-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Συμφωνώ και εγώ με αυτή την προσέγγιση απόλυτα. Είμαι γενικά της άποψης ότι όσο περισσότερο σκαλίζεις κάτι (πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για αντικατάσταση ή τούρμπισμα ενός κινητήρα. Μεγάλες δουλειές.) τόσο πιο πολύ προκαλείς το θεό των βλαβών να σε επισκεφτεί. Απλά έγραψα ότι έγραψα σε περίπτωση που ο φίλος εννοούσε ενδυνάμωση του ίδιου σασί το οποίο δεν θέλει να αλλάξει για τους χ, ψ λόγους.Ήμουν σίγουρος...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εντελώς άσχετο αλλά δείχνει μια εικόνα του τι σημαίνει 'τούρμπισμα' (από άποψη διαδικασίας) ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα (και μάλιστα ενός δυνατού τέτοιου) . Μερακλίδικη δουλειά σαφώς από τους Αμερικανούς !
Πραγματικά εντυπωσιακή δουλειά!
Πώς οδηγείται αυτό το πράγμα?... -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εντελώς άσχετο αλλά δείχνει μια εικόνα του τι σημαίνει 'τούρμπισμα' (από άποψη διαδικασίας) ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα (και μάλιστα ενός δυνατού τέτοιου) . Μερακλίδικη δουλειά σαφώς από τους Αμερικανούς !
Πραγματικά εντυπωσιακή δουλειά!
Πώς οδηγείται αυτό το πράγμα?...Κράνος, πλήρη εξάρτηση και αλλάζοντας πίσω λάστιχο κάθε 1000 χλμ.
-
Μάλλον το 'Busa φτιάχτηκε για ευθείες.
Dragστεράδικη υλοποίηση θα γίνει και μένουν να μπουν τα επιμηκυμένα ψαλίδια πίσω,νέα ανάρτηση κλπα.
Ο Ghost Rider (κάποιος απο αυτούς που επέζησαν) είχε ένα Busa,το προηγούμενο,με πρπου 400hp τροχό.Ξεφτίλιζε το ταχύμετρο το κτήνος.
Sorry για το offtopic.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΣΥΝΟΛΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!, 4497Ε αμοιβή μηχανικού, και φιλοδώρημα???!!!.
'Νταξ, μια χαρα παει και ετσι...
4497€ δεν κοστιζει ολοκληρο το αμαξι.... -
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
ΣΥΝΟΛΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!, 4497Ε αμοιβή μηχανικού, και φιλοδώρημα???!!!.
'Νταξ, μια χαρα παει και ετσι...
4497€ δεν κοστιζει ολοκληρο το αμαξι....Ποιος σου ειπε να ρωτησεις;
Καλα να παθεις. -
Καλυτερα να μεινω με τα (λιγα) αλογακια που εχει...
'Αργα βαδιζω, χρονια κερδιζω'
-
Συμφωνω περι κοστους μετατροπης αν και η παραπανω αναφορα ειναι και πανω απο τα απαραιτητα.
Ειδικα σε ενα αυτοκινητο που η αξια μεταπωλησης του ειναι και μικροτερη.
Ομως το θεμα εχει να κανει και με την αποδοση που θα εχεις σε σχεση με ενα ατμ 2λιτρο το οποιο παιρνεις με τα λεφτα που θα δωσεις για την μετατροπη + την αξια του αυτοκινητου .
Τωρα κανεις δεν μπορει να κατηγορησει καποιον αν εχει την μουρλια να περνα ολα τα tsi ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ και ας μην παρει ποτε τα λεφτα του πισω!
Γουστα ειναι αυτα! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Τωρα κανεις δεν μπορει να κατηγορησει καποιον αν εχει την μουρλια να περνα ολα τα tsi ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ και ας μην παρει ποτε τα λεφτα του πισω!
Γουστα ειναι αυτα!Tα tsi δεν είναι και τόσο γρήγορα όσο νομιζουν αρκετοι κατοχοι τους εδώ με τελείως απείραχτο BX 16Valve 160 ιππων πέρασα Golf GT και τα 140αρια και τα 122αρια είναι μια μπουκια.Δεν χρειαζονται turbo kit γι'αυτα ακόμα κι ένα σωστό ατμοσφαιρικό κανει δουλεια ακόμα και με λίγα λεφτα.
Να βλέπατε το ύφος αρκετών κατόχων γερμανικών τουρμπο με ''υφακι'' του στυλ ''εσύ είσαι ένα τίποτα εγω έχω τα άλογα '' πως γίνεται η μούρη τους σκόνη όταν τους περνας και δεν μπορουν να σε φτασουν με τιποτα . Βέβαια φταίει οτι είναι ένα Q-car η ΒΧ . Υπόψιν οτι δεν θελω να κατηγορησω κανεναν που επελεξε γερμανικο τουρμπο ίσα ίσα είναι πολυ καλα αυτοκίνητα απλά αναφέρω ορισμένους που το παίζουν king of the road χωρις να ξέρουν από που θα τους έρθει
-
160 άλογα στο ΒΧ!! ...και με τα κιλά που ζυγίζει....Xoxoxoxo! Πολύ καλό για Q car το ΒΧ!! Φαντάζομαι τις φάτσες τους!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
.......
ΣΥΝΟΛΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!, 4497Ε αμοιβή μηχανικού, και φιλοδώρημα???!!!.
.....
Antonis-team.ακριβώς τόσα θέλει και ο μπουλέκος για turbo στο ibiza 1.4!
-
O Antonis-team έγραψε
Τα τζαμακια και τα λαδιά για ογκομετρισεις έχουν τελειώσει, γιατί εδώ πρέπει να έχουμε και την ίδια ροή μίγματος. Αυτό δεν θα κοστίσει 700ε?.
Μάστορα μου δεν θέλω να γίνομαι κακός, αλλά σε παρακαλώ εξήγησε μου για να το καταλάβω, τι σχέση έχει η ροϊκή του καπακιού ( αυλοί, bowl αυλών, γωνίες εδρών βαλβίδων ανάλογα 3 ή 5, οδηγοί βαλβίδων ) με την ογκομέτρηση του κάθε θαλάμου καύσης, όταν αυτοί πρέπει να έχουν απόλυτα τον ίδιο όγκο για να έχουν οι πιστονιές την ίδια δύναμη και να μην ταλαιπωρούν τον στρόφαλο με στρεπτικά φορτία και ολόκληρο τον κινητήρα με κραδασμούς ?
Η ροϊκή βελτιώνει ή σφάζει, ανάλογα, όλη την ροή του καπακιού αυξάνοντας τον όγκο του αέρα στην μονάδα του χρόνου και ανάλογα με το καπάκι είναι από 0.05 - 0.28 μ3/s
Η ογκομέτρηση των θαλάμων γίνεται με τις βαλβίδες στην θέση τους κλειστές, τι σχέση έχει η ροή ?
Η εγώ είμαι ηλίθιος και δεν καταλαβαίνω ή εσύ έχεις αναπτύξει άλλες πιο προχωρημένες τεχνικές που ξεφεύγουν από την λογική του Tuning
άλλο λοιπόν το ένα , άλλο το άλλο
περιμένω.
-
Φιλε Αντωνη οχι δεν ειμαι συναδελφος αλλα εχω δουλεψει σε μετατροπες σε δικο μου συνεργειο παλαιοτερα (father μου) . Εχω και χαρτι ,τι ετσι? Ειχα καποτε ενα 124 special το οποιο ειχα τοποθετησει λανσια δελτα 2λιτρη με διαφορικο απο abarth 124 .Tρελα πραγματα για την εποχη.Με βολαν κατεβασμενα ,αναποδες χελωνες ,ολιγον κομμενο πατωμα (μονο ολιγον),και 160 αλλογα τοτε .Ενω μετα απο 124 κουπε 1,6 με τα vebber με ολα τα καλουδια της αναρτησης και αντε να με πιασει ο Γερμανος!
