-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.......
για το εικον. προσπερασμα οταν καναν το τεστ του πριους δεν υπηρχε αυτη η μετρηση, ξεκινησε περιπου 1 χρονο μετα. οι αλλες μετρησης ομως ειχαν γινει. σκεπτομενος οτι το προσπερασμα με την νταλικα ειναι εικονικο περνω τηλ. στους 4 τροχους μιλαω **με τον κ. σκλαβακη **και τον ρωταω αν μπορει να μου δωσει την μετρηση αυτη.μου απαντησε θετικα απο το πρωτο δευτερολεπτο ο ανθρωπος .**οι μετρησης που μου εδωσε ειναι ακριβως ιδιες με της 320 σε δευτερολεπτα - αποσταση εισοδου - ταχυτητα εισοδου. {δεν υπαρχει λογος παιδια να το εγραφα αν δεν ηταν υπαρκτο}.**τωρα για την επιταχυνση αν εχει η μπαταρια 8 μπαρες η αν εχει 2 ή 3 οι επιδοσεις δεν αλαζουν καθολου,η μπαταρια δεν χανει σε δυναμη αλλα σε αποθηκευση. αν η μπαταρια ειναι στο 0 τοτε ναι εχουμε ποιο αργες επιδοσεις αλλα για να μηνεις εντελως θα πρεπει να προσπαθησεις αρκετα γιατι η μπαταρια φορτιζει ανα πασα στιγμη με πολλους τροπους. τωρα η συνδιαζομενη ροπη ειναι 48,7 κιλα ,νορμαλ τα 115 αλογα μεγαλη η ροπη γιαυτο και η καλη προσπεραση.μην τα μηδενιζουμε τα υβριδικα αλογα. να πω για το ενθετο των 4 τροχων αυτοκινητο και περιβαλον νομιζω 10 ος του 2003 εχει πολλες λεπτομεριες για το πριους.εχει ενα αρθρο του νικου κουνιτη. εκει λεει οτι το πριους εχει 530 κατοχυρομενες ευρεσιτεχνειες που δεν υπαρχουν σε αλλο αμαξι.νομιζω οτι δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα ουτε ειναι ευκολο να φτιαξεις ενα υβριδικο αυτοκινητο. και τελος να πω για την μεταδοση ο ορος cvt στο πριους δεν ειναι αυτο που ξερουμε αλλα το λενε ετσι για να ειναι κατανοητο. λεγετε power split ,]http://eahart.com/prius/psd/οποιος δεν το εχει δει ας το δει εχει ενδιαφερον.το βλεπεις σε κινηση και παλι δεν καταλαβαινεις πως λειτουργει.α) Μα καλά, το-τα Prius το-τα έχουν κάνει τεστ σε 5+ διαφορετικά τεύχη, μετά το συγκεκριμένο που αναφέρεις, γιατί δεν αναγράφονται ποτέ??? Μα ποτέ??? Από κανένα περιοδικό στην Ελλάδα βρε παιδί μου????
β) Εάν ο καθόλα αξιόπιστος κ. Σκλαβάκης - όποιος κι αν είναι αυτός - σου έλεγε πως έχει ίδιες επιδόσεις με την.....Lamborghini Galardo, θα το υιοθετούσες?? Και γιατί δεν εγράφη ποτέ στο περιοδικό ενυπογράφως ε?? Γιατί άραγε?? Τηλεφωνικώς μόνο ε??
Δεν σε αμφισβητώ εγώ......τα στοιχεία όμως κρίνονται αβάσιμα....
λες να ειχα τοσο φαντασια ? ο ανθρωπος δεν νομιζω να ειχε λογο να πει ανακριβειες. και για ανθρωπους που συγουρα δεν τους ξερεις μην γραφεις με αυτο το στυλ.τωρα αν μου ελεγε για τις επιδοσεις της galardo δεν θα της δεχομουν. 1-παρε τηλ. και 2- το πριους το οδηγω και το ξερω. εχω οδηγησει παρα πολλα αυτοκινητα.εσυ εχεις φαγωθει μην τυχον το πριους παει σαν την 320 λες και πουλας bmw κανεις.ειναι κακο να μην μπορεις να εισαι αντικημενικος,και αυτο φαινετε και απο το οτι εχεις κολησει με τις επιδοσεις που δεν ειναι γραμμενες,ε τι να κανω τωρα. τοσα που εγραψα πριν δεν ειχες αλλες αποριες τα ηξερες ολα ? ή τα εκανες γαργαρα.και λογο του οτι μιλησαμε για ονοματα , τον διον. χοιδα των ξερεις? .************α και τα παραδειγματα φουλ υπερβολη, κατι εγραψες για Dacia με Bentley αν θυμαμαι καλα. καμια φορα αν δεις κανα τετοιο dacia να σου αναβει τα φωτα κανε δεξια αμεσως γιατι θα περασει απο πανω απο την bentley και ας κανει ενα τσουβαλι 500κα λιγοτερο,και μην μου πεις οτι εσυ καις 6 και αυτος 16 γιατι κι εγω δεν σε πιστευω ,αλλα και ετσι να ειναι ο αλλος εχει 20000 ευρω απο διαφορα αγορας για να βαζει βενζινη για 20 χρονια.
