-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
ίλε Gaitanakos,το Mazda 2 είναι μια καλή επιλογή στην κατηγορία και εύχομαι να το χαρεί το παλικάρι.
Μα το MAZDA 2 εγώ είμαι που το πρότεινα στα πρώτα posts......
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
ίλε Gaitanakos,το Mazda 2 είναι μια καλή επιλογή στην κατηγορία και εύχομαι να το χαρεί το παλικάρι.
Μα το MAZDA 2 εγώ είμαι που το πρότεινα στα πρώτα posts......
Άμα κάνεις επιλεκτικό quoting, αυτά παθαίνεις
Ο λόγος που πόσταρα είναι στο 2ο μισό του μηνύματος. -
Ο χρήστης dimitris fasoulis έγραψε:
Και μη σου πω οτι (μετα τα χθεσινα test drive) μαλλον το Φιατακι θα παρει
Μα.......... σε είχα καταλάβει από την αρχή..... Σα γνήσιος Ελληνας (Ξέρεις από την αρχή τι θα πάρεις) ρωτάς .... ποιό να πάρω ρε παιδιά;;;; βοηθήστε με.....
Και στο τέλος παίρνεις αυτό που θες αλλά ρωτάς για να βρισκόμαστε σε δουλειά!!! Α ρε ΕΛΛΗΝΑ!!!!! -
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Όποιος κρατάει αμάξι πάνω απο 5-6 χρόνια απλά νομίζει οτι κερδίζει....στην πραγματικότητα χάνει...
Αλλος.......... ΕΛΛΗΝΑΣ αλλάζει κάθε 5 χρόνια αυτοκίνητο νομίζοντας ότι κερδίσει...........
ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ.Π...... Για πάντα χρεωμένος στις τράπεζες ΚΑΙ για αυτοκίνητο!!!!!!Αφού δεν χάνεις συνέχισε.................
Πρέπει να στηρίζουμε τις τράπεζες και το κράτος!!!!! Είσαι πελάτης!!!!! -
Φίλε μου είμαι κατ΄επάγγελμα οικονομολόγος και στο αποδεικνύω και μαθηματικά.... αυτό που λές όσο και να προσπαθήσεις δεν μπορείς να το αποδείξεις...... αυτά για τα χρεωμένα και τις τράπεζες πέσ τα αλλού.....
και αμα προσπαθήσεις να υπολογίσεις τα λεγομενά σου με χαρτί και με μολύβι κάντο και πές μας μετά ποιος είναι ο πελάτης....και βρές και την απάντηση του γιατί οι περισσότεροι είναι χρεωμένοι χωρίς να έχουν καμία ιδέα ποτε και που τους φεύγουν...
αμα κάποιοι είναι άσχετοι....
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Και μη σου πω οτι (μετα τα χθεσινα test drive) μαλλον το Φιατακι θα παρει
Μα.......... σε είχα καταλάβει από την αρχή..... Σα γνήσιος Ελληνας (Ξέρεις από την αρχή τι θα πάρεις) ρωτάς .... ποιό να πάρω ρε παιδιά;;;; βοηθήστε με.....
'Γατος' εισαι. Με καταλαβες ...
Αυτο που δεν εχεις καταλαβει ακομα ειναι οτι για αυτοκινητο ψαχνει **ο ανηψιος μου , οχι εγω. **
'Βοηθηστε με' ??? Που το ειδες αυτο ???Και στο τέλος παίρνεις αυτό που θες αλλά ρωτάς για να βρισκόμαστε σε δουλειά!!! Α ρε ΕΛΛΗΝΑ!!!!!
Πραγματι, μετα απο δεκα ωρες δουλειας την ημερα , εχω την ορεξη να ρωταω γνωμες για κατι που εχω ηδη αποφασισει.
ΥΓ. Και την επομενη φορα δεν θα παρω αυτο που εγω θελω αλλα αυτο που θελεις **εσυ ** .
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Φίλε μου είμαι κατ΄επάγγελμα οικονομολόγος και στο αποδεικνύω και μαθηματικά.... αυτό που λές όσο και να προσπαθήσεις δεν μπορείς να το αποδείξεις.....Είμαι και εγώ οικονομολόγος!!!!
Ενα αμάξι 20.000 ευρώ στην 5ετία το πουλάς 10.000ευρώ !!!
Για νέο θες άλλες 10.000 ευρώ!!!!
Δηλαδή θέλεις κατ΄ έτος εκτός από τα σέρβις, λάστιχα , μπαταρίες κ.λ.π. άλλα 2.000 ευρώ!!!
Ανάλογα και το αμάξι (αξιοπιστία εταιρείας)μέχρι 15 χρόνια δεν έχεις άλλα έξοδα!!!
Οπότε 15 χρόνια δεν έχεις το 2000 το χρόνο!!! Στα 15 χρόνια έχεις 30.000 ευρώ για να αλλάξεις αυτοκίνητο, αν πάρεις το αμάξι των 20.000 ευρώ έχεις και όφελος 10.000 ευρώ και το αμάξι της 15ετίας που έχεις κάτι θα πάρεις αν το δώσεις (σε ιδιώτη , κάποιο είδος απόσυρσης κ.λ.π.)!!!
Χοντρικά οι υπολογισμοί!!!!
Το αμάξι που έχω είναι το τέριος τα έξτρα που έχω δώσει την 12ετία που το έχω είναι οι μπιλιοφόροι (1500 ευρώ ενώ στα άλλα αμάξια έχουν περίπου 200 ευρώ). Σε 2-3 χρόνια επειδή είναι 4χ4 και έχει κάποια ζήτηση εδώ στην επαρχία θα πάρω λίγα ευρώ και συμπληρώνοντας θα πάρω κάτι ανάλογο!!! Στην 15ετία όμως δε έδωσα τα 2 χ 10.000 ευρώ που λέγαμε παραπάνω!!! Το κόστος των σέρβις (λάστιχα, μπαταρίες, αμορτισέρ, εξάτμιση κ.λ.π.) ανέρχεται σε νορμάλ πιστεύω ποσό όπως σε κάθε αμάξι γύρω στα 500 ευρώ τον χρόνο!!!
Μετά από τα παραπάνω πιστεύω ότι είναι πιο συμφέρουσα λύση η δικιά μου!!!!! -
Ο χρήστης dimitris fasoulis έγραψε:
Αυτο που δεν εχεις καταλαβει ακομα ειναι οτι για αυτοκινητο ψαχνει **ο ανηψιος μου , οχι εγω. **
'Βοηθηστε με' ??? Που το ειδες αυτο ???Αυτό το κατάλαβα ... είπες από την αρχή ότι το αμάξι είναι για τον ανηψιό σου , αλλά το σχόλιο ήταν γενικότερο για τον ΕΛΛΗΝΑ!
Πάντως από την αρχή μίλαγες για το φιατάκι......
Επίσης το ''βοηθήστε με'' όντως δε το είπες .... είναι και αυτό για να δωθεί έμφαση στην συζήτηση !!!!
Οσον αφορά για τα γενικότερα σχόλια είμαστε όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ! Θυμάμαι κάποτε είχα πάρει το μίκρα ,ε...... 10 φίλοι μου είπαν ότι κακώς το πήρα έπρεπε να πάρω άλλο ...(μου είπε διαφορετικό ο καθένας)!!!!!
Τους είχα πει και γω ότι την άλλη φορά θα τους ρωτήσω και θα πάρωκι εγώ ότι μου πουν.....!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Φίλε μου είμαι κατ΄επάγγελμα οικονομολόγος και στο αποδεικνύω και μαθηματικά.... αυτό που λές όσο και να προσπαθήσεις δεν μπορείς να το αποδείξεις.....
Είμαι και εγώ οικονομολόγος!!!!
Ενα αμάξι 20.000 ευρώ στην 5ετία το πουλάς 10.000ευρώ !!!
Για νέο θες άλλες 10.000 ευρώ!!!!
Δηλαδή θέλεις κατ΄ έτος εκτός από τα σέρβις, λάστιχα , μπαταρίες κ.λ.π. άλλα 2.000 ευρώ!!!
Ανάλογα και το αμάξι (αξιοπιστία εταιρείας)μέχρι 15 χρόνια δεν έχεις άλλα έξοδα!!!
Οπότε 15 χρόνια δεν έχεις το 2000 το χρόνο!!! Στα 15 χρόνια έχεις 30.000 ευρώ για να αλλάξεις αυτοκίνητο, αν πάρεις το αμάξι των 20.000 ευρώ έχεις και όφελος 10.000 ευρώ και το αμάξι της 15ετίας που έχεις κάτι θα πάρεις αν το δώσεις (σε ιδιώτη , κάποιο είδος απόσυρσης κ.λ.π.)!!!
Χοντρικά οι υπολογισμοί!!!!
Το αμάξι που έχω είναι το τέριος τα έξτρα που έχω δώσει την 12ετία που το έχω είναι οι μπιλιοφόροι (1500 ευρώ ενώ στα άλλα αμάξια έχουν περίπου 200 ευρώ). Σε 2-3 χρόνια επειδή είναι 4χ4 και έχει κάποια ζήτηση εδώ στην επαρχία θα πάρω λίγα ευρώ και συμπληρώνοντας θα πάρω κάτι ανάλογο!!! Στην 15ετία όμως δε έδωσα τα 2 χ 10.000 ευρώ που λέγαμε παραπάνω!!! Το κόστος των σέρβις (λάστιχα, μπαταρίες, αμορτισέρ, εξάτμιση κ.λ.π.) ανέρχεται σε νορμάλ πιστεύω ποσό όπως σε κάθε αμάξι γύρω στα 500 ευρώ τον χρόνο!!!
Μετά από τα παραπάνω πιστεύω ότι είναι πιο συμφέρουσα λύση η δικιά μου!!!!!Φίλε μου δεν έχεις απλα ιδέα γιατί πράγμα μιλάς.....μεχρι 15 χρόνια δεν έχεις άλλα έξοδα???
δηλαδή αν κάποιος κάνει πχ 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο (που είναι πολύ νορμαλ) ισχύουν τα παραπάνω ε??? Απλά ξεχνας τα νέα τέλη ρύπων, τα ΚΤΕΟ, τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς και λόγω προηγούμενου μντέλου θα είναι ακριβότερα και άπειρα άλλαΕπίσης ένα αμάξι σε καλή κατάσταση 20.000 ευρώ 5 ετίας τι στιγμή που το δίνεις έχει τουλάχιστον 10.000 όποιο αμάξι και να πάρεις πχ 30.000 ευρώ στην 15 ετία αξίζει 1.000 ευρώ όσο δηλαδή και ένα αμάξι 20.000 στην 15ετία...... άρα και ή ζημιά σου είναι πολλαπλάσια.....
αμα θές μέχρι άυριο σου τα αναλύω μέχρι όποιο επίπεδο επιθυμείς και σου βγάζω και δείκτες....
και αφου είσαι και οικονομολόγος για πές μας και δείκτη απόσβεσης επένδυσης....αν ξέρεις τι είναι και πως υπολογίζεται.... να το πάμε και επιστημονικά λοιπόν....και πώς αυτος μετατρέπεται σε οικονομικό όφελος..... αυτά προτείνεις στους πελάτες σού???
Απλά και με μία λέξη ασχετοσύνη....
σωστά το είπες απλά ΕΛΛΗΝΑΣ ότι δηλώσεις.....
-
α και κάτι άλλο επειδή έκανες χαρακτηρισμούς επιδεικνύοντας εξυπνάδα....και έκανες και επι προσωπικού
το αμάξι λοιπόν προσωπικά το αλλάζω ανα 3 χρόνια.... ο λόγος απλός...κάνω απο 40 εώς 60 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο και τα αυτοκίνητά μου τα πουλάω όταν φτάνουν περίπου τα 120-140 χιλιάδες... και επειδή έχω και μανία με αυτά φροντίζω κάθε μέρα και πάντα να είναι σαν καινούρια.... έτσι πάντα κάνω τέλεια απόσβεση των χρημάτων που έδωσα και πάντα έχω και αρκετά λεφτά για να προχωρήσω στην επόμενη αγορά.... χωρίς να μου λείπει η ασφάλεια κλπ κλπ
αιντε με τις εξυπνάδες....
-
ΗΡΕΜΙΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!
Αμάν βρε οικονομολόγοι, εσείς έπρεπε να μιλάτε με νούμερα και όχι με μπινελίκια!
