-
Επειδή δεν έχω εύκαιρο χάρτη, αληθεύει ότι με ένα υποθαλάσιο τούνελ 4.5χλμ θα γλιτώνουμε 45 χλμ?
Που θα γίνει ακριβώς, ή αν υπάρχει κάποιο σχετικό link...... -
Επειδή δεν έχω εύκαιρο χάρτη, αληθεύει ότι με ένα υποθαλάσιο τούνελ 4.5χλμ θα γλιτώνουμε 45 χλμ?
Που θα γίνει ακριβώς, ή αν υπάρχει κάποιο σχετικό link...... -
Επειδή δεν έχω εύκαιρο χάρτη, αληθεύει ότι με ένα υποθαλάσιο τούνελ 4.5χλμ θα γλιτώνουμε 45 χλμ?
Που θα γίνει ακριβώς, ή αν υπάρχει κάποιο σχετικό link...... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Επειδή δεν έχω εύκαιρο χάρτη, αληθεύει ότι με ένα υποθαλάσιο τούνελ 4.5χλμ θα γλιτώνουμε 45 χλμ?
Που θα γίνει ακριβώς, ή αν υπάρχει κάποιο σχετικό link......Χρηστο να δεις ποσους νεκρους θα γλυτωναμε.(Ως γνωστον το τμημα της Ε.Ο μεταξυ Αγ. Κωνσταντινου και Στυλιδας ειναι απο τα πιο επικινδυνα.)Αλλα το θεωρησαν οχι αναγκαιον.
-
Ας γίνει καλύτερος ο δρόμος. Δεν βλέπω κάποια πρακτικότητα σε μια γέφυρα εκεί.
-
Η ζεύξη του Μαλιακού ήταν μια σαπουνόφουσκα που ευδοκίμησε απο το 95 και μετά και είχε ως σκοπό τελικά να φαγωθούν κάποια χρήματα απο κάποιους σε...μελέτες επι μελετών.
Αποτέλεσμα:Οι 'μελέτες' έδειξαν οτι το έργο είναι ασύμφορο και τεχνικώς δύσκολο με αποτέλεσμα να ακυρωθεί το έργο.Ετσι η Ν.Ε.Ο. απο Αγ.Κωνσταντίνο μέχρι Ράχες έμεινε ως είχε με τις γνωστές τραγικές συνέπειες για όσους την χρησιμοποιούν... -
Αποσπάσματα από το διαδίκτυο:
'Οπως είναι γνωστό η ζεύξη Μαλιακού θα στοιχίσει περισσότερο από 150 δις ενώ η παράκαμψη Δομοκού προϋπολογίσθηκε στα 115 δισ. δραχμές και συντομεύει στα ίδια χιλιόμετρα τον εθνικό άξονα Αθηνών - Θεσσαλονίκης.'
'..ενώ προσφυγή θα γίνει και στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα γιατί η υποθαλάσσια ζεύξη πέρα από αντιοικονομική είναι αντιπεριβαλλοντική.'
'Η αντίθεση των 11 νομών στη ζεύξη του Μαλιακού και η εμμονή τους στη χάραξη της τάφρου μέσω Δομοκού, στηρίζεται, όπως διατείνονται, στο γεγονός ότι με τη δημιουργία αυτού του έργου εξυπηρετούνται τα οικονομικά, πολιτιστικά και κοινωνικά συμφέροντα των ένδεκα νομών και ειδικότερα του έθνους.'
'Είναι γνωστό ότι συντομεύει την απόσταση Αθηνών - Θεσσαλονίκης κατά 44 χιλιόμετρα και παράλληλα αποφεύγεται το επικίνδυνο τμήμα του πετάλου του Μαλιακού και συντομεύεται η χρονική διάρκεια της διαδρομής κατά 20-30 λεπτά με παράλληλα ενεργειακά οφέλη.'
'Ζεύξη Μαλιακού
..Το έργο δεν αφορά αποκλειστικά τη Μαγνησία.
Πρόκειται για έργο Εθνικής Σημασίας και αφορά ολόκληρο τον κεντρικό κορμό της χώρας.
Πιστεύουμε ότι το εν λόγω έργο νομοτελειακά θα υλοποιηθεί σε κάποια χρονική στιγμή.
Το Τεχνικό Επιμελητήριο Μαγνησίας μαζί με τα αντίστοιχα Κεντρικής - Δυτικής Θεσσαλίας, Ευβοίας αλλά και Θράκης, Ανατολικής Μακεδονίας και Κεντρικής Μακεδονίας, τεκμηριώνουν την πρόταση διπλής ζεύξης του Μαλιακού η οποία 'πατάει' στο βόρειο άκρο της Ευβοίας και συντομεύει τη διαδρομή προς Αθήνα κατά 70 χιλιόμετρα και δίνει χερσαία επικοινωνία στην Εύβοια με Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα.
Στον πρέποντα χρόνο θα σας υποβάλουμε την συγκεκριμένη πρόταση και ευελπιστούμε για την αποδοχή της.' -
To καλύτερο θα ήταν να είχε γίνει η χάραξη της εθνικής από την αρχή και όχι να κάνουν μια απλή διαπλάτηνση της παλιάς (νεας) εθνικής και μερικές παρακάμψεις. Η ζεύξη του Μαλιακού σίγουρα θα μας γλύτωνε από 40-50 χλμ και πολλά ατυχήματα, αλλά είναι πολύ δύσκολο να γίνει (για την Ελλάδα μιλάμε...) και από την άλλη από όσα ξέρω Μαλιακός και Τέμπη όχι μόνο δεν έχουν δημοπρατηθεί, αλλά ούτε καν υπάρχουν μελέτες για το τι θα γίνει εκεί! Οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις λένε ότι η εθνική Αθήνας-θεσ/νίκης θα έχει ολοκληρωθεί μετά το 2010... Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος να κοιτάξει το χάρτη και να καταλάβει ότι η συντομοτέρα οδός είναι η ευθεία και να κάνουν το δρόμο από τον Δομοκό... Αλλά τι να λέμε, εδώ δρόμους σε κάμπους έφτιαξαν και είναι όλο λακούβες και μπαλόματα, ζεύξη του Μαλιακού θα κάνουν? Ένα τούνελ (Μόδι-Ρεγγίνι) πήγαν να κάνουν για τον ΟΣΕ και μετά από 5-6 χρόνια σκαψίματος ανακάλυψαν ότι το έδαφος είναι σαθρό... Μιλάμε για ένα βουνό που περπατούσες και βούλιαζες! Η γραμμή πάντως από Ρεγγίνι μέχρι Λαμία είναι σχεδόν έτοιμη, μια τρυπούλα ανοίγουν και τελείωσαν, 7-8 χρόνια δουλειά είναι ακόμη:D
-
Χαλλο,
Δεν γνωριζω το μερος στο οποιο αναφερεστε παιδια, αλλα αφου το εργο δεν εγινε με την 'ευκαιρια' των Ολημπιακων... δεν νομιζω να υλοποιηθει τιποτα συντομα... ειδικα αν παιζονται τιποτα συμφεροντα καποιων σε εκεινους του 11 νομους.
Τσιριο,
Kakourdos -
Η ζευξη του Μαλιακου απορριφθηκε αφου καταλαβαν οτι ειναι ασυμφορη, δυσκολη να γινει κλπ... Σωστο αλλα επρεπε να περιμενουμε τοσο πολυ ετσι ωστε να καθυστερησει η κατασκευη της εναλλακτικης λυσης???
Ασε που αν φτιαχνοταν θα ειχε και κανα 20Ε διοδιο...!Δεν ειναι μονο αυτα... Υπαρχουν και συμφεροντα διαφορων για μην γινουν καποια εργα.. Ο καθε ενας με το εστιατοριο του εχει βυσματακι και δρα με τον τροπο του οτι θα χασει λεφτα κλπ... Βλεπε Μετσοβο & Εγνατια..
Ο Δομοκος ειναι μια πολυ ωραια λυση προσωπικα οποτε παω Λαρισα απο εκει πηγαινω και οχι μεσω Στυλιδας... Το καλυτερο θα ηταν να περνουσε απο εκει..
Παρακαμψεις Αγ. Κωνσταντινου + Κ Βουρλα ακομα δεν ειδα τπτ να κουνιεται εκτος απο την ταμπελα... Συμφεροντα κ παλι ισως??
Παντως μιλαμε για επικινδυνα κομματα σε πολλα σημεια πιο πολυ απο την Κορινθο-Πατρα και εχουν οριο 110!! Οχι οτι ειναι πολυ αλλα για τα Ελληνικα δεδομενα ειναι μεγαλο ειδικα σε κατι καμπυλες κοντα στον Λεβεντη....Περι ΟΣΕ προσωπικα ειχα στειλει επιστολες κ ημουν και στον ΣΦΣ για το τουνελ που θελανε στην Τιθορεα με γνωστα στοιχεια για το εδαφος (βλακες ηταν οι παλαιοι που καναν τον γυρο?) και βεβαια δεν ελαβα ποτε απαντηση ...
Μετα τους Ολυμπιακους τελος τα εργα οτι γινει μεχρι το καλοκαιρι...
Τουλαχιστον στρωσανε την Ελευσινας-Κορινθου με πολυ ωραια ασφαλτο....... -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Η ζευξη του Μαλιακου απορριφθηκε αφου καταλαβαν οτι ειναι ασυμφορη, δυσκολη να γινει κλπ... Σωστο αλλα επρεπε να περιμενουμε τοσο πολυ ετσι ωστε να καθυστερησει η κατασκευη της εναλλακτικης λυσης???
Ασε που αν φτιαχνοταν θα ειχε και κανα 20Ε διοδιο...!Η ζεύξη του Μαλιακού είναι δυστυχώς κάτι παραπάνω από
απαραίτητη έστω και αν κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν για
το αντίθετο και εξηγούμε.Η διαδρομή από τον Αγ. Κων/νο ως την Πελασγία είναι περίπου
50 χιλιόμετρα. Μία διπλή υποθαλάσσια σήραγγα από τον Λόγγο ως τον
Κάβο και στη συνέχεια απο την Λιχάδα ως το Αχλάδι θα μείωνε την
απόσταση κατά 45 χιλιόμετρα. Το κόστος του έργου είναι αντίστοιχο
με αυτό της γέφυρας Ρίου-Αντιρίου (και λίγο μικρότερο) αλλά με
2πλάσια ή 3πλάσια κίνηση οπότε και τα διόδια θα ήταν ένα μικρό
ποσοστό του κόστους διεύλευσης του Ρίου (περίπου στα 10 με 15
Ευρώ).Πέρα από το πασιφανές κέρδος των 45 χιλιομέτρων (που θα σήμαινε
για την Ελλάδα λιγότερη ρύπανση εφόσον θα είχαμε
25 με 30 λίτρα diesel μικρότερη κατανάλωση
για τους μεγάλους τράκτορες ανά ταξίδι) και του χρόνου (30 λεπτά)
τα παράπλευρά κέρδη θα είχαν να κάνουν με την σύνδεση της Εύβοιας
με την Μαγνησία. Σήμερα όποιος Μακεδόνας θέλει να βρεθεί στην Εύβοια
πρέπει να κινηθεί ως την Αρκίτσα και να μπει στο πλοίο της Γραμμής.Αλλά κέρδη θα ήταν η αποσυμφόρηση του πέταλου από τους κινούμενους
προς Θεσσαλονίκη και ειδικά των πάμπολων Φορτηγών. Η μείωση της κίνη-
σης θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του συνολικού κόστους της
ανακατασκευής του Εθνικού Δικτύου της περιοχής (ειδικά σε μία ζώνη που
το κόστος της απαλατροίωσης δεν είναι καθόλου μικρό) κατά 30 με
40 δις δραχμές. (από τα 100 σημερινά στα 70 ή 60 δις δραχμές).Μάλιστα το κομμάτι από την Πελαγία ως την Λαμία θα μπορούσε με
ελάχιστο κόστος (μόνον για τη τοποθέτηση νησίδας στη μέση και
νέο ασφαλτοτάπητα) να μείνει ως έχει μειώνοντας ακόμα περισσότερο
το κόστος.Πέρα από αυτά θα είχαμε πια τη δυνατότητα να κινούμαστε από την
Αθήνα ως και την Λάρισσα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο καθώς τα
κομμάτια στο υπόλοιπο δίκτυο είναι ήδη έτοιμα.Τώρα το παράλογο της υπόθεσης είναι ότι από τη μία η Ελλάδα
ξοδεύει 700 δις δραχμές για μία γέφυρα που ενώνει το πουθενά
με το πουθενά και δεν μπορεί να δώσει 400 δις δραχμές για
να δημιουργήσει 350 χιλιόμετρα κλειστό αυτοκινητόδρομο απο την
Αθήνα στην Θεσσαλονίκη κερδίζοντας 45 χιλιόμετρα...????Μάλλον ο νομός Αχαίας έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος από τους νομούς
Φθιώτιδας, Μαγνησίας και Εύβοιας (οι άμεσα κερδισμένοι του παιγνιδιού).Να θυμίσω ότι το έργο αυτό πρότεινε διόδια περίπου στα 5 ευρώ για το
κομμάτι εκείνο για τα ΙΧ και κάπου στα 20 για τα μεγάλα Φορτηγά.
Για τους φορτηγατζήδες δεν τίθεται θέμα το κέρδος των 45 χιλιομέτρων
μεταφράζεται σε 35 λεπτά περισσότερο χρόνο για φρουτάκια αλλά για
τον απλό Έλληνα που για την Λάρισσα αντί για 350 χιλιόμετρα θα ήθελε
305 με 3 ώρες άνετο ταξίδι (αντί των 4 σήμερα γιατί όποιος κινείται με
100 στο Ε.Δ. ε κινείται με 70 στο κομμάτι εκείνο).... -
Τα επιχειρήματά σου δεν με πείθουν αρκετά.
Αποκλείεται να έδινα τόσα διόδια για να κερδίσω 45 χιλιόμετρα δηλαδή περίπου μισή ώρα. Εδώ φωνάζουμε που δίνουμε 2 ευρώ για την ΑΟ για μέχρι πάνω από 1 ώρα κέρδος..... Προτιμώ να τα φάω σε μουσακά στην επόμενη στάση ανεφοδιασμού!
Αν είσαι βόρειος πας Εύβοια από Γλύφα Αγιόκαμπο, περίπου 100 χιλιόμετρα πρίν την Αρκίτσα.
Η γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου έχει τεράστια χρησιμότητα και δεν διατίθεται λογική εναλλακτική οδική διαδρομή. Συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα. Ειδικά για επαγγελματίες το κέρδος σε κίνδυνο (να χαλάσει το προιόν αν έχει κακοκαιρία), χρόνο και ταλαιπωρία είναι τεράστιο. Η κίνηση δεν ξέρω αν είναι λιγότερη (κι εγώ φαντάζομαι ότι είναι λιγότερη) αλλά έχει να προσφέρει πολύ περισσότερα σε όλους.
Οικολογικά πιστεύω ότι στο Μαλιακό τυχόν έργα θα επηρεάσουν αρνητικά ενώ στο Ρίο που είναι ανοιχτή θάλασσα όχι.
Προτιμώ τη Λύση του Δομοκού που θα φέρει πιο κοντά τα Τρίκαλα και τον προς τα εκεί άξονα.
Σημείωση: έχω σχέση με Παρνασσό, Εύβοια, Βόρεια Ελλάδα και όχι με Αχαΐα! -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τώρα το παράλογο της υπόθεσης είναι ότι από τη μία η Ελλάδα
ξοδεύει 700 δις δραχμές για μία γέφυρα που ενώνει το πουθενά
με το πουθενά και δεν μπορεί να δώσει 400 δις δραχμές για
να δημιουργήσει 350 χιλιόμετρα κλειστό αυτοκινητόδρομο απο την
Αθήνα στην Θεσσαλονίκη κερδίζοντας 45 χιλιόμετρα...????Μάλλον ο νομός Αχαίας έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος από τους νομούς
Φθιώτιδας, Μαγνησίας και Εύβοιας (οι άμεσα κερδισμένοι του παιγνιδιού)....
(......) που ενωνει το πουθενα με το πουθενα (......)
Εκφρασις τουλαχιστον υβριστικη για τους Ακαρνανες ,τους Ηπειρωτες ,τους Κερκυραιους ,τους Λευκαδιτες ως επισης τους κατοικους της Πελοπονησσου και οσους ξεχνω πανω στα νευρα μου.
-
ζευξη?τι ειναι αυτο?
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Τώρα το παράλογο της υπόθεσης είναι ότι από τη μία η Ελλάδα
ξοδεύει 700 δις δραχμές για μία γέφυρα που ενώνει το πουθενά
με το πουθενά και δεν μπορεί να δώσει 400 δις δραχμές για
να δημιουργήσει 350 χιλιόμετρα κλειστό αυτοκινητόδρομο απο την
Αθήνα στην Θεσσαλονίκη κερδίζοντας 45 χιλιόμετρα...????Μάλλον ο νομός Αχαίας έχει μεγαλύτερο ειδικό βάρος από τους νομούς
Φθιώτιδας, Μαγνησίας και Εύβοιας (οι άμεσα κερδισμένοι του παιγνιδιού)....
(......) που ενωνει το πουθενα με το πουθενα (......)
Εκφρασις τουλαχιστον υβριστικη για τους Ακαρνανες ,τους Ηπειρωτες ,τους Κερκυραιους ,τους Λευκαδιτες ως επισης τους κατοικους της Πελοπονησσου και οσους ξεχνω πανω στα νευρα μου.
Νομίζω ότι ο φίλος δεν θέλει να προσβάλει κάποιον κάτοικο των περιοχών που αναφέρεις και ελπίζω να έχει την ίδια άποψη με μένα στο ότι όντως ενώνει το πουθενά με το πουθενά! Ποιό είναι το ένα πουθενά? Η ανύπαρκη εθνική οδός Αθήνας - Πάτρας και η Ιονία Οδός από Καλαμάτα μέχρι Πάτρα. Το άλλο πουθενά απέναντι? Η ανύπαρκτη Ιονία Οδός Αντιρίου - Ηγουμενίτσας! Σίγουρα χρειάζετε η Gefyra (όπως την ονομάζει στις ταμπέλες ο συμπαθείς εκ Δολιανών πρώην υπουργός), αλλά μήπως πρώτα θα έπρεπε να φτιαχτεί κανένας δρόμος? Με την Gefyra και τις γιορτές τύπου Ζεύξια (!!!) λύσαμε το πρόβλημα της επικοινωνίας των περιοχών που αναφέρεις με την υπόλοιπη Ελλάδα? Στην ουσία είναι μια γέφυρα στη μέση του πουθενά... Ποιο το κέρδος αν αντί για 20-30 λεπτά κάνεις 5 από Ρίο - Αντίριο και στις στροφές μέχρι την Άρτα πας με 40 χλμ από τα φορτηγά που θα έχεις μπροστά σου? Ακόμη και στις ευθείες που μπορείς να προσπεράσεις το όριο είναι πολύ χαμηλά και από το δρόμο αυτό η τροχαία έχει γίνει πλούσια, κάθε 10 χλμ και ραντάρ! Θα προτειμούσα το αντίθετο, να έχω τέλειο δρόμο που να πηγαίνω Αθήνα - Γιάννενα σταθερά με 120 και ας περνούσα απέναντι με το φέρυ... Άρα όσο η περιβόητη Ιονία Οδός είναι στα χαρτιά, η Gefyra αποτελεί έργο βιτρίνας και πραγματικά ενώνει το πουθενά με το πουθενά!
Σε αυτή τη βάση σωστά ο φίλος λέει ότι είναι πιο χρήσιμη η ζεύξη του Μαλιακού ή ο Δομοκός, γιατί εκεί έχεις τουλάχιστον ένα δρόμο μισοέτοιμο και αυτό το κομάτι μαζί με τα Τέμπη το κόβει στη μέση! Άρα λοιπόν αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός και πραγματικά γίνοντε έργα που εντυπωσιάζουν, όπως η Gefyra... Ελπίζω να κατάλαβες το ύφος μου και να μην έχεις νεύρα και με μένα Άλλωστε τα πιο πολλά ταξίδια λόγω δουλειάς (και είναι τουλάχιστον ένα κάθε εβδομάδα) τα κάνω προς Πελλοπόνησο και Ήπειρο και αν μου ζητούσαν να διαλέξω θα προτειμούσα αυτούς τους δρόμους να φτιαχτούν πρώτοι και η Gefyra θα με βολέψει πάρα πολύ, αλλά το σωστό πιο είναι! Στα χιλιάδες προβλήματα που έχουν οι δρόμοι μας μια γέφυρα δεν φέρνει την άνοιξη! -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
(......) που ενωνει το πουθενα με το πουθενα (......)
