Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδηγική παιδεία
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδηγική παιδεία
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    26
    68
    119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Βλέπωντας συνεχώς ότι μάς απασχολεί τό συγκεκριμένο θέμα,καθώς έχει εμφανιστεί σέ πάρα πολλά θέματα,θά ήθελα νά σκεφτούμε μέ ποιόν τρόπο θά μπορούσε νά υπάρχει επαρκής οδηγική παιδεία στόν Ελληνα τού εικοστού-πρώτου αιώνα.Επίσεις,τί μπορούμε νά κάνουμε εμείς(ο καθένας μάς ξεχωριστά)γιά νά αποκτήσουμε καί νά μπορέσουμε νά τή μεταδώσουμε καί στούς άλλους γύρω μας.
      Πώς λοιπών θά έπρεπε νά ξεκινάει τήν ενασχόλησή του μέ τό συγκεκριμένο 'άθλημα' κάποιος νέος οδηγός;
      Μέ ποιόν τρόπο θά μπορέσουν οι οδηγοί τού αύριο νά είναι σωστοί καί ασφαλείς στούς δρόμους πού θά κινούνται;
      Υ.Γ. Λέγωντας 'σωστοί καί ασφαλείς'δέν εξαιρώ το νά γίνουν καί 'γρήγοροι' ή ακόμα καί 'πραγματικοί' οδηγοί,απλά καλύτερο θά είναι νά ξεκινήσουμε από τήν ασφάλεια,καί κατόπιν άν θέλετε νά τό επεκτείνουμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Βλέπωντας συνεχώς ότι μάς απασχολεί τό συγκεκριμένο θέμα,καθώς έχει εμφανιστεί σέ πάρα πολλά θέματα,θά ήθελα νά σκεφτούμε μέ ποιόν τρόπο θά μπορούσε νά υπάρχει επαρκής οδηγική παιδεία στόν Ελληνα τού εικοστού-πρώτου αιώνα.Επίσεις,τί μπορούμε νά κάνουμε εμείς(ο καθένας μάς ξεχωριστά)γιά νά αποκτήσουμε καί νά μπορέσουμε νά τή μεταδώσουμε καί στούς άλλους γύρω μας.
        Πώς λοιπών θά έπρεπε νά ξεκινάει τήν ενασχόλησή του μέ τό συγκεκριμένο 'άθλημα' κάποιος νέος οδηγός;
        Μέ ποιόν τρόπο θά μπορέσουν οι οδηγοί τού αύριο νά είναι σωστοί καί ασφαλείς στούς δρόμους πού θά κινούνται;
        Υ.Γ. Λέγωντας 'σωστοί καί ασφαλείς'δέν εξαιρώ το νά γίνουν καί 'γρήγοροι' ή ακόμα καί 'πραγματικοί' οδηγοί,απλά καλύτερο θά είναι νά ξεκινήσουμε από τήν ασφάλεια,καί κατόπιν άν θέλετε νά τό επεκτείνουμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Βλέπωντας συνεχώς ότι μάς απασχολεί τό συγκεκριμένο θέμα,καθώς έχει εμφανιστεί σέ πάρα πολλά θέματα,θά ήθελα νά σκεφτούμε μέ ποιόν τρόπο θά μπορούσε νά υπάρχει επαρκής οδηγική παιδεία στόν Ελληνα τού εικοστού-πρώτου αιώνα.Επίσεις,τί μπορούμε νά κάνουμε εμείς(ο καθένας μάς ξεχωριστά)γιά νά αποκτήσουμε καί νά μπορέσουμε νά τή μεταδώσουμε καί στούς άλλους γύρω μας.
          Πώς λοιπών θά έπρεπε νά ξεκινάει τήν ενασχόλησή του μέ τό συγκεκριμένο 'άθλημα' κάποιος νέος οδηγός;
          Μέ ποιόν τρόπο θά μπορέσουν οι οδηγοί τού αύριο νά είναι σωστοί καί ασφαλείς στούς δρόμους πού θά κινούνται;
          Υ.Γ. Λέγωντας 'σωστοί καί ασφαλείς'δέν εξαιρώ το νά γίνουν καί 'γρήγοροι' ή ακόμα καί 'πραγματικοί' οδηγοί,απλά καλύτερο θά είναι νά ξεκινήσουμε από τήν ασφάλεια,καί κατόπιν άν θέλετε νά τό επεκτείνουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • X
            xtkz last edited by

            Tο καλυτερο μοντελο κατα την αποψη μου γι αυτη τη 'μελετη' ειναι οι γυναικες, η μαλλον τα κριτσια τα οποια ως επι το πλειστον δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινητα κ οδηγηση μεχρι να παρουν τα πρωτα τους μα8ηματα σε καποια σχολη.

            Πρωτα ειναι η 8εωρια. 8α πρεπει λοιπον να μα8ουν τους κινδυνους του αυτοκινητου χωρις ομως να το φοβη8ουν. Το τελευταιο ειναι κ το κυριοτερο! 8α ηταν καλυτερο να 3επερασει κανεις την οποια του φοβια με το αυτοκινητο οχι στο δρομο αλλα πριν φτασει εκει.

            Μετα κατι μετα3υ 8εωριας κ πρα3ης. Δηλαδη δε 8α ηταν κακο να παι3ει κανα παιχνιδι με αυτοκινητα στον υπολογιστη. Μερικα βασικα πραγματα μα8αινονται ετσι...

            Υστερα ακολου8ουν μερικοι γυροι στα Go-karts για ε3οικειωση με το τιμονι κ τις βασικες λειτουργιες του αυτκινητου(γκαζι-φρενο). Καλυτερα με παρεα ωστε να νοιω8ει ανετα αλλα παραλληλα να μα8ει πως δεν ειναι καποιος μονος του στο δρομο.

            Τελος, καλο 8α ειναι να ε3οικειω8ει καποιος σε πραγματικες συν8ηκες με το αυτοκινητο του μπαμπα σε καποιο ησυχο επαρχιακο δρομο.

            Ετσι το βλεπω εγω το 8εμα. Τα μα8ηματα οδηγησης δε σου προσφερουν τιποτα περι οδηγικης συμπεριφορας. Πολλοι πωρωμενοι(σαν κι εμας για να μην 3εχνιομαστε) με τα αυτοκινητα δεν εχουν τη δυνατοτητα να κανουν τιποτα απο τα παραπανω κι οταν παιρνουν το αυτοκινητο στα χερια τους δεν τους νοιαζει τιποτα! Απο την αλλη, πολλοι που δεν τους ενδιαφερει η οδηγηση βγαινουν φοβισμενοι ε3ω κ ειναι το ιδιο επικινδυνοι.

            Μπορει να το βλεπω κ λα8ος αλλα η οδηγικη παιδεια δεν ειναι κατι που μπορεις να το παρεις απο το σχολειο. Στο σχολειο, κ κυριως στην οικογενεια, τα παιδια μα8αινουν πως δεν ειναι μονα τους κ πρεπει να σεβονται τους γυρω τους κτλ κτλ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vasilios last edited by

              Το πρώτο και σημαντικότερο είναι τα Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής, που πρέπει να πολλαπλασιαστούν και τα σχολεία να τα επισκέπτονται τουλάχιστον το ίδιο τακτικά όσο επισκέπτονται... Χ-ιανικές εκκλησίες (και με πολλαπλά μεγαλύτερο κέρδος για τα παιδιά).

              Η αγωγή θα πρέπει να ξεκινάει πριν την 3η Δημοτικού κατά τη γνώμη μου και να επεκτείνεται σταδιακά σε πρακτικά ζητήματα. Αν το παιδάκι έχει 'οδηγήσει' μέχρι τα 15 του για 40-50 ώρες σε συνθήκες 'κίνησης' (με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια), δεν έχει τίποτα να φοβηθεί μετά.

              Και τα καρτ είναι πολύτιμα, από κάποια ηλικία και μετά και οι ηλεκτρονικές προσομοιώσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι, όταν έχουμε επιβάτες που οδηγούν (ή πρόκειται να οδηγήσουν). Αν ζητούμε από όλους να φοράνε ζώνη, μπορεί κάποια στιγμή να τους γίνει έμμονη ιδέα. Αν προσέχουμε τι μ...ς κάνουν οι άλλοι οδηγοί στο δρόμο και τις επισημαίνουμε, νομίζω ότι αρχίζουμε να τους επηρεάζουμε λίγο. Φυσικά, αυτά είναι πολύ μικρά πράγματα, τη στιγμή που δεν υπάρχει αυτό που λέμε 'οδηγική παιδεία'. Από τους μεγάλους (και ώριμους στο μυαλό, ) στους 20αρηδες με τα Σαξόραλλα. Ώρες - ώρες, είτε σε ντουβάρι μιλάς είτε στους 'οδηγούς', αποτέλεσμα το ίδιο.

