-
Ειδικά για συνεργειο θα με ενδιέφερε, γιατι προς το παρόν για να μη μου πάει ο κούκος αηδόνι, πάω σε ένα μαροκινό.
τρελή cultia
Αν μπορέσω να βρώ μια άκρη με καλές τιμές για λάδι, το χρειάζομαι, γιατί δεν έφερα απο ελλάδα, και ζητάν εξωφρενικά ποσά -
Επιτέλους, αν και άργησε λίγο, βγήκε η ACEA 2008 με σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την 2004. Στο site της lubrizol γράφει αναλυτικά τις διαφορές με τις παλαιότερες προδιαγραφές όπως και αναλυτικό διάγραμμα. Δείτε εδώ: http://www.lubrizol.com/acea2008/aceaintroduction.asp
Κρατήστε αυτό:
Some existing ACEA A3/B4 engine oils will be unable to deliver this performance without being reformulated. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ειδικά για συνεργειο θα με ενδιέφερε, γιατι προς το παρόν για να μη μου πάει ο κούκος αηδόνι, πάω σε ένα μαροκινό.
τρελή cultia
Αν μπορέσω να βρώ μια άκρη με καλές τιμές για λάδι, το χρειάζομαι, γιατί δεν έφερα απο ελλάδα, και ζητάν εξωφρενικά ποσά....εμάς μας σνομπάρεις και δεν ζητάς??
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μαστρο-Αντώνη,
-Η ανακουφιστική βαλβίδα ( relief valve ) στην αντλία λαδιού είναι μια μπίλια και ένα ελατήριο, ανάλογα με την πίεση ανοίγει και κλείνει προοδευτικά, δεν ανοίγει σαν διακόπτης 0-1.
-
Όσο και να ανοίξει η βαλβίδα, η αντλία με τις στροφές του κινητήρα και τις διατομές της δεν μπορεί να αυξήσει την παροχή του λαδιού περισσότερο από όσο τις επιτρέπουν οι προδιαγραφές της.
-
Ο κινητήρας και κατ΄επέκταση η αντλία λαδιού αφού είναι εξηρτημένη από τις στροφές του, υπόκεινται σε συνεχείς αυξομειώσεις στροφών, άρα και συνεχείς αυξομειώσεις της ροής και της πίεσης του λαδιού, συν ότι με την άνοδο ή την πτώση της θερμοκρασίας του λαδιού έχουμε επίσης μεταβολές στην παροχή και πίεση, επίσης κανείς κατασκευαστής δεν θέλει να ρίξη στην πίεση στα κουζινέτα για να αυξήση την παροχή όπως λες και να μειώσει και την απορροφούμενη ισχύ από τον κινητήρα διακινδυνεύοντας να - κάτσει - ο στρόφαλος ή οι μπιέλες και ξέρεις βέβαι τα επακόλουθα στον κινητήρα. Οι βελτιώσεις πάντα αφορούν την αλλαγή της αντλίας με μεγαλύτερη - όπου χωράει αυτή βέβαια - με άλλη ακριβώς ίδια με λίγο μεγαλύτερα γρανάζια ώστε να αυξηθεί η παροχή χωρίς να μειωθεί η πίεση, ακόμα και αν αυξηθεί η απορροφούμενη ισχύς, γιατί πρώτο μέλημα είναι η υγεία του κινητήρα και όχι να γλυτώσει 0.5 ΗΡ. Βάλε τώρα στην εξίσωση και το ιξώδες στις θερμοκρασίες που προβλέπεται να δουλέψει το μοτέρ και αρχίζεις να βλέπεις κάποιο φως στο τούνελ της βελτίωσης στη βάση του κινητήρα.
-Αν εσύ βελτιώνοντας όπως λες κινητήρες έχεις μελετήσει διεξοδικά τις ανάγκες των κινητήρων που βελτιώνεις και μπορείς και προσαρμόζεις την εκάστοτε αντλία λαδιού σε αυτές τις ανάγκες, σου βγάζω το καπέλο και παραιτούμε της όποιας περαιτέρω συζήτησης γιατί έχω ευαίσθητο στομάχι και δεν κάνει να τρυπήσει προσπαθώντας να τετραγωνίσω τον κύκλο.