-
Ο χρήστης orestissaratsis έγραψε:
......
λες να ειχα τοσο φαντασια ?Δεν ξέρω, ήσουν καλός στην Έκθεση? Εγώ όχι πάντως...
ο ανθρωπος δεν νομιζω να ειχε λογο να πει ανακριβειες. και για ανθρωπους που συγουρα δεν τους ξερεις μην γραφεις με αυτο το στυλ.
Ποιό στύλ?
τωρα αν μου ελεγε για τις επιδοσεις της galardo δεν θα της δεχομουν.
Βλέπω κάνεις διακρίσεις για το τι θα πίστευες στα λεγόμενά του αναλόγως με τη μάρκα του οχήματος, σωστά??
1-παρε τηλ.
Έστειλα τηλεγράφημα....
και 2- το πριους το οδηγω και το ξερω. εχω οδηγησει παρα πολλα αυτοκινητα.
Άμα είναι έτσι, 'πάω πάσο'....
εσυ εχεις φαγωθει μην τυχον το πριους παει σαν την 320 λες και πουλας bmw κανεις.
Αυτό κατάλαβες ε??
ειναι κακο να μην μπορεις να εισαι αντικημενικος,και αυτο φαινετε και απο το οτι εχεις κολησει με τις επιδοσεις που δεν ειναι γραμμενες,ε τι να κανω τωρα.
Συγνώμη, αντικειμενικός είναι κατά τα λεγόμενά σου αυτός που ισχυρίζεται ότι να'ναι, χωρίς στοιχεία και γραπτές αποδείξεις, σωστά? Ε, τότε ναι, δεν είμαι και ούτε πρόκειται ποτέ!
τοσα που εγραψα πριν δεν ειχες αλλες αποριες τα ηξερες ολα ? ή τα εκανες γαργαρα.
Μου τις έλυσες όλες αγαπητέ μου, με τις εμπεριστατωμένες αναλύσεις σου. Γαργάρες με Betadine εννοείς??
και λογο του οτι μιλησαμε για ονοματα , τον διον. χοιδα των ξερεις? .
Ναί, ήμασταν μαζί στο Στρατό....
************α και τα παραδειγματα φουλ υπερβολη, κατι εγραψες για Dacia με Bentley αν θυμαμαι καλα. καμια φορα αν δεις κανα τετοιο dacia να σου αναβει τα φωτα κανε δεξια αμεσως γιατι θα περασει απο πανω απο την bentley και ας κανει ενα τσουβαλι 500κα λιγοτερο,
Τρέφω σεβασμό για κάθε όχημα που κυκλοφορεί, ασυναρτησίες δεν μπορώ να ακούω, πόσο μάλλον να αποδεχτώ.
και μην μου πεις οτι εσυ καις 6 και αυτος 16 γιατι κι εγω δεν σε πιστευω ,αλλα και ετσι να ειναι ο αλλος εχει 20000 ευρω απο διαφορα αγορας για να βαζει βενζινη για 20 χρονια.
Έχεις δίκιο, δεν καίει - το αμάξι, εγώ δεν χρειάζομαι τέτοιο καύσιμο - 6,1λ/100ΚΜ όπως ισχυρίζομαι εγώ (κατά τα λεγόμενά σου). Να πιστεύεις τις μετρήσεις των περιοδικών (πολλών Ελληνικών και ξένων) αγαπητέ........αυτά δίνουν Μ.Ο κατανάλωσης 5,7l/100Km.
Για να κλείσω και με εντυπωσιακό τρόπο, μπείτε στο site www.whatgreencar.com, πατήστε εδώ για το BMW E90 320d, εδώ για το Toyota Prius - όπου έχουν την ίδια βαθμολογία 'WhatGreenCar? Rating' και βγάλτε συμπεράσματα μόνοι σας, αναλογιζόμενοι τις μεγάλες διαφορές τους (κυβισμός, ίπποι, κινητήρας κτλ.)
ΥΓ: Ζητώ συγνώμη από όλους τους 'συμφορουμίστες' για την παρεκτροπή μου σε αυτή την 'ανούσια' αντιπαράθεση με τον 'orestissaratsis', βγαίνοντας εκτός θέματος και γεμίζοντας άσκοπα το θέμα. Υπόσχομαι δε πως δε θα απαντήσω σε καμία περαιτέρω πρόκληση.......πλην περιπτώσεως προσωπικής επιθέσεως.
ΤΕΛΟΣ
-
Να ζητήσω ηρεμία.
Περί καταναλώσεων.
Σύμφωνα με το sprintmonitor για το Prius από το 2005 ως και το 2009 σε πλήθος 527 οχημάτων η μέση κατανάλωση ήταν 5.21 λίτρα ανά 100 με διακυμάνσεις από 3.25 ως 6.88.
Σύμφωνα με το sprintmonitor για τη ΒΜW 320d από το 2006 (έτσι και αλλιώς το 2005 δεν παρουσιάζει στοιχεία) ως και το 2009 σε πλήθος 67 οχημάτων η μέση κατανάλωση ήταν 6.32 λίτρα ανά 100 με διακυμάνσεις από 5.06 ως 8.34.
Σύμφωνα με το sprintmonitor για το ΙΜΑ ΙΙ από το 2007 ως και το 2009 σε πλήθος 55 οχημάτων η μέση κατανάλωση ήταν 5.78 λίτρα ανά 100 με διακυμάνσεις από 4.54 ως 7.01. (δεν παίρνω από το 2006 καθώς μέσα στο 2006 είχε αλλάξει το μοντέλο).
Τέλος υπάρχει και το Smart Fortwo (2008 ως 2009) diesel που σε πλήθος 59 οχημάτων η μέση κατανάλωση ήταν 4.58 λίτρα ανά 100 με διακυμάνσεις από 3.93 ως 5.74 όπως και το αντίστοιχο της βενζίνης των 52 kW με μέση κατανάλωση 6.29 λίτρα και διακυμάνσεις από 5.02 ως 7.74 λίτρα
Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
πολυ σωστος...
-
πολύ καλές οι μετρήσεις .. αλλά δεν πιστεύω να ήταν ίδια και η μέση ταχύτητα των 3 αυτοκινήτων ..... Μάλλον u ---> 320d>prius>IMA
-
Οι μετρήσεις περιλαμβάνουν μόνον αυτούς που θέλουν να τις καταγράψουν. Είναι ένας πληθυσμός. Τώρα όσοι καταγράφουν στο sprit γνωρίζουν ότι υπάρχουν καταναλώσεις που είναι εξωπραγματικά χαμηλές για μας (κάποιος στη Σουηδία πετυχαίνει περί τα 4 λίτρα στα 100 με το ΙΜΑ πως το κάνει δεν μπορώ να το φανταστώ που έχω πετύχει χαμηλότερη 4.7 λίτρα στα 100).
Ο πληθυσμός πρακτικά θα πρέπει να περιέχει αριθμό hyper-millers λίγο μεγαλύτερο από το μέσο όρο (ίσως). Το θέμα είναι ότι πάντως όταν έχεις 100 μετρήσεις έχεις και αυτούς που κάνουν hypermilling όσο και αυτούς που κινούνται αντι-οικονομικά.
Τώρα περί των μέσων ταχυτήτων. Θα συμπληρώσω 320d>IMA>Prius>ForTwo
Αντίστοιχα όμως η 3άρα με το ΙΜΑ και το PRIUS είναι στην ίδια κατηγορία (μεσαία από πλευράς μεταξονίου) και με βάρη παραπλήσια (περί τα 1400 κιλά). Η 3αρα δεν έχει μεγαλύτερους χώρους από το Prius. Το ΙΜΑ είναι αυτό με τους μικρότερους χώρους των 3. Από την άλλη το ΙΜΑ είναι μικρότερο και του Insight που πρακτικά με καλύτερες επιδόσεις (καθώς είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 150 κιλά ελαφρύτερο του IMA ) και περισσότερους χώρους θα προσφέρεται και φθηνότερα κατά 3k.
-
Με συγχωρειτε αλλα εδω συγκρινουμε ομοια πραγματα ? θελετε να αναφερετε και τις τιμες των μοντελων ??? ( προσοχη , συγκριση με παρομοιο εξοπλισμο παρακαλώ ...)
-
Με βάση τα στοιχεία από το spritmonitor το Prius 2 με τα 5,21 l/100km τα πηγαίνει πολύ καλά έναντι των Corolla 1.4 diesel με 90 ίππους όπου έχει 5,5 l/100km αλλά και το Avensis 2.0 diesel D4D ,γνωστό ως ταξί στα καθ' υμάς με 126 ίππους, όπου παρουσιάζει μέση κατανάλωση 6,63 l/100km.
Επίσης τα πηγαίνει αρκετά καλύτερα, πάλι με βάση το spritmonitor σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και πολύ γνωστά Corolla 1.6 των 124 ίππων όπου έχει μέση κατανάλωση 7,53 l/100km αλλά και επίσης γνωστότατο Avensis 1.8 των 129 ίππων με μέση 8,31 l/100km.
Σημειωτέον ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι κοντά στο Prius τόσο σε διαστάσεις, βάρη,επιδόσεις, χαρακτήρα (οικονομικά μοντέλα), κοστολόγια αγοράς και χρήσης, ίδιος κατασκευαστής και ηλικία σχεδιασμού.
Μια μεγάλη διαφορά είναι ότι το υβριδικό είναι αυτόματο CVT. Αν ήταν και όλα τα άλλα έτσι, τότε θα είχαμε ακόμη μεγαλύτερες διαφορές στις καταναλώσεις.Εντελώς φιλολογικά προσθέτω και τις καταναλώσεις των BMW 116 των 122 ίππων όπου είναι 8,22 l/100km αλλά και της 118 diesel των 143 ίππων όπου παρουσιάζει μέση κατανάλωση 6,23 l/100 km. Και εδώ ισχύουν τα ίδια με το CVT, παρόλα αυτά το Prius είναι καλύτερο.
Ας μαζέψει κάποιος τα αντίστοιχα στοιχεία για το ΙΜΑ σε σχέση με τα ξαδελφάκια του Χόντα, αν και εκεί το Σίβικ πετρέλαιο είναι 2.200 κυβικά .
-
Τι ακριβως εδειξες με τα παραπανω ??????
Να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα :
- Το Prius σε εκδοση με αξιοπρεπη εξοπλισμο κανει 30.000 περιπου , το civic 23.300.
- Ζω στην Αθηνα και μου απαγορευεται το diesel οπως και στο μισο πληθυσμο της Ελλαδος. Αφηστε το απ΄εξω.( ετσι κι αλλιως , το diesel ειναι 10% ακριβοτερο , οποτε οι καταναλωσεις των diesel για να συγκριθουν με τη βενζινη πρεπει να αυξηθουν κατα 10% )
Δεν εχω καμια καψα με το civic. Το προβλημα μου ειναι , οτι εν αντιθεσει προφανως με καποιους απο εσας δεν εχω απεριοριστα λεφτα ουτε μου τρεχουν απο τα μπατζακια. Δεν μπορειτε να μου συγκρινετε αυτοκινητα των 40-60.000 ευρω με αυτοκινητα των 23.000 ....
ΥΓ το prius μου αρεσε πολυ και γουσταρα πολυ να το παρω. Κολλησα ομως στην τιμη.
ΥΓ2 δειτε λιγο ποια αυτοκινητα βγαζει η EPA ( και οχι διαφορα περιεργα site οπου ο καθενας βαζει τα δικα του στοιχεια χωρις κανενα ελεγχο ) ως πιο οικονομικα. Πρωτο το prius δευτερο το civic hybrid. Και οχι χαζομαρες παρακαλω για το ποια ειναι η EPA ... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Οι μετρήσεις περιλαμβάνουν μόνον αυτούς που θέλουν να τις καταγράψουν. Είναι ένας πληθυσμός. Τώρα όσοι καταγράφουν στο sprit γνωρίζουν ότι υπάρχουν καταναλώσεις που είναι εξωπραγματικά χαμηλές για μας (κάποιος στη Σουηδία πετυχαίνει περί τα 4 λίτρα στα 100 με το ΙΜΑ πως το κάνει δεν μπορώ να το φανταστώ που έχω πετύχει χαμηλότερη 4.7 λίτρα στα 100).Ο πληθυσμός πρακτικά θα πρέπει να περιέχει αριθμό hyper-millers λίγο μεγαλύτερο από το μέσο όρο (ίσως). Το θέμα είναι ότι πάντως όταν έχεις 100 μετρήσεις έχεις και αυτούς που κάνουν hypermilling όσο και αυτούς που κινούνται αντι-οικονομικά.
Τώρα περί των μέσων ταχυτήτων. Θα συμπληρώσω 320d>IMA>Prius>ForTwo
Αντίστοιχα όμως η 3άρα με το ΙΜΑ και το PRIUS είναι στην ίδια κατηγορία (μεσαία από πλευράς μεταξονίου) και με βάρη παραπλήσια (περί τα 1400 κιλά). Η 3αρα δεν έχει μεγαλύτερους χώρους από το Prius. Το ΙΜΑ είναι αυτό με τους μικρότερους χώρους των 3. Από την άλλη το ΙΜΑ είναι μικρότερο και του Insight που πρακτικά με καλύτερες επιδόσεις (καθώς είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 150 κιλά ελαφρύτερο του IMA ) και περισσότερους χώρους θα προσφέρεται και φθηνότερα κατά 3k.
christo αυτος που αναφερεις στη σουηδια με τα 4 λιτ.αν ειναι σε οριζοντιο οδοστρωμα και παει με 60 γινεται.με αφορμη αυτο να σου πω σε αγωνα ηλεκτρικων και υβριδικων αυτοκινητων με τιτλο sun life ecomobility που συμμετειχα κι εγω εγινε τον μαιο του 2008 με αφετηρια το lecce της ιταλιας και τερματισμο τα γιαννενα με ζητουμενο την ακριβεια {regularity} σε χρονους και βεβαια την οικονομια καυσιμου.με αληταρχες απο fia με αγωνοδικες με παρκ φερμε με τεχνικους ελεγχους και βεβαια φουλαρισματα ακριβειας και σφραγισμα των ρεζερβουαρ μεχρι το τελος του αγωνα οπου σε ξαναφουλαρουνε για τον τελικο . οι διαδρομες ειχαν μεγαλες υψομετρικες διαφορες που δεν ευνοει την χαμηλη καταναλωση.οι μ.ω.τ. βεβαια ειταν πολυ μικρη 40 - 50 -60 .την μικροτερη καταναλωση σε λιτ.\ 100 ηταν ενα πριους με 3,99 λιτ \100.εγω ειχα 4,24 λιτ\100 .ο τελικος νικητης στην συγκεκριμενη κατηγορια βγαινει σε λιτ \100 ΚΜ \ τονο που ηταν αλλο πληρωμα που ηταν πιο βαρυ , με 2,65 λιτ \100 ΚΜ \τονο. την καλητερη καταναλωση απο τα IMA ηταν 5,34 λιτ \100 και 3,58 λιτ \100 ΚΜ \ τονο.
-
από nodasz » 06/02/09 19:33
Τι ακριβως εδειξες με τα παραπανω ??????
Αν nodasz αναφέρεσαι σε μένα, νομίζω γράφω στο ποστ τι δείχνω.
Το επαναλαμβάνω: συγκρίνω σχετικά κοντινά αυτοκίνητα (Κορόλα, Αβένσις) με το υβριδικό Prius. Βέβαια οποιαδήποτε σύγκριση μπορεί να γίνει όπως και με Bentley Continental GT που λέει ο λόγος, αλλά τα ασφαλέστερα συμπεράσματα νομίζω θα βγουν από τις πιο κοντινές. -
ΔΕν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις!! Δωστε μου ενα Prius να το παω μεχρι το Σουνιο και να γραψει 12l/100km....ευκολο!!
-
12; Και λίγα λες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
12; Και λίγα λες.Εξαρταται αν εχω τον κοφτη διπλα μου η οχι
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
ΔΕν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις!! Δωστε μου ενα Prius να το παω μεχρι το Σουνιο και να γραψει 12l/100km....ευκολο!!ουτε με σφαιρες.
-
Όποιος αγοράζει ένα υβριδικό χαμηλής ισχύος μπορεί να ενδιαφέρεται για την οικονομία και το περιβάλλον, μπορεί όμως και το ενδιαφέρον του να είναι υποκριτικό.
Το σίγουρο είναι όμως ότι δεν ενδιαφέρεται να το πηγαίνει κόφτες, πρέπει να είναι εντελώς μογγόλος για να θέλει κάτι τέτοιο σε αυτό το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης orestissaratsis έγραψε:
ΔΕν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις!! Δωστε μου ενα Prius να το παω μεχρι το Σουνιο και να γραψει 12l/100km....ευκολο!!
ουτε με σφαιρες.
για να εχεις μια ταξη μεγεθους καταναλωσης σε αυτοκινητα που στις κατηφορες ο κινητηρας δεν λειτουργει θα πρεπει π,χ, να πας σουνιο και να ξανα ερθεις στο σημειο α. οταν παω απο γιαννενα με 470 υψομετρο στην πρεβεζα με 0 υψομετρο με μ,ω,τ, 120 κανω 4 λιτ \100 ενω το αναποδο θελω 5,8 λιτ \100.
-
Ο χρήστης orestissaratsis έγραψε:
ΔΕν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις!! Δωστε μου ενα Prius να το παω μεχρι το Σουνιο και να γραψει 12l/100km....ευκολο!!
ουτε με σφαιρες.
http://www.youtube.com/watch?v=2jAza001TUo
Σε l/100km το αποτελεσμα εχει ως εξης:
M3 -> 12.1
Prius -> 13.7Κοινως μια χαρα μπορω και παραπανω οπως βλεπεις!
-
Ο χρήστης orestissaratsis έγραψε:
ΔΕν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις!! Δωστε μου ενα Prius να το παω μεχρι το Σουνιο και να γραψει 12l/100km....ευκολο!!
ουτε με σφαιρες.
για να εχεις μια ταξη μεγεθους καταναλωσης σε αυτοκινητα που στις κατηφορες ο κινητηρας δεν λειτουργει θα πρεπει π,χ, να πας σουνιο και να ξανα ερθεις στο σημειο α. οταν παω απο γιαννενα με 470 υψομετρο στην πρεβεζα με 0 υψομετρο με μ,ω,τ, 120 κανω 4 λιτ \100 ενω το αναποδο θελω 5,8 λιτ \100.
Σε οποιοδηποτε αυτοκινητο απο το 1990 και μετα με injection στις κατηφορες με κλειστο το γκαζι σταματαει να στελνει καυσιμο και δεν καιει τιποτα. Και επαναλαμβανω....με το 2.5 Τ5 AWD και με τις ταχυτητες που αναφερεις θα κανω το πολυ 1 λιτρο παραπανω (και πολυ σου λεω)....απλα δεν μπορω να παω τοσο αργα....με 160 λοιπον στο cruise control ειτε ανηφορα ειτε κατηφορα full προσπερασεις στο επαρχιακο σε νταλικες και prius ( ) κτλ ειτε σε ανηφορες ειτε σε κατηφορες τα 230hp ηπιαν για Καστορια και πισω 9,5.....οποτε επαναλαμβανω για τελευταια φορα για να μην γινομαι και φορτικος...δεν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις! Και μην πεσετε τωρα ολοι οι οικολογοι πανω μου και μου πειτε για την καταναλωση στην πολη.....εγω περπαταω η περνω το Μετρο οποτε ειμαι πιο οικολογος απ ολους...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
ΔΕν ειναι ΤΙ οδηγεις ειναι ΠΩΣ οδηγεις!! Δωστε μου ενα Prius να το παω μεχρι το Σουνιο και να γραψει 12l/100km....ευκολο!!
ουτε με σφαιρες.
http://www.youtube.com/watch?v=2jAza001TUo
Σε l/100km το αποτελεσμα εχει ως εξης:
M3 -> 12.1
Prius -> 13.7Κοινως μια χαρα μπορω και παραπανω οπως βλεπεις!
εχεις δικη σου πιστα ή αεροδρομιο για να μην σηκωσεις καθολου το ποδι απο το γκαζ. καλα το top gear πολυ σοβαρη εκπομπη γενικοτερα. αυτη η συγκριση τη σκοπο ειχε? να δουμε πως μπορουμε να κανουμε το πρους να καψει? το καταλαβαινω ,το M3 που κολαει. αν θελαν ας το καναν σε κανονικες συνθηκες σε δρομο.οι ανθρωποι καναν συγκριτικο το πριους με το λουπο. ειναι οτι νανε.
Υβριδικά: Αξίζουν τελικά ή είναι ακόμα νωρίς;