                Για να μην βγάζω τον εαυτό μου απ'έξω: Και εγώ κάνω χοντρά λάθη μερικές στιγμές. Δεν πρόκειται όμως ούτε να ζητήσω τον λόγο ούτε το κάνω επειδή το παίζω έξυπνος. Τα κάνω λόγω απειρίας ή στιγμιαίας απροσεξίας, άρα Φ-Τ-Α-Ι-Ω. Τουλάχιστον, ως τώρα (ένας χρόνος οδήγησης) δεν έχει κινδυνέψει κανείς.

                Εν ολίγοις, δυσκολευόμαστε να καταλάβουμε ότι δεν γίνεται να τα ξέρουμε όλα, ότι δεν αντιδρούμε πάντα το ίδιο, ότι δεν είμαστε π ά ν τ α τυχεροί, ότι δεν μπορούμε επειδή εμάς έτσι μας κάπνισε να ενοχλούμε τους άλλους.

                Πολύ θα ήθελα να έπαιρνα ένα 350Ζ και να πήγαινα βόλτα στην πόλη με τις πόρτες, αλλά αν κινδύνευε κανείς, θα έπρεπε να με κλείσουν φυλακή. Τέλεια θα ήταν αν δεν έβρισκα πάρκινγκ, να το άφηνα κάθετα στην Εγνατία, αλλά αν ενοχλώ έστω και ένα αυτοκίνητο, το δίκαιο θα ήταν να ρίξουν το αυτοκίνητό μου στον Θερμαϊκό. Δυστυχώς, στην πλειοψηφία οι συνέπειες δεν υπάρχουν. Μόνο το συμφέρον μας ή το κομμάτι μας υπάρχει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  sirgus last edited by

                  Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                  Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                    Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                    Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                    Γιατί να μη χτίσει; αφού θα του δώσουν ρεύμα νερό κλπ κλπ

                    Ξέχασες και αυτούς θα σου πάρουν τη θέση στην ουρά, στο φανάρι κλπ κλπ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                      Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                      Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                      Αυτό ξαναπέστο !!!

                      Να συμπληρώσω σε αυτά που έγραψαν οι προηγούμενοι ότι ένα μάθημα γενικότερης κοινωνικής συμπεριφοράς από την 3η δημοτικού θα είχε πολύ καλά αποτελέσματα.
                      Επίσης ο ΚΟΚ σε συνδοιασμό με τα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής θα έπρεπε να ήταν κανονικό μάθημα από την 3η δημοτικού και στο γυμνάσιο πλέον να διδάσκεται αυτούσιος.

                      Αυτό που έγραψε ο sirgus περί γενικότερης παιδείας όμως είναι το σημαντικότερο. Και αυτή η παιδεία ξεκινά πρώτα απ'όλα από την οικογένεια , ένα θεσμό που τα τελευταία χρόνια χαλάει όλο και περισσότερο.
                      Οι αρχές και η εκπαίδευση από την οικογένεια σε όλα τα θέματα κοινωνικής συμπεριφοράς γιά ένα παιδί , είναι οι σημαντικότερες γιά όλη του τη ζωή. Στη σύγχρονη κοινωνία όμως οι γονείς έχουν μόνο το ρόλο του ''κουβαλητή'' και ο χρόνος που διαθέτουν γιά τα παιδιά τους είναι ελάχιστος. Δυστυχώς αφήνουν τα παιδιά τους να μεγαλώσουν μόνα τους μπροστά στα παράθυρα της τηλεόρασης και στα pc. Aς ξεκινήσουμε λοιπόν την παιδεία από τη βάση της , την οικογένεια .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiger last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                        Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                        Γιατί να μη χτίσει; αφού θα του δώσουν ρεύμα νερό κλπ κλπ

