-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ναι αλλά ρε παιδιά είναι επικίνδυνα αυτά τα πράγματα γιατι έχουν τάσεις υπερστροφής στο όριο. Ημιάκμαπτος forever.Η τονισμένη λέξη είναι μια απο τις πιο αγαπημένες μου!
-
Αν θέλει κάτι σ'αυτά τα λεφτά που να 'στρίβει' ας πάρει το Ibiza!
-
To ποιο το Ibiza??? Drive Μαρτίου: Ιbiza FR το σπορ με τα 150 άλογα ντε .... μπορεί ο οδηγός να μένει έξω από το παιχνίδι αλλά η συμπεριφορά του FR είναι ασφαλής και το κράτημα υψηλό... είναι περισσότερο γερμανικό και λιγότερο μεσογειακό...ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι που δεν μεταφέρει πληροφόρηση...ηλεκτρονικό γκάζι που υστερεί. Να συνεχίσω ή φτάνει τόσο και να φανταστείς αυτή είναι η σπορ έκδοση...
Αν θές κάτι να στρίβει τώρα υπάρχουν τα εξής : SportKa , 206 1.6, Punto sporting. Το C2 στρίβει μια χαρά αλλά αυτό το Sensodrive...
Sado τα περί υπερστροφής ήταν ειρωνικά αλλά αυτό νομίζω οτι το έχεις καταλάβει -
Βγάλε και το Punto Sporting από την εξίσωση, αφού η ηλεκτρική κουλούρα (τιμόνι ντε) και το ESP κόβουν πολλά από το κατά τ' άλλα σωστό -σπορ- στήσιμο του αυτοκινήτου.
-
TGD και Βασίλη, όπως καταλαβαίνετε πλάκα έκανα...
Εδώ αγόρασα αυτοκίνητο με σημαντικό κριτήριο το ότι δεν είχε ημιάκαμπτο πίσω! -
Σωστά είναι και το ESP στη μέση. Καλά δεν μπορώ να καταλάβω την καινούργια μόδα να μην υπάρχει διακοπτάκι απενεργοποίησης του ESP. Και καλά για το Smart αλλά και για την 156 ας πούμε?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αν θές κάτι να στρίβει τώρα υπάρχουν τα εξής : SportKa , 206 1.6, Punto sporting.SportKa, 206 και Mini για μένα. Ατυχώς η Fiat έχασε άλλη μια ευκαιρία να φτιάξει ένα καλό μικρό GTi.
Αλλά αν μπορείς να αγοράσεις το Mini παίρνεις ένα RC ή ένα Clio 182 καλύτερα...
-
Προσωπικά προτιμώ το RC που δεν έχει και μόνιμο ESP και εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολύ. Το Mini δεν το έβαλα γιατί θεωρούσα οτι λόγω κόστους ξεφεύγει εκτός και αν μιλάμε για την 1.4 έκδοση που και πάλι είναι πιο ακριβή από όλα τα παραπάνω.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Προσωπικά προτιμώ το RC που δεν έχει και μόνιμο ESP και εμφανισιακά μου αρέσει πιο πολύ. Το Mini δεν το έβαλα γιατί θεωρούσα οτι λόγω κόστους ξεφεύγει εκτός και αν μιλάμε για την 1.4 έκδοση που και πάλι είναι πιο ακριβή από όλα τα παραπάνω.Θανάση δες το τεστ του evo για το νέο Clio. Αν είναι όπως τα λένε, και το **evo **γενικά το εμπιστεύομαι, τότε αυτός είναι ο νέος βασιληάς στα 'μεγάλα' Gti.
-
Πάρα πολύ όμορφα όλα αυτά και απο οτι κατάλαβα κατήργησαν και το ESP που δεν απενεργοποιούνταν αλλά το RC δεν βγαίνει από την καρδία μου τόσω λόγω εμφάνισης όσο και επειδή για καθημερινή χρήση μου φαίνεται πολύ extreme το Clio. Αναμφίβολα πάντως είναι πάρα πολύ καλό. Μένει να το δούμε και στην ελληνική άσφαλτο.
-
Mirage, γιατί το Clio x-treme; Πώς το εννοείς;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!
Θυμίζω ότι το βασικό πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι ότι μπαίνει κάτω από το δάπεδο και αυξάνει το μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ.
ας επιστρεψουν στις παλιες συνταγες και για πορτ μπαγκαζ περνουμε και station αμα λαχει
-
Δίαβασε το EVO και το άρθρο του. Εμένα μου φάνηκε λίγο extreme και μου κανε περισοτερο για track day car. Μπορεί να κάνω και λάθος
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
To ποιο το Ibiza??? Drive Μαρτίου: Ιbiza FR το σπορ με τα 150 άλογα ντε .... μπορεί ο οδηγός να μένει έξω από το παιχνίδι αλλά η συμπεριφορά του FR είναι ασφαλής και το κράτημα υψηλό... είναι περισσότερο γερμανικό και λιγότερο μεσογειακό...ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι που δεν μεταφέρει πληροφόρηση...ηλεκτρονικό γκάζι που υστερεί. Να συνεχίσω ή φτάνει τόσο και να φανταστείς αυτή είναι η σπορ έκδοση...
Αν θές κάτι να στρίβει τώρα υπάρχουν τα εξής : SportKa , 206 1.6, Punto sporting. Το C2 στρίβει μια χαρά αλλά αυτό το Sensodrive...
Sado τα περί υπερστροφής ήταν ειρωνικά αλλά αυτό νομίζω οτι το έχεις καταλάβει4ΤΡΟΧΟΙ Αυγουστος 2003: Συγκιτική δοκιμή ανάμεσα σε Punto Sporting και Ibiza 1,4(γι'αυτό μιλάμε και όχι για το FR...) αναφέρει για το Punto - ...το αυτοκίνητο δεν καταφέρνει να συναρπάσει τον πιο 'ψαγμένο' οδηγό με το γενικότερο 'στήσιμό' του και τη συνολική του ομοιογένεια στη γρήγορη οδήγηση. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που το καταφέρνει το Ibiza, το οποίο διαθέτει ένα καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι, όντας, παράλληλα, πιο άμεσο και οξύ σε κάθε του αντίδραση. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι και εδώ σφικτή, προσφέροντας σπορτίφ χαρακτηριστικά σε ευθείες και στροφές, σε συνδυασμό και με τις μικρές κλίσεις του πλαισίου. Πιο συγκεκριμένα, υπό πίεση, το ισπανικό μοντέλο συμπεριφέρεται πάντοτε πιο ουδέτερα απ'ότι το Punto, στο οποίο το ASR ενεργεί πιο 'παρεμβατικά', καθώς η υποστροφή στα κλειστά επαρχιακά κομμάτια είναι πιο έντονη. Από εκεί και πέρα, το ηθελημένο παιχνίδι με την ουρά είναι αδύνατο στην περίπτωση του Punto, όχι όμως και σε εκείνη του Ibiza, που επιτρέπει στον πιο 'ανήσυχο' εκούσιες τάσεις υπερστροφής. - και καταλήγει αναφέροντας για το Ibiza - ...αποδεικνύεται περισσότερο διασκεδαστικό, πιο ομοιογενές και συνολικά πιο ολοκληρωμένο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, διατηρώντας, με τον τρόπο αυτό, την πρωτοκαθεδρία στην άτυπη, θα λέγαμε, υποκατηγορία των σπορτίφ σούπερ μίνι.
Νομίζω πως είναι περιττό να πώ οτιδήποτε άλλο για να καταλάβει κανείς πως το Ibiza όχι μόνο στρίβει, αλλά αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία...
-
Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
Νομίζω πως είναι περιττό να πώ οτιδήποτε άλλο για να καταλάβει κανείς πως το Ibiza όχι μόνο στρίβει, αλλά αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία...
Ποια κατηγορία;
Γιατί αν λες στα hot-hatch των 1400 κ.εκ. και πάντα μιλώντας από άποψη ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, τότε και το Clio είναι μπροστά και κατά πάσα πιθανότητα το 206 με τα 90 άλογα (και βέβαια να μην πούμε ότι στα λεφτά του απλού Ibiza, τα Ignis και SportKA είναι σαφώς πιο σπορτίφ, ενώ αν ανέβει στο επίπεδο TopGun τότε μοιραία θα βρει μπροστά του τα πιο αποτελεσματικά Yaris TSport, 206 1.6 16v και Clio 1.6 16v).
Επαναλαμβάνω, το Punto δεν είναι φτιαγμένο για... χαμογελαστούς στροφάκηδες, άρα δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης. -
renault clio... keep going!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Νομίζω πως είναι περιττό να πώ οτιδήποτε άλλο για να καταλάβει κανείς πως το Ibiza όχι μόνο στρίβει, αλλά αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην κατηγορία...
Ποια κατηγορία;
Γιατί αν λες στα hot-hatch των 1400 κ.εκ. και πάντα μιλώντας από άποψη ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, τότε και το Clio είναι μπροστά και κατά πάσα πιθανότητα το 206 με τα 90 άλογα (και βέβαια να μην πούμε ότι στα λεφτά του απλού Ibiza, τα Ignis και SportKA είναι σαφώς πιο σπορτίφ, ενώ αν ανέβει στο επίπεδο TopGun τότε μοιραία θα βρει μπροστά του τα πιο αποτελεσματικά Yaris TSport, 206 1.6 16v και Clio 1.6 16v).
Επαναλαμβάνω, το Punto δεν είναι φτιαγμένο για... χαμογελαστούς στροφάκηδες, άρα δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης.- και καταλήγει αναφέροντας για το Ibiza - ...αποδεικνύεται περισσότερο διασκεδαστικό, πιο ομοιογενές και συνολικά πιο ολοκληρωμένο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, διατηρώντας, με τον τρόπο αυτό, την πρωτοκαθεδρία στην άτυπη, θα λέγαμε, υποκατηγορία των 'σπορτίφ σούπερ μίνι'.
Νομίζω πως είναι σαφές σε ποιά(έστω) υποκατηγορία αναφερόμαστε...
Γι'αυτά που λες δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν έχω οδηγήσει κανένα απ'τα προαναφερθέντα μοντέλα οπότε εμπιστεύομαι τους 4Τ! -
Ήμουν αρκετά σαφής, τοποθετώντας το Ibiza όχι μόνο ανάμεσα στα ίδιου κυβισμού αυτοκίνητα, αλλά και στην κατηγορία τιμής του.
Σε ό,τι αφορά τα 1400άρια το Ibiza συγκρινόμενο με το Clio (στους 4Τ πάντα) καταφέρνει να το φτάσει στην κορυφή, συνολικά όμως και όχι απαραίτητα ως σπορτίφ και πιο διασκεδαστικό σούπερ-μίνι. Το 206 δεν έχει έως τώρα συγκριθεί μαζί τους και από το μίνι-τεστ του τελευταίου τεύχους φαίνεται πως στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς μπαίνει με αξιώσεις (και έχοντας οδηγήσει τόσο το 206 1.6 με το οποίο το 1.4 16v είναι πανομοιότυπο πλην του κινητήρα, αλλά και το νέο Ibiza -όχι στο όριο όμως- μπορώ να πω ότι μάλλον το 206 θα είναι σαφώς πιο διασκεδαστικό).Επιμένω όμως, ότι τιμολογιακά πλέον το Ibiza και ειδικά στην έκδοση TopGun ξεφεύγει από τα στενά όρια των 1.400 κ.εκ. και βρίσκει πιο ισχυρούς αντιπάλλους μπροστά του.
Μη φανεί ότι έχω κάτι με το Ίμπιζα. Ίσα, ίσα που βρισκόταν πολύ ψηλά στη λίστα των επιλογών μου πριν πάρω τελικά πέρισυ το 206.
-
Σε αυτό το σημείο πρέπει να ζητήσω συγγνώμη, γιατί ξεφύγαμε αρκετά από το αρχικό θέμα που ήταν το C2, για το οποίο θα συμφωνήσω ότι καλό θα είναι ο φίλος να περιμένει την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Το EVO στη σύγκριση με το 106 Rallye 1.3 το σχολιάζει ιδιαίτερα θετικά (αρκεί να μην το δει ως αντίπαλλο δέος των Rallye, γιατί έτσι χάνει κατά κράτος).
Δε στρίβει με απόλυτο τρόπο και έλεγχο από τον οδηγό, αλλά με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης και συγχωρεί τα λάθη. Στα μείον το ηλεκτρικό τιμόνι, στα συν οι πολύ καλές επιδόσεις. -
'...διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία στην άτυπη υποκατηγορία των σπορτίφ σούπερ μίνι.'
Οι 'τροχοί' εμίλησαν...
Citroen C2 στρίβει;;;;