-
Δυστυχώς φίλε μάλλον δεν οδηγάς το αυτοκίνητο αλλά αυτό σε οδηγεί
Μπερδεύεις την δύναμη/ταχύτητα με την απόλαυση του να οδηγάς ένα αυτοκίνητο.
'Το Mazda2 σιγοτραγουδάει το «Μια ζωή την έχουμε» και απολαμβάνει την κάθε στροφή σαν να είναι η τελευταία που θα κυλήσουν οι τροχοί του. Ακούγονται διθυραμβικά όλα αυτά, όμως για να έχετε μια τάξη μεγέθους,υπάρχουν πολλαπλάσιας αξίας σπορ αυτοκίνητα που πολύ θα ζήλευαν την αμεσότητα του τιμονιού του, το επικοινωνιακό, σφιχτό πάτημά του και το κομμένο και ραμμένο για παιχνίδι στυλ οδήγησης.'
Μάλλον έκανες την λάθος επιλογή για τα κριτήριά σου.
Καλύτερα να έπαιρνες ένα 207,corsa,ibiza,clio,fiesta παρά το 2.Πάντα μιλάμε για την κατηγορία του.
Μπορεί να μην έχει το σουπερ ουάου φινετσάτο εσωτερικό,μπορεί να μην έχει τον ατελείωτο εξοπλισμό αλλά σε αίσθηση βάζει κάτω τα περισσότερα πλησιάζοντας ακόμα και τα rallye/vts τα οποία είναι αυτοκίνητα σταθμός σε αυτόν τον τομέα.
-
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
Δυστυχώς φίλε μάλλον δεν οδηγάς το αυτοκίνητο αλλά μαλλον σε οδηγείΜπερδεύεις την δύναμη/ταχύτητα με την απόλαυση του να οδηγάς ένα αυτοκίνητο.
'Το Mazda2 σιγοτραγουδάει το «Μια ζωή την έχουμε» και απολαμβάνει την κάθε στροφή σαν να είναι η τελευταία που θα κυλήσουν οι τροχοί του. Ακούγονται διθυραμβικά όλα αυτά, όμως για να έχετε μια τάξη μεγέθους,υπάρχουν πολλαπλάσιας αξίας σπορ αυτοκίνητα που πολύ θα ζήλευαν την αμεσότητα του τιμονιού του, το επικοινωνιακό, σφιχτό πάτημά του και το κομμένο και ραμμένο για παιχνίδι στυλ οδήγησης.'
Μάλλον έκανες την λάθος επιλογή για τα κριτήριά σου.
Καλύτερα να έπαιρνες ένα 207,corsa,ibiza,clio,fiesta παρά το 2.Πάντα μιλάμε για την κατηγορία του
Το ζήτημα είναι ότι η Μάζντα δεν πλάσαρε το 2 σαν μικρό σπόρ αυτοκίνητο με έμφαση στην οδική συμπεριφορά 'διαβήτης' αλλά σαν ένα μινι αυτοκίνητο πόλης, με έμφαση στην οικονομία (στις χώρες της Ευρώπης που το παρακολούθησα, δεν το προμοτάρουν σπορ αλλά οικολογικό και οικονομικό).
Τι θέλω να πω; Ότι η μάζντα καλώς ή κακώς δεν μπορεί να στηρίξει όλες τις πωλήσεις του 2 στο σπορ κοινό γιατί πολύ απλά υπάρχουν πολλές πιο σπορ επιλογές με λίγα χρήματα παραπάνω. Εκεί που απευθύνεται, και το ξέρει πολύ καλά ο Κορτέσης, είναι στην overall επίδοση σε πολλούς τομείς και στην οικονομία του.Δεν πήρα πεζό ή σιτροέν, ή ρενό, ή όπελ, γιατί το Μάζντα 2 για την τσέπη μου ήταν και αποδεικνύεται η πιο συμφέρουσα επιλογή.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Το ζήτημα είναι ότι η Μάζντα δεν πλάσαρε το 2 σαν μικρό σπόρ αυτοκίνητο με έμφαση στην οδική συμπεριφορά 'διαβήτης' αλλά σαν ένα μινι αυτοκίνητο πόλης, με έμφαση στην οικονομία (στις χώρες της Ευρώπης που το παρακολούθησα, δεν το προμοτάρουν σπορ αλλά οικολογικό και οικονομικό).
Τι θέλω να πω; Ότι η μάζντα καλώς ή κακώς δεν μπορεί να στηρίξει όλες τις πωλήσεις του 2 στο σπορ κοινό γιατί πολύ απλά υπάρχουν πολλές πιο σπορ επιλογές με λίγα χρήματα παραπάνω. Εκεί που απευθύνεται, και το ξέρει πολύ καλά ο Κορτέσης, είναι στην overall επίδοση σε πολλούς τομείς και στην οικονομία του.Δεν πήρα πεζό ή σιτροέν, ή ρενό, ή όπελ, γιατί το Μάζντα 2 για την τσέπη μου ήταν και αποδεικνύεται η πιο συμφέρουσα επιλογή.
To ότι πλασάρεται σαν οικονομικό αυτοκίνητο πόλης δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει και άλλα χαρίσματα που όπως αποδεικνύεται από μάχιμους κατόχους και από αντικειμενικούς ανθρώπους ότι το κατέχει.
Και ξανα λέω, μπερδεύεις την δύναμη/ταχύτητα με τον χαρακτήρα και την αίσθηση ενός αυτοκινήτου.
Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα ανεξάρτητα το ένα με το άλλο.Και οικονομικό γίνεται όταν θες(αρκεί να ξέρεις να οδηγάς οικονομικα...έχω κάνει Αγία Παρασκευή - Βάρκιζα και πάλι πίσω{56χλμ} με 4,9λ/100χλμ με το 1500)και με τις 15άρες ζάντες ένα σωστό αυτοκίνητο πόλης.
Πάντως το 2άρι πέρα απ την έκδοση comfort plus αρχίζει και ακριβαίνει πολύ,σε σημείο που να υπάρχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερα και φθηνότερα,λέγε με C3 πχ.
Δεν είναι φθηνό το 2άρι.Δεν είναι για όλους.Μην παίρνετε Mazda 2 -
To C3 όμως είναι τραγικό οδηγικά! Μη το συγκρίνουμε με το κορυφαίο Δυάρι! Το 2 είναι για όσους θέλουν ένα αυτοκινητάκι πολης που οι Άγγλοι περιγράφουν ως 'nippy and fun'! Δεν είναι για όλους και καλά κάνει!
-
ο φίλος απο πάνω ήθελε απλά ένα άνετο αυτοκίνητο πόλης και τίποτα παραπάνω.
Για αυτό λέω ότι έκανε λάθος επιλογή.Και οι κορεάτες είχαν πολύ καλές λύσεις.
Btw.
Μιας και ξέχασα να αναφερθώ σε αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Το ζήτημα είναι ότι η Μάζντα δεν πλάσαρε το 2 σαν μικρό σπόρ αυτοκίνητο με έμφαση στην οδική συμπεριφορά 'διαβήτης' αλλά σαν ένα μινι αυτοκίνητο πόλης, με έμφαση στην οικονομία (στις χώρες της Ευρώπης που το παρακολούθησα, δεν το προμοτάρουν σπορ αλλά οικολογικό και οικονομικό).Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης υπάρχει sport έκδοση του 2 και στα 86ps και στα 103ps
Απλά στην ΕΛΜΑ Ελλάς είναι μάγκες και οι εξοπλισμοί που φέρνουν είναι ότι να 'ναι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
To C3 όμως είναι τραγικό οδηγικά! Μη το συγκρίνουμε με το κορυφαίο Δυάρι! Το 2 είναι για όσους θέλουν ένα αυτοκινητάκι πολης που οι Άγγλοι περιγράφουν ως 'nippy and fun'! Δεν είναι για όλους και καλά κάνει!αυτό είναι κακό για Μαζντα όμως...γιατι εάν εξειδικεύει τόσο και την κατηγορία που οι άλλοι πουλάνε τα Κόρσα και τα Γιάρις σαν ζεστά ψωμάκια τότε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς θα πάει άπατη.
Το σλόγκαν Δεν είναι για όλους και καλά κάνει! είναι εντελώς λάθος! Δεν μιλάμε για ΡοΧι8 αλλά για αμαξάκι πόλης μην ξεχνιέστε. -
όπως επίσης να μην ξεχνιόμαστε ότι το θέμα άνεσης πάει μόνο για την ελλάδα.
Στο εξωτερικό όλες οι εκδόσεις πλην της sport έχουν τα 15άρια ζαντικά.
Και όπως είπα πριν,οι μάγκες της ΕΛΜΑ φέρνουν μόνο τα 16άρια,όπου 16άρια + Ελληνικοί δρόμοι άνεση
Οπότε το θέμα είναι της ΕΛΜΑ Ελλάς και όχι της Mazda
-
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
όπως επίσης να μην ξεχνιόμαστε ότι το θέμα άνεσης πάει μόνο για την ελλάδα.Στο εξωτερικό όλες οι εκδόσεις πλην της sport έχουν τα 15άρια ζαντικά.
Και όπως είπα πριν,οι μάγκες της ΕΛΜΑ φέρνουν μόνο τα 16άρια,όπου 16άρια + Ελληνικοί δρόμοι άνεση
Οπότε το θέμα είναι της ΕΛΜΑ Ελλάς και όχι της Mazda
μα δεν την βγάζω απόξω το σχόλιο μου αφορά στον τρόπο σκέψης. Οπως επίσης είναι εντελώς άτοπο να συγκρίνετε το C3 που είναι από το 2001-02 στην αγορά με το νέο 2αρι.
-
μα δεν νομίζω να έγινε σύγκριση πουθενά
-
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
(...)
Πηγή : Περιοδικό 'Drive'Τα σχόλια δικά σας.
Μήπως λέω μήπως μας τα λένε λίιιιιιγοοοο χοντρά τα καλόπαιδα;
Τώρα αν κάποιος διαβάζοντας το παραπάνω, νιώθει...δικαιωμένος με την επιλογή του, εμένα μου περισσεύει, αλλά σαν...εξωτερικός παρατηρητής, μου φαίνεται λίγο αστείο... -
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
ο φίλος απο πάνω ήθελε απλά ένα άνετο αυτοκίνητο πόλης και τίποτα παραπάνω.Για αυτό λέω ότι έκανε λάθος επιλογή.Και οι κορεάτες είχαν πολύ καλές λύσεις.
Btw.
Μιας και ξέχασα να αναφερθώ σε αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι
Το ζήτημα είναι ότι η Μάζντα δεν πλάσαρε το 2 σαν μικρό σπόρ αυτοκίνητο με έμφαση στην οδική συμπεριφορά 'διαβήτης' αλλά σαν ένα μινι αυτοκίνητο πόλης, με έμφαση στην οικονομία (στις χώρες της Ευρώπης που το παρακολούθησα, δεν το προμοτάρουν σπορ αλλά οικολογικό και οικονομικό).
Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης υπάρχει sport έκδοση του 2 και στα 86ps και στα 103ps
Απλά στην ΕΛΜΑ Ελλάς είναι μάγκες και οι εξοπλισμοί που φέρνουν είναι ότι να 'ναι.
Δηλαδή για σένα η έκδοση touring alloy, την οποία και έχω, με τα 86 άλογα είναι σπόρ; Όχι ρε παιδιά, δεν είναι σπορ αυτό. Δηλαδή το 1.5 με τα 103 τι είναι; Gran Turismo?
Αυτό ακριβώς που λέει ο elteo λέω και εγώ. Δεν είναι εξειδικευμένο αμάξι, ούτε η μάζντα θέλει να το πλασσάρει έτσι. Το έβαλε στην παγκόσμια αγορά σαν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Όσο για τα 16άρια, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Σε Σουηδία, Δανία και Γερμανία υπάρχουν οι 16άρες είτε στάνταρ είτε σαν έξτρα εξοπλισμός. Αυτό το ξέρω γιατί έχω πάει και έχω δει το αυτοκίνητο στις εκεί εκθέσεις.
Anyhow, συμφωνώ με τον high fidelity. Αυτό το λίγο που έχω μάθει είναι να μην δέχομαι με κλειστά τα μάτια 'δημοσιογραφικές' παραθέσεις, ειδικά όταν έχω άμεση επαφή με το προϊόν και έχω βγάλει τα δικά μου, προσωπικά συμπεράσματα.
Kαι κάτι τελευταίο. Το προηγούμενο Yaris TS το έχει φίλος. Με 16άρια after market και το αυτοκίνητο είναι πιο μαλακό και εξίσου καλό (ίσως και καλύτερο στα σημεία) σε κράτημα. Και το βασικό; ΔΕΝ έχει κάνει εκτπώσεις στην άνεση των επιβατών στο βωμό της οδηγικής συμπεριφοράς.
Για να το κλείσουμε εδώ, καθώς διαβάζει κόσμος που μπορεί να πάρει λάθος εντυπώσεις, το αυτοκίνητο στην τιμή που πωλείται στις εκθέσεις, δεν είναι bargain. Είναι ακριβό, και για τον λόγο αυτό περιμένει κανείς να είναι και στα σημεία άνω του μέσου όρου.- Αυτό που περιμένω εγώ σαν πελάτης είναι καλή αξιοπιστία (καθώς κάνω πολλά χλμ) και ασφάλεια που έχει 5 αστέρια. Τώρα για τον φτωχό εξοπλισμό του, θα ζήσω χωρίς πολλούς αυτοματισμούς, το ήξερα και ήταν επιλογή μου. Από τη mazda δεν είμαι απογοητευμένος γιατί ήξερα από την αρχή τι έπαιρνα
Αυτό όμως δεν με κάνει λιγότερο αντικειμενικό.Και στη Μάζντα είναι πολύ μάγκες. Έφεραν αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά με το εξωτερικό αλλά με πολύ φτωχότερο εξοπλισμό..
Αντε καλά κούλουμα. -
Αν εσυ θεωρείς απόλυτα ανάλογα ποσά το πόσο σπορ είναι ενα αυτοκίνητο με το πόσα άλογα εχει τότε οντως το 2 δεν είναι σπόρ.
Κάποιος ομως που τον ενδιαφέρει να οδηγάει ενα αυτοκίνητο που του παρέχει πληροφορίες για το τι ακριβώς γίνεται, που εχει πλήρως ρυθμίσιμο πίσω μέρος, κοφτερό τιμόνι, σκληρή ανάρτηση, χαμηλό βάρος και αμεσότητα στις αντιδράσεις, τότε ναι το mazda2 είναι ΣΠΟΡ!Πολύ περισσότερο σπόρ απο δήθεν 'γρήγορα' gti τύπου 207 rallye,punto abarth κτλ που μπορεί να εχουν κορυφαίες προδιαγραφές και ιποδυνάμεις αλλά οταν στρίβεις το τιμόνι λίγο παραπάνω απο όσο 'πρέπει' τότε σταματάς να οδηγάς και σε οδηγάνε ηλεκτρονικοί σωτήρες τύπου esp.
Δε λέω,καλό το esp για τον μέσο οδηγό αλλά δεν εχει καμία σχέση με την πραγματική σπόρ οδήγηση.Προτιμώ να οδηγώ ενα αυτοκίνητο με ψαγμένο πλαίσιο σχεδιασμένο να είναι ασφαλές χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, παρά να οδηγώ ενα ασφαλές,βαρετό οδηγικά αμάξι γεμάτο e-προστάτες.
Και η περιγραφή του drive για το αμάξι ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα και μιλαώ απο προσωπική πείρα μιας και είμαι κάτοχος mazda2 1.5 και αρκετά συχνά επισκέπτομαι βουνά και πίστες.
Είναι οτι πιο σπόρ υπάρχει κάτω απο τα 16.000...τέλος.ΥΓ:Είναι και το πιο γρήγορο 1500ρι n/a σε επιτάχυνση απο στάση αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία..
Καλημέρα,καλό μήνα και καλώς σας βρήκα.!
-
Ο χρήστης vdsracing έγραψε:
Αν εσυ θεωρείς απόλυτα ανάλογα ποσά το πόσο σπορ είναι ενα αυτοκίνητο με το πόσα άλογα εχει τότε οντως το 2 δεν είναι σπόρ.
Κάποιος ομως που τον ενδιαφέρει να οδηγάει ενα αυτοκίνητο που του παρέχει πληροφορίες για το τι ακριβώς γίνεται, που εχει πλήρως ρυθμίσιμο πίσω μέρος, κοφτερό τιμόνι, σκληρή ανάρτηση, χαμηλό βάρος και αμεσότητα στις αντιδράσεις, τότε ναι το mazda2 είναι ΣΠΟΡ!Πολύ περισσότερο σπόρ απο δήθεν 'γρήγορα' gti τύπου 207 rallye,punto abarth κτλ που μπορεί να εχουν κορυφαίες προδιαγραφές και ιποδυνάμεις αλλά οταν στρίβεις το τιμόνι λίγο παραπάνω απο όσο 'πρέπει' τότε σταματάς να οδηγάς και σε οδηγάνε ηλεκτρονικοί σωτήρες τύπου esp.
Δε λέω,καλό το esp για τον μέσο οδηγό αλλά δεν εχει καμία σχέση με την πραγματική σπόρ οδήγηση.Προτιμώ να οδηγώ ενα αυτοκίνητο με ψαγμένο πλαίσιο σχεδιασμένο να είναι ασφαλές χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, παρά να οδηγώ ενα ασφαλές,βαρετό οδηγικά αμάξι γεμάτο e-προστάτες.
Και η περιγραφή του drive για το αμάξι ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα και μιλαώ απο προσωπική πείρα μιας και είμαι κάτοχος mazda2 1.5 και αρκετά συχνά επισκέπτομαι βουνά και πίστες.
Είναι οτι πιο σπόρ υπάρχει κάτω απο τα 16.000...τέλος.ΥΓ:Είναι και το πιο γρήγορο 1500ρι n/a σε επιτάχυνση απο στάση αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία..
Καλημέρα,καλό μήνα και καλώς σας βρήκα.!
Δεν είπε κανείς ότι δεν έχει καλό και άμεσο τιμόνι, όπως και επιλογέα. Αυτό στο οποίο διαφώνησα εγώ είναι στο ότι δεν πρέπει αμάξι αυτού του segment να προσφέρει ΜΟΝΟ αυτά, ειδικά σε αυτήν την τιμή! Και επίσης το ότι ΔΕΝ απευθύνεται σε λάτρεις της σπορ οδήγησης. Υπάρχουν άλλες λύσεις για αυτούς.
Καλωσήρθες. -
Δηλαδή όποιος δεν εχει χρήματα να αγοράσει ενα clio rs ή ενα focus rs ή μια Μ3, είναι καταδικασμένος να οδηγεί ενα βαρετό, αργό αυτοκίνητο?
Προφανώς εχουμε στο μυαλό μας διαφορετικό ορισμό για την έννοια 'σπόρ αυτοκίνητο'.
Προσωπικά πιστεύω πως αυτή η έννοια εχει σχέση με την 'αίσθηση' και με το 'συναίσθημα'.Και το 2 εχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που του επιτρέπουν να χαρακτηριστεί σπόρ ακόμα και εχει μόνο 100 άλογα και μόνο 1500 κυβικά.
Φυσικά δεν είναι trackday car απο το εργοστάσιο αλλά εχει σίγουρα σπόρ προσανατολισμό.Γι'αυτό κάποιος που θέλει ενα άνετο αυτοκίνητο φυσικά δεν θα πάρει το 2 αλλά κάτι πιο μαλακό.
Το 2 είναι το αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα που οδηγικά βρίσκεται πολύ κοντά στο 106rallye...και αυτό τα λέει όλα.
Μακάρι να είχα 25.000 να έπαιρνα ενα cooperS αλλά δυστυχώς δεν εχω, το 2ράκι όμως καθημερινά ζωγραφίζει το χαμόγελο στα χείλη μου και αυτό μου αρκεί. -
Ο χρήστης AN7 OverClocker έγραψε:
μα δεν νομίζω να έγινε σύγκριση πουθενάΠάντως το 2άρι πέρα απ την έκδοση comfort plus αρχίζει και ακριβαίνει πολύ,σε σημείο που να υπάρχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερα και φθηνότερα,λέγε με C3 πχ.
Δεν είναι φθηνό το 2άρι.Δεν είναι για όλους.Μην παίρνετε Mazda 2To C3 όμως είναι τραγικό οδηγικά! Μη το συγκρίνουμε με το κορυφαίο Δυάρι! Το 2 είναι για όσους θέλουν ένα αυτοκινητάκι πολης που οι Άγγλοι περιγράφουν ως 'nippy and fun'! Δεν είναι για όλους και καλά κάνει!
-
Ο χρήστης vdsracing έγραψε:
Δ
Το 2 είναι το αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα που οδηγικά βρίσκεται πολύ κοντά στο 106rallye...και αυτό τα λέει όλα.
Μακάρι να είχα 25.000 να έπαιρνα ενα cooperS αλλά δυστυχώς δεν εχω, το 2ράκι όμως καθημερινά ζωγραφίζει το χαμόγελο στα χείλη μου και αυτό μου αρκεί.Ψυχραιμία.....
-
τωρα τωρα να σας περιλαβει ο Πάτερ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
To C3 όμως είναι τραγικό οδηγικά! Μη το συγκρίνουμε με το κορυφαίο Δυάρι! Το 2 είναι για όσους θέλουν ένα αυτοκινητάκι πολης που οι Άγγλοι περιγράφουν ως 'nippy and fun'! Δεν είναι για όλους και καλά κάνει!
αυτό είναι κακό για Μαζντα όμως...γιατι εάν εξειδικεύει τόσο και την κατηγορία που οι άλλοι πουλάνε τα Κόρσα και τα Γιάρις σαν ζεστά ψωμάκια τότε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς θα πάει άπατη.
Το σλόγκαν Δεν είναι για όλους και καλά κάνει! είναι εντελώς λάθος! Δεν μιλάμε για ΡοΧι8 αλλά για αμαξάκι πόλης μην ξεχνιέστε.Διαφωνώ κάθετα και βρίσκω την άποψη σου εντελώς λανθασμένη. Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι για όλους, απλούστατα γιατί ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες. Μπορείς να κάνεις ένα αυτοκίνητο πιο εύπεπτο για το ευρυ κοινο (όπως το αηδιαστικά βαρετό Yaris πχ) αλλά δεν θα είναι πάλι για όλους καθώς θα υπάρχουν και οι 'άλλοι' που θα θέλουν κοφτερό τιμόνο και σπορ γονίδια. Συμφωνώ με τα παιδία που υπερασπίζονται τον σπορτίφ χαρακτήρα ταπεινών κατασκευών καθώς δεν μπορούμε ολοι να πάρουμε πανάκριβα σπορ αυτοκίνητα. Θέλουμε όμως το καθημερινό μας αυτοκίνητο να μας προσφέρει και συγκινήσεις και ποσός μας ενδιαφέρει αν κοπανάει λίγο παραπάνω. Εξάλλου αν κερδίσεις σε άνεση. χάνεις σε αμεσότητα, είναι θέμα επιλογής! Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω 2! Όμως μου αρέσει η φιλοσοφία του και ανάλογης φιλοσοφίας αυτοκίνητα επιλέγω κι εγώ. Μάλλον οι κύριοι που το διάλεξαν ήθελα κάτι σε Yaris. Δε φταίει η Mazda για αυτό όμως και καλά κάνει και είναι διαφορετική!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μα δεν νομίζω να έγινε σύγκριση πουθενά
Πάντως το 2άρι πέρα απ την έκδοση comfort plus αρχίζει και ακριβαίνει πολύ,σε σημείο που να υπάρχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερα και φθηνότερα,λέγε με C3 πχ.
