-
Χαλλο,
Εχω ενα Vauxhall (Opel) Astra G 1.6 16v (X16XEL) και θέλω να αναβαθμισω τις αναρτήσεις (ολο το συστημα damper και ελατήρια επι 4).
Ειμαι μεταξί Bilstein και Koni (οπως λεω και στον τιτλο). Εχω βρεί τα Koni Sport, με ελατήρια Vorgland (κιτ SSK76) σε καλή τιμη για τα δεδομένα της Αγγλιας, που εχουν ρυθμιζόμενη σκληροτητα.
Το αντιστοιχο σετ απο την Bilstein (απο πλευρα λειτουργειας) θα ηταν απο την σειρά PSS που κοστιζει πολύ περισσοτερο.Το προβλημα μου εχει ως εξης:
α) Δεν εχω βρει αρκετες πληροφοριες για την εφαρμογή PSS κιτ σε Astra.
β) Η Bilstein βγάζει και ενα σετ 'σχεδιασμενο' για εφαρμογη σε Astra G (με gas-charged dampers) σε λιγο ποιό προσιτή τιμη απο τα KONI αλλα χωρις εξτρα ρυθμισεις. Ποιό ειναι το πλονεκτημα των gas-charged dampers σε σχεση με τις συμβατικες τεχνολογιες (οχι σε επιπεδο λειτουργειας αλλα σε επιπεδο επιδόσεων)?
γ) Ποσο περιπου παει το μαλλι για ενα σετ αναρτήσεων στη Ελλάδα μας? (προφανως σχετικα με τα μοντέλα που ανεφερα παραπάνω)Τσίριο,
Kakourdosp.s.: Sorry, για το ατονικο, συνηθισμενος να γράφω Greeklish.
-
Χαλλο,
Εχω ενα Vauxhall (Opel) Astra G 1.6 16v (X16XEL) και θέλω να αναβαθμισω τις αναρτήσεις (ολο το συστημα damper και ελατήρια επι 4).
Ειμαι μεταξί Bilstein και Koni (οπως λεω και στον τιτλο). Εχω βρεί τα Koni Sport, με ελατήρια Vorgland (κιτ SSK76) σε καλή τιμη για τα δεδομένα της Αγγλιας, που εχουν ρυθμιζόμενη σκληροτητα.
Το αντιστοιχο σετ απο την Bilstein (απο πλευρα λειτουργειας) θα ηταν απο την σειρά PSS που κοστιζει πολύ περισσοτερο.Το προβλημα μου εχει ως εξης:
α) Δεν εχω βρει αρκετες πληροφοριες για την εφαρμογή PSS κιτ σε Astra.
β) Η Bilstein βγάζει και ενα σετ 'σχεδιασμενο' για εφαρμογη σε Astra G (με gas-charged dampers) σε λιγο ποιό προσιτή τιμη απο τα KONI αλλα χωρις εξτρα ρυθμισεις. Ποιό ειναι το πλονεκτημα των gas-charged dampers σε σχεση με τις συμβατικες τεχνολογιες (οχι σε επιπεδο λειτουργειας αλλα σε επιπεδο επιδόσεων)?
γ) Ποσο περιπου παει το μαλλι για ενα σετ αναρτήσεων στη Ελλάδα μας? (προφανως σχετικα με τα μοντέλα που ανεφερα παραπάνω)Τσίριο,
Kakourdosp.s.: Sorry, για το ατονικο, συνηθισμενος να γράφω Greeklish.
-
Χαλλο,
Εχω ενα Vauxhall (Opel) Astra G 1.6 16v (X16XEL) και θέλω να αναβαθμισω τις αναρτήσεις (ολο το συστημα damper και ελατήρια επι 4).
Ειμαι μεταξί Bilstein και Koni (οπως λεω και στον τιτλο). Εχω βρεί τα Koni Sport, με ελατήρια Vorgland (κιτ SSK76) σε καλή τιμη για τα δεδομένα της Αγγλιας, που εχουν ρυθμιζόμενη σκληροτητα.
Το αντιστοιχο σετ απο την Bilstein (απο πλευρα λειτουργειας) θα ηταν απο την σειρά PSS που κοστιζει πολύ περισσοτερο.Το προβλημα μου εχει ως εξης:
α) Δεν εχω βρει αρκετες πληροφοριες για την εφαρμογή PSS κιτ σε Astra.
β) Η Bilstein βγάζει και ενα σετ 'σχεδιασμενο' για εφαρμογη σε Astra G (με gas-charged dampers) σε λιγο ποιό προσιτή τιμη απο τα KONI αλλα χωρις εξτρα ρυθμισεις. Ποιό ειναι το πλονεκτημα των gas-charged dampers σε σχεση με τις συμβατικες τεχνολογιες (οχι σε επιπεδο λειτουργειας αλλα σε επιπεδο επιδόσεων)?
γ) Ποσο περιπου παει το μαλλι για ενα σετ αναρτήσεων στη Ελλάδα μας? (προφανως σχετικα με τα μοντέλα που ανεφερα παραπάνω)Τσίριο,
Kakourdosp.s.: Sorry, για το ατονικο, συνηθισμενος να γράφω Greeklish.
-
Νομίζω ότι τα αέρος λαδιού είναι πια τα περισσότερα.
Ο αέρας είναι πιο μαλακός για άνεση. Η ιδέα είναι ότι σε ανωμαλίες είσαι άνετος αλλά στον ίσιο δρόμο ντούρος!
Στην Αγγλία κανονικά αν το κάνεις αυτό (και γενικά οποιαδήποτε μετατροπή) θα πρέπει να το δηλώσεις στην ασφάλεια η οποία θα σε χαρατσώσει κανονικά. Αν δεν το δηλώσεις και κάτι γίνει ακόμα κι αν δεν φταίς μπορεί να μην σε καλύψει η ασφάλειά σου....Και οι δύο μάρκες είναι επώνυμες και καλές οπότε κακά λόγια δεν θα ακούσεις. Καλό θα ήταν να έμπαινες σε ένα αυτοκίνητο σαν το δικό σου που να τα έχει για να δείς τι σου πάει εσένα. Μπορεί να σου φανεί πολύ άβολο κλπ.
Δεν εξηγείς γιατί θες να το κάνεις αυτό. Αν σκοπεύεις να πηγαίνεις σε πίστα θα χαρείς περισσότερο τα Koni που με τις ρυθμίσεις τους μπορείς να παίζεις καλύτερα και να ζυγίσεις το αυτοκίνητό σου όπως θες.
Γενικά μου αρέσει η ιδέα των ρυθμιζόμενων και του ψαξίματος της οδικής συμπεριφοράς οπότε αφού είναι και φτηνότερα....!
(Τα Koni είναι και επισκευάσιμα, όταν παλιώσουν ανανεώνονται, αν και πια δεν το πολυλένε, ίσως να μην το υποστηρίζουν πια.) -
Χαλλο,
Αυτο με τον αέρα θα ηθελα να το επιβεβαιωσω, γιατι στο web-site της Koni το εν λογο κιτ δεν φερει το σημα για gas-presured dampers.
Σχετικά με ασφαλεια, η Andrian Flux με ασφαλίζει για £600 με οτι modification και να εχω πανω στο αμαξι (εκτος απο roll cage και Νιτρο), επισης αν αποφασίσω να κανω και αλλα, χρεωνουν μονο administration £20.
Την αλλαγή την σκευτομαι αποκλειστικα απο την αποψη βελτιωσης της συμπεριφορας, χωρις να θυσιασω πολυ την ανεση.
Τσιριο,
Kakourdos -
Τα Koni sport είναι τα κίτρινα Koni??
-
To post μου είναι περισσότερο προσωπικό αλλά δν ήθελα να ανοίξω και άλλο topic. Θέλω να αλλάξω τα αμορτισέρ του 406 με οικονομικό τρόπο. Το ερώτημα είναι, πάω στο συνεργείο και βάζουν ότι θεωρούν καλό ή παίρνω κάτι άλλο επώνυμο π.χ. Κοni; Τα επώνυμα θα ξεφύγουν πολύ στην τιμή από τα άλλα, πόσο περίπου να περιμένω;
thnx -
Ο χρήστης Thief έγραψε:
Τα Koni sport είναι τα κίτρινα Koni??Ναι.
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
To post μου είναι περισσότερο προσωπικό αλλά δν ήθελα να ανοίξω και άλλο topic. Θέλω να αλλάξω τα αμορτισέρ του 406 με οικονομικό τρόπο. Το ερώτημα είναι, πάω στο συνεργείο και βάζουν ότι θεωρούν καλό ή παίρνω κάτι άλλο επώνυμο π.χ. Κοni; Τα επώνυμα θα ξεφύγουν πολύ στην τιμή από τα άλλα, πόσο περίπου να περιμένω;
thnxΣε πολλές περιπτώσεις, ειδικά αν συνυπολογιστεί η αυξημένη απόδοση, υπάρχουν aftermarket αμορτισέρ που κοστίζουν ελάχιστα παραπάνω από τα εργοστασιακά.
Το σημείο προσοχής έγκειται στο να υπάρχει επιτυχημένη εφαρμογή στο αυτοκίνητό σου.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Το σημείο προσοχής έγκειται στο να υπάρχει επιτυχημένη εφαρμογή στο αυτοκίνητό σου.Η Koni ας πούμε δίνει 2 τύπους αμορτισέρ για το 406, ένα κανονικό και ένα sport. Αυτό που λες επιτυχημένη εφαρμογή έγκειται στην τοποθέτηση του μηχανικού ή στην επιλογή του κατάλληλου τύπου; Σκέφτομαι να βάλω το sport (πιθανόν λίγο περισσότερο σκληρό) για να σταματήσει το αυτοκίνητο να είναι βάρκα-γιαλό. Ή μήπως πάλι δε σκέφτομαι σωστά;
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Το σημείο προσοχής έγκειται στο να υπάρχει επιτυχημένη εφαρμογή στο αυτοκίνητό σου.
Αυτό που λες επιτυχημένη εφαρμογή έγκειται στην τοποθέτηση του μηχανικού ή στην επιλογή του κατάλληλου τύπου; Σκέφτομαι να βάλω το sport (πιθανόν λίγο περισσότερο σκληρό) για να σταματήσει το αυτοκίνητο να είναι βάρκα-γιαλό. Ή μήπως πάλι δε σκέφτομαι σωστά;
Μάλλον σαν επιτυχημένη εκτός από τη σωστή τοποθέτηση εννοεί δοκιμασμένη με επιτυχία σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα στοιχεία του αυτοκινήτου όπως πχ ελατήρια. Ίσως τα σκληρότερα κίτρινα να συνεργάζονται καλύτερα με πιο σκληρά ελατήρια.....
Πάντως τα κόκκινα και τα κίτρινα έχουν περιοχή αλληλεπικάλυψης σκληρότητας, δηλαδή ένα κόκκινο στη σκληρή ρύθμιση είναι πιο σκληρό από το κίτρινο στην πιο μαλακή. Υπάρχουν όμως και άλλες διαφορές.Μερικές φορές (ίσως τις περισσότερες) και οι ίδιες οι εταιρείες χρησιμοποιούν επώνυμα αμορτισέρ (συνήθως Boge, Monroe) που μπορεί να μην είναι εντελώς απορριπτέα (αν δεν τα χρεώνουν παραπάνω)!
-
Να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου. Ρώτησα σήμερα για Bilstein sport και μου είπε οτι θα μου βάλει αυτά με το χοντρό καλάμι. Υπάρχει δηλαδή και λεπτό? Και τι κερδίζω απο αυτό εγώ? Η τιμή ήταν 500 ευρώ με τοποθετηση ( αλμυρά μου φάνηκαν αν και τώρα έχω αρχίσει να το ψάχνω το θέμα )και το αμάξι είναι Xsara 1.6.
-
Εγώ θέλω για το ZX 1.4 και μου πρότειναν Koni κόκκινα. Θεωρούν ότι τα Bilstein είναι πολύ ακριβά για το αυτοκίνητο. Στέκει;
-
Τι να σου πώ το κόστος νομίζω οτι είναι δικό σου θέμα και όχι του πωλητή...
Έχεις βάλει ποτέ Bilstein sport και αν ναί πόσο επηρεάστηκε η άνεση της ZX γιατί και αυτό είναι κάτι που με απασχολεί... -
Αν θυμάμαι καλά τα 'στενά' Bilstein συνδιάζονται και με στενά ελατήρια (coilovers).
Με τον όρο 'πετυχημένη εφαρμογή' εννοώ αυτό που λέει και ο onyx, να ταιριάζουν δηλαδή μεταξύ τους ελατήρια/αμορτισέρ (και ράβδοι στρέψης στην συγκεκριμένη περίπτωση), αλλά επίσης να υπάρχει 'δεδικασμένο', δηλαδή να υπάρχουν βρε αδερφέ και 5-6 άτομα που να τα έχουν βάλει και να έχουν γνώμη.
Θα ήθελα να τονίσω μια ακόμα ιδιαίτερα σημαντική λεπτομέρεια: πριν προβεί κανείς στην αντικατάσταση των αμορτισέρ ή οποιαδήποτε άλλη σοβαρή μετατροπή της ανάρτησης, καλό είναι να δει όλους τους ελαστικούς συνδέσμους και να αντικαταστήσει όσους έχουν πρόβλημα! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά κάνει ένα αυτοκίνητο με 'φρέσκα' σινεμπλόκ!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Εγώ θέλω για το ZX 1.4 και μου πρότειναν Koni κόκκινα. Θεωρούν ότι τα Bilstein είναι πολύ ακριβά για το αυτοκίνητο. Στέκει;Δεν είναι τόσο θέμα κόστους (που ισχύει αντικειμενικά) όσο χαρακτήρα, πιστεύω. Τα κίτρινα είναι αρκετά σκληρά και δεν συνεργάζονται καλά με μαμά ελατήρια, ακόμα και αν τα τελευταία είναι καινούργια.
Τα κόκκινα, στο 95% των περιπτώσεων, μπορούν αργότερα αν θέλεις να 'μετατραπούν' σε κίτρινα (άλλες βαλβίδες/λάδια).
-
Πήγα σήμερα για αλλαγή ελαστικών και με την ευκαιρία έκανα μια αμορτισερομέτρηση. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής, εμπρός αριστερά->79%, εμπρός δεξιά->75%, πίσω αριστερά->78%, πίσω δεξιά->74%. Μαμίσια αμορτισέρ 100.000χλμ κι όμως τέτοια νούμερα! Πράγμα που με έκανε να κρατήσω για λίγο ακόμα τα καλά μου euro. Ο μάστορας υποστήριζε ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν πάνω από 30.000χλμ και πίστευε ότι τον κορόιδευα.
Δεν είναι πολύ καλά νούμερα για 100.000χλμ; -
Ο χρήστης meng έγραψε:
Πήγα σήμερα για αλλαγή ελαστικών και με την ευκαιρία έκανα μια αμορτισερομέτρηση.υπαρχει κ τετοιου ειδους μετρηση??? !!!!!
ενδιαφερον φαινεται.......ποσο παιρνουν γι'αυτο? -
Δυστυχώς το έκανα μαζί με την αλλαγή ελαστικών και μάλιστα σε γνωστό μαγαζί και έτσι δεν ξέρω να σου πω τιμή. Δε φαντάζομαι να είναι πολύ ακριβή, είναι πολύ απλή και αυτοματοποιημένη διαδικασία. Στο τέλος σου εκτυπώνει και τα αποτελέσματα
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
Πήγα σήμερα για αλλαγή ελαστικών και με την ευκαιρία έκανα μια αμορτισερομέτρηση. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής, εμπρός αριστερά->79%, εμπρός δεξιά->75%, πίσω αριστερά->78%, πίσω δεξιά->74%. Μαμίσια αμορτισέρ 100.000χλμ κι όμως τέτοια νούμερα! Πράγμα που με έκανε να κρατήσω για λίγο ακόμα τα καλά μου euro. Ο μάστορας υποστήριζε ότι τα αμορτισέρ δεν έχουν πάνω από 30.000χλμ και πίστευε ότι τον κορόιδευα.
Δεν είναι πολύ καλά νούμερα για 100.000χλμ;Αν βάλεις τα bilstein και χωρίς αλλαγή ελατηρίων θα 'γελάς' με αυτά που σου έλεγε ο μάστορας και ακόμα περισσότερο με τα αμορτισέρ της opel. Δεν μιλάμε ότι έχεις καλύτερο κράτημα αλλά και καλύτερο αυτοκίνητο. Θα περνάς απο λακούβα και σαμαράκι και δεν θα καταλαβαίνεις τίποτα (σε σύγκριση με τα μαμίσια)
Άσε που όταν ανεβάζεις ταχύτητα πάνω απο 170 κοκαλλώνουν εντελώς. Πας με 180-185-190 και είσαι σταθερότατος και στο φρενάριμα!
Εγώ έχω αλλάξει στο 1.4 μόνο αμορτισέρ και μετά απο 65000 είναι καλύτερα και απο τα καινούργια όταν το αγόρασα με διαφορά μεγάαααααλη. Θα σταματήσει η ανάρτηση να χοροπηδαέι και να σου χοροπηδάει και το αυτοκίνητο.Πρόσεξε μόνο με τα ελατήρια και κατέβασμα γιατί το έκανε ο αδερφός μου στο 1.6 και δεν μπορείς να κάτσεις στο πίσω καθισμα στην κυριολεξία!!!
Καλή απόφαση
Bilstein h Koni?