-
Τελικά...αν καταλαβαίνω καλά...ακόμα και οι υποτιθεμενοι ωφελημένοι (οι εταιρείες δηλαδή)...ψιλοχαμένα τα έχουν!
Παράδειγμα η Nissan...που παραπονιέται για προβολή...αλλά το Ενιαίο της ούτε στο δικό της site δεν το διαφήμιζε!!!
Τελικά τείνω να πιστέψω ότι όντως όλο το πανηγύρι γίνεται απο δύο τρείς 'τρελούς'!!
Τα λεφτά δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω που πάνε!!Οταν το καταλάβω θα καταλάβω πολλά μου φαίνεται!!
-
[quote='kouk']
Παράδειγμα η Nissan...που παραπονιέται για προβολή...αλλά το Ενιαίο της ούτε στο δικό της site δεν το διαφήμιζε!!!Τελικά τείνω να πιστέψω ότι όντως όλο το πανηγύρι γίνεται απο δύο τρείς 'τρελούς'!!
ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΚΟΥΚ , ΠΟΥ ΟΣΟ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΑΓΓΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΕΣΑΙ (ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΩΣ ΕΓΡΑΦΕΣ , ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΑΣΤΙΑ ΚΟΥΚΟΥΣ ΜΟΥΚΟΥΣ ) ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΝ .
ΟΧΙ ΝΑ ΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ , ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ **Ο ΜΕΓΑΣ ΤΡΕΛΟΣ **( ΒΛΕΠΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΩ ΑΡΧΗΓΟ ) ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΤΟΥ , ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ( ΒΛΕΠΕ cups , ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ Κ.Α. ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ , ΚΑΙ Ο ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ,( ΘΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ).....ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΟΣΤΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ , ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΗ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ (Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ , ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ) ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΣ , ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ( ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ).
ΦΙΛΙΑ Χ.Α
-
Καλησπέρα.
Γιά ποιά προβολή μιλάμε;
Κάποτε ζητάγαμε να γίνονται οι εκκινήσεις σε κεντρικά σημεία των πόλεων και σε χρόνο που θα είχε κίνηση. Ποιός δεν θα ξεχάσει εκείνη την περιβόητη εκκίνηση στο κατά τα άλλα πολύ καλοστημένο αγώνα το ράλλυ Δωδώνης; Στις 8:30 π.μ. στη λίμνη των Ιωαννίνων, στη γνωστή λεωφόρο Μπάϊ Πάςς, μερικοί αγωνιζόμενοι και κάποιοι καρδιοπαθείς που έκαναν την καθιερωμένη βόλτα με την συνταγή του γιατρού στο χέρι. Αυτοί ήταν οι θεατές της εκκίνησης. Έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια γιά να περιληφθεί οδηγία προς τους λεσχιάρχες γιά τις εκκινήσεις (τα θετικά της επιτροπής ράλλυ πριν από εκείνη τη νύκτα του Αγίου Βαρθολομαίου) και την προβολή των αγώνων τους.Η Coca - Cola συμμετέχει ως χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες και δεν νομίζω ότι περιμένει τους αγώνες γιά την προβολή της. Στο χώρο των αγώνων οι εταιρείες περιμένουν από τους οδηγούς΄ γιά την προβολή του γεγονότος που έχει να κάνει με το γεγονός ότι το αυτοκίνητο της κυρίας Μαρίας του φούρναρη (συμπαθής κατά άλλα τάξη) περνάει πάνω από τα βράχια, στρίβει στις δύο ρόδες, έχει το υπερκράτημα κ.α.; Η SEAT έβγαλε τύπο από τους΄ αγώνες και τον υποστηρίζει διαφημιστικά, η Peugeot μόνο στην Ελλάδα πουλάει το 106 ως rally, η Toyta που και που βάζει και καμμία διαφήμιση από το Akropolis, η Nissan με το Micra δεν έκανε τίποτε, η Subaru και όλες οι άλλες εταιρείες που τα αυτοκίνητά τους τρέχουν σε αγώνες τι έκαναν γιά να εισπράξουν την προβολή;
Κακά τα ψέματα. Το θέμα θέλει και τα δύο μαζί. Οι εταιρείες ή μάλλον οι άνθρωποι των εταιρειών πρέπει να καταλάβουν ότι οι αγώνες τους δίνουν αυτό το κάτι που τους λείπει. Κάνουμε το χαλκό χρυσάφι και το αγοράζει η κυρία Μαρία του φούρναρη, και ο γιόκας της και νομίζει ότι έγινε Makinen.Και η ΕΛΠΑ γιατί να ξοδέψει γιά την προβολή των αγώνων, αφού ούτως ή άλλως θα εισπράξει. Είτε έτσι είτε αλλοιώς οι αγώνες έχουν πρόσημο θετικό γι΄αυτή, δείνουν και λόγο ύπαρξης και προσωπικής προβολής σε κάποιοπυς ανθρώπους της και η τούρτα είναι έτοιμη, μπαίνει και το κερασάκι από πάνω και όλοι ευχαριστημένοι.