Θα το κάνει ο μηχανικός για εσάς! Λοιπόν έχουμε και λέμε: η αξία του αυτοκινήτου πρέπει να αποσβένεται με τη μέθοδο του σταθερά φθίνοντος υπολοίπου, με άλλα λόγια η εναπομείνασα αξία από τις συσσωρευμένες αποσβέσεις μειώνεται με ένα σταθερό ποσοστό. Αν θεωρήσουμε αρχική αξία 20.000€ και τελική μετά από 15 χρόνια 1000€ τότε έχουμε για την ετήσια απόσβεση, από το 1ο μέχρι το 10ο έτος:
3.620,00 €
2.964,78 €
2.428,15 €
1.988,66 €
1.628,71 €
1.333,91 €
1.092,48 €
894,74 €
732,79 €
600,16 €
Βλέπουμε πως όταν πουλάς το αμάξι γρήγορα έχεις πολύ μεγάλες απώλειες αξίας. Φυσικά, με τα χρόνια αυξάνονται οι βλάβες, οπότε μετριάζεται αυτή η απώλεια, αλλά σίγουρα όχι τόσο στην αρχή. Αυτό που φαίνεται όμως είναι ότι μάλλον μετά τα 8-9 χρόνια η απώλεια αξίας μπορεί να είναι και μικρότερη ή παραπλήσια από τις βλάβες και τις συντηρήσεις που θα θέλει.
Το συμπέρασμα: ούτε 2 χρόνια ούτε 15 πρέπει να το κρατάμε το αμάξι. Είστε λάθος και οι δυο!
Θα δώσω ένα δίκιο στον gaitanako, γιατί με τα χιλιόμετρα που κάνει έχει απόλυτη ανάγκη από επαγγελματική άποψη από ένα απολύτως αξιόπιστο αμάξι, που δε θα χαλάσει στο δρόμο. Εδώ έχουμε ένα κρυφό κόστος γι 'αυτόν, που λέγεται** κόστος ευκαιρίας**: είναι η απώλεια εισοδήματος (ή χρόνου, αλλά χρόνος=χρήμα, ειδικά για έναν ελεύθερο επαγγελματία) που θα έχει.
ΑΥΤΑ! -
cosy... οι αποσβέσεις επένδυσης με θεωρητικά ίδια χρήση είναι ισόποση απλά δεν μέτρησες παραμέτρους όπως πχ άυξηση ασφαλίστρων λόγω παλαιότητας, πιθανότητες ζημιάς, αμάξι εκτός εγγύησης, αυξημένα ανταλλακτικά, αυξημένη κατανάλωση κλπ κλπ που προστίθενται στην ισόποση απόσβεση κα΄τ'έτος....
μετρώντας έναν πιθανό δείκτη IRR ΄πρέπει να ληφθούν συγκεκριμένες παραδοχές.....πχ χλμ κατ έτος, ποσοστό φθοράς κλπ έτσι πρέπει να υπολογιστεί το 'κέρδος' απο την χρήση ή το κόστος ευκαιρίας.... ωστε να βρείς το σημείο margin...Επίσης επειδή αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα πολύ ευρείας κυκλοφορίας στην εξίσωση πρέπει να βάλουμε και έκτακτες μεταβολές πχ άυξηση αριθμού πωληθέντων καινούριων που οδηγεί σε μεγαλύτερη μελλοντική προσφορά και με ζήτηση μεταχειρισμένων γενικά που σύμφωνα με τα στηχεία δεν μεταβάλλεται σημαντικά (μικρές αποκλίσεις) στο σύνολο της αγοράς...
δεν είπε κανείς οτι αλλάζεις αμάξι ανα 2 χρόνια.... απλά μιλάμε για κάποιον που θα αλλάξει αυτοκίνητο και με στόχο το επόμενο να του στοιχίσει όσο το δυνατόν λιγότερα....και αυτά τα λιγότερα (η διαφορά μεταξύ τιμής πώλησης του παλαιού και τιμή αγοράς καινούριου) να είναι και λιγότερα απο το κόστος χρήσης του παλαιού για ένα εξτρά διάστημα περίπου 3-4 χρονών... το αυτοκίνητο είναι επένδυση χρημάτων (και για μερικούς δουλειάς) δεν νοείται επένδυση που να σε οδηγεί σε ιδιοκτησία μηδενικής αξίας....ειδικά για περιπτώσεις μεγαλύτερης αξίας αυτοκινήτων που στο ίδιο έυρος χρόνου η χασούρα είναι μεγαλύτερη... απλά αυτό πουλέω είναι οτι έχει μετρηθεί απο πάρα μα πάρα πολλούς και εμένα πολύ αναλυτικά και βγαίνει το συμπέρασμα οτι κάποιος που έχει δυνατότητα να πάρει ένα αμάξι 30.000 καλύτερα είναι να πάρει ένα αμάξι 20.000 και να το αλλάξει πιο γρήγορα.... αυτο το γρήγορα μεταφράζεται περι τα 6 χρόνια....
Επίσης για μερικούς τύπους αυτοκινήτων (turbo) μετα απο ένα μεγάλο χρονικό διάστημα δυσκολέυεσαι πολύ να το κρατήσεις...γιατί η πιθανότητα να μέινεις απο αμάξι εντελώς είναι μεγάλη...αλλαγή τουρμπίνας πχ...οσο για την συζήτηση απο πάνω ξέρεις πολύ καλα πως μιλάω πάντα απλά κάποιοι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ έκαναν ειρωνικούς χαρακτηρισμούς σε μέλη.....
ΥΓ cosy αν κρατήσω εγώ το BRAVO 15 χρόνια θα μου το αγοράσεις βρέ??? θα έχει και τιμητική πλακέτα αξεσουάρ απο την φίατ για το αμάξι του 1.000.000 χιλιομέτρων.....
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
cosy... απολύτως σωστοί οι υπολογισμοί αλλα δεν μέτρησες παραμέτρους όπως πχ άυξηση ασφαλίστρων λόγω παλαιότητας, πιθανότητες ζημιάς, αμάξι εκτός εγγύησης, αυξημένα ανταλλακτικά κλπ κλπ...Θα κάνω ένα NPV αργότερα, ανέμενε στο ακουστικό σου!
απλά αυτό πουλέω είναι οτι έχει μετρηθεί απο πάρα μα πάρα πολλούς και εμένα πολύ αναλυτικά και βγαίνει το συμπέρασμα οτι κάποιος που έχει δυνατότητα να πάρει ένα αμάξι 30.000 καλύτερα είναι να πάρει ένα αμάξι 20.000 και να το αλλάξει πιο γρήγορα.... αυτο το γρήγορα μεταφράζεται περι τα 6 χρόνια....
Επίσης για μερικούς τύπους αυτοκινήτων (turbo) μετα απο ένα μεγάλο χρονικό διάστημα δυσκολέυεσαι πολύ να το κρατήσεις...γιατί η πιθανότητα να μέινεις απο αμάξι εντελώς είναι μεγάλη...αλλαγή τουρμπίνας πχ...Μάλλον κάτι τέτοιο ισχύει, εμπειρικά έτσι το βλέπω και εγώ.
ΥΓ cosy αν κρατήσω εγώ το BRAVO 15 χρόνια θα μου το αγοράσεις βρέ??? θα έχει και τιμητική πλακέτα αξεσουάρ απο την φίατ για το αμάξι του 1.000.000 χιλιομέτρων.....
Έχω παπί GLX 50cc, να τα ανταλλάξουμε όταν θα έρθει η ώρα! (Παρεμπιπτόντως, το παπί μια χαρά θα είναι και τότε, για τα Bravo σου δεν το πολυβλέπω! )
-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
για τα Bravo σου δεν το πολυβλέπω! )ιερόσυλε....προδότη.... θα εξορισθείς απο το φόρουμ του BRAVO για δ΄΄εκα ολόκληρα λεπτά για τιμωρία ..... και θα γράψεις και 100 φορές 'το ΓΚΟΛΦ δεν μπορεί να φθάσει τα 1.000.000 χιλιόμετρα'
Πάντα ονειρευόμουν ένα παπί...
ξαναδιάβασε το πόστ μου έγιναν αλλαγές..... τώρα πίνω τον πρώτο καφέ...
-
for (counter = 0; counter < 100; counter++)
{
cout -
Περα απο τις θεωρητικους υπολογισμους που οντως πρεπει να χρησιμοποιουνται σαν βαση υπαρχουν και τα πρακτικα.
Πρωτον για να παρεις καινουργιο αμαξι θελεις χρημα/οικονομικη ανεση, ζεστο και στο πιατο. Αν δεν τα εχεις μενεις με το παλιο.
2ον αναγκες που θα προκυψουν στην πορεια της ζωης. Αν π.χ. πριν 5 χρονια γυρνουσες με τα γκομενακια και τωρα ξαφνικα εγινες μπαμπας, εχεις να πηγαινεις ενα μωρο βολτα ή στο γιατρο, αλλαααααζουν πολυ τα πραγματα! απο το κουπε πας στο 4πορτο ευρυχωρο χωρις σκεψεις και υπολογισμους (το λεω γιατι την επαθα προσφατα ) -
Ωραία τα λέτε οι οικονομολόγοι (συνάδελφος και γω) αλλά οι αποσβέσεις που λέτε είναι για τα βιβλία. Ούτε η σταθερά μέθοδος, ούτε η φθίνουσα, ούτε η διπλάσια της εναπομένουσας αξίας. Σημασία έχει η τιμή που μπορεί να το πουλήσει κάθε χρονική στιγμή. Άλλωστε και στα λογιστικά βιβλία όταν πουλάς ένα πάγιο, περνάς και ζημίες ή κέρδη πάνω στην αναπόσβεστη αξία(και δεν έχω πάρει ακόμα στα 32 μου το πτυχίο).
Όσο για το θέμα του topic, πάντα προτείνω να περνάνε όλοι μια βόλτα από opel. Αξιόπιστα και value for money αυτοκίνητα. Ορισμένα μοντέλα είναι και όμορφα. Astra gtc, insignia. Το corsa που σε ενδιαφέρει συμπαθητικό και ασφαλέστατο.
-
Gaitanakos με τα γραφόμενά μας εδώ δε είναι δυνατό να φανεί ο τρόπος και η χροιά της φωνής μας και συχνά υπάρχουν παραξηγήσεις!!!
Δε υπάρχει λόγος να κάνω τον ''έξυπνο'' συζητάμε εδώ!!!
Αργησα να απαντήσω διότι είχα ένα πρόβλημα με το net!!!
Δεν είμαι πτυχιούχος οικονομολόγος αλλά ... πρακτικός (και στην δουλειά ασχολούμε με διαχειρήσεις αλλά και στην ιδιωτική μου ζωή πίστεψέ με ... οικονομικά τα έχω πάει αρκετά καλά!!!!), τέλος πάντων , δε διαφωνώ σε όλα μαζί σου , πιστεύω ότι ... μάλλον συμφωνούμε!!! Αν με το αμάξι σου κάνεις 60.000 χιλιόμετρα τον χρόνο καλά κάνεις και το αλλάζεις κάθε 3 χρόνια , εγώ που κάνω 10.000 χιλιόμετρα ;;;;; Δε με συμφέρει.....
Γιαυτό σου ανέφερα τι αμάξι έχω και τι μου στοιχίζει η χρήση του!!!!!!
Οταν έλεγα για κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε το αυτοκίνητο μιλάμε για αμάξι που κάνει γύρω στα 15.οοο χιλιόμετρα τον χρόνο!!!!
Πάντως γενικότερα πιστεύω (από ιδία πείρα) ότι ένα ΕΙΧ αυτοκίνητο δε συμφέρει να αλλάζει κάθε 5 χρόνια , γιαυτό άλλωστε και ο μέσος όρος ζωής των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι 11 με 12 χρόνια!!!!
Εν τω μεταξύ άλλο το ΕΙΧ καί άλλο το επαγγελματικό αμάξι, εσύ αν κάνεις 60000 χιλιόμετρρα μάλλον έχεις συνδυάσει και τα δύο!!!!
Υ.Γ Οταν συζητάνε 3 Ελληνες υπάρχουν 4 διαφορετικές απόψεις!!!! -
στις online συζητήσεις ένα μειονέκτημα υπάρχει..... μετά απο διαφωνίες και πλακωμούς παντώς είδους..... δεν υπάρχει το μετέπειτα αναγκαίο στάδιο της πίτσας και τής μπύρας.....
-
Φυσικά και υπάρχει.
Επιλογη μικρου αυτοκινητου