-
Βρε ας έχει, και 4,5, το θέμα είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα γινόταν καλύτερο δυναμικά με την προσθήκη τετρακίνησης; Μένει να δούμε...
-
Για όσους θέλουν να εντρυφήσουν περισσότερο στην λειτουργία της νέας ανάρτησης Revoknuckle του νέου RS, παρακάτω θα βρούν ορισμένα τεχνικά στοιχεία :
-
Ενδιαφέρον το link, τελικά όπως το περίμενα το revoknuckle (ωραίο όνομα..) είναι μια εκδοχή της ανάρτησης του Megane RS ή του superstrut της Toyota.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βρε ας έχει, και 4,5, το θέμα είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα γινόταν καλύτερο δυναμικά με την προσθήκη τετρακίνησης; Μένει να δούμε...Θα γινόταν όμως και άμεσα ανταγωνιστικό σε δυο ήδη υπάρχοντες πολύ μεγάλους παίκτες της κατηγορίας.
-
Ενώ τώρα με ένα σοβαρό μειονέκτημα από τα αποδυτήρια τι ακριβώς κέρδισε?
-
Τυπικά, άλλους αγοραστές.
-
Υπάρχει δηλαδή αγοραστής που προτιμά προσθιοκίνητο με 300 άλογα από τετρακίνητο με 300 άλογα? Με την ίδια λογική θα μπορούσε να έχει το RS κιβώτιο 3 ταχυτήτων και να στοχεύει πάλι σε άλλους αγοραστές.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχει δηλαδή αγοραστής που προτιμά προσθιοκίνητο με 300 άλογα από τετρακίνητο με 300 άλογα? Με την ίδια λογική θα μπορούσε να έχει το RS κιβώτιο 3 ταχυτήτων και να στοχεύει πάλι σε άλλους αγοραστές.Αν κοστίζει σημαντικά λιγότερο και τους ρίχνει στα αυτιά σε επιδόσεις (ευθεία) ενώ έχει καλή αίσθηση και καταφέρουν να περνάνε τη δύναμη αυτή στο δρόμο σωστά (όπως ισχυρίζονται) γιατί όχι;
Καλά, βέβαια είναι προφανές ότι θα το προτιμήσουν ελάχιστοι γκαζοφωνιάδες το συγκεκριμένο. -
κατα την γνωμη μου οσοι θα αγορασουν ενα focus rs η ενα clio rs δεν τα συγκρινουν με 4κινητα.απλα θελουν τα αυτοκινητα γι αυτο που ειναι. εμπρος κινηση -δυνατο μοτερ και καλο στησιμο
-
Eχουμε κανα νεο για ποτε θα ερθει Ελλαδα?
-
Σιγουρα με 4κινηση θα ηταν απλα ΄'αλλου'.
Θεμα τιμης αγορας λοιπον αλλα με ενα σοβαρο μειον!
Καλο για αυτους που δεν εχουν πανω απο 35 χιλιαρικα!
Το πιο δυνατο προσθιοκινητο εργοστασιου σημερα! -
Ελπίζω να μην πηγαίνει μονο ευθεία αν και δεν τους φοβάμαι σε αυτό το θέμα τους μηχανικούς της Ford Europe.
Y.Γ Στην Ελλάδα μάλλον ευθεία θα πηγαίνει, το ίδιο και στην Μποτσουάνα.... -
Δεν νομιζω οτι θα ειναι μονο για ευθεια .Ακριβως οι μηχανικοι θα το εχουν 'στημενο' οπως αρμοζει στο ονομα αλλα οχι σαν ενα 4κινητο!
-
Το 'δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγως να έχει και πίσω διαφορικό' μου φαίνεται αστείο.
Τι είναι το ζητούμενο και δεν υπάρχει λόγος; Να κάνει τους ταχύτερους δυνατούς χρόνους στην πίστα ή και τη στροφοδιαδρομή ανάμεσα σε αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω-κάτω όσο αυτό; Αναρωτιέμαι, το παιχνίδι που κάνεις με ένα STi ή ένα EVO στις στροφές όσο και να γλιστράει ο δρόμος δεν πρέπει να έχει καμία αξία για τον υποψήφιο αγοραστή ενός Ford που φέρει τα διακριτικά 'RS'; -
εγω αναρωτιεμαι αν θα δουμε κανενα στην ελλαδα..
το μπλοκε σιγουρα θα βοηθησει πολυ τα 300 αλογα,ομως περα απο τη θεωρια,μενει να δουμε ποσο ευκολα θα μπορει να το οδηγησει καποιος στη πραξη.πιο φιλικο απο 4κινητο δε θα μπορει να ειναι για κανενα λογο πιστευω,πραγμα κακο γιατι στα λογια καλη η χαρντκορια αλλα αν δε μπορεις να την οδηγησεις,τοτε ειναι αχρηστη και για να χαμε να λεγαμε
οπως τα πισωκινητα με μπλοκε,τα οποια βεβαια μπορεις να οδηγησεις με esp on και να ακυρωσεις ολη τη προηγουμενη φραση(δλδ πισωκινητο με μπλοκε)
ε ρε τι σου κανει η μειωση κοστους,και στο τελος παλι ακριβο θα ειναι
παντως υπηρχε ηδη σαν λυση haldex με τον 2.5Τ στο volvo S40,θα επρεπε να την ακολουθουσαν αντι να το ριξουν στις αλχημιες και να λενε οτι δε χρειαζεσαι σε 300 τουρμπατα αλογα 4κινηση..
