χρονολογία κατασκευής ? κυβικά ? στίλ οδήγησης ? προτεραιότητες ? χλμ που έχει το μοτέρ ?
Μοντέλο 2000.
1244 κυβικά και 80 άλογα.
Μικτό. Θα πάω και χαλαρά και γρήγορα.
90.000χλμ.
Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτεραιότητα. Απλά να αντέξει 10.000χλμ(δε με νοιάζει αν χρειαστεί να συμπληρώσω στο ενδιάμεσο). -
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Ας κάνω ακόμα μια ερώτηση μιας και απαντήσατε στην πρώτη:
Κανένα καλό λάδι για Punto Sporting MK2 έχετε να προτείνετε;
Αυτά τι λένε;
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=elΚαμία γνώμη;
Το μοτερ σου δεν απαιτεί κάποιο εξαιρετικής ποιότητας λιπαντικό. Από όσο γνωρίζω η Fiat συνιστά 10w-40 και ACEA A3. Τωρα, το Amsoil AFL είναι ένα εξαιρετικότατο λιπαντικό και φυσικά κατάλληλο για το μοτέρ σου όπως και για την πλειονότητα των ευρωπαίων κατασκευαστών. Ιδίως σε τέτοια τιμή είναι αχτύπητο
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Protash gia Peugeot 306 tou '97 1.4 8v
Rektifie sta 230000km kai twra exei 312000km me 20W50!Sorry gia greeklish
Να παραμεινεις στα 15W50 ή στα 20W50.
Αποδεδειγμενα,ολοι οι 8v TU δεν συμπαθουν τα λεπτα λαδια καθως εχουν αρκετα μεγαλες ανοχες με αποτελεσμα μακροπροθεσμα να φθειρουν κουζινετα στροφαλου. -
Καλώς, θα του το μεταφέρω!
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Protash gia Peugeot 306 tou '97 1.4 8v
Rektifie sta 230000km kai twra exei 312000km me 20W50!Sorry gia greeklish
Να παραμεινεις στα 15W50 ή στα 20W50.
Αποδεδειγμενα,ολοι οι 8v TU δεν συμπαθουν τα λεπτα λαδια καθως εχουν αρκετα μεγαλες ανοχες με αποτελεσμα μακροπροθεσμα να φθειρουν κουζινετα στροφαλου.Παρόλο που είμαι οπαδός των χοντρών λαδιών, ρεκτιφιέ με μόλις 230Κ χιλιόμετρα δεν είναι καλό.
-
Ιδίως αν το έσκιζε με κρύα μέταλλα-λάδια κανένα λιπαντικό δε θα τον έσωζε.
Πέρσι το χειμώνα είχα τα motul 5W40. 'Οταν τα άλλαξα είδα πολλά γράζια στη λεκανίτσα. Έβαλα τα agip 10W40, γρέζια μηδαμινά.
Αυτόν το χειμώνα με τα star είδα το 1/3 της φθοράς σε σχέση με τα motul και με περισσότερα χιλιόμετρα-πίεση. Πάντως τα 5W40 δε βλέπω να τα σηκώνει το αμαξάκι αν και το manual συνιστά 5W30 σε αυτές τις θερμοκρασίες. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ιδίως αν το έσκιζε με κρύα μέταλλα-λάδια κανένα λιπαντικό δε θα τον έσωζε.Πέρσι το χειμώνα είχα τα motul 5W40. 'Οταν τα άλλαξα είδα πολλά γράζια στη λεκανίτσα. Έβαλα τα agip 10W40, γρέζια μηδαμινά.
Αυτόν το χειμώνα με τα star είδα το 1/3 της φθοράς σε σχέση με τα motul και με περισσότερα χιλιόμετρα-πίεση. Πάντως τα 5W40 δε βλέπω να τα σηκώνει το αμαξάκι αν και το manual συνιστά 5W30 σε αυτές τις θερμοκρασίες.Αν ισχύει αυτό, τότε πάει περίπατο αυτό που υποστηρίζεται εδώ μέσα ότι ένα 5-40 είναι ίδιο με ενα 10-40
-
Στα χαρτιά ναι , αλλά στην πράξη;
Βάζοντας τα Motul περίμενα απόλυτη προστασία αλλά αποδείχτηκαν λίγα.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ιδίως αν το έσκιζε με κρύα μέταλλα-λάδια κανένα λιπαντικό δε θα τον έσωζε.Πέρσι το χειμώνα είχα τα motul 5W40. 'Οταν τα άλλαξα είδα πολλά γράζια στη λεκανίτσα. Έβαλα τα agip 10W40, γρέζια μηδαμινά.
Αυτόν το χειμώνα με τα star είδα το 1/3 της φθοράς σε σχέση με τα motul και με περισσότερα χιλιόμετρα-πίεση. Πάντως τα 5W40 δε βλέπω να τα σηκώνει το αμαξάκι αν και το manual συνιστά 5W30 σε αυτές τις θερμοκρασίες.AGIP SINT 2000 ?
-
Επειδη εχασα λιγο την μπαλα,αν μιλαμε ακομα για τον TU του 306,το 10W50 δεν ξερω αν θα καλυψει τις αναγκες του...
Υποθετω πως ναι καθως η Peugeot Sport/Citroen Sport προτεινουν τα Total αυτου του ιξωδους για 106/C2 αντιστοιχα(στους TU5J4/TU5JP4) μιας και εχουν υδραυλικα ωστηρια αλλα λογικα θα καλυψει και τον απλο 14αρη.Το ρεκτιφιε παντως δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το λαδι και αναρωτιεμαι σε τι εκαναν ρεκτιφιε καθως το συγκεκριμενο μοτερ ειναι με χιτωνια σε αλουμινενιο κορμο και οχι σε συμπαγες μαντεμενιο μπλοκ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
AGIP SINT 2000 ?Τρελαίνεται γι αυτά τα λάδια.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
AGIP SINT 2000 ?
Τρελαίνεται γι αυτά τα λάδια.
Ειναι τα αγαπημενα του.
Αυτα βαζω πλεον στο πουντο και θα τα βαλω και στην μπαρκετα οταν τα αλλαξω(ιδιος τυπος μηχανης ).
-
Δεν έχω κολλήματα με μάρκες, εξάλλου μ'αρέσει να δοκιμάζω διάφορα και τα αλλάζω σχετικά νωρίς.
Το κυριότερο κριτήριο πλέον για μένα είναι η τιμή. Στην αποθήκη περιμένει μια κούτα aral 10W40 τα οποία βρήκα σε μισή τιμή από τα agip και γι'αυτό τα προτίμησα.
Αν είχα βέβαια ένα ακριβό αυτοκίνητο δε θα κολλούσα στην τιμή του λιπαντικού αν μου έκανε κλικ. -
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Επειδη εχασα λιγο την μπαλα,αν μιλαμε ακομα για τον TU του 306,το 10W50 δεν ξερω αν θα καλυψει τις αναγκες του...
Υποθετω πως ναι καθως η Peugeot Sport/Citroen Sport προτεινουν τα Total αυτου του ιξωδους για 106/C2 αντιστοιχα(στους TU5J4/TU5JP4) μιας και εχουν υδραυλικα ωστηρια αλλα λογικα θα καλυψει και τον απλο 14αρη.Το ρεκτιφιε παντως δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το λαδι και αναρωτιεμαι σε τι εκαναν ρεκτιφιε καθως το συγκεκριμενο μοτερ ειναι με χιτωνια σε αλουμινενιο κορμο και οχι σε συμπαγες μαντεμενιο μπλοκ.
σε 106 Rallye 16v, τα 0-5-10/40 δουλεύουν πολύ πολύ καλά. Μετά από 180.000χλμ, ούτε κάψιμο λαδιού, ούτε τσιμουχάκια βαλβίδων, ούτε τίποτα. Το μοτέρ δουλεύει 'σαν καινούριο'.
Περι λιπαντικών γενικώς