Εκφρασις τουλαχιστον υβριστικη για τους Ακαρνανες ,τους Ηπειρωτες ,τους Κερκυραιους ,τους Λευκαδιτες ως επισης τους κατοικους της Πελοπονησσου και οσους ξεχνω πανω στα νευρα μου.
De nomizw oti uponoouse kati tetoio alla aplws oti sundeei mia anuparkth ousiastika e8nikh odo me mia allh anuparkth.
De lew oti h gefura Piou Antiriou de xreiazotan alla kalutera de 8a htan na erixnan ligo perissotero baros sthn mia kai monadikh e8nikh odo pou enonei thn Ellada me to e3wteriko?
Oso gia ta diodia den 8a einai toso akriba oso sto Antirio afou ta autokinhta pou kinountai sthn e8nikh einai pollaplasia auton pou kinountai sto Antirio. Kalutera pantos na dwsw merika Euro gia na kinh8w se kleisto autokinhtodromo para na riskarw na kinh8w sto kommati ths e8nikhs pou ginontai ta perissotera atuxhmata.
Pantos de katalabainw giati 8a ephreastei oikologika o Maliakos perissotero apo to Pio afou kai oi duo einai kolpoi kai oxi anoixtes 8alasses.
Apo oso 3erw antidra sth zeu3h o nomos F8eiotidos giati pia o dromos de 8a pernaei konta sth Lamia kai 8a xasei tourismo.O nomos Trikalwn giati 8elei na perasei o dromos apo Domoko gia einai pio konta sth e8nikh kai o nomos Larishs giati nomizei oti h zeu3h 8a eunoikh gia to Bolo
-
Σαν πολύ δεν πέφτει για ένα νομό Μαγνησίας να αγνοήσουμε όλους τους άλλους νομούς που υποστηρίζουν την ρεαλιστική λύση του Δομοκού???
Τι δουλειά έχει ο Λαρισαίος,ο Τρικαλιώτης,ο Καρδιτσιώτης,ο Μετσοβίτης,ο Κοζανίτης,ο Γιαννιώτης να περάσει ντε και καλά απο τη Μαγνησία?
Δε λέω..Να γίνει δρόμος με νησίδα και διαχωριστική γραμμή που να συνδέει την Α1 με το Βόλο και το Πήλιο!Είμαι σύμφωνος!Οχι όμως να αγνοηθεί η Κεντρική και η βορειοδυτική Ελλάδα για το χατήρι της Μαγνησίας και να αποκόψουμε τις περιοχές αυτές με τη ζεύξη του Μαλιακού!Ξέρετε πόση κίνηση έχει ο οδικός άξονας Λαμίας-Δομοκού?
Ρωτήστε κάποιον (εμένα) που έκανε τη διαδρομή αυτή κάθε μέρα για 2 χρόνια πρίν απο 10 χρόνια που ήταν υποπολλαπλάσια η κίνηση.
Σήμερα η κίνηση εχει τριπλασιαστεί και παρόλες τις βελτιώσεις ο δρόμος είναι ακόμη ανεπαρκής!Αυτό σημαίνει οτι ο δρόμος εξυπηρετεί πάρα πολλούς που κινούνται προς τις περιοχές που είπαμε και αποσυμφορεί τον Ε75 σε μεγάλο βαθμό!
Αξίζει λοιπόν να πάρει σάρκα και οστά η λύση Δομοκού και να φτιαχτεί επιτέλους ΚΑΙ το πέταλο του Μαλιακού για να μεινουν όλοι ευχαριστημένοι αλλά το κυριότερο να εξυπηρετούνται στο μέγιστο βαθμό!
Αφήστε που θα σταματήσουμε να θρηνούμε θύματα! -
Den lew na agnohsoume olous tous allous nomous. Allwste o nomos Magnhsias etsi kai alliws ti ofelos 8a exei? Aplos o Boliwths 8a ftanei pio grhgora spiti tou opws kai o Larisaios oTrikalinos o Kozaniths o 8essalonikios. Apla h upodomh uparxei hdh kai sth F8oiotida kai sth Magnhsia ektos apo to kommati tou Maliakou. Gi'auto lew kalutera einai prwta na ginei h zeu3h gia na exoume epitelous enan autokinhtodromo o opoios 8a einai sxedon oloklhromenos. Apo thn allh de lew na mhn beltiw8ei o dromos Larisas Domokou. Apla den uposthrizw thn apopsh na ginei o dromos autos kleistos autokinhtodromos giati apo oti fainetai e3uphretei mono tous nomous Karditsas Trikalwn kai tis noties perioxes tou nomou Larishs. Apo thn allh oi Boreioelladites 8a protimhsoun na pane kateu8eian apo Maliako kai oxi apo Domoko. An 8umamai kala h perioxh apo opou pernaei o dromos gia Domoko kai Lamiaden einai oreinh? Eixa perasei mia fora. Auto pou 8elw na pw einai oti polles strofes anhfores kathfores kai profanws xionia tous xeimerinous mhnes den einai kai oti kalutero gia e8nikh. Apla kala 8a htan na anava8mhstei o dromos autos.
-
1ο Εστω και κανουμε τον Μαλιακο..
Αναλογισου ποσα χρονια θα φανε για την κατασκευη..
Κοστος + καθυστερησεις...2ο Οπως λετε υπαρχει δρομος ως Πελασγια .. Ο Μακεδονας αν φτιαχνανε το κομματι ως Λαμια εστω θα πηγενε πιο γρηγορα Αρκιτσα.. Κ εδω δεν εχει δρομους η Εβοια η ζευξη μας μαρανε??
Και ποσοι Μακεδονες πανε Εβοια δηλαδη???3ο Χανει η Λαμια τουρισμο κερδιζουν ομως Τρικαλα, Δομοκος κλπ...
Η Λαμια δεν χανει πληρως τουρισμο καθοτι οσοι πανε Εβοια θα πανε απο την κλασσικη διαδρομη...Παλι με συμφεροντα παιζονται τα περισσοτερα...
Ο Δομοκος ετσι και αλλιως εχει πολυ μεγαλο κυκλοφοριακο φορτο και η αναβαθμιση του δρομου θα ηταν κατι πολυ σωστο...
Περι γεφυρας οντως η γεφυρα ειναι ενα εργο μισο χωρις δρομο εκατερωθεν.... Βεβαια με αυτο το διοδιο δεν νομιζω να εχει και πολλους επισκεπτες....!
Για την ωρα βεβαια τπτ απο ζευξεις και Δομοκους φτιαχνεται αρα....
-
Για να εξηγηθούμε καθώς μάλλον το κείμενο όπως γράφτηκε
από μέρους μου ήταν λίγο σκοτεινό σε μερικά σημεία...α. Το πουθενά με το πουθενά όπως σωστά είπαν 2 φίλοι έχει
να κάνει με το ανύπαρκτο οδικό δίκτυο και όχι με τις περιοχές.
Διάολε είμαι από τα Γιάννενα λέτε να μην θέλω να παιρνώ σε
5 λεπτά από το Ρίο??? Όμως κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει
ότι το πρόβλημα απλά μετακυλίεται. Η γέφυρα έχει 2 λωρίδες
ανά κατεύθυνση και μπαίνει σε ένα δρόμο με μια λωρίδα (προς
Άμφιλοχία). Απλά αντί να κάνεις 5 ώρες συνολικά για να περάσεις
θα κάνεις μόνον 4 ώρες και γύρω στα 40 λεπτά πάνω στην γέφυρα
σημειωτόν.β. Η ζεύξη του Μαλιακού έχει ένα παράπλευρο κέρδος που κανείς
μέχρι σήμερα δεν έχει τονίσει. Το κέρδος σε ανθρώπινες ζωές. Ας
μην ξεχνάμε ότι θανατηφόρο ατύχημα για οδηγό στο πέρασμα από
το Ρίο ως το Αντίρριο έχει να γίνει χρόνια. Τα άτομα που σκοτώνονται
στον Μαλιακό είναι γύρω στα 100 κάθε χρόνο. Έστω και 50 ζωές να
εσωζε το χρόνο η ζεύξη αυτό για το Δημόσιο (μέσα από το σκεπτικό
willingness to pay) μεταφράζεται σε 75 εκατ. Ευρώ (1.5 εκατ. Ευρώ
το άτομο. Υπάρχουν και Δημοσιεύσεις για τα νούμερα αυτά που
σχετίζονται με risk analysis και long term benefits). Αυτά τα παράπλευρα
έσοδα (ως λιγότερα έξοδα) τα ξεχνάμε???γ. Ποιός είπε ότι η ζεύξη του Μαλιακού θα έπρεπε να σταματήσει
τα έργα για την Ε.Ο Λαμίας-Τρικάλων. Απλά στο κομμάτι από τον
Αγ. Κων/νο ως τη Λαμία δεν θα ήταν απαραίτητη η σχεδίαση και για
τον κυκλοφοριακό φόρτο προς Βόλο-Λάρισσα-Κατερίνη-Θεσσαλονική-
Εύζωνοι-Ανατ. Μακεδονία Θράκη.δ. Ποιός Θεσσαλονικιός κατεβαίνει Εύβοια?? Ο επαγγελματίας Θεσσαλονι-
κιός που το κάνει για δουλειά. Δεν έχουμε μόνον τις διακοπές αλλά
και την δουλειά.ε. Γιατί ειδικά θίγονται τα Τρίκαλα. Τα Τρίκαλα με την Εγνατεία θα
έχουν την δυνατότητα μέσα σε 2 ώρες να είναι Θεσσαλονική παρακάμ-
πτοντας τα Τέμπη. Για τα Καρδίτσα idem. Εφόσον δε ο μισός είμαι από
τα Γιάννενα και ο άλλος μισός από Καρδίτσα γνωρίζω ακόμα ότι
ο Δομοκός είναι απαραίτητος για τις δύο αυτές περιοχές αλλά κάποτε
κάποιοι πρέπει να φτιάξουν το κομμάτι από το Δομοκό στο Μοναστήρι.στ. Η γνωστή γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου μέσα στον Δολιανό αχταρμά
έχασε ένα σημαντικότατο κομμάτι. Την σιδηροδρομική γραμμή. Αποτέλεσμα
για την λεγόμενη σύνδεση Καλαμάτα-Ιωάννινα-Καλαμπάκα (που
για ενημέρωση σας απορίφθηκε από την ΕΕ ως απαρέδεκτη πρόταση
εφόσον ο φάκελλος ήταν ελιπέστατος οπότε δεν θα είναι στο 2005-2010)
να απαιτείται να σκαφτεί τούννελ. Για όνομα του θεού και της Παναγίας
δηλαδή πρέπει να δώσουμε άλλα 200 δις (ως συμμετοχή) γιατί κανείς
απο τους ανευθυνο-υπεύθυνους δεν είχε σκεφτεί ότι έπρεπε
να υπάρχει η πρόβλεψη να περνά ένα τρένο και πάλι στην
περιοχή του Παπανδρέου (Αχαία) και του Βερελή (Αιτωλοακαρνανία)??
Και καλά αν υπήρχε και μία οικονομοτεχνική μελέτη που έδειχνε
ότι ναι το έργο αυτό θα προσφέρει στην Εθνική Οικονομία. Αλλά και
πάλι δεν θα προσέφερε περισσότερο η ζεύξη??? Μήπως όμως όλα
αυτά σχετίζονται και με άλλα συμφέροντα (οι απαλοτριώσεις παιδί μου)
και δεν έχουν να κάνουν μόνον με την απλή λογική του φτωχού
μηχανικού.....Είδωμεν...
ΖΕΥΞΗ ΜΑΛΙΑΚΟΥ