-
Θα ήθελα την γνώμη σας καθώς και πληροφορίες για να επιλέξω αυτοκίνητο 4Χ4. Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο 4χ4, που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού (στη Λέσβο) όπου η μεγαλύτερη απόσταση είναι περίπου 100 χιλιόμετρα, έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών. Επίσης θα κάνει αρκετά ταξιδάκια σε χωματόδρομους, προς απομακρυσμένες παραλίες αλλά και σε ορεινούς όγκους , σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους.Θα μεταφέρει 4 επιβάτες αλλά και τις ανάλογες αποσκευές για μια ημερήσια ή διήμερη εκδρομή. Σκέφτομαι σοβαρά αν θα ήταν προτιμότερο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο ή όχι. Με ενδιαφέρει να πάρω το πιο οικονομικό μοντέλο που να καλύπτει αξιοπρεπώς τις ανάγκες μας. Δηλαδή να καίει φτηνό καύσιμο να χρειάζεται οικονομική συντήρηση και να έχει λίγα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όλα αυτά βεβαίως καλύπτοντας τις χρηστικές μας ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτά που επέλεξα ενδεικτικά είναι τα FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI SX4, FIAT SEDICI(DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI JIMNY, DAIHATSU TERIOS. Παρακαλώ βοηθήστε με τόσο στο τί να επιλέξω , όσο και παραθέτοντας στοιχεία και επιχειρήματα (τιμές, επιδόσεις, κριτικές περιοδικών, παρουσιάσεις από τις εταιρείες ή άλλες αξιόπιστες πηγές)... Ευχαριστώ -
Θα ήθελα την γνώμη σας καθώς και πληροφορίες για να επιλέξω αυτοκίνητο 4Χ4. Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο 4χ4, που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού (στη Λέσβο) όπου η μεγαλύτερη απόσταση είναι περίπου 100 χιλιόμετρα, έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών. Επίσης θα κάνει αρκετά ταξιδάκια σε χωματόδρομους, προς απομακρυσμένες παραλίες αλλά και σε ορεινούς όγκους , σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους.Θα μεταφέρει 4 επιβάτες αλλά και τις ανάλογες αποσκευές για μια ημερήσια ή διήμερη εκδρομή. Σκέφτομαι σοβαρά αν θα ήταν προτιμότερο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο ή όχι. Με ενδιαφέρει να πάρω το πιο οικονομικό μοντέλο που να καλύπτει αξιοπρεπώς τις ανάγκες μας. Δηλαδή να καίει φτηνό καύσιμο να χρειάζεται οικονομική συντήρηση και να έχει λίγα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όλα αυτά βεβαίως καλύπτοντας τις χρηστικές μας ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτά που επέλεξα ενδεικτικά είναι τα FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI SX4, FIAT SEDICI(DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI JIMNY, DAIHATSU TERIOS. Παρακαλώ βοηθήστε με τόσο στο τί να επιλέξω , όσο και παραθέτοντας στοιχεία και επιχειρήματα (τιμές, επιδόσεις, κριτικές περιοδικών, παρουσιάσεις από τις εταιρείες ή άλλες αξιόπιστες πηγές)... Ευχαριστώ -
Θα ήθελα την γνώμη σας καθώς και πληροφορίες για να επιλέξω αυτοκίνητο 4Χ4. Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο 4χ4, που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού (στη Λέσβο) όπου η μεγαλύτερη απόσταση είναι περίπου 100 χιλιόμετρα, έχει αρκετές ανηφόρες, πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται λιγότερο στην πόλη και περισσότερο σε δρόμους μεταξύ χωριών. Επίσης θα κάνει αρκετά ταξιδάκια σε χωματόδρομους, προς απομακρυσμένες παραλίες αλλά και σε ορεινούς όγκους , σε αγροτικούς και δασικούς δρόμους.Θα μεταφέρει 4 επιβάτες αλλά και τις ανάλογες αποσκευές για μια ημερήσια ή διήμερη εκδρομή. Σκέφτομαι σοβαρά αν θα ήταν προτιμότερο ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο ή όχι. Με ενδιαφέρει να πάρω το πιο οικονομικό μοντέλο που να καλύπτει αξιοπρεπώς τις ανάγκες μας. Δηλαδή να καίει φτηνό καύσιμο να χρειάζεται οικονομική συντήρηση και να έχει λίγα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όλα αυτά βεβαίως καλύπτοντας τις χρηστικές μας ανάγκες.
Ανάμεσα σε αυτά που επέλεξα ενδεικτικά είναι τα FIAT PANDA 4X4 (DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI SX4, FIAT SEDICI(DIESEL και βενζινοκίνητο), SUZUKI JIMNY, DAIHATSU TERIOS. Παρακαλώ βοηθήστε με τόσο στο τί να επιλέξω , όσο και παραθέτοντας στοιχεία και επιχειρήματα (τιμές, επιδόσεις, κριτικές περιοδικών, παρουσιάσεις από τις εταιρείες ή άλλες αξιόπιστες πηγές)... Ευχαριστώ -
Edit
-
Θα ηθελα περισσοτερες απαντησεις και περισσοτερες αναλυσεις για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα. Ακομα και αλλες ιστοσελιδες που θα εδιναν αξιοπιστη εικονα για τα μοντελα που αναφερονται θα ηταν πολυ χρησιμες.
-
Lada Niva σκέφτεσαι?
Είναι πάμφθηνο, είναι εύκολο και οικονομικό στη συντήρηση, είναι ''σκυλί μαύρο'' στους κατσικόδρομους, δεν κολώνει πουθενά,είναι βενζίνα (το φθηνότερο καύσιμο).
Τσιμπάει λίγο σε τέλη, ασφάλιστρα και κατανάλωση l/100 km αλλά έχεις γλιτώσει τόσα στην αγορά που συνήθως δεν σε νοιάζει. -
Μετα απο αρκετη αναζητηση σε αντιπροσωπειες και διαδικτυο αρχισα να ψηνομαι για το SX4, με δευτερη επιλογη το Terios ή το Panda 4x4 diesel. Και εκει που προχωρουσε το ψησιμο μαθαινω για το Toyota urban και κιλλάω. Τι κανω τωρα ; Να περιμενω να ερθει και στην Ελλαδα ή θα γερασω περιμενοντας. Αξιζει τον κοπο και το χρονο; Ξερει κανεις, ποτε ερχεται το urban στην Ελλάδα; Τι χαρακτηριστικα θα εχει; Ποια θα ειναι η τιμη του; Αξιζει να το περιμενω ή να παρω το SX4; Οταν θα ερθει θα εχει συντομο χρονο παραδοσης; Οποιος ξερει κατι ας με φωτισει....
-
Αν και δεν ξέρω πότε θα έρθει το toyota θα σου έλεγα να περιμένεις. Το sx4 το έχω και είναι λίγο κουραστικό στα μεγάλα ταξίδια γιατί έχει σκληρή ανάρτηση, προφανώς για να μην γέρνει έντονα στις στροφές λόγω ύψους. Κατά τα άλλα είναι οκ αυτοκίνητο. Σχετικά οικονομικό, κινείται αξιοπρεπώς μην φανταστείς τπτ ιδιαίτερο αλλά οκ πάει . Στα μείον επίσης τα σκληρά πλαστικά και μερικοί συντονισμοί που άρχισαν να ακούγονται στους ελληνικούς κρατήρες .
-
Μπορεί στις φωτογραφίες να φαίνεται μεγάλο, όμως το Urban Cruiser δεν είναι. Με διαστάσεις 3930x1725x1540mm και μεταξόνιο 2460mm το νέο μοντέλο της Toyota είναι λίγο πιο μεγάλο από το Yaris (3750x1695x1530). Η ιαπωνική φίρμα όμως υποστηρίζει ότι μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 314lt. Ο τελευταίος με την αναδίπλωση 60/40 του πίσω καθίσματος επεκτείνεται στα 749lt.
Κάτω από καπό βρίσκονται ένας κινητήρες βενζίνης και ένας πετρελαίου οι οποίοι συνδυάζονται με νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Στη βενζίνη πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο χωρητικότητας 1.33lt τεχνολογίας Dual VVT-i ο οποίος διαθέτει και σύστημα Start&Stop για περιορισμό της κατανάλωσης. Αποδίδει 99ps και 13.4kg.m και σύμφωνα με την Toyota εκπέμπει 130gr/km. Για όσους όμως περίμεναν σύστημα 4κίνησης θα απογοητευτούν καθώς τα αποθέματα ροπής του περνούν αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς.
Η κατάσταση όμως διαφοροποιείται μόλις περνάμε στον diesel ο οποίος συνδυάζεται με το σύστημα 4κίνησης AWD του μεγαλύτερου RAV4. Η χωρητικότητά του βρίσκεται στα 1.4lt, η ισχύς του στους 89ps και η ροπή του στα 20.8kg.m, ενώ στο Urban Cruiser εκπέμπει 133gr/km.
Η Toyota εφοδιάζει στο βασικό του εξοπλισμό το Urban Cruiser με ζάντες 16 ιντσών, 7 αερόσακους, ABS, EBD, VSC και TRC. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν το Μάιο του 2009.
Τι εχετε να σχολιασετε; -
Ίσως θα άξιζε να τσεκάρεις και το πλάτος των οχημάτων. Εκτός δρόμου συχνά αποτελεί σοβαρή δυσκολία σε στενό πέρασμα πχ ανάμεσα σε δέντρα κλπ.
-
το νιβα ειναι να το προτινεις σε βαρεμενους , τι εκδρομη να πας με το νιβα ειμαστε σοβαροι? οσο για το urban φυσικα πανακριβο και kakasxhmo oπως ολα τα toyota. δε μπορω να καταλαβω γιατι φτιαχνουν μονο ασχημα αυτοκινητα οι συντροφοι της toyota
-
-
Ο χρήστης ekdromeas έγραψε:
...που θα κινείται, όχι στις εθνικές οδούς αλλά, σε επαρχιακό δίκτυο νησιού ... πολλές στροφές, στενά δρομάκια και πάμπολλους χωματόδρομους.'URBAN' = Α Σ Τ Ι Κ Ο. Το λέει και μόνη της η ΤΟΥΟΤΑ. Άσε που δεν έρχεται Ελλάδα νομίζω.
Αν θέλεις αυτοκίνητο και δεν περιαυτολογείς γενικά, πάνε πάρε το TERIOS γιατί απ΄ όσα γράφεις είναι το πιο αξιόπιστο και με τους καλύτερους χώρους. Άκου Jimny για 4 άτομα! Έχεις μπει μέσα σε Jimny; Ούτε να βγεις δε μπορείς όχι να βάλεις κι άλλους 3 και τα πράματά τους και να πάτε εκδρομή!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ 4Χ4 ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΕΣ