-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mε την περιγραφή και μόνο λέρωσα το μποξεράκι...χεστηκες απο το φοβο σου?
-
Άνετα.
-
Φερτε μου το GT-R να του πιω το αιμα
Με το Ζ ετσι
-
Αν μιλας για Ζ750 (η και 1000), αμφιβαλλω ΠΟΛΥ εντονα οτι σε οποιοδηποτε σημειο της παραλιακης μετα το Riba's θα μπορουσες να κυνηγησεις το Skyline. Μετα την Π.Φωκαια δεν το συζηταμε καν.
-
Δεν κατάλαβα τελικά. Skyline ήταν (παλιό) ή GT-R?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αν μιλας για Ζ750 (η και 1000), αμφιβαλλω ΠΟΛΥ εντονα οτι σε οποιοδηποτε σημειο της παραλιακης μετα το Riba's θα μπορουσες να κυνηγησεις το Skyline. Μετα την Π.Φωκαια δεν το συζηταμε καν.Άμα δεν στρίβουν τα naked όπως το Ζ ποιά θα στρίβουν τα busa?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Να'μαι λοιπον και εγω να στριβω σβελτα αλλα οχι τεζα - γιατι ειχα και συνοδηγο - στις στροφες μετα το Riba's, εχοντας παθει πλακα με τα καινουρια μου λαστιχακια (σσ: αλλο αυτοκινητο μιλαμε...). Στην προτελευταια κλειστη σωστα καμπερομενη αριστερη πριν τις τρυπες Καραμανλη (ρευμα προς Σαρωνιδα), καταλαβαινω οτι κατι με πλησιαζει πολυυυυυ γρηγορα (ενω και εγω παω αρκετα καλα ). Μεχρι να σκεφτω να κατεβασω μια ταχυτητα για την μικρη ευθεια μετα το αμεσως επομενο δεξι κλειστο πεταλακι, με περναει απο εξωτερικη και αμεσως μετα ακουω ΚΑΙ νιωθω να με καταπινει, ενα ολοκαινουριο καταμαυρο Skyline με ελληνικοτατες πινακιδες . Αφου εχω μεινει μλκς και την εχω βγαλει εξω και , πεταει και ενα διπλωμα στα 4 για να μπει στις τρυπες τις οποιες περναει με 4κινητο drift με τερμα γκαζι. Μεχρι να βγω απο τις τρυπες, τον εχω χασει.ΥΓ Ακομα με αυτο που ειδα σημερα...
ΑΑΑΧΧΧΧ
**The Nissan Skyline Story (2003)
The original 'beast from the east', the Nissan Skyline GT-R is an icon for power, speed and advanced Japanese automotive technology. With straight-6 engines capable of being tuned to over 1000bhp, 4WD, intelligent torque-splitting differentials, rear wheel steering and enough electronics to keep a space station going, the R-32, R-33 and most recent R-34 models are mechanical 'tours de force'.
But what do they go like and what speeds are they really capable of? Our new DVD traces the GT-R's technical development and tuning options, and then puts you in the hot seat for several memorable rides. How about a lap of the old Nurburgring with 'ringmeister' Dirk Schoysman at up to 190 mph with drifting at 160 mph? Or a ride on a GP track in the ultimate racing Skyline - the Falken Tyres R34? If that's not scared you, an Autobahn blast in a 600 bhp Prospec-NISMO R34 should do the trick!
If you thought only ground-hugging 2-seater sportscars with names like Ferrari, Lamborghini or Porsche could be called 'supercars', think again!**
http://rapidshare.com/files/5264314/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part1.rar http://rapidshare.com/files/5264312/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part2.rar http://rapidshare.com/files/5264313/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part3.rar http://rapidshare.com/files/5264315/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part4.rar http://rapidshare.com/files/5264317/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part5.rar http://rapidshare.com/files/5264341/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part6.rar http://rapidshare.com/files/5264352/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part7.rar http://rapidshare.com/files/5264301/The_Nissan_Skyline_Story_Palarn.part8.rar
password: http://warezforum.info/
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Αν μιλας για Ζ750 (η και 1000), αμφιβαλλω ΠΟΛΥ εντονα οτι σε οποιοδηποτε σημειο της παραλιακης μετα το Riba's θα μπορουσες να κυνηγησεις το Skyline. Μετα την Π.Φωκαια δεν το συζηταμε καν.
Άμα δεν στρίβουν τα naked όπως το Ζ ποιά θα στρίβουν τα busa?
Πουθενα δεν ειπα οτι δεν στριβουν, ειπα οτι στην συγκεκριμενη διαδρομη με οτι αυτο περιλαμβανει (πχ την εναλλασομενης ποιοτητας ασφαλτο), το GTR θα ηταν μπροστα. Ειδικα στην κλειστη διαδρομη απο την Π. Φωκαια και μετα.
Ηταν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ gtr
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αν μιλας για Ζ750 (η και 1000), αμφιβαλλω ΠΟΛΥ εντονα οτι σε οποιοδηποτε σημειο της παραλιακης μετα το Riba's θα μπορουσες να κυνηγησεις το Skyline. Μετα την Π.Φωκαια δεν το συζηταμε καν.Βασικα στα λιμανακια δεν εχω στριψει ποτε, ουτε προκειται να στριψω ποτε
Χαλια δρομος με χαλια οδοστρωμα, μονο αυτοκινητα μπορουν να στριψουν εκει, και τρελοι με μοτο, που δεν ξερουν τι κανουν(χαροπαλευουν)
Για μετα την παλαια Φωκαια ειναι λιγο καλυτερα
Εχω πολλους γνωστους που ισως μπορουν να περασουν τα παντα, αλλα εχω σταματησει να πηγαινω βολτα μαζι τους, γιατι πανε αεροπορια συνεχεια
Εγω προσωπικα εχω σταματησει να ρισκαρω, και μονο σε απολυτα ασφαλες δρομο με καλο οδοστρωμα θα στριψω, οποτε δεν ειμαι πλεον αντιπροσωπευτικο δειγμα
Το γκαζι του Ζ ειναι υπεραρκετο για να περασει(μεχρι τα 200-220) οποιοδηποτε αυτοκινητο, και πιστεψε με το εχω τεσταρει πολλες φορες, με 991, ferrari, lamporghini,corvete z06 κτλ
Απο εκει και πανω κολλαει λογω αεροδυναμικης, αλλα τεσπα, δεν ειναι το θεμα αυτο, αλλωστε οτι και να οδηγας, μετραει ο οδηγοςΒασικα αυτο που εχω δει, μιας και ασχολουμαι και με τα δυο ειδη, αν γλυστραει ο δρομος και εχει λακουβες/ανωμαλιες, πολυ δυσκολα εως καθολου θα ειναι η μοτο μπροστα(βασικα πας γυρευοντας να πεσεις)
Αν οι στροφες ειναι ανοιχτες,μαλλον η μοτο θα ειναι μπροστα
Αν οι στροφες ειναι πολυ κλειστες και διαδοχικες, μαλλον το αμαξι θα ειναι μπροστα
Γενικα οσο υπαρχει διαδρομη που δεν μπορει να ξεδιπλωσει η μοτο τις επιδοσεις, μαλλον το αυτοκινητο θα ειναι μπροστα, ειδικα αν υπαρχουν πολλα σικειν
Ολα αυτα βεβαια με ενα πολυ καλο αυτοκινητο, και με επιδοσεις 0-100 σε κατω απο 5-6''Αλλα οπως ειπα, μετραει ο οδηγος και φυσικα ποσο ειναι διατεθιμενος καποιος να ρισκαρει
Λιμανακια-Σουνιο, μονο για καφε πλεον, εχει γινει πολυ επικινδυνος δρομος
Μεγαρα-Σερρες ομως... -
Έχω μια φίλη που αρνείται πεισματικά να περάσει ξανά από τα λιμανάκια (όχι 'γρήγορα' αλλά γενικά, τελείως) γιατί πριν 2 χρόνια είδε άνθρωπο με μηχανή να φεύγει απο κάτω
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχω μια φίλη που αρνείται πεισματικά να περάσει ξανά από τα λιμανάκια (όχι 'γρήγορα' αλλά γενικά, τελείως) γιατί πριν 2 χρόνια είδε άνθρωπο με μηχανή να φεύγει απο κάτωΣτα λιμανακια ως ηλιθιος εφηβος που ημουν, πηγαινα και εγω να ''δω'', τοτε που γινοταν χαμος απο κοσμο
Στο τελος σταματησα να πηγαινω, επειδη ΚΑΘΕ φορα καποιος σκοτωνοταν
Θα θυμαστε πολλοι την ιστορια με το κοκκινο rover 214 που εφυγε μες τον κοσμο
Περασε 3 μετρα απο μενα και επεσε πανω σε τρεις
Ακομα το θυμαμαι, σαν φωτογραφια -
Έχει πληρώσει πολύς κόσμος τη βλακεία στα λιμανάκια... 5 κωλοστροφές είναι και έχει γίνει το 50% των θανατηφόρων ατυχημάτων στην Αττική εκεί (που λέει ο λόγος)
-
Τα πρώτα 3-4 πόστ στην προηγούμενη σελίδα για το Skyline....
-
After
για ολα οσα εγραψες, ειπα και εγω 'μετα το Riba's'
-
Συγγενης η απλη συνωνυμια??
-
E? Από πότε έχουμε ελληνικές πινακίδες με λατινικούς χαρακτήρες; GR λέει στα αριστερά...
-
Πάντως για να μπεις και να περάσεις με τα 4 μέσα από την συγκεκριμένη τρύπα θέλει ΤΕΡΑΣΤΙΑ kohones επειδή είναι εντελώς τυφλή στην αρχή της, κλείνει ΠΑΡΑ πολύ απότομα και βλέπεις τον βραχώδες τοίχο φάτσα-κάρτα...
Ειδικά με ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο σημαίνει ότι:
1- ο οδηγός του είχε ΤΑ φράγκα οπότε στα φρύδια του ότι και αν γινόταν
2- ο οδηγός του ήταν super-duper χεράς (το ποιό πιθανό)Respect...
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
E? Από πότε έχουμε ελληνικές πινακίδες με λατινικούς χαρακτήρες; GR λέει στα αριστερά...Ειχε την κανονικη του πινακιδα αυτην την ειχε απλα κρεμασμενη εκει,οχι πως ηταν η βασικη του.Παντως υπαρχουν μαγαζια που μπορεις να τυπωσεις τετοια πινακιδα και να λεει GR,παρανομη βεβαια.Το R8 του Τσαουση τετοια πινακιδα ειχε που ελεγε TSA-OUSIS με το GR στα αριστερα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
@sv2
Συγγενης η απλη συνωνυμια??
Το sv2 έχει σχέση με τον ασύρματο που έχει πίσω απ' ότι νομίζω.
-
SV2 είναι το πρόθεμα των ραδιοερασιτεχνών της μακεδονίας (αν δεν κάνω λάθος).
Ο,τι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους! [#4]