Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 336
    • 337
    • 338
    • 339
    • 340
    • 1330
    • 1331
    • 338 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    26618
    206302
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Είναι διαφορά, αν και μικρότερη απ' ότι νομίζεις.
      Συνήθως τα ντίζελ έχουν μακρύτερες σχέσεις και μεγαλύτερο βάρος μετριάζοντας σε κάποιο βαθμό την καλύτερη ροπή τους.
      Καλύτερα να ψάξεις τις επιμέρους ρεπρίζ στις ταχύτητες που θα κινείσαι για να μορφώσεις συνολική γνώμη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefos last edited by

        Γνωριζει κανεις αν το ποσοστο εμπλοκης (80%) του ATB της Quaife που διαβασα στο νετ αληθευει?
        Εχει τοποθετησει κανεις απο σας (ή εστω γνωστος σας) αυτο το διαφορικο? Να το παραγγειλω για το 330i?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Ο χρήστης Thanix έγραψε:
          Ποια ειναι η γνωμη σας?

          170 με 177 άλογα έχουν παρόμοια απόδοση (στο τέρμα γκάζι).

          Στο ταξίδι ο πετρελαιοκινητήρας συμπεριφέρεται καλύτερα, σε σπορ οδήγηση υπερέχει ο βενζινοκινητήρας. Γούστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanix last edited by

            Ο πατερας μου δεν θα κανει αναβασεις(δικη μου δουλεια αυτη)
            Για ταξιδια το θελει αλλα πηγαινει λιγο ταπα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης Thanix έγραψε:
              Ο πατερας μου δεν θα κανει αναβασεις(δικη μου δουλεια αυτη)
              Για ταξιδια το θελει αλλα πηγαινει λιγο ταπα

              Τότε diesel.-

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanix last edited by

                Aν η διαφορα ειναι 2-3κ πολυ πιθανο αν πηγαινει πιο πανω δεν το βλεπω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mango last edited by

                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                  Μπακετ οπωσδηποτε.. 51 χρονων 1,92 110 κιλα και δεν εκανε κανενα παραπονο! Ανοιγουν τοσο πολυ που στο τελος πλεει κανεις μεσα..

                  Επισης αφου ειναι για ανθρωπο μεσης ηλικιας, καλο θα ειναι να βαλεις και τα ανατομικα καθισματα η υποστηριξη οσφυικης χωρας...

                  H υποστήριξη οσφυικής χώρας δεν μπαίνει στα σπορ καθίσματα.

                  μπαινει χρηστο, εχω βαλει εγω. 100%

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntolord last edited by

                    Λοιπόν, διάβασα όλες τις τοποθετήσεις και επισημαίνω μερικά λάθη:

                    α) Το τεστ που έκανε το περιοδικό (φωτό) δείχνει 2 αυτ/τα στα οποία ο βενζινοκινητήρας υπερέχει σε ιπποδύναμη, στα 320i & 320d υπερέχει ο πετρελαιοκινητήρας.

                    β) Στα δερμάτινα καθίσματα μπαίνει υποβοήθηση μέσης, στα σπόρ δεν ξέρω.

                    γ) Εάν λάβουμε υπόψη τις καταναλώσεις που εμφανίζονται στο υπέροχο site www.spritmonitor.de έχουμε και λέμε:

                       i) Μ.Ο κατανάλωσης βενζινοκίνητου = **8.82 l/100km**
                      ii) Μ.Ο κατανάλωσης πετρελαιοκίνητου = **6.54 l/100km**
                    

                    δ) Λαμβάνουμε ώς Κόστος Καυσίμου:
                    i) 1€/L Βενζίνη
                    ii) 1,10€/L Πετρέλαιο

                    ε) Παίρνουμε ώς δεδομένο τη χρήση 15.000ΚΜ Ετησίως.

                    Αποτελέσματα:

                    Το βενζινοκίνητο χρειάζεται: 1323 Λίτρα βενζίνης ήτοι 1323 Χ 1,00€ = 1323,00€

                    Το πετρελαιοκίνητο χρειάζεται: 981 Λίτρα πετρελαίου 981 Χ 1,10€ = 1079,10€

                    Άρα το κόστος σε καύσιμο είναι 243,90€ λιγότερο για το πετρελαιοκίνητο.

                    Περιττό να τονίσω πως:

                    α) Σε περίπτωση αύξησης των ετησίων χιλιομέτρων (20.000 ή περισσότερο)

                    β) Σπόρ οδήγησης

                    γ) Κίνησης σε μεγάλο ποσοστό εντός πόλης

                    η διαφορά στην κατανάλωση αυξάνεται δραματικά υπέρ του βενζινοκίνητου πάντα.

                    Όσο για επιδόσεις έχουμε:
                    320i - 320d
                    Κυβισμός(κ.εκ)
                    1995 - 1995

                    Κύλινδροι / Διάταξη
                    4 / Σ - 4 / Σ

                    Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ
                    170 / 6700 - 177 / 4000

                    Ροπή (Kgm) / σ.α.λ
                    21.4 / 4250 - 35.7 / 1750

                    Κιβώτιο ταχυτήτων/Σχέσεις
                    Χ / 6 - Χ / 6

                    Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
                    151 - 128

                    Βάρος (κιλά)
                    1435 - 1495

                    Επιδόσεις
                    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                    230 - 232

                    Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
                    8.1 - 7.9

                    Εάν γίνουν και τα Τέλη Κυκλοφορίας ανάλογα με την εκπομπή ρύπων, τότε θα δείς γέλιο....

                    Εν κατακλείδι, η γνώμη μου είναι: πείσε τον πατέρα σου να το πάρει πετρελαιοκίνητο & αυτόματο, είναι απόλαυση!!

                    ΥΓ: Δώσε και κάτι ρε μπάρμπα για τον κόπο μου....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanix last edited by

                      To αυτοματο ειναι δεδομενο δεν θελει μηχανικο σε καμια περιπτωση

                      Το θεμα κινητηρα ειναι δυσκολο γιατι μια βλεπω να ταιριαζει η βενζινη μια το πετρελαιο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό των υπολογισμών του Puntolord αλλά έχω να προσθέσω 2 πράγματα. Η τιμή αγοράς του πετρελαιοκίνητου έναντι του βενζινοκίνητου είναι μεγαλύτερη κατά 4.000 ευρώ περίπου σύμφωνα με τον κατάλογο που έχω μπροστά μου.
                        Επίσης η τιμή των καυσίμων δεν είναι αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας, διότι το πετρέλαιο είθισται να είναι ακριβότερο στην χώρα μας κατά 12-15 λεπτά κατά μέσο όρο της βενζίνης, ρίχνοντας ακόμα την διαφορά κατανάλωσης σε αυτά τα χλμ.
                        Σφαιρικά να το δει κανείς δεν κερδίζει με αυτές τις συνθήκες των 15.000 χλμ, αλλά και αν κερδίζει είναι κάποια ψωροευρώ που το πιό πιθανό δεν θα φανούν ποτέ σε καμμιά τσέπη .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Θάνο, πείσε τον να πάρει το πετρελαιοκίνητο. Αν όχι για κάποιον άλλο λόγο, κάντο για όλους εμάς που δεν έχουμε αυτή την επιλογή.

                          Κι ας έχει μεγαλύτερο εύρος στροφών ο βενζινοκινητήρας, κι ας γίνεται δυσκολότερη η απόσβεση του παραπάνω κόστους αγοράς του diesel, ανάλογα με τη χρήση. Κι ας είναι πιο δύσκολη η μεταπώλησή του.

                          Χμμμ...

                          Είναι βλέπεις κι αυτό το ρημαδιασμένο avatar σου που κάθε φορά μας αποπροσανατολίζει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntolord last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                            Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό των υπολογισμών του Puntolord αλλά έχω να προσθέσω 2 πράγματα. Η τιμή αγοράς του πετρελαιοκίνητου έναντι του βενζινοκίνητου είναι μεγαλύτερη κατά 4.000 ευρώ περίπου σύμφωνα με τον κατάλογο που έχω μπροστά μου.
                            **Επίσης η τιμή των καυσίμων δεν είναι αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας, διότι το πετρέλαιο είθισται να είναι ακριβότερο στην χώρα μας κατά 12-15 λεπτά κατά μέσο όρο της βενζίνης, ρίχνοντας ακόμα την διαφορά κατανάλωσης σε αυτά τα χλμ. **
                            Σφαιρικά να το δει κανείς δεν κερδίζει με αυτές τις συνθήκες των 15.000 χλμ, αλλά και αν κερδίζει είναι κάποια ψωροευρώ που το πιό πιθανό δεν θα φανούν ποτέ σε καμμιά τσέπη .

                            Σταματήστε να παραπληροφορείτε τον κόσμο ρε παιδιά, από άγνοια φυσικά και όχι από δόλο....

                            Σύμφωνα με το ΥΠ.ΑΝ (εδώ), οι μέσες τιμές Αμόλυβδης - Πετρελαίου είναι:

                            α) Αθήνα: 0.862 - 0.958

                            β) Θεσνίκη: 0.835 - 0.931

                            **Άρα είναι και μικρότερη από 10cent η διαφορά στις μεταξύ τους τιμές, πράγμα που μεγαλώνει την ψαλίδα υπέρ του Diesel. **

                            ΥΓ: Για να το μαμήσω και λίγο το θέμα, δεν θα βάλει και Super Αμόλυβδη κάποιες φορές??*

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Οι τιμές των καυσίμων είναι γνωστό ότι κυμαίνονται.
                              Ενδεικτικά να πω ότι έχω πληρώσει το πετρέλαιο κίνησης έως και 21 λεπτά ακριβότερο από την αμόλυβδη των 95 οκτανίων. Το λιγότερο ήταν νομίζω 8 λεπτά.
                              Σήμερα που έβαλα από το πρατήριο που συνήθως βάζω είχε 12,5 λεπτά διαφορά.
                              Κινούμαι μόνο Αθήνα.
                              Η διαφορά των 10 λεπτών σπανίζει στα μέρη μου. Συνήθως είναι 12-15 λεπτά.
                              Επίσης η τιμή του λίτρου βενζίνης είναι τώρα αρκετά μικρότερη του 1 ευρώ που τα υπολόγισες, άρα μικρότερα και τα ετήσια κέρδη τώρα.
                              Αν σκεφτείς ότι τα 4.000 ευρώ που γλίτωσες με την αγορά, βάζοντάς τα κλειστά στην τράπεζα για όσα χρόνια θα έχεις το καινούργιο αυτοκίνητο δίνουν 200 ευρώ, χαλαρά, τόκους τον χρόνο, θα δεις ότι μιλάμε για μερικά ψωροευρώ διαφορά το χρόνο που όπως είπα δεν θα φανούν πουθενά.
                              Αν βάζεις αμόλυβδη 100 οκτανίων η διαφορά υπέρ του πετρελαίου μεγενθύνεται αρκετά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntolord last edited by

                                Thanix,

                                Οι παρακάτω εικόνες είναι από το αμάξι μου, τραβηγμένες το απόγευμα, με χρήση κατά 90% εντός πόλης (χωρίς Start-Stop) και 20% αυτ/δρομο τσίτα:

                                Είδες η κατανάλωση πόση είναι?? 6,4l/100Km

                                Επίσης, πάρε και 2 'συλλεκτικές' δικές μου...

                                Αυτά τα ολίγα.....μπορείς να πάρεις το βενζινοκίνητο τώρα

                                ΥΓ: Εδώ μπορείς να δείς αναλυτικά τις επιμέρους μετρήσεις κατανάλωσης για το αμάξι μου, κάντο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pik last edited by

                                  ολα καλα ειναι αλλα αυτον τον ηχο του πετρελαιου ρε γμτ δεν τον μπορω με τιποτα...

                                  αντε δωστε μας διλιτρο με τουρμπο και ed να γουσταρουμε βρεεεεεεε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pik last edited by

                                    Punto που επιασες τα 240;;;;;;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntolord last edited by

                                      Ο χρήστης pik. έγραψε:
                                      Punto που επιασες τα 240;;;;;;;;;

                                      Εεεπππ, μη με προσβάλλεις φίλε!!!

                                      Είναι 250Κμ/Ω ...παρά κάτι ψιλά (πήγε μετά τη φωτό ακριβώς 250 και δεν πήγαινε άλλο το ψοφίμι )

                                      .....Autobahn my friend, A52 & A61

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Εμένα με έπεισαν αυτά τα νούμερα.
                                        Όμως Puntolord τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ένας άνθρωπος που είναι πρόθυμος να ξοδέψει σε ρόδες 41.000+ ευρώ μεσούσης της κρίσης, 4.000 ευρώ περισσότερα από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, και να κρατήσει αυτό το αυτοκίνητο μόνο πέντε χρόνια , ενδιαφέρεται για την οικονομία των 243,9 ευρώ το χρόνο ?
                                        Τα 243,9 ευρώ το χρόνο για μόλις 5 χρόνια είναι ''κάποια ψωροευρώ'' από κάθε οπτική γωνία , ας μην γελιόμαστε, άσε που είναι πιθανό να είναι και λιγότερα όπως έγραψα.

                                        Άλλωστε όπως είπε ο thanix μόλις στην προηγούμενη σελίδα για το πετρέλαιο, άμα είναι για 2-3000 ευρώ εντάξει αλλά όχι παραπάνω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                                          4.250σαλ? Πφφφτ, ξενέρωτε. :funis:

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Βρε σεις...είναι ξεκάθαρα πιο συμφέρουσα αγορά το πετρέλαιο. Ούτε συζήτηση! Είναι ΠΟΛΥ πιο οικονομικό σε οποιοδήποτε στυλ οδήγησης.

                                            Επίσης οι επιδόσεις είναι καλύτερες από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο με αστείρευτη ροπή και τρομερή άνεση στα ταξίδια.

                                            Όσο για τη ποιότητα πετρελαίου...μια χαρά είναι! Τόσα ταξί κυκλοφορούν στην Ελλάδα.

                                            Η μοναδική παραφωνία είναι ο ήχος και οι 'λίγες' στροφές στο καντράν...και το όλο concept το οποίο δε προσφέρει σπορ οδήγηση.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 336
                                            • 337
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 338 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr