-
FORD Focus C-Max 1.8.
Δεν έχει αντίπαλο. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
FORD Focus C-Max 1.8.
Δεν έχει αντίπαλο.Εχει. FORD Focus C-Max 2.0 dci
-
Παιδια το ειδα και απο κοντα χωρις να το κανω ομως τεστ ντραιβ ειναι Α Π Ι Θ Α Ν Ω!!!! και απο ποιοτητα οχι volkswagen αλλα να μην πω απο τι αλλα καλιτερο ..τωρα μενει να το οδηγησω ελπιζω να ειναι το ιδιο εντυπωσιακο.
Θελω να ξαναπω για την ποιοτητα την οποια μου εκανε πολυ εντυπωση ρε παιδια δεν το περιμενα καμια σχεση με focus το οποιο μεσα δεν μου αρεσει καθολου.
Μου φενεται ,ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα καταληξω στο c-max και 1800 οταν δεν θα εχω την οικογενεια μεσα θα το τρελανω στα γκαζια.............. -
Αντε με γεια σου!
-
με yes!
-
για το Megane τι λέτε? Τουλάχιστον εμφανισιακά είναι πολύ πιο ενδιαφέρον... Στα υπόλοιπα?
Σπύρος
-
Τις ευχές μου για το γιο σου!
Μια ακόμα ψήφος για το Focus. Αν είχα και εγώ δυο παιδιά, μάλλον θα 'έπειθα' τον εαυτό μου να το αγοράσει.
Η απολύτως καλύτερη λύση είναι το diesel, αλλά... είπαμε
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
για το Megane τι λέτε? Τουλάχιστον εμφανισιακά είναι πολύ πιο ενδιαφέρον... Στα υπόλοιπα?Στα υπόλοιπα νομίζω μια χαρά είναι και κατά πολλούς παραμένει κορυφαίο.
Αφού το βρίσκεις και 'εμφανισιακά ενδιαφέρον' να σκεφτείς και το Multipla, γρήγορα μόνο πριν έρθει με το facelift! -
Ένα μικρό μειονέκτημα που δεν είχα προσέξει γιατί είχα εντυπωσιαστεί απ όλα τα αλλά είναι ότι είναι αρκετά ποιο χαμηλό μέσα από το touran και κάτι ακόμα που ίσως πολλούς δεν τους ενδιαφέρει αλλά εμένα δεν μου άρεσε όταν πήγα να φέρω ποιο μπροστά το κάθισμα του οδηγού το χερούλι μου θύμισε δεκαετία του 80 (σιδερένιο και με μπόσικα αρκετά )ποιος ξέρει πόσες ακόμα λεπτομέρειες θα έχει που δεν μου αρέσουν (βλέπεις μαθημένος από golf
-
Η γνώμη μου είναι ότι η Ford δίνει περισσότερη σημασία στην ουσία, σε τέτοιες λεπτομέρειες : Ο μηχανισμός που ανέφερες πιθανότατα δεν θα χαλάσει ποτέ, σε αντίθεση με πολλούς σοφιστικέ μηχανισμούς και χερούλια άλλων εταιριών, που πολλές φορές σου μένουν στο χέρι.
VW TOURAN & FOCUS C-MAX