ειναι μ@@@@κες οι αλλοι τοσα χρονια δλδ και ευτυχως που ηρθε η ford να τους δωσει τα φωτα
οσο για τη συγκριση που εγινε πιο πριν με το clio RS,θα τη χαρακτηριζα ατυχη,μιας και οι 2 κινητηρες δεν εχουν καμια απολυτως σχεση ουτε σε δυναμη ουτε σε φιλοσοφια
-
Ford RS με Haldex;;;! That will be the day!
Στην παρούσα μορφή του το Haldex εξακολουθεί ν' αποτελεί λύση για το ευρύ κοινό που θέλει να περνάει δύναμη και πίσω όταν σπάσει η πρόσφυση εμπρός κι όχι για 'πολεμιστές' που θέλουν καθαρόαιμη τετρακίνηση.
Τα άλογα μια χαρά μπορούν να βγουν από 2 τροχούς στο δρόμο. Αν είχε 500 άλογα στους πίσω τροχούς δε θα μας χάλαγε και θα λέγαμε 'γουστάααρωωω', αν έχει 300 στους εμπρός μας πειράζει; Γιατί, ηλίθιοι το σχεδίασαν ή απευθύνεται σε άσχετους που δεν έχουν ιδέα πόσο γκάζι τους παίρνει να δίνουν σε κάθε περίπτωση; Όπως και να έχει στις ανοιχτές καμπές ακόμα και με βροχή και χωρίς ηλεκτρονικά η μπροστινή κίνηση έχει τα πλεονεκτήματά της (άλλο να νοιώθεις ότι γλιστράς με ένα RS με 130 και να ξέρεις ότι με λίγο γκάζι και λίγες μοίρες τιμόνι το έχεις μαζέψει, άλλο να νοιώθεις ότι έχασες την ουρά της Μ3). Σε κλειστές απλά το πας με όση πρόσφυση αντέχει να σου δώσει η γόμα με το μπλοκέ (δες τηλεμετρία του προϊγούμενου στην πίστα να δεις για τι μιλάμε).
Το ότι δεν έχει τετρακίνηση δεν το κάνει αυτομάτως λιγότερο φιλικό. Τι σημαίνει 'φιλικό' καταρχάς; Για να είναι φιλικό πρέπει να είναι πάνω απ' όλα προβλέψιμο. Να ξέρεις ότι αν κάνεις το Α,Β,Γ με τα χειριστήρια θα απαντήσει ακριβώς όπως θα περίμενες. Το πρώτο Haldex ήταν απογοήτευση σε αυτό τον τομέα, το τωρινό είναι σαφώς βελτιωμένο αλλά και πάλι απέχει από λύσεις τύπου Torsen. Εκεί που έχω τις αμφιβολίες μου είναι αν θ' αποδειχτεί τόσο παιχνιδιάρικο όσο το Clio 197 - κι ας μην αρέσει σε κάποιους η σύγκριση τούρμπο με ατμόσφαιρα. Γιατί το παίρνεις ένα τόσο καλοστημένο αυτοκίνητο αν όχι για να απολαύσεις την οδήγηση μέσα από τις δυνατότητές του σε όλους τους τομείς; Για το γκάζι του στην ευθεία; Το Clio σίγουρα όχι. Αυτό; Για μερικούς σίγουρα θα παίξει ρόλο και δε θα εκμεταλλευτούν ποτέ τον τρόπο με τον οποίο έχει σχεδιαστεί να στρίβει, όπως έγινε και με το προηγούμενο (ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς και δε βγήκε βρώμα ότι κυνηγάει κολώνες αφού οι μισοί που το είχαν στην Ελλάδα αγόρασαν αγροκτήματα όταν πίστεψαν ότι μπορούν και να το ξεζουμίσουν). Ένα είναι σίγουρο, ότι αν πλησιάσει σε δυνατότητες για παιχνίδι το Clio (δύσκολο, κρίνοντας από το προηγούμενο) θα κάνει πολλούς να παραμιλούν αφού πάρουν μια γεύση.
-
Πάντως το Megane R26 κάνει παπάδες και ας μην είναι τετρακίνητο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πάντως το Megane R26 κάνει παπάδες και ας μην είναι τετρακίνητοτου λειπουν ομως καμποσα αλογα και ροπη σε σχεση με το RS
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Ford RS με Haldex;;;! That will be the day!Στην παρούσα μορφή του το Haldex εξακολουθεί ν' αποτελεί λύση για το ευρύ κοινό που θέλει να περνάει δύναμη και πίσω όταν σπάσει η πρόσφυση εμπρός κι όχι για 'πολεμιστές' που θέλουν καθαρόαιμη τετρακίνηση.
.......................................................
Ένα είναι σίγουρο, ότι αν πλησιάσει σε δυνατότητες για παιχνίδι το Clio (δύσκολο, κρίνοντας από το προηγούμενο) θα κάνει πολλούς να παραμιλούν αφού πάρουν μια γεύση.
τοσα χρονια κανενα εργοστασιακο αυτοκινητο δεν εβγαινε με τοσα αλογα διχως 4κινηση ή πισωκινηση ,πραγμα το οποιο μαλλον δεν ειναι τυχαιο.
η ford δεν εβαλε 4κινηση
1ον γιατι κοστιζει(και σε αυτη τη γενια rs εχουν πει οτι θελουν να βγαλουν λεφτα σε σχεση με την προηγουμενη)
** 2ον** γιατι θα ερχοταν σε αμεση αντιπαραθεση με τα subaru/evo τα οποια στον τομεα 4κινηση ειναι δεκαετιες μπροστα και θα ηθελαν παρα πολυ χρημα για να αναπτυξουν κατι ανταξιο
3ον γιατι η λυση haldex που ειναι και η πιο απλη θεωρειται(και πιθανοτατα ειναι) σαφως κατωτερη απο το τορσεν και οπως ειπαμε δεν ηθελαν να συγκριθουν με τους ιαπωνες,ουτε καν στα χαρτια..
θυμησου πως χαντακωθηκε ενα πολυ καλο αυτοκινητο σαν το mazda 6 mps,επειδη οι ηλιθιοι δημοσιογραφοι το συγκριναν καθε λιγο και λιγακι με τα evo ,ενω δεν ειχε φτιαχτει για αντιστοιχο σκοπο
οποτε εφτιαξαν ενα πυραυλο,ο οποιος με τα αλογα του και μονο θα παταει ολα τα hatchback, πιθανοτατα και τα 4κινητα(βλεπε s3) και αποφευγοντας την αντιπαραθεση με τα 4κινητα ιαπωνικα θα μενει πισω τους
επικαλουμενο το οτι δεν εχει 4κινηση και οτι κοστιζει λιγοτερο.το θεμα ποιο ειναι ομως?να περασει ολα τα hatchback σε πιστα και να πλησιασει τα εβοειδη(λογω και μικροτερων απωλειων/βαρους ==> περισσοτερων αλογων) ή να μπορει να οδηγειται και να κουμανταρεται στον πραγματικο δρομο??
μαλλον το πρωτο το οποιο θα ειναι και το 'διαφημιστικο' ατου του,γιατι φιλε μου 300 τουρμπατα αλογα στους μπροστινους τροχους δε θα ειναι ευκολο να τα κουμπανταρεις!
αν εχεις χερια φυσικα και θα μπορεσεις,ομως ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει,για αυτο πιστευω οτι εστω και ενας haldex θα βοηθουσε πολυ την κατασταση.ακομα κι αν εμενε παλι πισω απο τα evo(ΑΝ, καθως δεν ειμαι και τοσο βεβαιος) θα αξιζε τον κοπο να μπει ωστε να γινει πιο φιλικο και ευχρηστο.τωρα για το αν ο χαλντεξ ειναι φιλικος και προβλεψιμος,θα συμφωνησω οτι ο πρωτος ηταν πολυ αποτομος(τη πρωτη φορα που οδηγησα αυτοκινητο με τετοιον, το esp με γλιτωσε απο πεζοδρομιο ) ,
ομως οι νεοτερες γενιες ειναι πολυ προοδευτικες και φιλικες στις αντιδρασεις τους κανοντας το αυτοκινητο παιχνιδακι
μπορει στο μυαλο των hardcore petrolhead ο haldex να ειναι ενα ημιμετρο,μια μεσοβεζικη λυση, αδερφιστικη τετρακινηση τελοσπαντων,ομως οι χρηστες του(μεταξυ των οποιων και εγω) εχουμε αντιθετη αποψη για την αποτελεσματικοτητα του -
Υπηρχε ετοιμο το C30R με 350hp και awd...θα μπορουσαν ευκολα να το χρησιμοποιησουν. Ισως να ανεβαζε ομως το κοστος κατασκευης ή να σημαινει οτι θα δουμε και το R καποια στιγμη.
Τωρα υστερηση στην εμπλοκη του πισω αξονα ηδη απο το ΙΙ δεν γινετε αντιληπτη...στο IV δε δεν υπαρχει καν υποψια (Saab XWD). Αν παντως ηταν τοσο αδελφιστικη σαν λυση δεν νομιζω να την βλεπαμε σε ενα αυτοκινητο οπως η Veyron!
Ford Focus II RS