-
Mετά την άρνηση της σουηδικής κυβέρνησης να βοηθήσει και να διασώσει τη Σουηδική εταιρεία, θυγατρική της General Motors,το μέλλον της Saab είναι τουλάχιστον αβέβαιο. Η Σουηδή Υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε ότι οι Σουηδοί την ψήφισαν για να φτιάξει νηπιαγωγεία και να δώσει συντάξεις και όχι για να ξοδεύει δις για να διασώσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Κατηγόρησε τη GM ότι ενώ άφησε στο έλεος τη Saab θέλει και να βγάλει κέρδη μεταφέροντας το κόστος στους Σουηδούς φορολογουμένους. Αν κλείσει η εταιρεία θα προστρέξουμε να βοηθήσουμε τους εργαζομένους οι οποίοι θα πρέπει να μετεκπαιδευτούν και να πάψουν να ασχολούνται με τα αυτοκίνητα. Συνολικά αναμένεται 15000 εργαζόμενοι στη Σουηδία να χάσουν τη δουλειά τους (4400 στην ίδια τη Saab Αυτοκινήτων και οι υπόλοιποι σε σχετικές βιομηχανίες). Το εντυπωσιακό είναι ότι συμφωνούν μαζί της και οι Σουηδοί τουλάχιστον στις μετρήσεις της κοινής γνώμης...Η γνώμη μου είναι (και δεν έχω καμιά σχέση με τη Σουηδία και μάλλον έτσι δικαιολογείται) ότι θα μπορούσε η Saab να αγοραστεί σε κομμάτια ή ολόκληρη με ένα σχετικά χαμηλό ποσό και να επαναπωληθεί όταν η ύφεση θα έχει τελειώσει σε πολύ υψηλότερη τιμή, όπως έγινε με τις Σουηδικές τράπεζες στις αρχές της δεκαετίας του '90 και όπως προτείνεται στον Obama να πράξει για τις αμερικανικές τράπεζες και τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Φήμες θέλουν το ΔΣ της εταιρείας να συνεδριάζει σήμερα για να αποφασίσει για την υποβολή αίτησης για προστασία έναντι των πιστωτών....
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/19/1631725.htm -
Mετά την άρνηση της σουηδικής κυβέρνησης να βοηθήσει και να διασώσει τη Σουηδική εταιρεία, θυγατρική της General Motors,το μέλλον της Saab είναι τουλάχιστον αβέβαιο. Η Σουηδή Υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε ότι οι Σουηδοί την ψήφισαν για να φτιάξει νηπιαγωγεία και να δώσει συντάξεις και όχι για να ξοδεύει δις για να διασώσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Κατηγόρησε τη GM ότι ενώ άφησε στο έλεος τη Saab θέλει και να βγάλει κέρδη μεταφέροντας το κόστος στους Σουηδούς φορολογουμένους. Αν κλείσει η εταιρεία θα προστρέξουμε να βοηθήσουμε τους εργαζομένους οι οποίοι θα πρέπει να μετεκπαιδευτούν και να πάψουν να ασχολούνται με τα αυτοκίνητα. Συνολικά αναμένεται 15000 εργαζόμενοι στη Σουηδία να χάσουν τη δουλειά τους (4400 στην ίδια τη Saab Αυτοκινήτων και οι υπόλοιποι σε σχετικές βιομηχανίες). Το εντυπωσιακό είναι ότι συμφωνούν μαζί της και οι Σουηδοί τουλάχιστον στις μετρήσεις της κοινής γνώμης...Η γνώμη μου είναι (και δεν έχω καμιά σχέση με τη Σουηδία και μάλλον έτσι δικαιολογείται) ότι θα μπορούσε η Saab να αγοραστεί σε κομμάτια ή ολόκληρη με ένα σχετικά χαμηλό ποσό και να επαναπωληθεί όταν η ύφεση θα έχει τελειώσει σε πολύ υψηλότερη τιμή, όπως έγινε με τις Σουηδικές τράπεζες στις αρχές της δεκαετίας του '90 και όπως προτείνεται στον Obama να πράξει για τις αμερικανικές τράπεζες και τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Φήμες θέλουν το ΔΣ της εταιρείας να συνεδριάζει σήμερα για να αποφασίσει για την υποβολή αίτησης για προστασία έναντι των πιστωτών....
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/19/1631725.htm -
Mετά την άρνηση της σουηδικής κυβέρνησης να βοηθήσει και να διασώσει τη Σουηδική εταιρεία, θυγατρική της General Motors,το μέλλον της Saab είναι τουλάχιστον αβέβαιο. Η Σουηδή Υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε ότι οι Σουηδοί την ψήφισαν για να φτιάξει νηπιαγωγεία και να δώσει συντάξεις και όχι για να ξοδεύει δις για να διασώσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Κατηγόρησε τη GM ότι ενώ άφησε στο έλεος τη Saab θέλει και να βγάλει κέρδη μεταφέροντας το κόστος στους Σουηδούς φορολογουμένους. Αν κλείσει η εταιρεία θα προστρέξουμε να βοηθήσουμε τους εργαζομένους οι οποίοι θα πρέπει να μετεκπαιδευτούν και να πάψουν να ασχολούνται με τα αυτοκίνητα. Συνολικά αναμένεται 15000 εργαζόμενοι στη Σουηδία να χάσουν τη δουλειά τους (4400 στην ίδια τη Saab Αυτοκινήτων και οι υπόλοιποι σε σχετικές βιομηχανίες). Το εντυπωσιακό είναι ότι συμφωνούν μαζί της και οι Σουηδοί τουλάχιστον στις μετρήσεις της κοινής γνώμης...Η γνώμη μου είναι (και δεν έχω καμιά σχέση με τη Σουηδία και μάλλον έτσι δικαιολογείται) ότι θα μπορούσε η Saab να αγοραστεί σε κομμάτια ή ολόκληρη με ένα σχετικά χαμηλό ποσό και να επαναπωληθεί όταν η ύφεση θα έχει τελειώσει σε πολύ υψηλότερη τιμή, όπως έγινε με τις Σουηδικές τράπεζες στις αρχές της δεκαετίας του '90 και όπως προτείνεται στον Obama να πράξει για τις αμερικανικές τράπεζες και τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Φήμες θέλουν το ΔΣ της εταιρείας να συνεδριάζει σήμερα για να αποφασίσει για την υποβολή αίτησης για προστασία έναντι των πιστωτών....
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/19/1631725.htm -
Θα είναι πολύ κρίμα να κλείσει αυτή η εταιρεία
Πάντως φαίνεται η τρομερή οργάνωση του Σουηδικού κράτους που ήδη σχεδιάζει το πως θα επανεκπαιδεύσει και θα απασχολήσει τους άνεργους που απασχολούνταν στην εταιρεία και την παρεμφερή βιομηχανία. Στην Ελλάδα θα ψάχνανε τρόπους να τους απελάσουν για να τους ξεφορτωθούν -
Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην ΥΠΟΥΡΓΟ.
Δεν τσιμπισε στον αμερικανικό εκβιασμό . Η Σουηδία ειναι απο τις λίγες χώρες η οποία μπορεί πραγματικά να μεταεκπαιδευσει και να απασχολήσει τους εργαζομένους σε μια τετοια περίπτωση.
-
Πάντως αν η εταιρεία ζητήσει προστασία από τους πιστωτές είναι πιθανόν αν γίνει δεκτή να προχωρήσει στην αναδιάρθρωσή της και να επιβιώσει...
Το περίμενα ότι θα το πάτε στα 'Περί Αυτοκίνησης'
Αλλά η Saab δεν είναι κατασκευαστής;Ή μήπως ανήκει για τους 4Τ ήδη στο παρελθόν;;;; -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
...οι οποίοι θα πρέπει να μετεκπαιδευτούν και να πάψουν να ασχολούνται με τα αυτοκίνητα. ...Αν ήταν ακριβώς έτσι η διατύπωσή της, συγνώμη, αλλά μου φαίνεται χιτλερική! Σαν να κάνουν κάτι παράνομο, ή κάτι ταπεινωτικό...
Πάντως θα συμφωνούσα με την άποψη του προλαλήσαντα, καλύτερα να την αγόραζε και να την πουλούσε μετά! Άλλωστε μιλάμε για μια εταιρεία που είναι συνδεδεμένη με την χώρα της. Αλλά μην πάμε μακρυά: τι έγινε με την Ολυμπιακή...