Πάμε να γεμίσουμε τη Ριτσώνα και τη Δευτέρα θα τάχουμε ξεχάσει όλα. Έτσι δε και κερδίσουμε και κανά τσιγγοπαφυλάκι τότε η αμνησία μας θα μπεί στα κόκκινα. Ε, καλά δεν συζητάμε την περίπτωση να μας κάνουν και καμμιά πρόταση να επανδρώσουμε και καμμιά επιτροπή της ΕΛΠΑ. Τότε θα τα κάνουμε επάνω μας και θα τρέχουμε.
Άντε γειά
(Απογοήτευση)
LEV -
Eυγε στον Κώστα Λεώνη που τοποθετήθηκε σε σχεση με το άρθρο του Μανώλη για το χάος στους Ελληνικούς αγώνες ταχύτητας...
Δεν θα σχολιάσω τισ δηλώσεις των εκπροσώπων εταιρειών... Αλήθεια οι εκπρόσωποι της Τογιότα και της Νισάν κατάλαβαν τι ειπαν? Διάβασαν τισ δηλώσεις τους μετά και δεν ζήτησαν συγγνώμη την ωρα που μάζευαν τα πράγματα τους ώστε να πάνε σπίτι τους? Τελος πάντων...
Επί της ουσίας..Χρίστο, Λεβ, δημο, ταμπς και λπ σκεπτόμενοι χωρίς να υποτιμώ κανένα μέλος του φορουμ...
Υπολογείστε πως το πανηγύρι στήνεται αποκλειστικά και μόνο επειδή κάποιος χοντρολαδάς δίνει χορηγία στον ένα ή στον άλλο θεσμό και βέβαια το ερώτημα που τείθεται εχει να κάνει με το αν η πράξη αφήνει χρεωστικό η πιστοτικό υπόλοιπο... Πιό απλά κάποιοι εξασφαλίζουν και απόθεμα.. Σε εταιρικό επίοπεδο... Σε προσωπικό χωρίς αποδείξεις δεν μπορείς να πεις τίποτα για κανέναν! εΜΦΑΝΊΖΟΥΝ ΜΆΛΙΣΤΑ ΠΩς ΚΆΝΟΥΝ ΧΆΡΗ ΣΤΟ ΧΏΡΟ (ΑΧ ΑΥΤΆ ΤΑ ΧΑΤΉΡΙΑ!), ΑΦΟΥ ΑΝ ΑΥΤΟΊ ΔΕΝ ΠΊΕΖΑΝ ΤΟΥς ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΔΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΕ ΦΟΡΜΕΣ, ΣΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ Η ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΝΑΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΛΙΤΡΟ. και σωτήρες λοιπόν οι ειδικοί...................
Την ίδια ώρα βέβαια αρνούνται να επιβάλλουν προβολή πιέζοντας κανάλια, ραδιόφωνα κ.λπ μέσω των κολοσιαίων μπάτζετ (σικ) που διαθέτουν, ενώ τα στελέχη των 2 εκατ το μήνα έχουν την απαίτηση να τους κάνουν τη δουλειά οι εθελοντές του ΣΟΑΑ η ο Τομ των 600 ευρώ μικτά, παρακαλώ.
