Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 771
    • 772
    • 198 / 772
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    15430
    142104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, **που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California. **
      Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc.

      Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό?

      Ο μεταβλητος χρονισμος μυριζει Ιταλιλα?
      Μηπως θες να πεις Ιαπωνιλα (Honda V-TEC 1989-τωρα).
      Να πεις για τον Magnetti Marelli αμεσο ψεκασμο Οκ μυριζει Ιταλιλα, αλλα
      οχι κ για το μεταβλητο χρονισμο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eddie_147 last edited by

        Ο μεταβλητός χρονισμός σε μοντέλο παραγωγής είναι πατέντα της Alfa Romeo από τη δεκαετία του '80.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxon_747 last edited by

          Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988). The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.

          http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            Ο μεταβλητος χρονισμος μυριζει Ιταλιλα?
            Μηπως θες να πεις Ιαπωνιλα (Honda V-TEC 1989-τωρα).
            Να πεις για τον Magnetti Marelli αμεσο ψεκασμο Οκ μυριζει Ιταλιλα, αλλα
            οχι κ για το μεταβλητο χρονισμο...

            Στην παραγωγή από τα τέλη του 1982 στη δίλιτρη Αlfetta Quadrifoglio Oro .
            H Αlfa Romeo είναι η πρώτη εταιρεία που εξέλιξε ένα σύστημα μονού μεταβλητού χρονισμού(VVT όπως το πρώτο V-tec) στα τέλη της δεκαετίας του '70 καθώς και το διπλό twinphaser το 1982(dualVVT όπως το i-vvt-i για παράδειγμα).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
              Ο μεταβλητός χρονισμός σε μοντέλο παραγωγής είναι πατέντα της Alfa Romeo από τη δεκαετία του '80.

              Ο μεταβλητος χρονισμος ειναι πατεντα της Fiat απο τον Giovanni Torazza στα τελη του
              60'.
              Εφαρμογη ομως σε ευρεια παραγωγη (και με προφανη αποτελεσματικοτητα) ειχε η Honda με την CBR400F το 1983 και κατοπιν το 1989 στα Integra , CRX και Civic.
              Η ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια ανακαλυψε μεν και εφαρμοσε πρωτη αυτη την φιλοσοφια, αλλα η Ιαπωνικη ειναι αυτη που ουσιαστικα ανεδειξε τα πλεονεκτηματα, και τελειοποιησε το συστημα του μεταβλητου χρονισμου βυθισης των βαλβιδων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330). The 1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L had a mechanical VVT system in SPICA fuel injected cars sold in the USA. Later this was also used in the 1983 Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro models as well as other cars. The system was engineered by Ing Giampaolo Garcea in the 1970s.[2]

                Honda's REV motorcycle engine employed on the Japanese market-only** Honda CBR400F in 1983 **provided a technology base for VTEC.

                Δε διαβασες το λινκ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Eιναι σαν να λεμε οτι οι βανκελ μυριζουν Γερμανιλα...
                  Μπορει να τους πρωτοειδαμε στο NSU Ro 80 τελη του 60'
                  αλλα η Mazda συνεχισε, ανεδειξε και τελειοποιησε αυτη την ιδεα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ψιλοασχετο παραδειγμα:

                    Και ο Marcel Bich, ανακαλυψε τα στυλο διαρκειας (Bic).
                    Εκτοτε, εταιριες σαν τη Mitsubishi εξελιξαν αυτα τα στυλο.
                    Αλλα οι περισσοτεροι οταν θελουν ενα στυλο, ζητανε...bic.

                    Μυριζουν Γαλλιλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Πάντως και πάλι 'ιταλίλα' μυρίζει. Βλέπε Ferrari...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                        Eιναι σαν να λεμε οτι οι βανκελ μυριζουν Γερμανιλα...
                        Μπορει να τους πρωτοειδαμε στο NSU Ro 80 τελη του 60'
                        αλλα η Mazda συνεχισε, ανεδειξε και τελειοποιησε αυτη την ιδεα...

                        Koινώς, ανήκει στην ....Audi

                        Aυτές οι ιστορικές αναδρομές δεν έχουν καμιά ουσία στη σημερινή πραγματικότητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                          Eιναι σαν να λεμε οτι οι βανκελ μυριζουν Γερμανιλα...
                          Μπορει να τους πρωτοειδαμε στο NSU Ro 80 τελη του 60'
                          αλλα η Mazda συνεχισε, ανεδειξε και τελειοποιησε αυτη την ιδεα...

                          Koινώς, ανήκει στην ....Audi

                          Aυτές οι ιστορικές αναδρομές δεν έχουν καμιά ουσία στη σημερινή πραγματικότητα.

                          Μα με αυτο το παραδειγμα προσπαθω να πω οτι κανεις δεν σκεφτεται Audi οταν ακουει
                          την φραση wankel αλλα Μazda.
                          Το ιδιο ισχυει και για τον μεταβλητο χρονισμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ιταλιλα με κοφτη στις 5500?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              Ιταλιλα με κοφτη στις 5500?

                              H άλλοτε-ψυχή, μετουσιώνεται στο downsizing;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                η ψυχη συμπιεζεται...

                                περα απο τη πλακα, το μοτερ θα δωσει πωλησεις και μακαρι να ανεβασει το πηχη πιο ψηλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  παιδια μην τα βαζετε με τους ιταλους ο,τι και να ψαξετε το εχουν βγαλει αυτοι πρωτοι!!!

                                  πριν απο κατι μερες η alba μου αποκαλυψε πως εβγαλαν και το πρωτο suv

                                  οποτε αν δε θελετε να βλεπετε παραδειγματα ακομα και αυτοκινητων του ΄20 , αφηστε τι εκαναν παλια και αν θελουμε να μιλαμε επι της ουσιας να κοιταμε τι βγαζουν σημερα,οπως και αυτοι αλλωστε...
                                  ο ανταγωνισμος εχει αγριψει επικινδυνα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Δυστυχώς αγαπητέ νεανία με αυτό το σκεπτικό και η Μακεδονία είναι των Σκοπιανών....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      ...άσχετο παντελώς

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        ...άσχετο παντελώς

                                        Εδώ και σελίδες γράφετε ότι σας κατέβει στον εγκέφαλο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                          Δυστυχώς αγαπητέ νεανία με αυτό το σκεπτικό και η Μακεδονία είναι των Σκοπιανών....

                                          η μακεδονια σιγουρα δεν ειναι των σλαβων,απο κει και περα το τι αποτελουσε ελληνικο κατα την αρχαιοτητα ειναι ενα θεμα..η γλωσσα ομως εμενα μου ειναι αρκετη,ή μηπως οχι???
                                          ο Αλεξανδρος σε αντιθεση με αλλους ελληνες δεν ηταν και τοσο ρατσιστης και δεχοταν να μπασταρδευει το λαο του με λοιπους βαρβαρους προκειμενου να εχει αφθονο στρατο και να μειωσει την αισθηση του κατακτητη και κατακτημενου..
                                          ακομα πιο ασχετο

                                          στο θεμα μας τωρα,οι ιταλοι απο οτι εχω διαπιστωσει τον τελευταιο καιρο με βαση τα λεγομενα σας ειναι πρωτοποροι σε πολλα θεματα της αυτοκινησης,ομως για εναν απλο ανθρωπο που παει να κανει μια επενδυση (γιατι το αυτοκινητο αυτο ειναι για μενα) παιζει πιο σημαντικο ρολο το τι συμβαινει σημερα παρα τι γινοταν πριν απο 30 χρονια..
                                          καλο ειναι να ξερουμε για να μην ειμαστε και τουβλα,αλλα ισως πιο σημαντικο ειναι το σημερα

                                          μια και αναφερθηκες παντως στο νεαρο της ηλικιας μου θα σου τονισω τα εξης:
                                          τα ατομα της ηλικιας μου και γενικα των νεων αγοραστων ειχαν μια μικρη επαφη με γερμανικα αυτοκινητα ταφους τα οποια ομως κατα γενικη ομολογια ηταν αξιοπιστα και λιγοτερο ή περισσοτερο ποιοτικα.
                                          τη τελευταια 10ετια με τις τουρμπινες και κομπρεσσορες εχουν μαθει στα ευκολα αλογα..
                                          απο την αλλη τα ιταλικα τα θυμουνται ισως στις χειροτερες στιγμες της ιστοριας τους(80 και μεσα ισως και τελη 90)
                                          Ως αποτελεσμα πολλοι και μαλιστα νεοι ανθρωποι τα βλεπουν καπως δικαιολογημενα με μισο ματι,κι ας ανηκουν πλεον οριστικα στο παρελθον οι κακες καταστασεις και τα ατοπηματα.

                                          τι θελω να πω με αυτα? αν σε 30 χρονια απο τωρα ερθει το παιδι μου και μου πει να παρει το νεο σπορ κορεατικο ή κινεζικο που μαμαει,θα το κυνηγαω με τη παντοφλα καθως εχω ζησει τα πρωτα χιουνται και βλεπω τι γινεται με τα πρωτα κινεζικα..
                                          οσο καλα και να γινουν για μενα θα ναι παντα για πεταμα γιατι εχω δει και την πολυ κακη πλευρα τους,οταν ολος ο υπολοιπος κοσμος και αυτοκινητοβιομηχανιες ειχαν τεχνολογια και εβγαζαν κανονικα αυτοκινητα και οχι χαρτοκουτες με ροδες,τα οποια ως μονο πλεονεκτημα ειχαν και εχουν το οτι ειναι φθηνα
                                          καπως ετσι κι εσυ μαλλον βλεπεις οτι ναι μεν οι γερμανοι και διαφοροι αλλοι ανεβηκαν, δε μπορεις ομως να ξεχασεις το παρελθον και εδω σε καταλαβαινω σε τεραστιο βαθμο.

                                          απο την αλλη ομως και οι γερμανοι δεν ξεφυτρωσαν σε μια βραδια,ουτε περασαν το μεγαλυτερο μερος του 20ου αιωνα πανω σε καρα.
                                          με συνεχη δουλεια,βελτιωση και αφθονο μαρκετινγκ εφτασαν εκει που εφτασαν και πιστευω οτι εφτασαν με την αξια τους, οταν οι συμπαθεις ιταλοι(τους οποιους εγω αντιπαθω πολυ σαν ανθρωπους, αλλα οχι περισσοτερο απο τους γερμανους ) εμειναν πισω.
                                          και αυτο οχι γιατι δε μπορουσαν,αλλα γιατι μονοι τους εβγαζαν τα ματακια τους.

                                          ναι, το θεωρουσα τραγικο να πουλαει περισσοτερο το 100αρι γκολφ σε σχεση με την 147,αλλα πλεον δε μπορω να το πω αυτο..
                                          αλλωστε η 147 που ηταν καλο αυτοκινητο πουλησε τα κερατα της,οπως εχει ηδη αρχισει να πουλαει και η μιτο.
                                          το καλο θα πουλησει,το κακο μπορει να πουλησει μια αλλα δε θα του καθεται για πολυ, για αυτο πρεπει να προσπαθει να γινεται συνεχεια καλυτερο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, **που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California. **
                                            Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc.

                                            Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό?

                                            Ο μεταβλητος χρονισμος μυριζει Ιταλιλα?
                                            Μηπως θες να πεις Ιαπωνιλα (Honda V-TEC 1989-τωρα).
                                            Να πεις για τον Magnetti Marelli αμεσο ψεκασμο Οκ μυριζει Ιταλιλα, αλλα
                                            οχι κ για το μεταβλητο χρονισμο...

                                            Είναι magneti marelli, με ένα 'Τ'

                                            Όχι Γρηγόρη ιταλίλα, καλά το είπα...και δεν θα αναλωθώ σε ιστορικές αναδρομές, φαντάζομαι θα έχουν γίνει 10άδες άλλη μια θα ήταν κουραστική, εξάλλου όποιος θέλει ας νομίζει ότι θέλει,
                                            αλλά ότι ο Twin Spark που εβρίσκετο για γενιές κάτω από τα καπώ αλλά υπάρχει ακόμη και σήμερα στις GT & 147 έχει variator αλλά ακόμη και τα απολολά πρόβατα 1.9 και 2.2 JTS που τόση κριτκή έχουν δεχθεί, έχουν σύστημα διπλού μεταβλητού χρονισμού με την εμπορική ονομασία Twin Phaser...
                                            Έτσι και ο νέος 1.75λίτρων ακολουθεί μια παράδοση πολλών ετών σε ότι αφορά τουλάχιστον το variable timing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 198 / 772
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr