-
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
...Δεν ειμαι σε θεση να σου πω τι γινετε στις αντιπροσωπειες....αυτος που εχω παντως στο δικο μου ειναι σιγουρα ο εργοστασιακος...Οσο για τις επιπλεον λειτουργιες, σιγουρα χρησιμες αλλα ισως και λιγο εκνευριστικες...θελω να πω περναει καποιος απο διπλα και αυτος ενεργοποιειτε...Αυτο που θα ηταν χρησιμο κατα τη γνωμη μου θα ηταν να προσφερεται το Volvo On Call και στην Ελλαδα το οποιο εχει καποιες απο τις λειτουργιες που αναφερεις και περαν του security καλυπτει και το safety:
'Activating automatically if any of your car's airbags are deployed - or at the touch of a button - Volvo On Call is Volvo's roadside assistance and emergency service. Not only does it put you in direct contact with a Volvo On Call operator, a built-in GPS system allows them to pinpoint your location and get help to you as soon as possible. The system can also alert you of an attempted break-in. And if the car is stolen, it can be traced via satellite.' ...και σε συνδοιασμο με το PCC θα σε καλυπτε κατα πολυ....anyway εδω (http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/search.aspx) θα βρεις πληροφοριες για την εγκατασταση του εργοστασιακου συναγερμου (βαλε alarm στο search) που μπορει να σε βοηθησουν και αν θες καποιες επιπλεον πληροφοριες για το ηλεκτρικο συστημα του αυτοκινητου και πως τα επιμερρους συστηματα επικοινωνουν μεταξυ τους στειλε μου με πμ το μαιλ σου να σου περασω ενα pdf
-
Φίλε μου, δεν την έχεις πατήσει να στο χαρακώσουν (αγρια) το αυτοκίνητο με την άνεσή τους διάφορα τσογλάνια και ο συναγερμός αγέρωχος να 'καθεται'. Πίστεψε με, αν την πατήσεις, θα αναζητάς εναγωνίως κάτι πιο έξυπνο από το εργοστασιακό. Επίσης, το σύστημα αυτό που ενεργοποιεί τον συναγερμό σε περίπτωση ξυσίματος είναι φοβερο.
Η βλακεία είναι ότι όταν πήρα το αυτοκίνητο 'θαμπώθηκα' από τις εξυπνάδες ότι μόνο ο συναγερμός που θα μου εγκαθιστούσαν θα συνεργαζόταν με το εργοστασιακο τηλεχειριστήριο και άλλες τετοιες παπαριές. Λες και δεν υπάρχουν άλλοι συναγερμοί που δουλεύουν can-bus στα volvo και είναι απείρως καλύτεροι απο τους εργοστασιακούς και 'εργοστασιακούς'.
Ωστόσο, τοποθέτησα aftermarket πλακετα προειδοποιητικών ήχων με ρυθμιζόμενη ευαισθησία έτσι ώστε αν μπορούμε να αποτρέψουμε κάτι, να το κάνουμε. Δεν συνεργάζεται με τον υπάρχων (αλλωστε δεν γίνεται κάτι τέτοιο, αφού διαθέτει μονο μια ζώνη, δεν είναι δηλαδή διπλοζωνικοί όπως οι περισσότεροι μοντέρνοι), αλλά είναι εντελώς ξεχωριστός, ενεργοποιούμενος από ένα μικρο διακοπτάκι. -
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
....Κι ελπιζω να μην τυχει ουτε σε μενα ουτε σε σενα ξανα αλλα ουτε και σε κανεναν...αλλα (κουβεντα να κανουμε) αν χτυπουσε ο συναγερμος τι θα γινοταν? Θα τους απετρεπε? Δεν νομιζω...το κεφι τους (!!) εκαναν και ισως να μην στο χαρακωναν αγρια οπως λες, ή αν ηταν καποιος που ηθελε να σε εκδικηθει μια απο τα ιδια....Ησουν σε τετοια αποσταση ωστε να τον ακουσεις? Γιατι αν δεν ησουν παλι πιο το νοημα? Κι αν ησουν τι θα μπορουσες/προλαβαινες να κανεις? Σκεψου και το αλλο...καποτε οταν ακουγαμε ενα συναγερμο πεταγομασταν να δουμε τι ειναι...τωρα ξερουμε οτι πολλες φορες ενεργοποιουντε χωρις λογο και σε συνδοιασμο με την αδιαφορια μας για το τι γινετε γυρω μας απο τη στιγμη που δεν μας αγγιζει δεν ασχολουμαστε καν....