Οχι μόνο δεν ζητούν τίποτα από την ΕΛΠΑ (στην ΕΘΕΑ-ΤΕ αρκεί να πας με τεκμιριωμένη πρόταση και να σου δώσουν τα πάντα ... αφου έτσι θα καλύψουν και την αγνοιά τους), αλλά δεν πληρώνουν και το παράβολο για τη δημιουργία καπ που θεσπίστηκε πριν 2 χρόνοια και ουδέποτε πληρώθηκε....Ενας τρελλοιδιώτης γμτ να βρεθεί και να φτιάξει μία ελληνική ανθρώπινη και ρεαλιστική κατηγορία, ώστε να ζηλέψουν και οι υπόλοιποι και να κουνηθούν, είναι ίσως μι α λύση-πρόταση... Αρκεί βέβαια να το βουλώσουμε και να μην αρχίσουμε έτσι βολεύει το Δήμο, έτσι το Χρίστο, έτσι το Στράτη και το χαλάσουμε πάλι μόνοι μας...
Δεν είναι η λατρεια μου η πίστα, σαν επαγγελματίας έφαγα τα μούτρα μου στο μέγαρο, αλλλα στην όποια τρέλλα είμαι μέσα...Στρατισινο
-
Παιρνω μια ατακα του sx σε αλλο thread
Ο χρήστης sx έγραψε:
Το SS πήρε τα τηλεοπτικα δικαιώματα των αγωνων ταχύτητας? ΑΧΑ! Ο ανηψιός του κυρ Μίμη ξανακτύπησε! Ευτυχία!Σκηνοθετης θα ειναι ο Αγγελοπουλος; Ξερετε, αδεια πιστα, αδεια κερκιδα, να ειχε και λιγη ομιχλη, κορυφη!
Μα ποια ειναι αυτα τα τυπακια που μοιραζουν δικαιωματα απο κατι που εχουν σκοτωσει;
Διαβασε κανεις το Formula 1; Τις θεσεις τους; Ουτε κουβεντα για τους κανονισμους. Φταιει λενε το κλιμα στους διαφημιστες, το κοστος, που υπαρχουν πιστες και μπορουν να γινουν δοκιμες, οτιδηποτε αλλο εκτος απο τους κανονισμους.
Και τι προτεινουν; Α, απλο. Ειμαστε βαθια προβληματισμενοι (αντε; ) και εχουμε ανοιχτη πορτα για οποιον εχει καποια προταση. Και τι ειναι το πρωταθλημα τελικα; Φτιαξτο μονο σου; Αν τους κανονες πρεπει να τους βαλουν οι οδηγοι, αυτοι τι ακριβως ρολο εχουν;
ΥΓ Πολυ χαρηκα τη συγκροτημενη αποψη του ΣΟΑΑ.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σκηνοθετης θα ειναι ο Αγγελοπουλος; Ξερετε, αδεια πιστα, αδεια κερκιδα, να ειχε και λιγη ομιχλη, κορυφη!........
-
Και τι θα αχνό φαίνεται πίσω από την ομίχλη; Οι λίγοι ρομαντικοί που βγήκαν τσάρκα.
-
Γιατί δεν κάνουν οι 4Τροχοί μια εταιρία για την προβολή και διαφήμιση των αγώνων; Αποδεδειγμένα έχουν ανθρώπους που αγαπάνε το χώρο με τεράστια πείρα που μπορούν να προσφέρουν. Τρόποι να βρεθούν πόροι υπάρχουν. Τόσα λεφτά δίνουμε σε κάθε αγώνα μόνο για συμμετοχές. Ας δώσουμε και κάτι για την προβολή μας. Θα σας πω μια προσωπική μου εμπειρία : Οταν ξεκίνησα να βρω χορηγεία για τη συμμετοχή μου στις αναβάσεις, σκεφτόμουν τι να πω για να υποστηρίξω την 'ανάγκη προβολής'. Πιστέψτε με δεν βρήκα κανένα επιχείρημα. Οι μόνοι λόγοι που πήρα την χορηγεία είναι η προσωπική μου σχέση με την εν λόγω εταιρεία, η εκτίμηση (επαγγελματική) που τρέφουν στο πρόσωπό μου και φυσικά η καλή τους διάθεση να βοηθήσουν. Το λέω ευθέως διότι δεν μου αρέσει να είμαι αιθεροβάμων... Προτείνω το εξής : Καθίστε μπροστά στον καθρέφτη και προσπαθήστε να πείσετε τον εαυτό σας οτι η προβολή στους αγώνες θα οφελήσει με οποιοδήποτε τρόπο τον υποψήφιο χορηγό σας. Πάντα βέβαια μιλάμε για μεγάλες και σοβαρές εταιρείες. Και βέβαια μην πείτε οτι θα δουν το αυτοκίνητο 10000 άνθρωποι στη Ριτσώνα. Αν βάλεις διαφήμιση σε τρόλεϋ θα τη δουν περισσότεροι. Ρωτήστε να μάθετε πόσο στοιχίζει η προβολή σε τρόλεϋ για 3 μήνες κάθε μέρα, 18 ώρες το 24ωρο. Κινούνται και αργά-αργά, έχεις χρόνο βρε αδερφέ να το προσέξεις... Και έχει και πιο πολύ χώρο. Είναι απλοϊκό και ίσως πικρό, αλλά έτσι σκέφτονται οι άνθρωποι του marketing και καλά κάνουν. Είναι αναγκαίο να βρεθεί ένας φορέας που θα φροντίζει την προβολή και διαφήμιση του χώρου και φυσικά των χορηγών. Πρέπει να είναι επαγγελματίας να ασχοληθεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ με αυτό το αντικείμενο και να προσθέσει αξία. Ολοι οι άλλοι το κάνουμε ευκαιριακά και επιτρέψτε μου άγαρμπα εκτός ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων. Και φυσικά το σχόλιο του ΓΜ 'φέτος η ταχύτητα αύριο ποιός θα έχει σειρά;' είναι πολύ εύστοχο και πρέπει να μας προβληματίσει όλους.
-
8a symfwnhsw me ton prolalhsanta (racer) poy me kalypse plhrws.
-
Χριστο εχεις απολυτο δικιο σχετικα με το return μιας χορηγιας. Ετσι ειναι, δεν ειναι οι αγωνες ελκυστικοι, κακα τα ψεμματα. Το θεμα ειναι τι κανεις για να το λυσεις. Προσωπικα φυσικα συμφωνω με αυτο που προτεινεις (οχι ομως απο τους 4Τ οι οποιοι στο κατω κατω ειναι επιχειρηση με αλλο αντικειμενο, εχει μετοχους κτλ κτλ). Ομως μπορεις να ορκιστεις οτι αυτο που εσυ και καποιοι φιλοι εδω μεσα θεωρουν απαραιτητο, ειναι επιθυμια της μεγαλης πλειοψηφιας; Δεν ειμαι τοσο σιγουρος γιατι τη τελευταια φορα που εγραψα για επαγγελματια promoter εισεπραξα μια απαντηση που ποτε δε καταλαβα.
-
Φίλε μου Κώστα, οι παντογνώστες και οι ξερόλες δεν υπάρχουν πια. Τους πάτησε το τρόλεϋ. Αν μπορούσαμε να το κάνουμε μόνοι μας, γιατί δεν έχει γίνει μέχρι τώρα; Είναι πολύ εξειδικευμένο το αντικείμενο. Δεν αμφισβητώ ότι όλοι μας έχουμε τις καλύτερες προθέσεις. Δεν φτάνουν όμως. Είναι πάρεργο για τον αγωνιζόμενο. Πρέπει να μάθουμε να το αντιμετωπίζουμε όπως ακριβώς το έθεσες. Ως επένδυση που πρέπει να έχει κάποια ανταποδοτικά οφέλη. Και παρότι σέβομαι αυτό που λες για τους 4Τροχούς, είναι η σοβαρότερη και μακροβιότερη παρουσία στο χώρο και νομίζω αξίζει να το σκεφτούν.
Υ.Γ. Στη Ριτσώνα μοιράστηκε έντυπο υλικό από εταιρία με αντικείμενο: Προβολή, διαφήμιση και δημόσια εικόνα οδηγών και χορηγών τους στα ΜΜΕ.
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Υ.Γ. Στη Ριτσώνα μοιράστηκε έντυπο υλικό από εταιρία με αντικείμενο: Προβολή, διαφήμιση και δημόσια εικόνα οδηγών και χορηγών τους στα ΜΜΕ.
Πολυ ενδιαφέρον ? Ποια είναι η εταιρία ? ελπίζω να έχει σελίδα. αμα βρω και το υλικό του φυλλαδίου μέσα στη σελίδα, τότε μάλιστα!
-
Ο χρήστης racer έγραψε:
Υ.Γ. Στη Ριτσώνα μοιράστηκε έντυπο υλικό από εταιρία με αντικείμενο: Προβολή, διαφήμιση και δημόσια εικόνα οδηγών και χορηγών τους στα ΜΜΕ.
ΧΡΙΣΤΟ , ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ , ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠ'ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ , ΑΠΕΙΡΑ , ΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ , ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ
-
Χρίστο και Χρίστο...
Δεν έχω αντίρηση να βρεθούμε, να συνονιστούμε και να δούμε απο που θα πιάσουμε το κουβάρι.
Πάντως η προσωπική μου εμπειρία σε σχέση με την εξασφάλιση χορηγού είναι καταστροφική!
Ομως περα από τα όποια εγω ας δουμε την ουσία...
Εχω αισθανθεί ακριβώς έτσι όποτε πήγα να συζητήσω για χορηγία και βέβαια δεν μπορείς να πείσεις επειδή θα γράφεις κατεβατα εδώ, εκεί ή αλλού. Υπολογίστε πως όποιος έχει τα χρώματά μας ή προέρχεται από το Γινε είναι καταδικασμένος και σβησμένος από τα άλλα έντυπα και πάμε παρακάτω. Ο χώρος πρέπει να γίνει προίόν. Οταν λέμε ο χώρος δεν ενοώ όλους τους αγώνες αλλά κατά περίπτωση. Αλλες ανάγκες έχουν οι αναβάσεις, άλλες τα σιρκουί και άλλες τα Ράλι. Και βέβαια δεν είναι δυνατόν να γίνουν όλα για όλα τον ίδιο χρόνο. Ενα-ενα ουρλιαζε κάποτε ο Σιμιτσεκ και αν τότε τον μίσησα σήμερα παραδέχομαι ότι είχε δίκιο.Με διαταγή APR τσακίστηκα και πήγα στην ΕΘΕΑ να μάθω τι παίχτηκε με τα τηλεοπτικά. Μίλησα με έναν έντιμο άνθρωπο που παλεύει μόνος του και φιλότιμα ώστε να μη σβήσει το κερί γιατί οι υπόλοιποι όντας φορτισμένοι με τις εκλογές που έρχονται δεν ασχολούνται με το χώρο μας.
Γιατί βρε Θωμά δώσατε τηλεοπτικά δικαιώματα στους ίδιους αφού η εικόνα χθες και προχθες δεν ήταν η καλύτερη? Κανείς άλλος δεν ενδιαφέρθηκε απάντησε με ευγένεια-ειλικρίνια αλλά και προβληματισμό σε σχεση με το σκυμένο μου κεφάλι. Εξασφαλίσαμε πολύ χρόνο... στο συνδρομητικό απαντάει! Και για την ποιότητα? για το επίπεδο της τηλεοπτικής κάλυψης? για το σχόλιο? για συνεντεύξεις που θα αποκαλύπτουν τον άνθρωπο έλληνα οδηγό αγώνων αλλά και τον μηχανικό του? και τους χορηγούς του?
Η προσπάθεια του Στράτη Φ είναι επιεικώς φιλότιμη, με πολλα δείγματα ηρωϊσμού αλλά το μονοπόλιο και ο τρόπος που τα βρίσκει σε πεντε λεπτά με την ΕΘΕΑ δεν του αφήνει περιθώρια βελτίωσης!
Από εκεί και πέρα έχω χίλιες ενστάσεις για την αντίστοιχη του συνδρομητικού που δεν δοκίμασαν όμως να το φέρουν στην τάξη η Νισαν, η Τογιότα και η πεζό παρά τη δύναμή τους.
Ελπίδα καμιά λοιπόν αφού αυτή η τηλεοπτική κάλυψη δεν είναι το στοιχείο που θα επιτρέψει στον Χρίστο και στα άλλα παλικάρια να εξασφαλίσουν χορηγό!
Πάντως ο επιμένων νικά! Και αντί να μας μοιράζουν φει βολάν ο ένας ή ο αλλος γιατί δεν ζητάμε σαν ΣΟΑΑ (Κάστορα έλεος μην απαντήσεις πάλι σαν ΣΟΑΑ) προτάσεις από 2-3 εταιρείες προώθησης και επικοινωνίας ώστε να επιλέξουμε την καλύτερη και να αναθέσουμε σε επεγγελματίες αυτό το δύσκολο έργο. Ενα θεσμό θα βάλουμε στο τραπέζι. Το δικό μας ενιαίο με τα Ραλί! Γιατί όχι. Να ξεκινήσουμε από κάπου και προχωράμε. Οταν αναβαθμιστεί η προβολή του χώρου γενικώς και του κάθε θεσμού ειδικώς τότε ίσως η ζωή του Χρίστου να γίνει πιό εύκολη...
Γιάννη, θείε, Χρίστοι κ.λπ.... δοκιμάζουμε?
(εχουμε ταμείο μπάρμπα ή θα κάνεις τίποτα μαγικά... μεσα είμαι πάντως έτσι ή αλλοιώς! Αλλωστε ως μέγας απατεώνας του χώρου που οδήγησα ολόκληρο κολοσό σε αγώνα παγίδα στα μέγαρα ξέρω και κόλπα. Και μη χειρότερα()Στρ
-
Καλημέρα,
*...εκεί που καταλήγω είναι ότι ο ΣΟΑΑ θα πρέπει να ασχοληθεί και να ρίξει όλη του την ενέργεια στην σωστή λειτουργία των θεσμών , στην προώθηση νέων αγωνιζομένων , στην σωστή προβολή του χώρου σε συνεργασία με τις Λέσχες , χωρίς να ξεχνάμε φυσικά τα θέματα ασφαλείας ! *
Αυτά έγραφα Στράτη , και τα έγραψα σαν Κάστορας και όχι σαν ΣΟΑΑ.
Κατά τα άλλα συμφωνούμε αν και φοβάμαι ότι θα τακούσουμε από κάποιους καλοθελητές!Δε βαριέσαι! Στομάχι έχουμε ακόμα.
Άρης
όχι ο ΣΟΑΑ !!! -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Κανείς άλλος δεν ενδιαφέρθηκε απάντησε με ευγένεια-ειλικρίνια αλλά και προβληματισμό σε σχεση με το σκυμένο μου κεφάλι.Μισο, να θυμηθουμε πως κινηθηκε η ΕΘΕΑ στη συγκεκριμενη διαδικασια;
Απο rally.gr στις 6/11/03:
Η ΕΘΕΑ απέστειλε το παρακάτω Δελτίο Τύπου που αφορά στην εκδήλωση ενδιαφέροντος για τα δικαιώματα προβολής των αγώνων του 2004.
«Η Εθνική Επιτροπή Αγώνων (ΕΘΕΑ) της ΕΛΠΑ, ενόψει των αγώνων στα μηχανοκίνητα σπορ για τη χρονιά του 2004 (Πρωταθλήματα, Κύπελλα και Έπαθλα στο Αυτοκίνητο, τη Μοτοσυκλέτα και το Καρτ), δέχεται ενδείξεις ενδιαφέροντος για την αποκλειστικότητα της μετάδοσης και προβολής των αγώνων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους στην ΕΘΕΑ μέχρι τις 21 Νοεμβρίου.»Ειχαν δωσει δηλαδη 2 εβδομαδες χρονο για τα δικαιωματα 2ετιας. Επισης μια αλλη παρατηρηση: Αυτος που πουλησε τα δικαιωματα του WRC εβγαλε μια ανακοινωση και μετα καθησε στο γραφειο περιμενοντας να ερθουν σε αυτον τα καναλια; Αν δε κανω λαθος το παλεψε, το συζητησε κατι μηνες και τελικα εβαλε γκολ με το MAGIC (συγκεκριμενα εβαλε γκολαρα, σωστα; ).
Για να μη παμε στο ζητημα πως καποιος που δε ξερει τη συγκεκριμενη αγορα και τον τροπο που κινουνται σε αυτη, δε μπορει εκ των πραγματων να ειναι το ιδιο αποτελεσματικος με καποιον ειδικο.Πάντως ο επιμένων νικά! Γιατί δεν ζητάμε σαν ΣΟΑΑ προτάσεις από 2-3 εταιρείες προώθησης και επικοινωνίας ώστε να επιλέξουμε την καλύτερη και να αναθέσουμε σε επεγγελματίες αυτό το δύσκολο έργο. Ενα θεσμό θα βάλουμε στο τραπέζι. Το δικό μας ενιαίο με τα Ραλί! Γιατί όχι. Να ξεκινήσουμε από κάπου και προχωράμε.
Μακαρι! Απο καπου πρεπει να γινει η αρχη. Με υπομονη και επιμονη ομως γιατι Μαρτη μηνα δεν ειναι δυνατο να σωθει καμια αγωνιστικη χρονια.
Do it yourself, powered by ETHEA -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Υ.Γ. Στη Ριτσώνα μοιράστηκε έντυπο υλικό από εταιρία με αντικείμενο: Προβολή, διαφήμιση και δημόσια εικόνα οδηγών και χορηγών τους στα ΜΜΕ.
ΧΡΙΣΤΟ , ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ , ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠ'ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ , ΑΠΕΙΡΑ , ΑΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ , ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ
Οπως γνωρίζεις σέβομαι πάντα αυτό που λες. Απ'την άλλη βέβαια αν κάθε προσπάθεια την αντιμετωπίζουμε τόσο καχύποπτα, καταλήγουμε σε μια καταστροφική εσωστρέφεια που, νομίζω συμφωνείς, ο χώρος μας διακρίνεται...
Υπολογίστε πως όποιος έχει τα χρώματά μας ή προέρχεται από το Γινε είναι καταδικασμένος και σβησμένος από τα άλλα έντυπα και πάμε παρακάτω.
Αυτά τα συντεχνιακά μου γυρίζουν το μυαλό...
γιατί δεν ζητάμε σαν ΣΟΑΑ (Κάστορα έλεος μην απαντήσεις πάλι σαν ΣΟΑΑ) προτάσεις από 2-3 εταιρείες προώθησης και επικοινωνίας ώστε να επιλέξουμε την καλύτερη και να αναθέσουμε σε επαγγελματίες αυτό το δύσκολο έργο. Ενα θεσμό θα βάλουμε στο τραπέζι. Το δικό μας ενιαίο με τα Ραλί! Γιατί όχι. Να ξεκινήσουμε από κάπου και προχωράμε.
Πολύ σωστά. Ας ξεκινήσουμε από κάπου. Και αυτή είναι η καλύτερη πρόταση. Και πραγματικά δεν έχει καμμία σημασία από που θα ξεκινήσει. Το βασικότερο είναι να γίνει βήμα - βήμα. Εναν στόχο κάθε φορά.
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Καλημέρα,*...εκεί που καταλήγω είναι ότι ο ΣΟΑΑ θα πρέπει να ασχοληθεί και να ρίξει όλη του την ενέργεια στην σωστή λειτουργία των θεσμών , στην προώθηση νέων αγωνιζομένων , στην σωστή προβολή του χώρου σε συνεργασία με τις Λέσχες , χωρίς να ξεχνάμε φυσικά τα θέματα ασφαλείας ! *
Αυτά έγραφα Στράτη , και τα έγραψα σαν Κάστορας και όχι σαν ΣΟΑΑ.
Κατά τα άλλα συμφωνούμε αν και φοβάμαι ότι θα τακούσουμε από κάποιους καλοθελητές!Δε βαριέσαι! Στομάχι έχουμε ακόμα.
Άρης
όχι ο ΣΟΑΑ !!!Καλημερα
Τα ίδια λεμε!
Μην χάνεις το χιουμορ σου παλιο Φιλε!Στρ
-
Νομίζω αυτό που μένει είναι κάποιος να το πάρει στην πλάτη του και να το φέρει στον ΣΟΑΑ. Ποιός;;;
-
αντε κ. APR, do it
Στρ
ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ..ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