                        Ξέχασες και αυτούς θα σου πάρουν τη θέση στην ουρά, στο φανάρι κλπ κλπ

                        Ειδικα αυτο με την ουρά μου προκαλει τασεις φονου,να δεχτω οτι στα φαναρια κτλ υπάρχει μία στις χίλιες να τρεχεις να προλαβεις την μανα σου που ψυχορραγει στο νοσοκομείο,αλλά στην ουρά για το ..κοτοπουλο στο σουπερμαρκετ!!Τοσο αναγκη τα εχεις πια αυτα τα 10 παραπάνω δευτερολεπτα ωστε να μη μας σεβεσαι καθολου;;;Για κατι τετοιο θα μπω φυλακη μια μέρα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Μην πάτε μακρυά. Από τα πιο απλά πράγματα όπως ζώνες (αλήθεια τα στρουμφ γιατί να μην φοράνε ζώνη), φλας (κανείς δεν τα ανάβει πλέον; ) , ακόμα και τα φώτα που άνοιξα και θέμα.
                          Σήμερα ας πούμε ο ουρανός ήταν σκοτεινός ενώ που και που έβρεχε ούτε οι μισοί δεν ανάψαν τα φώτα τους όχι για να δούν αλλά για να τους βλέπουν. Άσε δε που από αυτούς που τα ανάψαν οι περισσότεροι ανάψαν τις 'ψείρες' που είναι εντελώς άχρηστες.
                          Όσο για το διπλοπαρκάρισμα χρειάζεται τιμωρία και άμεση ώστε να μην τολμάνε να το κάνουν. Άμα δεν φοβηθούν δεν βάζουν μυαλό.
                          Αφήστε δε τους γέρους που είναι ΚΑΙ επικίνδυνοι(χωρίς καλά αντανακλαστικά) αλλά και ΆΣΧΕΤΟΙ (Τι να τον κάνω εγώ τον δεξί καθρέπτη! ) .
                          Οι καλές και στοργικές μητέρες με τα παιδιά στην αγκαλιά και μπροστά (αλήθεια τα στρουμφάκια σταματήσανε ποτέ να δώσουν κλήση σε καμιά τέτοια στοργική μητέρα; )
                          Αν δεν πάρουμε στα σοβαρά την οδήγηση ΤΙΠΟΤΑ δεν πρόκειται να αλλάξει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            puntofato last edited by

                            Παρένθεση: Είναι ΠΑΙΔΕΙΑ και όχι παιδία. Καλό είναι να προσέχουμε και λίγο τα ορθογραφικά μας λάθη όσο είναι αυτό δυνατό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              titsataki last edited by

                              Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                              Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                              Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                              Γιατί να μη χτίσει; αφού θα του δώσουν ρεύμα νερό κλπ κλπ

                              Ξέχασες και αυτούς θα σου πάρουν τη θέση στην ουρά, στο φανάρι κλπ κλπ

                              Ειδικα αυτο με την ουρά μου προκαλει τασεις φονου,να δεχτω οτι στα φαναρια κτλ υπάρχει μία στις χίλιες να τρεχεις να προλαβεις την μανα σου που ψυχορραγει στο νοσοκομείο,αλλά στην ουρά για το ..κοτοπουλο στο σουπερμαρκετ!!Τοσο αναγκη τα εχεις πια αυτα τα 10 παραπάνω δευτερολεπτα ωστε να μη μας σεβεσαι καθολου;;;Για κατι τετοιο θα μπω φυλακη μια μέρα!

                              Ειναι πολυ απλο. Αν αναρωτιεσαι αν αυτος που σου παιρνει τι σειρα τι αναγκη εχει 10 δευτερολεπτα σκεψου για εσενα. Αν χασεις τα 10 δευτερολεπτα τι θα γινει; Εστω και αν χασεις 2 λεπτα (σου παρουν τι σειρα 5-10 ατομα 10 δευτερολεπτα το καθε ατομο). Για δυο λεπτα δεν χανεται τιποτα.

                              Τωρα βεβαια για το γαμ#το τοτε συμφωνω απολυτα. Που και φυσικα εναι ο λογος να τσαντιζεται κανεις

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • C
                                citastak last edited by

                                Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                                Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                                Να σας πω ενα περιστατικο που μου ετυχε στη μεσογειων, τα χριστουγεννα που ειχα ερθει διακοπες απο τη σχολη.. ενω κατεβαινω προς χολαργο απο παλληνη, βλέπω ενα Φιατ Παντα, να πηγαινει με τα οσα -οσα παει!- και να κανει σφηνες απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια... τελοσπαντων κανα 2 φαναρια πιο κατω σταματαω διπλα του (τελικα δεν κερδισε ουτε 1 λεπτο απο εμενα που πηγαινα ησυχα) και τον κοιταω... και ποιον βλεπω.?? Τον καθηγητη μου στο πανεπιστημιο, που εχει κανει απειρα διδακτορικα και εχει λαβει και διακρισεις σε ολη την ευρωπη στον τομεα του... Με βλεπει με γνωριζει κατεβαζει το παραθυρο και μολις το ρωταω αν ειναι καλα, μου απανταει 'Βιαζομαι γιατι θα κλεισουν τα μαγαζια...'