Αν σου πω οτι προσαρμοσα βεντιλατερ καλοριφερ στην εισαγωγη του κινητηρα (το πρωτο ηλεκτρικο τουρμπο στην Ελλαδα ) και με εσωτερικο κουμπι δουλευε και μαλιστα στα 400 εκανε θαυματα φαντασου τι αλχημιες καναμε!
Οσο για κοντρες ,ασε ,εμεις εδω ξεκιναμε απο το Αγρινιο και σε 1 ωρα ειμαστε Κορινθο για καφε!
Ειναι αλλου η τρελα μας!
Λοιπον μιλησες για πουντο οποτε συμφωνω σε αυτα που εγραψες .
Ομως αν ηταν ενας αλλος ιαπωνεζικος με λιγα χιλιομετρα κινητηρας θα ελεγα οτι ελλατηρια πιστονιων δεν χρειαζονται ,'χαιδεμα εκ/ρων επισης (υπαρχουν after market για συγκεκριμενη ιπποδυναμη αν θες η καθολου πειραγμα τους και ησυχαζεις).Επισης στο καπακι αν η συμπιεση ειναι χαμηλη απο την 'μανα του' δεν χρειαζεται πλανισμα .Μιλαμε για χαμηλη πιεση ισα που να φυσαει που λεμε!
Σε κουπε 1,8 μπηκε τουρμπο απο αουντι α3 τουρμπο 1,8 ,πιεση σταθερα 0,6 με αλλαγη μονο ελατηρια πιστονιων και μεταλα στις μπιελες σωληνωσεις σκαστρα ιντερκουλερ ,παραληλο εγκεφαλο μαζι με τα 'ψιψιψινια'(περιφεριακα ,κολλες φλατζες κλπ) πηγε 3χιλ .Μια φιλικη τιμη για εξατμηση με καταλυτη 3,7 τελικη τιμη!
Ειμαστε πιο φθηνοι εδω !
Και δεν νομιζω οτι χρειαζεται τοσο εκτεταμενη αυξηση του χωρου καυσης σε αυτες τις light μετατροπες!ΥΓ.Δεν αμφυσβητησε κανεις την δουλεια σου! Για να μην υπαρχει παρεξηγηση!
-
Eξακολουθώ να επιμένω ότι μετά όσα κάνεις στους αυλούς με τα σβουράκια και τα κουμπάσα και μετά στο Flow Bench, πρέπει να κάνεις ογκομέτρηση με τα γυαλάκια και τα λαδάκια, και όλα αυτά που σνομπάρεις, για ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά βλέπεις η ογκομέτρηση είναι χρονικό - πήδημα - και δεν έχει λεφτά και κανείς δεν θα καταλάβει την διαφορά αν δεν έχει δεί μοτέρ σωστά ογκομετρημένο.
Όλοι ζυγοσταθμίζουν τον στρόφαλο για εύκολο στροφάρισμα, όπως και το βολάν ( άσχετα αν το παρακάνουν γίνεται πριόνι που μπορεί να σε σκοτώσει ) αλλά σχεδόν κανείς δεν ασχολείται με το ταίριαγμα των εμβόλων στα βάρη με ακρίβεια 0.1gr και με τις μπιέλες, και κανείς με τον συντονισμό της εισαγωγής και την ογκομέτρηση από όπου προέρχονται κατά 80% οι κραδασμοί.