Δεν είναι φθηνό το 2άρι.Δεν είναι για όλους.Μην παίρνετε Mazda 2To C3 όμως είναι τραγικό οδηγικά! Μη το συγκρίνουμε με το κορυφαίο Δυάρι! Το 2 είναι για όσους θέλουν ένα αυτοκινητάκι πολης που οι Άγγλοι περιγράφουν ως 'nippy and fun'! Δεν είναι για όλους και καλά κάνει!
Με βλέπεις να το συγκρίνω ΕΓΩ κάπου?
Αναφορά σε alternative επιλογή έκανα.Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς.(...)
Πηγή : Περιοδικό 'Drive'Τα σχόλια δικά σας.
Μήπως λέω μήπως μας τα λένε λίιιιιιγοοοο χοντρά τα καλόπαιδα;
Τώρα αν κάποιος διαβάζοντας το παραπάνω, νιώθει...δικαιωμένος με την επιλογή του, εμένα μου περισσεύει, αλλά σαν...εξωτερικός παρατηρητής, μου φαίνεται λίγο αστείο...Σαν εξωτερικός παρατηρητής το έχεις οδηγήσει ή απλά μιλάμε στον αέρα?
Δηλαδή για σένα η έκδοση touring alloy, την οποία και έχω, με τα 86 άλογα είναι σπόρ; Όχι ρε παιδιά, δεν είναι σπορ αυτό. Δηλαδή το 1.5 με τα 103 τι είναι; Gran Turismo?
Αυτό ακριβώς που λέει ο elteo λέω και εγώ. Δεν είναι εξειδικευμένο αμάξι, ούτε η μάζντα θέλει να το πλασσάρει έτσι. Το έβαλε στην παγκόσμια αγορά σαν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Όσο για τα 16άρια, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Σε Σουηδία, Δανία και Γερμανία υπάρχουν οι 16άρες είτε στάνταρ είτε σαν έξτρα εξοπλισμός. Αυτό το ξέρω γιατί έχω πάει και έχω δει το αυτοκίνητο στις εκεί εκθέσεις.
Anyhow, συμφωνώ με τον high fidelity. Αυτό το λίγο που έχω μάθει είναι να μην δέχομαι με κλειστά τα μάτια 'δημοσιογραφικές' παραθέσεις, ειδικά όταν έχω άμεση επαφή με το προϊόν και έχω βγάλει τα δικά μου, προσωπικά συμπεράσματα.
Kαι κάτι τελευταίο. Το προηγούμενο Yaris TS το έχει φίλος. Με 16άρια after market και το αυτοκίνητο είναι πιο μαλακό και εξίσου καλό (ίσως και καλύτερο στα σημεία) σε κράτημα. Και το βασικό; ΔΕΝ έχει κάνει εκτπώσεις στην άνεση των επιβατών στο βωμό της οδηγικής συμπεριφοράς.
Για να το κλείσουμε εδώ, καθώς διαβάζει κόσμος που μπορεί να πάρει λάθος εντυπώσεις, το αυτοκίνητο στην τιμή που πωλείται στις εκθέσεις, δεν είναι bargain. Είναι ακριβό, και για τον λόγο αυτό περιμένει κανείς να είναι και στα σημεία άνω του μέσου όρου.- Αυτό που περιμένω εγώ σαν πελάτης είναι καλή αξιοπιστία (καθώς κάνω πολλά χλμ) και ασφάλεια που έχει 5 αστέρια. Τώρα για τον φτωχό εξοπλισμό του, θα ζήσω χωρίς πολλούς αυτοματισμούς, το ήξερα και ήταν επιλογή μου. Από τη mazda δεν είμαι απογοητευμένος γιατί ήξερα από την αρχή τι έπαιρνα
Αυτό όμως δεν με κάνει λιγότερο αντικειμενικό.Και στη Μάζντα είναι πολύ μάγκες. Έφεραν αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά με το εξωτερικό αλλά με πολύ φτωχότερο εξοπλισμό..
Αντε καλά κούλουμα.Να τα πάρουμε με την σειρά.
Σε όλον τον κόσμο η έκδοση με τα 16άρια ονομάζεται Sport και αφού το είχες ψάξει θα το ξέρεις.
Επίσης στην Ελλάδα έρχονται όλα με δέσιμο των θόλων όπου στις άλλες χώρες δεν ισχύει στις μικρές εκδόσεις.Οπότε μεγαλύτερη ακαμψία,πιο σκληρό δε.Επέτρεψε μου να σου ξανα πώ ότι δεν το έχεις οδηγήσει πραγματικά το αυτοκίνητο ή δεν σε ενδιαφέρει η αίσθηση που σου δινει ή απλά το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να πηγαίνεις από το Α σημείο στο Β.
Εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο που να με κάνει να γουστάρω να ΤΟ οδηγάω,να πηγαίνω από το Α σημείο στο Β όσο πιο διασκεδαστικά γίνεται και να μου χαρίζει συγκινήσεις.Δεν με νοιάζει αν θα κοπανήσει λιγο περισσότερο, δεν με νοιάζει αν θα χωράνε πισω οι άλλοι το μόνο που με νοιάζει είναι εγώ να περνάω καλά μέσα στο αυτοκίνητο.Όπως έχω ξανα πεί, μια φίλη μου έχει το 1300 με 15άρια αλουμινίου 185/55 15,το έχω οδηγήσει αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη,ακόμα και στο όριο.Το αυτοκίνητο πραγματικά είναι τελείως διαφορετικό.
ΠΟΛΥ πιο μαλακό αλλά έχει χάσει σε πληροφόρηση.
Όποτε μπαίνει στο δικό μου, μου λέει ότι έτσι σφίγκεις κ@λο και η μόνη διαφορά είναι τα ζαντολάστιχα(195/45 16)
Επίσης τα Toyo αυτά είναι αρκετά σκληρά, μέλος του φόρουμ έβαλε exalto PE2 και είδε μεγάλη διαφορά σε θέμα άνεσης.Ναι το 1300 ειδικά δεν μαζεύει χιλιόμετρα,δεν σημαίνει ότι δεν έχει σπορ γονίδια.Κατεβα προς καμιά Επίδαυρο και θα καταλάβεις που βρίσκεσαι.
Όσο για το Yaris TS άσε με να διαφωνήσω και έτσι μου επιβαιβεώνεις ότι έχεις άλλες ανάγκες,για αυτό και δεν έχεις γνωρίσει το τι μπορεί να σου προσφέρει το 2άρι.
Πραγματικά πιστεύω ότι με το C3 ή κάτι αντίστοιχο θα ήσουν πολύ πιο ευχαριστημένος.Καλά θα κάνει να διαβάσει ο κόσμος αυτά που γράφουμε.
Σπορ αυτοκίνητα δεν είναι μόνο τα ακριβά.Είναι πολύ λάθος η πλευρά που το βλέπεις και συνεχίζεις να επιμένεις.Όσο για αυτά που είπε ο φίλος Βαγγέλης(vdsracing) να έχετε στο νου σας ότι έχει οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα,Ειδικά rallye(1300 + 1600) οπότε δεν λέει λόγια του αέρα
-
Το δέσιμο των θόλων με την σκληρότητα της ανάρτησης τι ακριβώς σχέση έχει;
Mazda 2 2007