Τέσπα σταματάω γιατί θα ξεφύγω εντελώς oftopic
-
Η υπουργός άραγε μίλησε καθαρά για το αυτοκινητιστικό κομμάτι της Saab ή γενικά για την εταιρεία...γιατί αν μίλησε γενικά για την εταιρεία, τότε μάλλον θα φάει άκυρο από τον υπουργό αμύνης της Σουηδίας, καθώς η πολεμική αεροπορία της χώρας βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα μαχητικά Saab Vigen και Saab Gripen. Κλείσιμο του αυτοκινητιστικού κομματιού της Saab, θα οδηγήσει σε κλείσιμο και το κομματι των μαχητικών... Καλά είναι τα λόγια... αλλά για να κερδίζουν ψήφους... οι πολιτικοί...σε όλο τον κόσμο την ίδια φάτσα έχουν
Sorry για το
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Η υπουργός άραγε μίλησε καθαρά για το αυτοκινητιστικό κομμάτι της Saab ή γενικά για την εταιρεία...γιατί αν μίλησε γενικά για την εταιρεία, τότε μάλλον θα φάει άκυρο από τον υπουργό αμύνης της Σουηδίας, καθώς η πολεμική αεροπορία της χώρας βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στα μαχητικά Saab Vigen και Saab Gripen. Κλείσιμο του αυτοκινητιστικού κομματιού της Saab, θα οδηγήσει σε κλείσιμο και το κομματι των μαχητικών... Καλά είναι τα λόγια... αλλά για να κερδίζουν ψήφους... οι πολιτικοί...σε όλο τον κόσμο την ίδια φάτσα έχουνSorry για το
Προφανώς για την εταιρεία αυτοκινήτων....η Saab που παράγει το Gripen είχε μεγάλες ζημιές το τελευταίο 3μηνο...και είναι αμιγώς σουηδική
-
Ο αεροναυπηγικός κλάδος είναι τελείως ανεξάρτητος. Αναφέρονται σαφώς στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πάντως θα είναι μεγάλο κρίμα αν χάσουμε την Saab. Τα αυτοκίνητα της ήταν πάντα ξεχωριστά και είχαν μια αύρα διαφορετικότητας και ιδιαίτερη ταυτότητα και χαρακτήρα. Ελπίζω ότι δεν θα φτάσει εκεί το θέμα. Μακάρι να μην ξαναδούμε το έργο 'Rover' σε remake.
-
Aυτα ακριβως. Μακαρι να μην κλεισει και αυτη η εταιρια...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Το περίμενα ότι θα το πάτε στα 'Περί Αυτοκίνησης'
Αλλά η Saab δεν είναι κατασκευαστής;Ή μήπως ανήκει για τους 4Τ ήδη στο παρελθόν;;;;Ότι δεν έχει να κάνει με μοντέλα έρχεται εδώ.
Μήπως η Saab δεν ασχολείται με την αυτοκίνηση? Ή μήπως για σένα, το σχολιάζεις μόνο για τις εντυπώσεις? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Το περίμενα ότι θα το πάτε στα 'Περί Αυτοκίνησης'
Αλλά η Saab δεν είναι κατασκευαστής;Ή μήπως ανήκει για τους 4Τ ήδη στο παρελθόν;;;;Ότι δεν έχει να κάνει με μοντέλα έρχεται εδώ.
Μήπως η Saab δεν ασχολείται με την αυτοκίνηση? Ή μήπως για σένα, το σχολιάζεις μόνο για τις εντυπώσεις?Έχω αποδείξει επανειλημμένα ότι δεν ασχολούμαι με τις εντυπώσεις στο φόρουμ...είναι απαράδεκτο το να μπαίνει θέμα που έχει να κάνει με μία εταιρεία συγκεκριμένη στα 'Περί αυτοκίνησης'.Με την ίδια λογική που θέτετε οτιδήποτε υπάρχει στο φόρουμ και έχει να κάνει με αυτοκίνητα θα πρέπει να μπαίνει στα 'Περί αυτοκίνησης' αφού τα πάντα που έχουν να κάνουν με αυτοκίνητο ανήκουν στην αυτοκίνηση. Ο τίτλος δε της εματικής ενότητας λέγεται 'Κατασκευαστές και μοντέλα'.
Κάλλιστα θα μπορούσατε να έχετε στείλει π.μ. αλλά απ'ότι φαίνεται δεν είμαι εγώ που θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις....Καλό θα ήταν η ιστορία να τελειώσει εδώ αλλά δυστυχώς είμαι απογοητευμένος...Εφόσον επιθυμείτε την απάντηση μου δημόσια την καταθέτω δημόσια... -
Εκφράζω και εγώ τη δυσαρέσκειά μου για το πού μπήκε το συγκεκριμένο θέμα. Γνωρίζετε, αγαπητοί moderators και Administrator ότι με την είδηση ότι οι 4Τ θεωρούν την εταιρεία παρελθόν, στα διεθνή χρηματιστήρια επήλθε πανικός; Μήπως εκτός από συγγνώμη θα έπρεπε να εγγυηθούν οι Τεχνικές Εκδόσεις για τη χρηματοδότηση της SAAB;
-
Μα το θέμα αυτό είναι τελείως αρνητικό για την εικόνα της Saab...η εταιρεία πάει να κλείσει...
Οι 4Τ έχουν αποδείξει το υψηλότατο επίπεδό τους σε όλην την παρουσία τους στο χώρο τις τελευταίες δεκαετίες...
Αλλά επειδή είμαι offtopic το ζήτημα είναι η πιθανότητα μία μάρκα να σταματήσει να υπάρχει,15.000 εργαζόμενοι κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους και οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Saab θα είναι οι πρώτοι που θα αντιμετωπίσουν προβλήματα από την έλλειψη ανταλλακτικών σε περίπτωση λουκέτου... -
Yπάρχει κάποιο παρασκήνιο που μου διαφεύγει?
Γιατί τόσος ντόρος για το πού θα πάει το θέμα, αυτοκίνηση, κατασκευαστές ή μικρές αγγελείες?
Τέσπα, μακάρι να μην κλείσει η Saab θα είναι μεγάλο κρίμα!!! -
Άνοδος και πτώση...
Σε λίγα χρόνια μάλλον θα επικρατήσουν κατασκευαστές άγνωστοι έως τώρα..._
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Άνοδος και πτώση...
Σε λίγα χρόνια μάλλον θα επικρατήσουν κατασκευαστές άγνωστοι έως τώρα..._
Μήπως οι Κινέζοι;
-
Έτσι δύσκολη όπως είναι η κατάσταση στις αυτοκινητοβιομηχανίες εξαιτίας της κρίσης οποιαδήποτε αγορά αυτοκινήτου εκτός VAG, Fiat Group, BMW και Mercedes είναι εξόχως παρακινδυνευμένη και πολύ πιθανό να είναι οικονομική καταστροφή για τον υποψήφιο αγοραστή.
Πλέον ο κάθε υποψήφιος αγοραστής το πρώτο που πρέπει να κοιτάει είναι τα οικονομικά στοιχεία κάθε εταιρίας, το πόσο επιτυχημένη είναι εμπορικά και τη δυναμική που γενικότερα έχει ώστε να μην μετατραπεί η αγορά του σε εφιάλτη.
Όλα αυτά βέβαια οδηγούν σε ισχυρά ολιγοπώλια άρα μείωση του ανταγωνισμού που έχει σαν αποτέλεσμα χειρότερο προϊόν στον τελικό καταναλωτή...δυστυχώς ο ρομαντισμός στην αυτοκινητοβιομηχανία έχει φτάσει στο τέλος του
Εγώ πάντως λυπάμαι αυτούς που αγόρασαν SAAB...κρίμα...πεταμένα λεφτά...και δυστυχώς θα ακολουθήσουν κι άλλοι...Volvo, Nissan, Renault, Jeep, Land Rover και ίσως και άλλοι που τώρα δεν μου έρχονται στο μυαλό.
-
κριμα...εφοσον ομως η σουηδια μπορει να διοχετευσει τους εργαζομενους σε αλλες επιχειρησεις και εργασιες καλως το εκανε...
Τίτλοι τέλους για τη Saab;