Μηχανικός είμαι, έχω μηχανουργείο και κατασκευάζω ρομποτικές συσκευαστικές μηχανές, με τα αυτοκίνητα ασχολούμε για το κέφι μου, έχω 4 δικά μου και καμμιά 10 των φίλων μου και κάνουμε την πλάκα μας.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μηχανικός είμαι, έχω μηχανουργείο και κατασκευάζω ρομποτικές συσκευαστικές μηχανές, με τα αυτοκίνητα ασχολούμε για το κέφι μου, έχω 4 δικά μου και καμμιά 10 των φίλων μου και κάνουμε την πλάκα μας.
Θες να γινω και εγω φιλος σου, να εχεις 11 αυτοκινητα για να κανεις τη πλακα σου?
-
εχτές
**Β) οι αυλοί πρέπει να διευρυνθούν και να απαλλαγούν από γωνίες. Δεν υπάρχει παντογράφος να αντιγράφει μέσα στην τρύπα, τουλάχιστον εγώ δεν έχω. Φτιάχνω λιπών τους αυλούς, με ότι ξέρω, όσο ξέρω, **σήμερα
Σήμερα η χειρονακτική τέχνη, έχει πάει περίπατοΑντώνη τα παραπάνω λόγια είναι δικά σου και όχι δικά μου, δεν χρειάζεται λοιπόν να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις μαζί μου, αλλά πρώτα να συμφωνήσεις με τον εαυτό σου.
Όσο για τους αυλούς που δεν είναι ευθείς, αλλά έχουνε καμπύλες και διαφορετικές διατομές, σε πολλά μοτέρ πολλοί δε από αυτούς είναι πεπλατυσμένοι λόγω 2 βαλβίδων εισαγωγής ( πχ μοτέρ Renault F7P ) δεν υπάρχει μηχάνημα που να κάνει την δουλειά, άρα λοιπόν με το χέρι, σβουράκι και κουμπάσο, μη μου λες λοιπόν ότι πέθανε η χειρονακτική εργασία στα καπάκια, αυτά σε όσους δεν γνωρίζουν.
σήμερα
Μα είναι και λογικό, όταν μπαίνουν στην σειρά, πλέον των 200 καπακιων το χρόνο, αγωνιστικών, και κατά το πλείστο ιδιωτών, να ψάχνομε ,πλέον παραγωγικάΤα εργοστάσια με τα αγωνιστικά τους τμήματα έχουν την οικονομική δυνατότητα, όταν αποφασίζουν να δίνουν σε ιδιώτες 100-200 αυτοκίνητα να εξελίξουν και τα αντίστοιχα εξαρτήματα και μετά να τα περάσουν σε παραγωγή περιορισμένης κλίμακα, πχ στα καπάκια που αναφερόμαστε μπορούν να έχουν άλλο χυτό με την βελτίωση στους αυλούς φτιάχνοντας το είτε με μέθοδο Kroning ή με Lost Wax ή Lost foam και να μην χρειάζεται περαιτέρω μηχανουργική επεξεργασία.
Και για μένα τελείωσε εδώ το θέμα, γιατί δεν τραβάει άλλο με μισόλογα και μισές αλήθειες, η συζήτηση που κάνουμε δεν είναι καθόλου, μα καθόλου επικοδομητική.
Σου εύχομαι τα καλύτερα.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!δεν είναι τίποτα
συνδέεις το ψιψιψίκια με τα κοκοψώψια και έτοιμο.το χάσαμε το μοτέρ πατριώτη...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
ΣΥΝΟΛΟ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!, 4497Ε αμοιβή μηχανικού, και φιλοδώρημα???!!!.
'Νταξ, μια χαρα παει και ετσι...
4497€ δεν κοστιζει ολοκληρο το αμαξι....ξέχασες να υπολογίσεις και τον πυροσβεστήρα 6 κιλών....
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!
δεν είναι τίποτα
συνδέεις το ψιψιψίκια με τα κοκοψώψια και έτοιμο.το χάσαμε το μοτέρ πατριώτη...
Σουτ εσύ, dp-engineering.
Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??