                                Ισως τελικα να μην ειναι θεμα παιδειας αλλα ιδιοσυγκρασιας, ισως και αυτου του γνωστου σε ολους μας 'ελληνικου ταμπεραμεντου'...

                                Τι να πω??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                  Μήπως η οδηγική παιδεία είναι μέρος γενικότερης παιδείας?

                                  Εννοώ ότι αυτός που διπλοπαρκάρει ή και αυτός παρκάρει και σε διάβαση πεζών είναι αυτός που αφήνει σκουπίδια στις παραλίες, αυτός που χτίζει το αυθαίρετο, αυτός που κλπ κλπ

                                  Να σας πω ενα περιστατικο που μου ετυχε στη μεσογειων, τα χριστουγεννα που ειχα ερθει διακοπες απο τη σχολη.. ενω κατεβαινω προς χολαργο απο παλληνη, βλέπω ενα Φιατ Παντα, να πηγαινει με τα οσα -οσα παει!- και να κανει σφηνες απο τερμα αριστερα σε τερμα δεξια... τελοσπαντων κανα 2 φαναρια πιο κατω σταματαω διπλα του (τελικα δεν κερδισε ουτε 1 λεπτο απο εμενα που πηγαινα ησυχα) και τον κοιταω... και ποιον βλεπω.?? Τον καθηγητη μου στο πανεπιστημιο, που εχει κανει απειρα διδακτορικα και εχει λαβει και διακρισεις σε ολη την ευρωπη στον τομεα του... Με βλεπει με γνωριζει κατεβαζει το παραθυρο και μολις το ρωταω αν ειναι καλα, μου απανταει 'Βιαζομαι γιατι θα κλεισουν τα μαγαζια...'

                                  Ισως τελικα να μην ειναι θεμα παιδειας αλλα ιδιοσυγκρασιας, ισως και αυτου του γνωστου σε ολους μας 'ελληνικου ταμπεραμεντου'...

                                  Τι να πω??

                                  Μα ποιος μίλησε για μόρφωση?

                                  Άλλο παιδεία άλλο μόρφωση...

                                  Να σου πω για πτυχιούχους να έχουν συμπεριφορά κάφρου, και αγράμματους βοσκούς να είναι 100% σωστοί

                                  Αν είναι δυνατόν ο πτυχιούχος και μορφωμένος να θεωρείται και πιο έξυπνος ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Ναι μάλλον εχεις δικιο, απλα το εγραψα αυτο για να δειξω ενα παραδειγμα και να σταθω στο οτι τελικα ειναι θεμα μονο και μονο ιδιοσυγκρασιας του καθενος..

                                    Ειδατε μια ευενα που εκανε η Ευρωπαικη Στατιστικη Υπηρεσια σχετικα με τους Ελληνες οδηγους? Ειμαστε Νο1 σε βωμολοχιες και τσακωμους.. Ακολουθουν Ιταλοι και Ισπανοι....

                                    Μεσογειακή κουλτούρα λοιπόν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                      [ Στη σύγχρονη κοινωνία όμως οι γονείς έχουν μόνο το ρόλο του ''κουβαλητή'' και ο χρόνος που διαθέτουν γιά τα παιδιά τους είναι ελάχιστος. Δυστυχώς αφήνουν τα παιδιά τους να μεγαλώσουν μόνα τους μπροστά στα παράθυρα της τηλεόρασης και στα pc. Aς ξεκινήσουμε λοιπόν την παιδεία από τη βάση της , την οικογένεια .

                                      Βασίλη,μήν κοιτάς μόνο τό τί γίνετε στήν πόλη πού μένεις.Υπάρχουν ακόμα οικογένειες πού απέχουν 'παρασάγκας'από αυτό πού έχεις γράψει(οικογένειες πού μένουν στήν 'επαρχία' ),καί άν καί ξοδεύουν πολλές ώρες μέ τά παιδιά τους,αποτυγχάνουν νά τούς δώσουν έστω καί τή στοιχειώδη(όχι αποκλειστικά τήν 'οδηγική')παιδεία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                        .
                                        Όσο για το διπλοπαρκάρισμα χρειάζεται τιμωρία και άμεση ώστε να μην τολμάνε να το κάνουν. Άμα δεν φοβηθούν δεν βάζουν μυαλό.
                                        Αφήστε δε τους γέρους που είναι ΚΑΙ επικίνδυνοι(χωρίς καλά αντανακλαστικά) αλλά και ΆΣΧΕΤΟΙ (Τι να τον κάνω εγώ τον δεξί καθρέπτη! ).

                                        Νομίζω ότι η 'τιμωρία' δέν είναι ικανή νά εκ-παιδεύσει κάποιον φίλε πούντο!Αν ήταν έτσι,δέν θά υπήρχε έγκλημα μετά τίς τόσες χιλιάδες περιπτώσεις τιμωρίας κάποιων εγκληματιών.Αυτή είναι φυσικά ή δική μου άποψη.Φόβος καί τιμωρία δέν έχουν καμία θέση στήν παιδεία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                          [ Στη σύγχρονη κοινωνία όμως οι γονείς έχουν μόνο το ρόλο του ''κουβαλητή'' και ο χρόνος που διαθέτουν γιά τα παιδιά τους είναι ελάχιστος. Δυστυχώς αφήνουν τα παιδιά τους να μεγαλώσουν μόνα τους μπροστά στα παράθυρα της τηλεόρασης και στα pc. Aς ξεκινήσουμε λοιπόν την παιδεία από τη βάση της , την οικογένεια .

                                          Βασίλη,μήν κοιτάς μόνο τό τί γίνετε στήν πόλη πού μένεις.Υπάρχουν ακόμα οικογένειες πού απέχουν 'παρασάγκας'από αυτό πού έχεις γράψει(οικογένειες πού μένουν στήν 'επαρχία' ),καί άν καί ξοδεύουν πολλές ώρες μέ τά παιδιά τους,αποτυγχάνουν νά τούς δώσουν έστω καί τή στοιχειώδη(όχι αποκλειστικά τήν 'οδηγική')παιδεία.

                                          Σωστό.
                                          Μπορεί να περιέγραψα μιά μεσοαστική οικογένεια αλλά το αποτέλεσμα (ίσως γιά διαφορετικούς λόγους) είναι το ίδιο.
                                          Σίγουρα δεν έχουμε όλοι τις γνώσεις να διαπαιδαγωγήσουμε τα παιδιά μας , το θέμα όμως είναι να υπάρχει διάθεση και ανοιχτό πνεύμα. Αλλωστε υπάρχει η βασική εκπαίδευση (που σίγουρα θέλει βελτίωση στον τομέα της κοινωνικής παιδείας) γιά να συνεχίσει το έργο του γονιού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dap last edited by

                                            Κατ'αρχην συμφωνω με τις αποψεις του Βασιλη αλλα και των αλλων φιλων.Αυτο που θα ηθελα να προσθεσω ειναι οτι ενας σοβαρος παραγων που μπορει να διαμορφωσει τον χαρακτηρα και επομενως και την συμπεριφορα ενος παιδιου ειναι το παραδειγμα.
                                            Και δυστυχως εμεις ειμαστε κακα παραδειγματα.Ας προσπαθουμε οταν ειναι και το παιδι μπροστα να δειχνουμε την καλη οψι του χαρακτηρα μας και της συμπεριφορας μας.Δεν θα του δειξουμε τιποτα οταν του πουμε 'κοιτα τι κανει ο μαλακας,θελει να με προσπερασει με το σαραβαλο που εχει,αλλα εγω ειμαι οδηγαρα και σιγα που θα τον αφησω.'.Η να το παρουμε μαζι οταν παμε να αφησουμε τα σκουπιδια μας μπροστα στο σπιτι του γειτονα.Αλλα ας μη πολυλογω,ενα πραγμα ακομη.
                                            Γιατι απορουμε για τις εκρηξεις θυμου των γονων μας ? Σε μας μιασανε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr