-
Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988). The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο μεταβλητος χρονισμος μυριζει Ιταλιλα?
Μηπως θες να πεις Ιαπωνιλα (Honda V-TEC 1989-τωρα).
Να πεις για τον Magnetti Marelli αμεσο ψεκασμο Οκ μυριζει Ιταλιλα, αλλα
οχι κ για το μεταβλητο χρονισμο...Στην παραγωγή από τα τέλη του 1982 στη δίλιτρη Αlfetta Quadrifoglio Oro .
H Αlfa Romeo είναι η πρώτη εταιρεία που εξέλιξε ένα σύστημα μονού μεταβλητού χρονισμού(VVT όπως το πρώτο V-tec) στα τέλη της δεκαετίας του '70 καθώς και το διπλό twinphaser το 1982(dualVVT όπως το i-vvt-i για παράδειγμα). -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ο μεταβλητός χρονισμός σε μοντέλο παραγωγής είναι πατέντα της Alfa Romeo από τη δεκαετία του '80.Ο μεταβλητος χρονισμος ειναι πατεντα της Fiat απο τον Giovanni Torazza στα τελη του
60'.
Εφαρμογη ομως σε ευρεια παραγωγη (και με προφανη αποτελεσματικοτητα) ειχε η Honda με την CBR400F το 1983 και κατοπιν το 1989 στα Integra , CRX και Civic.
Η ιταλικη αυτοκινητοβιομηχανια ανακαλυψε μεν και εφαρμοσε πρωτη αυτη την φιλοσοφια, αλλα η Ιαπωνικη ειναι αυτη που ουσιαστικα ανεδειξε τα πλεονεκτηματα, και τελειοποιησε το συστημα του μεταβλητου χρονισμου βυθισης των βαλβιδων. -
Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330). The 1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L had a mechanical VVT system in SPICA fuel injected cars sold in the USA. Later this was also used in the 1983 Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro models as well as other cars. The system was engineered by Ing Giampaolo Garcea in the 1970s.[2]
Honda's REV motorcycle engine employed on the Japanese market-only** Honda CBR400F in 1983 **provided a technology base for VTEC.
Δε διαβασες το λινκ?
-
Eιναι σαν να λεμε οτι οι βανκελ μυριζουν Γερμανιλα...
Μπορει να τους πρωτοειδαμε στο NSU Ro 80 τελη του 60'
αλλα η Mazda συνεχισε, ανεδειξε και τελειοποιησε αυτη την ιδεα... -
Ψιλοασχετο παραδειγμα:
Και ο Marcel Bich, ανακαλυψε τα στυλο διαρκειας (Bic).
Εκτοτε, εταιριες σαν τη Mitsubishi εξελιξαν αυτα τα στυλο.
Αλλα οι περισσοτεροι οταν θελουν ενα στυλο, ζητανε...bic.Μυριζουν Γαλλιλα.
-
Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Πάντως και πάλι 'ιταλίλα' μυρίζει. Βλέπε Ferrari...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eιναι σαν να λεμε οτι οι βανκελ μυριζουν Γερμανιλα...
Μπορει να τους πρωτοειδαμε στο NSU Ro 80 τελη του 60'
αλλα η Mazda συνεχισε, ανεδειξε και τελειοποιησε αυτη την ιδεα...Koινώς, ανήκει στην ....Audi
Aυτές οι ιστορικές αναδρομές δεν έχουν καμιά ουσία στη σημερινή πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eιναι σαν να λεμε οτι οι βανκελ μυριζουν Γερμανιλα...
Μπορει να τους πρωτοειδαμε στο NSU Ro 80 τελη του 60'
αλλα η Mazda συνεχισε, ανεδειξε και τελειοποιησε αυτη την ιδεα...Koινώς, ανήκει στην ....Audi
Aυτές οι ιστορικές αναδρομές δεν έχουν καμιά ουσία στη σημερινή πραγματικότητα.
Μα με αυτο το παραδειγμα προσπαθω να πω οτι κανεις δεν σκεφτεται Audi οταν ακουει
την φραση wankel αλλα Μazda.
Το ιδιο ισχυει και για τον μεταβλητο χρονισμο. -
Ιταλιλα με κοφτη στις 5500?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ιταλιλα με κοφτη στις 5500?H άλλοτε-ψυχή, μετουσιώνεται στο downsizing;
-
η ψυχη συμπιεζεται...
περα απο τη πλακα, το μοτερ θα δωσει πωλησεις και μακαρι να ανεβασει το πηχη πιο ψηλα.
-
παιδια μην τα βαζετε με τους ιταλους ο,τι και να ψαξετε το εχουν βγαλει αυτοι πρωτοι!!!
πριν απο κατι μερες η alba μου αποκαλυψε πως εβγαλαν και το πρωτο suv
οποτε αν δε θελετε να βλεπετε παραδειγματα ακομα και αυτοκινητων του ΄20 , αφηστε τι εκαναν παλια και αν θελουμε να μιλαμε επι της ουσιας να κοιταμε τι βγαζουν σημερα,οπως και αυτοι αλλωστε...
ο ανταγωνισμος εχει αγριψει επικινδυνα -
Δυστυχώς αγαπητέ νεανία με αυτό το σκεπτικό και η Μακεδονία είναι των Σκοπιανών....
-
...άσχετο παντελώς
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
...άσχετο παντελώςΕδώ και σελίδες γράφετε ότι σας κατέβει στον εγκέφαλο
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δυστυχώς αγαπητέ νεανία με αυτό το σκεπτικό και η Μακεδονία είναι των Σκοπιανών....η μακεδονια σιγουρα δεν ειναι των σλαβων,απο κει και περα το τι αποτελουσε ελληνικο κατα την αρχαιοτητα ειναι ενα θεμα..η γλωσσα ομως εμενα μου ειναι αρκετη,ή μηπως οχι???
ο Αλεξανδρος σε αντιθεση με αλλους ελληνες δεν ηταν και τοσο ρατσιστης και δεχοταν να μπασταρδευει το λαο του με λοιπους βαρβαρους προκειμενου να εχει αφθονο στρατο και να μειωσει την αισθηση του κατακτητη και κατακτημενου..
ακομα πιο ασχετοστο θεμα μας τωρα,οι ιταλοι απο οτι εχω διαπιστωσει τον τελευταιο καιρο με βαση τα λεγομενα σας ειναι πρωτοποροι σε πολλα θεματα της αυτοκινησης,ομως για εναν απλο ανθρωπο που παει να κανει μια επενδυση (γιατι το αυτοκινητο αυτο ειναι για μενα) παιζει πιο σημαντικο ρολο το τι συμβαινει σημερα παρα τι γινοταν πριν απο 30 χρονια..
καλο ειναι να ξερουμε για να μην ειμαστε και τουβλα,αλλα ισως πιο σημαντικο ειναι το σημεραμια και αναφερθηκες παντως στο νεαρο της ηλικιας μου θα σου τονισω τα εξης:
τα ατομα της ηλικιας μου και γενικα των νεων αγοραστων ειχαν μια μικρη επαφη με γερμανικα αυτοκινητα ταφους τα οποια ομως κατα γενικη ομολογια ηταν αξιοπιστα και λιγοτερο ή περισσοτερο ποιοτικα.
τη τελευταια 10ετια με τις τουρμπινες και κομπρεσσορες εχουν μαθει στα ευκολα αλογα..
απο την αλλη τα ιταλικα τα θυμουνται ισως στις χειροτερες στιγμες της ιστοριας τους(80 και μεσα ισως και τελη 90)
Ως αποτελεσμα πολλοι και μαλιστα νεοι ανθρωποι τα βλεπουν καπως δικαιολογημενα με μισο ματι,κι ας ανηκουν πλεον οριστικα στο παρελθον οι κακες καταστασεις και τα ατοπηματα.τι θελω να πω με αυτα? αν σε 30 χρονια απο τωρα ερθει το παιδι μου και μου πει να παρει το νεο σπορ κορεατικο ή κινεζικο που μαμαει,θα το κυνηγαω με τη παντοφλα καθως εχω ζησει τα πρωτα χιουνται και βλεπω τι γινεται με τα πρωτα κινεζικα..
οσο καλα και να γινουν για μενα θα ναι παντα για πεταμα γιατι εχω δει και την πολυ κακη πλευρα τους,οταν ολος ο υπολοιπος κοσμος και αυτοκινητοβιομηχανιες ειχαν τεχνολογια και εβγαζαν κανονικα αυτοκινητα και οχι χαρτοκουτες με ροδες,τα οποια ως μονο πλεονεκτημα ειχαν και εχουν το οτι ειναι φθηνα
καπως ετσι κι εσυ μαλλον βλεπεις οτι ναι μεν οι γερμανοι και διαφοροι αλλοι ανεβηκαν, δε μπορεις ομως να ξεχασεις το παρελθον και εδω σε καταλαβαινω σε τεραστιο βαθμο.απο την αλλη ομως και οι γερμανοι δεν ξεφυτρωσαν σε μια βραδια,ουτε περασαν το μεγαλυτερο μερος του 20ου αιωνα πανω σε καρα.
με συνεχη δουλεια,βελτιωση και αφθονο μαρκετινγκ εφτασαν εκει που εφτασαν και πιστευω οτι εφτασαν με την αξια τους, οταν οι συμπαθεις ιταλοι(τους οποιους εγω αντιπαθω πολυ σαν ανθρωπους, αλλα οχι περισσοτερο απο τους γερμανους ) εμειναν πισω.
και αυτο οχι γιατι δε μπορουσαν,αλλα γιατι μονοι τους εβγαζαν τα ματακια τους.ναι, το θεωρουσα τραγικο να πουλαει περισσοτερο το 100αρι γκολφ σε σχεση με την 147,αλλα πλεον δε μπορω να το πω αυτο..
αλλωστε η 147 που ηταν καλο αυτοκινητο πουλησε τα κερατα της,οπως εχει ηδη αρχισει να πουλαει και η μιτο.
το καλο θα πουλησει,το κακο μπορει να πουλησει μια αλλα δε θα του καθεται για πολυ, για αυτο πρεπει να προσπαθει να γινεται συνεχεια καλυτερο -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας άμεσο ψεκασμό, **που όμοιο του έχει μόνο η νέα Ferrari California. **
Το πιο σημαντικό επίσης είναι κάτι που μυρίζει ιταλίλα από χιλιόμετρα.....δεν είναι άλλο από τον διπλό μεταβλητό χρονισμό και έτσι η GTA μας έχει 240 ίππους από μόλις 1742cc.Μπορείς να το εξηγήσεις λίγο αυτό?
Ο μεταβλητος χρονισμος μυριζει Ιταλιλα?
Μηπως θες να πεις Ιαπωνιλα (Honda V-TEC 1989-τωρα).
Να πεις για τον Magnetti Marelli αμεσο ψεκασμο Οκ μυριζει Ιταλιλα, αλλα
οχι κ για το μεταβλητο χρονισμο...Είναι magneti marelli, με ένα 'Τ'
Όχι Γρηγόρη ιταλίλα, καλά το είπα...και δεν θα αναλωθώ σε ιστορικές αναδρομές, φαντάζομαι θα έχουν γίνει 10άδες άλλη μια θα ήταν κουραστική, εξάλλου όποιος θέλει ας νομίζει ότι θέλει,
αλλά ότι ο Twin Spark που εβρίσκετο για γενιές κάτω από τα καπώ αλλά υπάρχει ακόμη και σήμερα στις GT & 147 έχει variator αλλά ακόμη και τα απολολά πρόβατα 1.9 και 2.2 JTS που τόση κριτκή έχουν δεχθεί, έχουν σύστημα διπλού μεταβλητού χρονισμού με την εμπορική ονομασία Twin Phaser...
Έτσι και ο νέος 1.75λίτρων ακολουθεί μια παράδοση πολλών ετών σε ότι αφορά τουλάχιστον το variable timing. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πριν απο κατι μερες η alba μου αποκαλυψε πως εβγαλαν και το πρωτο suv
το 600 multipla είναι το πρώτο πολυμορφικό στην ιστορία της αυτοκίνησης,αρέσει ή όχι.Τα περί Βολάνη,MATRA και Espace τα ακούω βερεσέ.
Δυστυχώς αγαπητέ νεανία με αυτό το σκεπτικό και η Μακεδονία είναι των Σκοπιανών....
η μακεδονια σιγουρα δεν ειναι των σλαβων...
..μην το παιδεύετε.Η Μακεδονία είναι αυτουνού που την έβαλε πρώτος στο χέρι.
Δεν γνωρίζετε ότι το έδεσμα που οι εθνικοφρόνως και μη σκεπτόμενοι έλληνες ονομάζουν ρωσική σαλάτα (sic),όλος ο υπόλοιπος κόσμος το ονομάζει μακεδονική; -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
..μην το παιδεύετε.Η Μακεδονία είναι αυτουνού που την έβαλε πρώτος στο χέρι.
Δεν γνωρίζετε ότι το έδεσμα που οι εθνικοφρόνως και μη σκεπτόμενοι έλληνες ονομάζουν ρωσική σαλάτα (sic),όλος ο υπόλοιπος κόσμος το ονομάζει μακεδονική;Σωστόοοοοοοοςςςς
ΑLFA ROMEO FORUM