-
Μη σκας αρχηγέ! Αν δεν κάνουμε και λίγη πλάκα...
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
2)Αναλογως μπορω να σου πω το ιδιο για ατομα που παρηγγειλαν το 5.5 ενω ειδαν διπλα διπλα το 5 απ εξω . Γουστα ειναι αυτα
αρα το 5 επρεπε να παραγεται ακομα? με χεις μπερδεψει...εβαλες και το τιιντα στη μεση..
-
Προσωπικα δεν θα αγοραζα ΠΟΤΕ Golf και ειδικα μετα την δευτερη γενια. Ειναι τελειως αδιαφορα σχεδιαστικα, βγαζουν προβληματα σε κινητηρα και ηλεκτρικα(ναι ναι και καλα αμα προσεχεις δεν σου βγαζουν τιποτα) και ειναι αδιαφορα και στο δρομο(μια απαθεστατη υποστροφη και τιποτα αλλο).
Τα μονο VW που μου αρεσει ειναι το bluesport consept το οποιο μαλλον θα βγει στην παραγωγη το 2013
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Προσωπικα δεν θα αγοραζα ΠΟΤΕ Golf και ειδικα μετα την δευτερη γενια. Ειναι τελειως αδιαφορα σχεδιαστικα, βγαζουν προβληματα σε κινητηρα και ηλεκτρικα(ναι ναι και καλα αμα προσεχεις δεν σου βγαζουν τιποτα) και ειναι αδιαφορα και στο δρομο(μια απαθεστατη υποστροφη και τιποτα αλλο).Τα μονο VW που μου αρεσει ειναι το bluesport consept το οποιο μαλλον θα βγει στην παραγωγη το 2013
Ενώ το μτχ rallye που πήρες, τέρας αξιοπιστίας εεε;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προσωπικα δεν θα αγοραζα ΠΟΤΕ Golf και ειδικα μετα την δευτερη γενια. Ειναι τελειως αδιαφορα σχεδιαστικα, βγαζουν προβληματα σε κινητηρα και ηλεκτρικα(ναι ναι και καλα αμα προσεχεις δεν σου βγαζουν τιποτα) και ειναι αδιαφορα και στο δρομο(μια απαθεστατη υποστροφη και τιποτα αλλο).
Τα μονο VW που μου αρεσει ειναι το bluesport consept το οποιο μαλλον θα βγει στην παραγωγη το 2013
Ενώ το μτχ rallye που πήρες, τέρας αξιοπιστίας εεε;
Το αμαξι εχει 130+ χιλιαδες χλμ και λογικα και ο προηγουμενος το πηγαινε στους κοφτες οπως και εγω. Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι αλεξισφαιρο. Δοκιμασε να πας το GOLF GT εστω για 10 λεπτα οπως παω εγω τον ραλο και θα σου μεινει η τουρμπινα στο χερι. Οτι προβλημα δημιουργειται στο ραλυ ειναι ηλεκτρικης φυσεως(μου εχει καει η λαμπα μπροστα μονο οσο καιρο το εχω)
-
Πάντως το Golfάκι που έχω (V, 1.4 FSI) πέρα από το γεγονός ότι προσθέτω περίπου 1λτ κάθε 10Κ κμ, είναι πραγματικό σκυλί και του φέρομαι μπορώ να πω πολύ άσχημα...το πιέζω πολύ. Στο ταξίδι δε που πήγα πρόσφατα στη Καλαμάτα ήταν αστέρι...και προσπεράσεις έκανα και έστριβε μια χαρά και πάνω απ'όλα ήταν άνετο στον δρόμο.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Προσωπικα δεν θα αγοραζα ΠΟΤΕ Golf και ειδικα μετα την δευτερη γενια. Ειναι τελειως αδιαφορα σχεδιαστικα, βγαζουν προβληματα σε κινητηρα και ηλεκτρικα(ναι ναι και καλα αμα προσεχεις δεν σου βγαζουν τιποτα) και ειναι αδιαφορα και στο δρομο(μια απαθεστατη υποστροφη και τιποτα αλλο).Τα μονο VW που μου αρεσει ειναι το bluesport consept το οποιο μαλλον θα βγει στην παραγωγη το 2013
Kριμα που οι επισημοι φορεις μετρησης της αξιοπιστιας σε διαψευδουν.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=9733
Και αυτο στο λεει ενας που εχει πολυ μεγαλες αμφιβολιες για ολους τους TSI κινητηρες και ειναι (σωστα οπως αποδεικνυεται) θαυμαστης της toyota στον εν λογω τομεα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως το Golfάκι που έχω (V, 1.4 FSI) πέρα από το γεγονός ότι προσθέτω περίπου 1λτ κάθε 10Κ κμ, είναι πραγματικό σκυλί και του φέρομαι μπορώ να πω πολύ άσχημα...το πιέζω πολύ. Στο ταξίδι δε που πήγα πρόσφατα στη Καλαμάτα ήταν αστέρι...και προσπεράσεις έκανα και έστριβε μια χαρά και πάνω απ'όλα ήταν άνετο στον δρόμο.και προσπερασεις? βρε μπας και κανανε οι αλλοι στην ακρη?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Πάντως το Golfάκι που έχω (V, 1.4 FSI) πέρα από το γεγονός ότι προσθέτω περίπου 1λτ κάθε 10Κ κμ, είναι πραγματικό σκυλί και του φέρομαι μπορώ να πω πολύ άσχημα...το πιέζω πολύ. Στο ταξίδι δε που πήγα πρόσφατα στη Καλαμάτα ήταν αστέρι...και προσπεράσεις έκανα και έστριβε μια χαρά και πάνω απ'όλα ήταν άνετο στον δρόμο.
και προσπερασεις? βρε μπας και κανανε οι αλλοι στην ακρη?
Μαζί με ένα Megane πηγαίναμε από τη Καλαμάτα μέχρι τη διασταύρωση για Κόρινθο...και πηγαίναμε αρκετά σβέλτα 140+. Πάει μια χαρά...απλά θέλει ξεζούμισμα και στροφάρισμα ψηλά, κόφτες κλπ...αλλιώς δε πάει
-
το μεγκαν σε πηγαινε βολτα μου φαινεται..
ναι, τα λαδια ειναι εκνευριστικα και παντα στην ωρα τους...
-
εγω με το 1.6FSi κανενα προβλημα...
ουτε λαδακι δεν καιει....
μπορει να φανω χαζος αλλα αν ειχα χρηματα πριν ενα μηνα θα δινα το V FSi για να παρω το V GT 5θυρο...
το καινουριο πρεπει να το δω γκρι για να δω αν με πειθει...
μεχρι τωρα μεσα ειναι κουκλα μπροστα ετσι και ετσι αλλα απο πισω ειναι αδειο...οπως και να εχει οσοι το επελεξαν δεν εχουν κανει λαθος απλα αν εχεις το 5αρι δεν νομιζω πως αξιζει η αναβαθμιση τοσο πολυ...εκτος αν περισσευουν...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μεγκαν σε πηγαινε βολτα μου φαινεται..ναι, τα λαδια ειναι εκνευριστικα και παντα στην ωρα τους...
Μπα...μάλλον ήταν μια ταχύτητα πάνω
-
αν περισσευουν σιγουρα λεει η αναβαθμιση...το 5αρι μεσα ειναι σαν γυφτος απο το μικρο παρισι...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αν περισσευουν σιγουρα λεει η αναβαθμιση...το 5αρι μεσα ειναι σαν γυφτος απο το μικρο παρισι...Ενταξει το 6 μεσα ειναι πιο προσεγμενα...
αλλα μηπως τα παραλες λιγο ?
Λεω εγω τωρα...
Λες και στην κατηγορια υπαρχουν πολλα καλλιτερα εσωτερικα... -
Ο χρήστης pittas έγραψε:
αν περισσευουν σιγουρα λεει η αναβαθμιση...το 5αρι μεσα ειναι σαν γυφτος απο το μικρο παρισι...
Ενταξει το 6 μεσα ειναι πιο προσεγμενα...
αλλα μηπως τα παραλες λιγο ?
Λεω εγω τωρα...
Λες και στην κατηγορια υπαρχουν πολλα καλλιτερα εσωτερικα...fiat bravo πολυ καλλιτερο εσωτερικο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αν περισσευουν σιγουρα λεει η αναβαθμιση...το 5αρι μεσα ειναι σαν γυφτος απο το μικρο παρισι...
Ενταξει το 6 μεσα ειναι πιο προσεγμενα...
αλλα μηπως τα παραλες λιγο ?
Λεω εγω τωρα...
Λες και στην κατηγορια υπαρχουν πολλα καλλιτερα εσωτερικα...fiat bravo πολυ καλλιτερο εσωτερικο.
Σε τι? Σε ποιότητα, συναρμολόγηση ή σχεδιασμός?
-
ΣΕ ΟΛΑ
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ΣΕ ΟΛΑΣε design ναι...σε όλα τα άλλα όμως είναι στον πάτο της κατηγορίας, λυπάμαι.
-
πλακα κανεις ?
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πλακα κανεις ?Προφανώς και όχι...το Bravo έχει πολύ όμορφο εσωτερικό, αλλά μέχρι εκεί. Από ποιότητα και συναρμολόγηση είναι πολύ πιο πίσω από το Golf, A3, BMW 1, Focus, Astra κλπ...
VW Golf VΙ