Όσο για το θέμα της ζώνης, καταλαβαίνεις ότι είναι τελείως λάθος όλη η διατύπωση όπως την έκανες, ακόμα και για χάρη αστειότητας.
Φίλε μου, εδώ παραθέτουμε την γνώση και την πήρα μας ο καθένας. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σου ενοχλήσω το στομάχι, καθώς το ίδιο επιθυμώ και για εμένα.
Α) η βαλβίδα ανακούφισης ορθά γράφεις ότι δεν είναι διακόπτης on – of. Συμφωνώ.
Β) στης 1500 – 2000, αρχίζει το άνοιγμα της εν λόγο βαλβίδας, και περίπου 2500 – 3000, έχει το πλήρες άνοιγμα της. Αυτό έχει μετρηθεί με μανόμετρο ακρίβειας. Αποδεικνύετε δε, όταν μετά της 2500 – 3000 ανεβαίνει η πίεση με διαφορετικό τρόπο, (εν είδη στροφόμετρου).
Γ) σε αυτήν την παράγραφο συμφωνώ απόλυτα, με όλο το σκεπτικό σου πλην για το «0.5» του hp που μου λες, διότι τότε πως ‘σκάνε’ φίλτρα λαδιού?. Πως κόβονται ατσάλινοι άξονες αντλιών λαδιού?. Με 0,5 σίγουρα όχι, με 10 μπορεί. Πλην όμως για να μην μιλάω με περίπου, θα σπάσω τον άξονα με δυναμόκλειδο, μιας αντλίας, και θα σε πληροφορήσω.
Δ) στα κοινά ιχ, δεν επεμβαίνω, διότι είναι άτοπο. Εκεί συνιστώ να τηρούν το ευαγγέλιο του κατασκευαστή, κατά γράμμα, διότι δεν πιστεύω, ότι υπάρχει καλλίτερος μελετητής, από το τμήμα μελετών του κατασκευαστή. Στο αγωνιστικό τα πράγματα αλλάζουν. Όταν της τελικές στροφές του κινητήρα, της ανεβάζω και πλέον του 40%, προσαρμόζω αυλό με περισσότερες της μια εξόδους, και παίζοντας με ελατήρια, γυρίζοντας την αντλία με σερβομοτορ και ελέγχοντας της στροφές, εξασφαλίζω αυτό που ζητάω. Το περίσσευμα το παροχετεύω σε ντουζιέρες όπου χρειάζεται, η στο Κάρτερ. Θα δεις πολλές φορές ότι το λαμπάκι σε αγωνιστικά στο ρελαντί, στην εκκίνηση, ανάβει!. Γι’ αυτό και πλησιάζοντας στην εκκινήσει, από την θέση που είναι το συνεργείο τους, έρχονται με πρώτη ταχύτητα.! Δεν είναι μόνον αυτός ο λόγος, μα δεν είναι της παρούσης. Ένας βελτιωτής, πρέπει να γνωρίζει θεωρητικά περισσότερα πράγματα από έναν συνάδελφο του. Επίσης να έχει περισσότερο πήρα στο αντικείμενο. Να έχει φαντασία, και σίγουρα εξοπλισμό.
Ο εξοπλισμός κάνει χρήματα πολλά. Διαλέγεις λιπών τι θέλεις να κανείς στην ζωή σου και προχωράς. Δεν έκανα καμία σοφία, δεν τετραγώνισα τον κύκλο, δεν τρύπησα το στομάχι μου. Σίγουρα όμως εξασφάλισα στους δικούς μου αγωνιζόμενους, καθώς και στους δικούς μου επαγγελματίες κοντρακιδες, και λίπανση, και περίσσια αλόγων!. Και σίγουρα είχα αποτελέσματα θετικά. Και για να αποθαρρύνω οποίους δεν είναι στης δυο αυτές κατηγόριες, το ψωμάκι μου το βγάζω με της συνήθεις δουλείες του συνεργείου, και το εμπόριο. Μια τέτοια εργασία που προανέφερα, μπορεί να φάει και 3 απογεύματα, κόβεις ράβεις κόβεις ράβεις, και οπωσδήποτε δεν χρεώνεται με 25 ε την ώρα όπως στο συνεργείο!. Ένα Κάρτερ μπορεί να λυθεί και 6 φορές!.
Ε) για το θέμα ‘πλάκας’ και θετικής παραίνεσης, ενός μεγάλου προς έναν μικρό, θα σου ζητούσα με ΡΜ, να μου γράψεις πως θα το διατύπωνες εσύ, και σου υπόσχομαι ότι θα το διορθώσω, αν η διατύπωση σου με ικανοποιήσει.
Antonis-team.ειλικρινα δεν ηθελα να ερθετε σε οποιαδηποτε αντιπαραθεση απλα να μου απαντησετε οσοι ξερετε κατι παραπανω για το πιο λιπαντικο ειναι καταλλληλο και ποιοτικο για το μοτερ μου και την χρηση αυτου.το ερωτημα μου παρεμεινε για να πω την αληθεια μου καθως δεν μου δικαιολογησες γιατι το καλοκαιρι πρεπει να χρησιμοποιω 10-40 εφοσον οταν ζεσταθουν λειτουργουν και τα 2 σαν 40ρια(η μπορει να κανω και λαθος).και οσον αναφορα την ερωτηση μου για τα 5-30 μηπως θα ηταν καλυτερο σαν ιξωδες ?
-
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Ειδικά για συνεργειο θα με ενδιέφερε, γιατι προς το παρόν για να μη μου πάει ο κούκος αηδόνι, πάω σε ένα μαροκινό.
τρελή cultia
Αν μπορέσω να βρώ μια άκρη με καλές τιμές για λάδι, το χρειάζομαι, γιατί δεν έφερα απο ελλάδα, και ζητάν εξωφρενικά ποσά....εμάς μας σνομπάρεις και δεν ζητάς??
Eίχαμε δεί Μάριε και σε 5-40 δεν είχε κάτι επώνυμο, δε θυμάσαι? Είχε mobil 0-40 αλλά δεν ήθελα να κατέβω σε 0W
(αν και τώρα θέλω 10-40 για την επόμενη αλλαγή)Yπάρχει φώς για 10-40
-
Σας ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες, ξερω οτι αργησα να τα αλλαξω αλλα ποτε δεν ειναι αργα
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πλακα πλακα εγω στο πουντο δεν εχω αλλαξει ποτε υγρα φρενων εδω και 7χρονια και ουτε προκειται βεβαια να αλλαξω.
μια χαρα φρενα εχωΤα φρένα σου τώρα είναι μια χαρά αλλά όταν παλιώσει (αρκετά) το αμάξι θα ψάχνεις δαγκάνες στα παλιά.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ειδικά για συνεργειο θα με ενδιέφερε, γιατι προς το παρόν για να μη μου πάει ο κούκος αηδόνι, πάω σε ένα μαροκινό.
τρελή cultia
Αν μπορέσω να βρώ μια άκρη με καλές τιμές για λάδι, το χρειάζομαι, γιατί δεν έφερα απο ελλάδα, και ζητάν εξωφρενικά ποσά....εμάς μας σνομπάρεις και δεν ζητάς??
Eίχαμε δεί Μάριε και σε 5-40 δεν είχε κάτι επώνυμο, δε θυμάσαι? Είχε mobil 0-40 αλλά δεν ήθελα να κατέβω σε 0W
(αν και τώρα θέλω 10-40 για την επόμενη αλλαγή)Yπάρχει φώς για 10-40
Ότι θέλεις υπάρχει....και στην τελική το παίρνεις από εδώ και το φέρνουν σε μένα.....
ΥΓ: Το Casrtol Magnatec 10W40 το έχει 30€/5Λιτρο (με τα μεταφορικά)..... και το Casrtol Magnatec 5W40 το έχει 41€/5Λιτρο (με τα μεταφορικά)
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
Σας ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες, ξερω οτι αργησα να τα αλλαξω αλλα **ποτε δεν ειναι αργα **:)Γι αυτό ρώτησα κι εγώ... Ο κατασκευαστής λέει π.χ. 'αλλαγή κάθε 2 χρόνια', η αντιπροσωπεία λέει 'άστα και 4-5, δεν παθαίνει τίποτα αφού δεν κάνεις πολλά χλμ' (μου το έχουν πει!), άλλος τα αφήνει και δεν τ' αλλάζει ποτέ [αν δεν διαπιστώσει πρόβλημα] κι άντε να ξέρεις σε τι κατάσταση είναι το κύκλωμα των φρένων όταν π.χ. αγοράζεις μεταχειρισμένο...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Ειδικά για συνεργειο θα με ενδιέφερε, γιατι προς το παρόν για να μη μου πάει ο κούκος αηδόνι, πάω σε ένα μαροκινό.
τρελή cultia
Αν μπορέσω να βρώ μια άκρη με καλές τιμές για λάδι, το χρειάζομαι, γιατί δεν έφερα απο ελλάδα, και ζητάν εξωφρενικά ποσά....εμάς μας σνομπάρεις και δεν ζητάς??
Eίχαμε δεί Μάριε και σε 5-40 δεν είχε κάτι επώνυμο, δε θυμάσαι? Είχε mobil 0-40 αλλά δεν ήθελα να κατέβω σε 0W
(αν και τώρα θέλω 10-40 για την επόμενη αλλαγή)Yπάρχει φώς για 10-40
Ότι θέλεις υπάρχει....και στην τελική το παίρνεις από εδώ και το φέρνουν σε μένα.....
ΥΓ: Το Casrtol Magnatec 10W40 το έχει 30€/5Λιτρο (με τα μεταφορικά)..... και το Casrtol Magnatec 5W40 το έχει 41€/5Λιτρο (με τα μεταφορικά)
Εδιτ
Το ίδιο castrol εδώ στο μαγαζί έχει 60 € (5-40)
Είναι διαφορετική απ την άλλη πηγή
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
πλακα πλακα εγω στο πουντο δεν εχω αλλαξει ποτε υγρα φρενων εδω και 7χρονια και ουτε προκειται βεβαια να αλλαξω.
μια χαρα φρενα εχωΤα φρένα σου τώρα είναι μια χαρά αλλά όταν παλιώσει (αρκετά) το αμάξι θα ψάχνεις δαγκάνες στα παλιά.
Όχι μόνο... Αν τα χρειαστεί κάποια στιγμή παρατεταμένα, πχ. αν βιάζεται για κάποιο λόγο σε κατηφορική διαδρομή με στροφές, τότε θα βράσουν πάαααρα πολύ εύκολα. Οκ, τα αυτοκίνητα που έχουν ήπια χρήση είναι πρακτικά απίθανο να βρεθούν σ'αυτή την κατάσταση, αλλά ποτέ δεν ξέρεις!
(Μ'άρεσε η βεβαιότητα του italakia!)
-
-
βασικα και τα λαδια δεν θυμαμαι ποτε τα αλλαξα τελευταια φορα.
αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν περσι μαλλον πρεπει να ειχα αλλαξει και το φιλτρο λαδιου.φιλτρο βενζινης αλλαξα πριν 3-4 χρονια ,οταν βουλωσει τοτε θα παω να το αλλαξω.και κανει 15 ευρω γαμωτο. .
το φιλτρο αερα το χω ξεχασει εντελως τωρα που το σκεφτομαι. -
Το έχεις πληρώσει πολλές φορές σε κόστος καυσίμου!!!
-
θα κανω μια μεγαλα τρυπα στο φιλτρο για να περναει ευκολα ο αερας.
-
Και η σκόνη επίσης!!!!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Αγορασα για να αλλαξω τα παλλια υγρα φρενων(9 ετων) αντι DOT 4, DOT 5.1 EINAI OK? ει η πρεπει να βαλω μονο 4?
9 χρόνια , εγκληματείς εναντίον της τσέπης σου φίλε! Βγάλε όλα τα υγρά ΕΝΤΕΛΩΣ. Φύσα όλα τα σωληνάκια από Πάνο προς τα κάτω. Συμπλήρωσε με το υγρό που θέλεις και τελείωσε η δουλεία. Κανένα πρόβλημα. Πλην όμως πρέπει να ξέρεις, ότι τα σωστά συνεργεία, έχουμε μετρητή υγρασίας υγρών φρένων. Μετράμε σε κάθε σέρβις και τα υγρά, και όταν γίνει κόκκινο, τα αλλάζουμε.
Αν θέλεις να τα αλλάζεις μόνος σου, τότε θα κάνεις ότι σου γράφει ο rx8. αλά πάντα ολική αλλαγή. Τα υγρά τον φρένων περιέχουν αλκοόλες, που είναι υδρόφιλες.
Antonis-team.να ρωτησω αν και λιγο offtopic το παραφλου καθε ποτε χρειαζεται αλλαγη??
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
και το Casrtol Magnatec 5W40 το έχει 41€/5Λιτρο (με τα μεταφορικά)εμείς Ελλάδα μπορούμε να πάρουμε?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Παντός εγώ δεν ρωτάω στα σέρβις τι θα κάνω!. Η κάνω ότι πρέπει, η κυκλοφορεί στον δρόμο, χωρίς το αυτοκόλλητο μου, άρα χωρίς δική μου εργασία!!.Άρκεί να μην τους αλλάζεις υγρά που είχαν αλλάξει κάπου αλλού πριν 2 μήνες επειδή δε ρώτησες και δε βρήκες κάπου στα χαρτιά του αυτ/του την απόδειξη....
Για τα αυτοκόλλητα ελπίζω να ρωτάς πρώτα, το να κολλάει κάποιος αυτοκόλλητο για να διαφημιστεί επάνω στην περιουσία του άλλου χωρίς να ρωτήσει, όπως κάνουν οι κλειδαράδες, είναι πολύ εκνευριστική συνήθεια - όσο καλόγουστο και να θεωρεί πως είναι το αυτοκόλλητό του.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αγορασα για να αλλαξω τα παλλια υγρα φρενων(9 ετων) αντι DOT 4, DOT 5.1 EINAI OK? ει η πρεπει να βαλω μονο 4?
9 χρόνια , εγκληματείς εναντίον της τσέπης σου φίλε! Βγάλε όλα τα υγρά ΕΝΤΕΛΩΣ. Φύσα όλα τα σωληνάκια από Πάνο προς τα κάτω. Συμπλήρωσε με το υγρό που θέλεις και τελείωσε η δουλεία. Κανένα πρόβλημα. Πλην όμως πρέπει να ξέρεις, ότι τα σωστά συνεργεία, έχουμε μετρητή υγρασίας υγρών φρένων. Μετράμε σε κάθε σέρβις και τα υγρά, και όταν γίνει κόκκινο, τα αλλάζουμε.
Αν θέλεις να τα αλλάζεις μόνος σου, τότε θα κάνεις ότι σου γράφει ο rx8. αλά πάντα ολική αλλαγή. Τα υγρά τον φρένων περιέχουν αλκοόλες, που είναι υδρόφιλες.
Antonis-team.να ρωτησω αν και λιγο offtopic το παραφλου καθε ποτε χρειαζεται αλλαγη??
Λέει το manual και εξαρτάται από τον τύπο του παραφλού που χρησιμοποιείται. Στο δικό μου είναι2 χρόνια.
Περι λιπαντικών γενικώς