ΥΓ: Προς θεου δεν υπερασπιζομαι το συναγερμο της Volvo ουτε προσπαθω να αποδειξω οτι εισαι λαθος....την κυνικοτητα του θεματος απλα υποδεικνυω! Ειμαστε και
-
Φίλε, το προειδοποιητικό-αποτρεπτικό πίστεψέ με λειτουργεί ανασταλτικά. Ο άλλος που θα το ακούσει, δεν πολυμπαίνει στον κόπο να το χαρακώσει, το αποφεύγει. Σου λέει, γιατί να το ριψοκινδυνεύσω, μπορεί μετά να έχει κι αλλον πιο δυνατόν συναγερμό σε περίπτωση που το χαρακώσω.
Αλλωστε, μπορεί και με τον προειδοποιητικό ήχο να το ακούσει κάποιος. Η πρώτη αυτόματη αντίδραση μόλις 'σφυρίξει' είναι να απομακρυνθείς, έτσι δεν είναι?
ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ να έχεις όλο το πεδίο ελεύθερο από συναγερμούς και ήχους.
Και ναι, σε κεντρικότατο δρόμο το είχα. Πιστεύω αν το είχα το σύστημα αυτό θα περιόριζα την ζημιά σε μεγάλο βαθμό, μην σου πω δεν θα έμπαινε καν στον κοπο. -
Εγω αυτό που θέλω να πω είναι οτι οι συναγερμοί της volvo είναι μια από τα ίδια, όπως όλοι οι κοινοί και ξεπερασμένοι πλέον. Τι να τον κανω τον συναγερμό αφού συμβεί η στραβή? Το θέμα είναι να είναι και προληπτικός, όχι μόνο αφού μου σπάσουν το τζάμι και το βανδαλίσουν το αυτοκίνητο να 'χτυπάει'.
Αλήθεια παιδιά, οι υπόλοιποι τι φοράτε? -
Ακόμη και το λαμπάκι του συναγερμού, εκεί που είναι στο μέσον του ταμπλό, και η φωτεινότητά του είναι μάπα. Ούτε φαίνεται. Κι ο αλλος νομίζει ότι δεν εχεις.
-
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
Εγω αυτό που θέλω να πω είναι οτι οι συναγερμοί της volvo είναι μια από τα ίδια, όπως όλοι οι κοινοί και ξεπερασμένοι πλέον. Τι να τον κανω τον συναγερμό αφού συμβεί η στραβή? Το θέμα είναι να είναι και προληπτικός, όχι μόνο αφού μου σπάσουν το τζάμι και το βανδαλίσουν το αυτοκίνητο να 'χτυπάει'.
Αλήθεια παιδιά, οι υπόλοιποι τι φοράτε?Είχαν προσπαθήσει να κλέψουν το S40 αλλά δνε τα κατάφεραν....ενώ το σημείο που είναι το φινίρισμα της πόρτας ήταν λείο είχε γίνει σαγρέ από τις προσπάθειες...κατέστρεψαν λίγο τη βαφή σε σημείο που να μη φαίνεται καν...το πρόσεξα αφού είχαν βάλει μία χαρτοπετσέτα για να σβήσουν τα ίχνη...μπορεί και να το άνοιξαν και να μην κατάφεραν να βάλουν μπρος ενώ και το ηχοσύστημα είναι ενσωματωμένο σε όλα τα Volvo και δνε μπορεί να κλαπεί...το αμάξι δεν έχει συναγερμό...
-
Ας ξεκινήσουμε ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο: αυτό των ζαντών. Τι ζάντες (διάσταση, τύπος) φοράμε οι κάτοχοι volvo? Ποια τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα? Εγω πρόσφατα αγόρασα τις 18'' Atreus οι οποίες είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ και είμαι σε αναζήτηση ελαστικών, σε μια περίεργη διάσταση 215/45/18.
-
Ο χρήστης kkkostas έγραψε:
Ας ξεκινήσουμε ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο: αυτό των ζαντών. Τι ζάντες (διάσταση, τύπος) φοράμε οι κάτοχοι volvo? Ποια τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα? Εγω πρόσφατα αγόρασα τις 18'' Atreus οι οποίες είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ και είμαι σε αναζήτηση ελαστικών, σε μια περίεργη διάσταση 215/45/18.Καλα....φανταστικη ζαντα!!Την εβαλες στην παραγγελια η την εβαλες μετα?
Εγω εχω τις Sagitta 17' αλλα καλοβλεπω τις Medea για να παω σε 18'. Ποιο μοντελο εχεις και σε ποια εκδοση? -
γεια χαρα!!!σε S80 ΜΥ2008 2.5T με Regor 7x17,τι ζαντικο θα προτεινατε για περισσοτερη ομορφια και καλυτερο κρατημα καθως οσονουπω θα δεχτει το αγγιγμα της BSR και θα παει στα 258..
-
Ο χρήστης nightwalker έγραψε:
γεια χαρα!!!σε S80 ΜΥ2008 2.5T με Regor 7x17,τι ζαντικο θα προτεινατε για περισσοτερη ομορφια και καλυτερο κρατημα καθως οσονουπω θα δεχτει το αγγιγμα της BSR και θα παει στα 258..Εγω θα εβαζα σε 18 Fortuna ή Zubra ή Venator με σειρα προτεραιοτητας (η τελευταια ετσι κι ετσι!)
-
Απο την αρχή που πήρα το c30 η Atreus ήταν στο μυαλο μου. Μιλάμε για ένα από τα ομορφότερα σχέδια ζαντών που υπάρχουν. Είναι πανέμορφη. Τράβηξα μεγάλη περιπέτεια για να πάρω τις ζάντες. Τελικά, τις πήρα από εξωτερικό, από Αγγλία, σε τιμή άριστη. Καινούριες έχουν 2.500 ευρώ. Αλλά η διάσταση των ελαστικών που συστείνεται γι'αυτές είναι 215/45/18 και δεν υπάρχουν πολλά μοντέλα στο εμπόριο. Ανυπομονώ να τις βάλω.
-
Το τι τράβηξα μεχρι να τις αποκτήσω που λετε τις ζάντες αυτές, δεν περιγράφεται. Όποιος έχει όρεξη, ας διαβάσει αυτά:
http://www.c30world.com/forums/showthread.php?t=5584Θ'αποκτήσετε μεγαλη πείρα!
-
ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ VOLVO ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Αγαπητοί Volvisti,
παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας σχετικά με ορισμένα ζητήματα αγοαρας μτχ Βόλβο απο εξωτερικό:-
Ποιά είναι η εμπειρία σας σχετικά με την γενικότερη αξιοπιστία των Βόλβο μετά απο 2-3-4 χρόνια χρήσης και 30 - 60.000 χλμ;
-
Απ' ότι γνωρίζω τα πετρελαιοκίνητα (ΟΚ λόγω επαρχίας) Βόλβο δεν εισάγόνται στην Ελλάδα παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας και ένας μαντράς μου είπε ότι ενδεχόμενα θα υπάρχει πρόβλημα σχετικά με την τεχνική υποστήριξη (διαθέσιμα ανταλλάκτικά μόνο κατόπιν παραγγελίας) και τεχνογνωσία (όχι ιδιαίτερα καλή λόγω έλειπούς εμπειρίας).
-
Το V50 2.5 T5 AWD (τρομερό μοντέλο αλλά πολύ ακριβό ως καινούργιο για τον προυπολογισμό μου) πως είναι απο αξιοπιστία; Ρωτάω γιατί έχω εντοπίσει μτχ απο Γερμανία(2) και Ιταλία (1) τα οποία είναι μοντέλα 2006 με 50-60.000χλμ και η τιμή τους απο 18-20.000 ευρώ. Μετά απο πρόχειρους υπολογισμούς, τους οποίους θα προσπαθήσω να επιβεβαιώσω μέσω εκτελωνιστή, με την μείωση λόγω παλαιότητας και χλμ θα βγούν με τιμή στην Ελλάδα 20-21.000 ευρώ + μεταφορικά. Πιστέυετε ότι αξίζει τον κόπο και το ρίσκο να φέρω (μόνος χωρίς μεσάζοντα μαντρά για να μειώσω το κόστος) ένα μτχ 2-3 χρόνων V50 T5 AWD με τελική τιμή 20-22.000 ευρώ περίπου;
Κάθε άποψη είναι χρήσιμη και ευπρόσδεκτη - Ευχαριστώ
-
-
http://www.xe.gr/pages/Results.aspx?cat ... dium=email
για δες κι αυτό ....
-
Ο χρήστης PNT έγραψε:
- Ποιά είναι η εμπειρία σας σχετικά με την γενικότερη αξιοπιστία των Βόλβο μετά απο 2-3-4 χρόνια χρήσης και 30 - 60.000 χλμ;
S40 T5 AWD 60000χλμ ουτε κιχ
- Απ' ότι γνωρίζω τα πετρελαιοκίνητα (ΟΚ λόγω επαρχίας) Βόλβο δεν εισάγόνται στην Ελλάδα παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας και ένας μαντράς μου είπε ότι ενδεχόμενα θα υπάρχει πρόβλημα σχετικά με την τεχνική υποστήριξη (διαθέσιμα ανταλλάκτικά μόνο κατόπιν παραγγελίας) και τεχνογνωσία (όχι ιδιαίτερα καλή λόγω έλειπούς εμπειρίας).
Ολα τα Volvo ερχοντε κατοπιν παραγγελιας...2 μηνες παραδοση....Για ανταλλακτικα το hub που μας πιανει ειναι αυτο της Ιταλιας...σε 3-5 εργασιμες σχεδον οτι ζητησεις θα ειναι εδω...οσο για τεχνογνωσια/υποστηριξη για τα diesel δεν γνωριζω το επιπεδο της εδω αντιπροσωπειας.
- Το V50 2.5 T5 AWD (τρομερό μοντέλο αλλά πολύ ακριβό ως καινούργιο για τον προυπολογισμό μου) πως είναι απο αξιοπιστία; Ρωτάω γιατί έχω εντοπίσει μτχ απο Γερμανία(2) και Ιταλία (1) τα οποία είναι μοντέλα 2006 με 50-60.000χλμ και η τιμή τους απο 18-20.000 ευρώ. Μετά απο πρόχειρους υπολογισμούς, τους οποίους θα προσπαθήσω να επιβεβαιώσω μέσω εκτελωνιστή, με την μείωση λόγω παλαιότητας και χλμ θα βγούν με τιμή στην Ελλάδα 20-21.000 ευρώ + μεταφορικά. Πιστέυετε ότι αξίζει τον κόπο και το ρίσκο να φέρω (μόνος χωρίς μεσάζοντα μαντρά για να μειώσω το κόστος) ένα μτχ 2-3 χρόνων V50 T5 AWD με τελική τιμή 20-22.000 ευρώ περίπου;
Για τον Τ5 σκεψου οτι σε συνθηκες πολης δεν θα δεις με τιποτα κατω απο 10λιτρα στα 100 (11-12 στη χειροτερη 13) σε ταξιδι με τα ορια ισως και κατω απο 9 (παντα ταξιδευω με 150-160 γι αυτο δεν ξερω και 9.6), ειναι πιο τσιμπημενα σε σχεση με τα υπολοιπα τα ανταλλακτικα του (αλλαγη δισκου κοντα στα 900ευρω ενω στα 1.8 γυρω στα 300-400) και μετα ασφαλειες τελη (2521cc - 580ευρω )....αν δεν σε επηρεαζουν τα παραπανω τοτε αξιζει
-
αν μπορείς να αντέξεις να υψηλά έξοδα ... το T5 είναι μια χαρά. Προσωπικά αν ήμουν επαρχία θα διάλεγα το 2.0D ή το D5 και ίσως να έκανα service εκεί που κάνουν και οι ταρίφες ..
σχετικά με την κατανάλωση για το δικό μου V50 1.8 Sum, μετά από 2000χλμ αρχίζει να ανοίγει το μοτέρ, να πηγαίνει καλύτερα και να καίει λιγότερο. Γενικά, οδηγώ χωρίς άσκοπα φρεναρίσματα και ακρότητες ....
Μέσα στην πόλη 8-11 ανάλογα με την κίνηση
επαρχιακός δρόμος 7-8,5
ταξίδι (100-130) έχω δει από 5,5-7,5 (ανάλογα με τις υψομετρικές διαφορές)καθόλου άσχημα, αν σκεφτείς ότι μιλάμε για ένα αμάξι 1400kg
-
V50 T5 (10.85lt/100klm)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ower_s=150
V50 1.8 (8.14lt/100klm)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 00&minkm=5
V50 2.0D (6,72/100klm)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ower_s=100
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
- Ποιά είναι η εμπειρία σας σχετικά με την γενικότερη αξιοπιστία των Βόλβο μετά απο 2-3-4 χρόνια χρήσης και 30 - 60.000 χλμ;
S40 T5 AWD 60000χλμ ουτε κιχ
- Απ' ότι γνωρίζω τα πετρελαιοκίνητα (ΟΚ λόγω επαρχίας) Βόλβο δεν εισάγόνται στην Ελλάδα παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας και ένας μαντράς μου είπε ότι ενδεχόμενα θα υπάρχει πρόβλημα σχετικά με την τεχνική υποστήριξη (διαθέσιμα ανταλλάκτικά μόνο κατόπιν παραγγελίας) και τεχνογνωσία (όχι ιδιαίτερα καλή λόγω έλειπούς εμπειρίας).
Ολα τα Volvo ερχοντε κατοπιν παραγγελιας...2 μηνες παραδοση....Για ανταλλακτικα το hub που μας πιανει ειναι αυτο της Ιταλιας...σε 3-5 εργασιμες σχεδον οτι ζητησεις θα ειναι εδω...οσο για τεχνογνωσια/υποστηριξη για τα diesel δεν γνωριζω το επιπεδο της εδω αντιπροσωπειας.
- Το V50 2.5 T5 AWD (τρομερό μοντέλο αλλά πολύ ακριβό ως καινούργιο για τον προυπολογισμό μου) πως είναι απο αξιοπιστία; Ρωτάω γιατί έχω εντοπίσει μτχ απο Γερμανία(2) και Ιταλία (1) τα οποία είναι μοντέλα 2006 με 50-60.000χλμ και η τιμή τους απο 18-20.000 ευρώ. Μετά απο πρόχειρους υπολογισμούς, τους οποίους θα προσπαθήσω να επιβεβαιώσω μέσω εκτελωνιστή, με την μείωση λόγω παλαιότητας και χλμ θα βγούν με τιμή στην Ελλάδα 20-21.000 ευρώ + μεταφορικά. Πιστέυετε ότι αξίζει τον κόπο και το ρίσκο να φέρω (μόνος χωρίς μεσάζοντα μαντρά για να μειώσω το κόστος) ένα μτχ 2-3 χρόνων V50 T5 AWD με τελική τιμή 20-22.000 ευρώ περίπου;
Για τον Τ5 σκεψου οτι σε συνθηκες πολης δεν θα δεις με τιποτα κατω απο 10λιτρα στα 100 (11-12 στη χειροτερη 13) σε ταξιδι με τα ορια ισως και κατω απο 9 (παντα ταξιδευω με 150-160 γι αυτο δεν ξερω και 9.6), ειναι πιο τσιμπημενα σε σχεση με τα υπολοιπα τα ανταλλακτικα του (αλλαγη δισκου κοντα στα 900ευρω ενω στα 1.8 γυρω στα 300-400) και μετα ασφαλειες τελη (2521cc - 580ευρω )....αν δεν σε επηρεαζουν τα παραπανω τοτε αξιζει
Το κόστος χρήσης (κατανάλωση, τέλη, ασφάλιστρα) είναι σχετικά αντιμετωπίσιμο, αυτό που με προβληματίζει είναι σε ποια κατάσταση θα είναι το μτχ και τι θα μου επιφυλάσσει απο πλευράς προβλημάτων και ζημιών - αυτό άλλωστε είναι και το ρίσκο με τα μτχ, φοβάμαι μην...
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν μπορείς να αντέξεις να υψηλά έξοδα ... το T5 είναι μια χαρά. Προσωπικά αν ήμουν επαρχία θα διάλεγα το 2.0D ή το D5 και ίσως να έκανα service εκεί που κάνουν και οι ταρίφες ..σχετικά με την κατανάλωση για το δικό μου V50 1.8 Sum, μετά από 2000χλμ αρχίζει να ανοίγει το μοτέρ, να πηγαίνει καλύτερα και να καίει λιγότερο. Γενικά, οδηγώ χωρίς άσκοπα φρεναρίσματα και ακρότητες ....
Μέσα στην πόλη 8-11 ανάλογα με την κίνηση
επαρχιακός δρόμος 7-8,5
ταξίδι (100-130) έχω δει από 5,5-7,5 (ανάλογα με τις υψομετρικές διαφορές)καθόλου άσχημα, αν σκεφτείς ότι μιλάμε για ένα αμάξι 1400kg
Συμφωνώ και επαυξάνω για το 2.0 D ή το D5 και η ιδέα για τους ταρίφες δεν είναι άσχημη, θα ρωτήσω για το service των diesel στον τοπικό αντιπρόσωπο, και στο δικό μου συνεργείο που είναι 'γάτα' και έχει και πολλά ταξί πελάτες.
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και για τα χρήσιμα links
VOLVO FORUM