-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Τελικά σκεφτόμαστε με σημερινούς όρους το χτές . Μέχρι τον 19 ο αιώνα ΔΕΝ υπήρξαν εθνικά κράτη . Από τις πόλεις κράτη της αρχαιότητας περάσαμε στις πολυεθνικές αυτοκρατορίες . Οι Ελληνες υπήρχαν μέσα σε αυτές είτε ως κυρίαρχη δύναμη (Ελληνιστικές-Βυζαντινή) , είτε ως απλό μέλος τους (Ρωμαική-Οθωμανική) .
Στη δεύτερη περίπτωση άλλοτε θεωρούνταν ως πνευματική ελίτ (Ρωμαική) , άλλοτε ως οικονομική και διοικητική (Οθωμανική) . Αυτό ήταν λογικό καθότι στην Ρωμαικη είχαμε παλαιότερο και ισχυρότερο πολιτισμό από τους Ρωμαίους , ενώ οι Οθωμανοί έγιναν αυτοκρατορία σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα , ουσιαστικά από νομαδικός λαός , οπότε δεν είχαν την δυνατότητα να συστήσουν διοίκηση του κράτους , ούτε να ασκούν εμπορικές δραστηριότητες και γενικά να ζήσουν σε ειρηνικό καθεστώς . Γι'αυτό χρησιμοποίησαν τους Ελληνες , που βέβαια με την σειρά τους , τους χρησιμοποίησαν και αυτοί . Τώρα το πόσο μίσος γιά το Βυζάντιο υπάρχει στη Δύση μέχρι σήμερα , είναι γνωστό και απλά αυτό οφείλεται σε εκκλησιαστικούς λόγους . Μην υποτιμάμε τους εαυτούς μας και την ιστορία μας . Βέβαια είχε αδυναμίες το Βυζάντιο , αλλά να το συγκρίνουμε με την Δύση εκείνης της εποχής , είναι σαν να συγκρίνουμε την σημερινή Ευρώπη με τις χώρες της Κεντρικής Αφρικής . Μην τρελλαθούμε κιόλας .για πιο βυζαντιο(εντοπισε το λιγο χρονικα) μιλας ?, γιατι απο κομνηνους και περα τσου...το βυζαντιο σε οικονομικο-στρατιωτικο-πολιτικο-κοινωνικο επιπεδο επλεε με την αδρανεια τανκερ 500.000 τονων με σβηστες τις μηχανες...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Αντικειμενικό είναι και το τονικό φάλτσο ακριβώς για τον ίδιο λόγο που ο τετραπύρηνος είναι καλλίτερος.
Ελα ομως που ο Bob Dylan ηταν φαλτσος. Το Like a rolling stone αξιζει ή οχι; Τι λες;
Γιατί έχουμε αποδεχτεί πως οι τόνοι είναι αυτοί σε αυτές τις συχνότητες. Αποδεκτοί αρμονικοί συνδυασμοί είναι οι τάδε χ ψ ζ. Φυσικά και μπορείς να το αλλάξεις αυτό, να πείς πως κάτι άλλο είναι επίσης αποδεκτό, αλλα αυτό μπορεί να το πεις και για τους επεξεργαστές, δλδ πχ πλεονέκτημα δεν είναι η ταχύτητα αλλα η μικρή κατανάλωση ρεύματος η η αξιοπιστία η το μικρό μέγεθος η η η η . Άρα μην είσαι τόσο απόλυτος πως π 4πύρηνος είναι καλλίτερος.
Παρενθεση : Οι 4πυρηνοι ειναι μια χαρα αξιοπιστη τεχνολογια, οσο αξιοπιστη ειναι τα turbo στα αυτοκινητα, να μη σου πω και περισσοτερο. Η καταναλωση (ο ογκος πλεον οχι τοσο) οπως ξερεις ειναι το νουμερο 1 τεχνολογικο προβλημα, καθως ολοι θελουμε για παραδειγμα γαματα κινητα με 999999999999 εκατ. χρωματα, επεξεργαστες τερατα να κανουν παπαδες κλπ αλλα μετα αναρωτιομαστε που ειναι η αυτονομια του παλιου νοκια που μπορουσαμε να παιξουμε μονο φιδακι και εβγαζε κατι αστειους ηχους παρομοιους με τα λαμπιονια στα χριστουγεννιατικα δεντρα. Παρ'ολα αυτα, ας μην τρελαινομαστε: πλην καταναλωσης ο P3 δεν εχει καμια ελπιδα με εναν 4πυρηνο, οπως και ενα 338 δεν εχει καμια ελπιδα με ενα HTD diamond, και αυτο που λες ειναι σα να λες οτι το Fiat Panda ειναι καλυτερο απο Ferrari επειδη το πρωτο καιει λιγοτερο.
On topic ξανα: Κι εγω ετσι πιστευα οταν εκανα κλασσικη μουσικη. Νομιζα οτι ειχα δει το φως το αληθινο, οτι υπαρχουν κανονες. Τελικα αντι να παιζω μουσικη, για αρκετη ωρα κατεληξα να κανω ασκησεις, λες και ελυνα μαθηματικα. Για καποιους προφανως η μουσικη αυτο ειναι. Φυσικα ολες αυτες οι θεωριες και ολα αυτα πανε στα σκουπιδια γιατι υπηρξαν και υπαρχουν οι Sonic Youth κ.α.
Περιμενω πως και πως να ακουσω θεωριες για το πως το feedback ταιριαζει στους κανονες της αρμονιας. θα ηθελα να δω αναλυση απο καποιον. Θα ηθελα να ακουσω καποιον σπουδαγμενο μουσικο να λεει οτι ακουει ενα φαλτσο την ωρα που ο Pete Townsend κοπαναει την κιθαρα του πανω στον ενισχυτη.Για τους κλασικούς το αρμονικό διάστημα τριών τόνων είναι απαράδεκτο(diabolus in musica) γιατί ενδεχομένως δεν ταίριαζε στα αυτιά τους. Είναι αντικειμενικό για την κλασική γιατί είναι κανόνας αποδεκτός (σχεδόν) απ όλους.
Για την σημερινή σύγχρονη αρμονία δεν υπάρχει ο κανόνας, το τρίτονο είναι αποδεκτό γιατί αρέσει. Υπάρχουν όμως άλλοι. Φυσικά και μπορείς να παρακάμπτεις όποιον κανόνα δεν γουστάρεις, επίτηδες η καταλάθος η να βάλεις δικούς σου.Ειδες που το γυρνας στην 'κλασσικη' παλι;
Η κλασσικη εχει βγαλει αριστουργηματα, αλλα μεχρι εκει. Δεν ειναι ουτε η 'καλυτερη' μουσικη ουτε τιποτε. Και στην τελικη, αν αυτο που προσπαθουσε η κλασσικη μουσικη να κανει με τραγουδια 22 λεπτων που για να τα μαθεις στο πιανο χρειαζεσαι 2 χρονια ο Cobain το καταφερε με 3 powerchords, εναν τεζαρισμενο ενισχυτη και ενα distortion πεταλακι στο τερμα, τοτε προτιμω τον δευτερο.Αλλά ρε συνάδελφε, ο ουρανός να γυρίσει ανάποδα, αυτή τη στιγμή αν πάρω ένα βιολί εγώ κι ένα η βανέσα μέι, εγώ θα είμαι ο πέντιουμ3 και αυτή ο τετραπύρηνος, τι να λέμε
Εγω απο την Βανεσα Μέι προτιμω τον John Cale
Ειδες ποσο απλο ειναι; Δεν μπορεις να με πεισεις οτι η πρωτη ειναι καλυτερη απ'τον δευτερο, οπως δεν θα πεισεις τον τυπα που μενει στο χ χωριο και χωνεται σε πανυγηρι οτι ο Chopin ειναι καλυτερος απ'τη Θωδη. Πανευκολο;Οι κανόνες δεν υπάρχουν για να υποχρεώνεται ο καθένας να τους ακολουθάει. Συνοψίζουν εμπειρίες, προτιμήσεις, κλισέ, διαδρομές εμπειρίες κλπ. Οποιος ακολουθάει τυφλά κανόνες γίνεται ταλιμπάν, και όποιος τους γράφει στα @@ του απλά ανακαλύπτει τον τροχό και χάνει τις εμπειρίες και την συνέχεια μιας κατάστασης.
Ο Ντύλαν δεν είναι αξιόλογος επειδή ψιλοφαλτσάρει η επειδή είναι τεχνικά άρτιος αλλα γιατί πάντρεψε κάποια πράγματα που ήδη υπήρχαν με δικές του ιδέες και ευαισθησίες και έφτιαξε ένα αποτέλεσμα που εξέφραζε αρκετό κόσμο της εποχής του.
Και σύ όταν παίζεις κιθάρα ακολουθείς κάποιους κανόνες, χρησιμοποιείς ένα κάρο πράγματα ανακατεμένα όπως ακούσματα, κλίμακες, ψυχολογία της στιγμής, φαντασία ταλέντο, χρόνους, κλισέ για να σε ξελασπώσουν κλπ. Η καλλιέργεια όλων αυτών συνιστά ένα επίπεδο.
Κι ο Hendrix μαζί με το feedback είχε ξεσκίσει τις πεντατονικές και τα κλισέ των blues. Έπαιζε με κανόνες, έχωνε και τα δικά του.
Ολοι αυτοί οι τύποι που συζητάμε μπορει και να μου αρέσουν μπορεί και όχι. Δεν σημαίνει αυτό κάτι για το επίπεδό τους βέβαια, και ούτε για το δικό μου. Σίγουρα κανείς δεν μπορεί να αποδείξει με μαθηματικό τρόπο την υπεροχή ενός καλλιτέχνη απέναντι στον άλλο γιατί πάντα θα εμπεριέχεται το προσωπικό στοιχείο αλλα και σίγουρα υπάρχουν μουσικοί που είναι πιο ψαγμένοι απο κάποιους άλλους.
Η Θώδη είναι αγαπητή στον γιδιβοσκό γιατί προσπαθεί αυτόν και την κουλτούρα του να τα εκφράσει και μάλιστα μέσα απο ένα σύνολο κανόνων 'μουσικής για πανηγύρια'
Η Βανέσα δε μ αρέσει ούτε εμένα αλλα παίζει φοβερό βιολί ΙΜΟ
ΥΓ Οι επεξεργαστές είναι χρήση παραδείγματος για χάρη της κουβέντας απο την πλευρά μου, και απλά ήθελα να δείξω πως αν το ζητούμενο αλλάξει, αλλάζει αυτόματα και το αποτέλεσμα της σύγκρισης, άρα κάνε αναγωγή σε άλλο παράδειγμα
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Η Θώδη είναι αγαπητή στον γιδιβοσκό γιατί προσπαθεί αυτόν και την κουλτούρα του να τα εκφράσει και μάλιστα μέσα απο ένα σύνολο κανόνων 'μουσικής για πανηγύρια'Επιτρέπεται εδώ μια παρένθεση, επειδή αναφέρθηκαμε λιγάκι στην 'παραδοσιακή' μουσική και τη σχέση της με τη Βυζαντινή.
Μια φορά κι έναν καιρό η δημοτική μουσική εξελισσόταν από μουσικούς που ήταν ΚΟΜΜΑΤΙΑ της κοινωνίας. Τη Θώδη την κράζουμε ανελέητα ως άφωνη, άμπαλη και κιτς, ενώ δε θα διαννοηθώ ποτέ να κρίνω τους (ενδεχομένως φάλτσους) αυθεντικά λαϊκούς μουσικούς. Η Θώδη είναι 'προϊόν' που κάποιος πουλάει, ενώ τούτος εδώ ο ασύλληπτος http://www.youtube.com/watch?v=-oIL7oPxa-Y , με όλα τα λάθη που μπορεί να κάνει μπορεί να συγκλονίσει το τοπικό του ακροατήριο με τρόπο που δε θα το κάνει ποτέ η κλασική μουσική.
Έκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στον καφέ.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η Θώδη είναι αγαπητή στον γιδιβοσκό γιατί προσπαθεί αυτόν και την κουλτούρα του να τα εκφράσει και μάλιστα μέσα απο ένα σύνολο κανόνων 'μουσικής για πανηγύρια'
Επιτρέπεται εδώ μια παρένθεση, επειδή αναφέρθηκαμε λιγάκι στην 'παραδοσιακή' μουσική και τη σχέση της με τη Βυζαντινή.
Μια φορά κι έναν καιρό η δημοτική μουσική εξελισσόταν από μουσικούς που ήταν ΚΟΜΜΑΤΙΑ της κοινωνίας. Τη Θώδη την κράζουμε ανελέητα ως άφωνη, άμπαλη και κιτς, ενώ δε θα διαννοηθώ ποτέ να κρίνω τους (ενδεχομένως φάλτσους) αυθεντικά λαϊκούς μουσικούς. Η Θώδη είναι 'προϊόν' που κάποιος πουλάει, ενώ τούτος εδώ ο ασύλληπτος http://www.youtube.com/watch?v=-oIL7oPxa-Y , με όλα τα λάθη που μπορεί να κάνει μπορεί να συγκλονίσει το τοπικό του ακροατήριο με τρόπο που δε θα το κάνει ποτέ η κλασική μουσική.
Έκαστος στο είδος του κι ο Λουμίδης στον καφέ.
Μα και η Θώδη, μια χαρά κομμάτι της κοινωνίας ήταν πριν την ανακαλύψει η τηλεόραση και την κάνει σούργελο...
Πρώτη φίρμα ήταν στην Κάτω Αχαϊά , αλλά και αλλού...Δύσκολο να μπει κριτήριο πάντως στο τι είναι ποιοτική μουσική και τι όχι. Εγώ τουλάχιστον, έπαψα πια να κάνω την προσπάθεια να προσδιορίσω κάτι τόσο ασαφές και υποκειμενικό... Ποιοτικό είναι ό,τι αρέσει σε μένα και οι υπόλοιποι να πάτε να .
Κι έτσι τελειώνει το ζήτημα!
-
Αυτά δεν γίνονται ούτε στα γουέστερν. Είναι απάντηση HF αυτή; Εγώ να γράφω παπλώματα κι αυτός 3 γραμμές και τέλος; Θα πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας.
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Αυτά δεν γίνονται ούτε στα γουέστερν. Είναι απάντηση HF αυτή; Εγώ να γράφω παπλώματα κι αυτός 3 γραμμές και τέλος; Θα πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας.Εϊμαι ντεφορμέ... Σήμερα γύρισα σπιτάκι μου, πρέπει να πάρω δυνάμεις πρώτα...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μα και η Θώδη, μια χαρά κομμάτι της κοινωνίας ήταν πριν την ανακαλύψει η τηλεόραση και την κάνει σούργελο...Μα κι εγώ για το τώρα της την κρίνω, δεν ξέρω αν υπήρξε γνήσια(αν και πολύ αμφιβάλλω).
Τελικά το 'ποιοτικό' ή μη είναι ζήτημα αισθητικής, και δεν έχει πάντα σχέση με αν κάτι σ' αρέσει ή οχι. Δε συγκλονίζομαι ακούγοντας Ηπειρώτικα πολυφωνικά ή κλαρίνα(Πετρολούκας Θεός πάντως), καθώς δεν είναι κομμάτι της κληρονομιάς μου, δεν έχω βιώματα τέτοια. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν αναγνωρίζω την απίστευτη αξία τους.
Δε μιλάει στην καρδιά μου η κλασική μουσική, ή εν γένει η Δυτική μουσική. Προφανώς όμως δεν την απορρίπτω!
Επειδή το ξεστρατίσαμε το θέμα, για να το επιστρέψουμε κάπως, εν ολίγοις δε θεωρώ ότι η κληρονομιά που άφησε η Βυζαντινή Μουσική(με τις όποιες μετέπειτα επιρροές) είναι 'μη Ελληνική', ούτε κατα διάννοια.
-
Γιά να τελειώνουμε γιά το Βυζάντιο . Σήμερα στις 6 το απόγευμα είχε στο κανάλι της Βουλής , θέμα γιά την έκθεση Βυζάντιο στο Λονδίνο . Μίλαγε μιά καθηγήτρια του Kings college αν θυμάμαι καλά Εγγλέζα . Άπό όσα είπε θα σας πώ μόνο γιά την εντύπωση πού έκανε στους Βενετούς , η Βυζαντινή πριγκίπισα που παντρεύτηκε τον γιό του Δόγη , όταν έτρωγε με πηρούνι και φορούσε μεταξωτά ρούχα πράγματα που στη Βενετία του 10 αι. δεν τα ήξεραν . Αυτά γιά να μην συγκρίνουμε Ανατολή - Δύση γιά τους μέσους χρόνους . Επίσης γιά τον φίλο που μιλάει γιά Κομνηνούς και μετά , θα του πώ ότι μιλάμε γιά όλα τα Ελληνικά κράτη των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας .
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
................................... ή κλαρίνα(Πετρολούκας Θεός πάντως).............. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιά να τελειώνουμε γιά το Βυζάντιο . Σήμερα στις 6 το απόγευμα είχε στο κανάλι της Βουλής , θέμα γιά την έκθεση Βυζάντιο στο Λονδίνο . Μίλαγε μιά καθηγήτρια του Kings college αν θυμάμαι καλά Εγγλέζα . Άπό όσα είπε θα σας πώ μόνο γιά την εντύπωση πού έκανε στους Βενετούς , η Βυζαντινή πριγκίπισα που παντρεύτηκε τον γιό του Δόγη , όταν έτρωγε με πηρούνι και φορούσε μεταξωτά ρούχα πράγματα που στη Βενετία του 10 αι. δεν τα ήξεραν . Αυτά γιά να μην συγκρίνουμε Ανατολή - Δύση γιά τους μέσους χρόνους . Επίσης γιά τον φίλο που μιλάει γιά Κομνηνούς και μετά , θα του πώ ότι μιλάμε γιά όλα τα Ελληνικά κράτη των Βαλκανίων και της Μικράς Ασίας .δε μιλας για τους βενετους..μιλας για τους γερμανους και αναφερεσαι νομιζω στη θεοφανω αν δε κανω λαθος το ονομα..
-
Οχι , γιά τους βενετούς και το γιό του δόγη είπε , γιά την Θεοφανώ είναι άλλη περίπτωση , την ανέφερε και αυτή .
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Για το συγκεκριμένο ιδεαλιστικό φιλοσοφικό του σύστημα, ένα που δυστυχώς επεκράτησε (άπτεται αυτό της παρούσης συζητήσεως) και έμελλε να αποτελέσει βάση/έναυσμα για πολλά επόμενα...
Πάντως, αν έχεις τη διάθεση -και το χρόνο- να το αναλύσεις θα το διάβαζα με ενδιαφέρον...
_
Με λίγα λόγια, ο τύπος ηταν απλά ΔΕΞΙΟΣ..!!
Kάτι τέτοια βλέπω και ξενερώνω που έφυγα το σκ
Μη του πατάτε τον κάλο για τον Πλάτωνα,
όρεξη έχετε να δείτε κανα πάπλωμα(άτσα και η ρήμα )
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Για το συγκεκριμένο ιδεαλιστικό φιλοσοφικό του σύστημα, ένα που δυστυχώς επεκράτησε (άπτεται αυτό της παρούσης συζητήσεως) και έμελλε να αποτελέσει βάση/έναυσμα για πολλά επόμενα...
Πάντως, αν έχεις τη διάθεση -και το χρόνο- να το αναλύσεις θα το διάβαζα με ενδιαφέρον...
_
Με λίγα λόγια, ο τύπος ηταν απλά ΔΕΞΙΟΣ..!!
Δεξιος δεν ηταν, μαλλον εθνικοσοσιαλιστης μου κανει (εννοω ως βασικη κοσμοθεωρια οταν βγαλεις απ'τη μεση τη σαλτσα).
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Για το συγκεκριμένο ιδεαλιστικό φιλοσοφικό του σύστημα, ένα που δυστυχώς επεκράτησε (άπτεται αυτό της παρούσης συζητήσεως) και έμελλε να αποτελέσει βάση/έναυσμα για πολλά επόμενα...
Πάντως, αν έχεις τη διάθεση -και το χρόνο- να το αναλύσεις θα το διάβαζα με ενδιαφέρον...
_
Με λίγα λόγια, ο τύπος ηταν απλά ΔΕΞΙΟΣ..!!
Δεξιος δεν ηταν, μαλλον εθνικοσοσιαλιστης μου κανει (εννοω ως βασικη κοσμοθεωρια οταν βγαλεις απ'τη μεση τη σαλτσα).
Τσου, μαλλον χαλαει τον 'ιστορικο υλισμο' των σκληροπυρηνικων μαρξιστων(αν υπαρχουν) γι΄αυτο και το παθος ...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Οχι , γιά τους βενετούς και το γιό του δόγη είπε , γιά την Θεοφανώ είναι άλλη περίπτωση , την ανέφερε και αυτή .θα το ψαξω..με βαλες σε σκεψεις..
-
Καποδίστριας
Καζαντζάκης
Ελ Βενιζέλος
Αριστοτέλης
Λούης Ρενωβιόπουλος -
http://greatgreeks.skai.gr/navigation
σε κάθε έναν έχει κάτω δείκτες!
Ευφυία
κληρονομιά
Ηγεσία
Ανδρεία
ΕυσπλαχνίαΟι τιμές βγάζουν μέχρι και γέλιο...Ξέραμε δηλαδή οτι ο αλέξανδρος ήταν ευφυία... Εντάξει, ήταν ας πούμε χαρισματικός στρατιωτικός και μπορεί, λέμε τώρα!, αυτοί που τον επέλεξαν να γνώριζαν λεπτομέρειες των στρατηγικών του σχεδιασμών...Ήταν δε και εντόνως φιλεύσπλαχνος όταν καθάριζε χωριά ολόκληρα για παραδειγματισμό...αλλά ξέχασα, αυτά δε τα γράφουν στα σχολικά βιβλία της ιστορίας...τουλάχιστον τον έβγαλαν περισσότερο φιλεύσπλαχνο απ τον Καραμανλή...
-
όσο πάει γίνεται και καλύτερο.
Έχουμε και κριτήρια τώρα για να τους κατατάξουμεΒάλε μου δυο κιλα ευσπλαχνία σε παρακαλώ
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
όσο πάει γίνεται και καλύτερο.
Έχουμε και κριτήρια τώρα για να τους κατατάξουμεΒάλε μου δυο κιλα ευσπλαχνία σε παρακαλώ
βγήκε 2200, να τ αφήσω;;;
-
Αστα και βαλε 2 κιλα ακριβως!
Ο Μεγαλύτερος Ελληνας Ολων των Εποχών - ΣΚΑΙ