Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρίβοντας με 25.000 ευρώ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Στρίβοντας με 25.000 ευρώ
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 13
    • 14
    • 7 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    266
    445
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      δηλαδη το quaife atb τι ειναι που δουλευει 0-100%?

      βεβαια αν το δεις πιο επιστημονικα εχεις δικιο καθως στα τεχνικα εγχειριδια η quaife λεει για 0-98% αν θυμαμαι καλα

      και η λογικη, σχεδιαση του και κατασκευη του ειναι ιδια ειτε μπει σε μπροσθιοκινητο ειτε σε πισωκινητο ο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
        δηλαδη το quaife atb τι ειναι που δουλευει 0-100%?

        βεβαια αν το δεις πιο επιστημονικα εχεις δικιο καθως στα τεχνικα εγχειριδια η quaife λεει για 0-98% αν θυμαμαι καλα

        και η λογικη, σχεδιαση του και κατασκευη του ειναι ιδια ειτε μπει σε μπροσθιοκινητο ειτε σε πισωκινητο ο

        Δεν γνωριζω το συγκεκριμενο μπλοκε τι specs εχει, ενδεχομενως
        να ειναι και αυτο με μεταβλητο ποσοστο εμπλοκης οπως της Μ3.
        Απλα απ' οσο ξερω δεν υπαρχει καποιο αλλο αυτοκινητο στην
        αγορα που να φοραει στανταρ ή εξτρα απο το εργοστασιο τετοιου ειδους
        διαφορικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pskarm last edited by

          ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ

          της Ε36 το διαφορικο δεν ηταν ενα απλο μπλοκε.
          ηταν ενα διαφορικο στο οποιο η εμπλοκη ρυθμιζοταν ηλεκτρονικα
          δηλαδη ενα μπλοκε ηλεκτρονικα ελεγχομενο.δεν ηταν τελειως μηχανικο

          τετοια μηχανικα μπλοκε εχουν πολλα αυτοκινητα πιο παλια οπως το φοκους rs ή το ιντεγκρα (ισως και αλλα πιο παλια δε θυμαμαι)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            για να τελειωνουμε μηχανικο μπλοκε δεν υπαρχει σε προσθιοκινητο γιατι πολυ απλα ειναι αχρηστο και επικυνδινο για τον οδηγο .
            γιαυτο το λογο οι εταιριες εξελιξαν τα ηλεκτρονικα και διαφορα αλλα συστηματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              με πολυ απλα λογια edit [kouk] Πρόσεχε πως εκφράζεσαι!

              μηχανικο μπλοκε εχουν πολλα μπροσθιοκινητα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                με πολυ απλα λογια edit [kouk]

                μηχανικο μπλοκε εχουν πολλα μπροσθιοκινητα

                γιατι φωναζεις ?
                μηπως επειδη βλεπεις οτι χανεις το δικιο σου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                  ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ

                  της Ε36 το διαφορικο δεν ηταν ενα απλο μπλοκε.
                  ηταν ενα διαφορικο στο οποιο η εμπλοκη ρυθμιζοταν ηλεκτρονικα
                  δηλαδη ενα μπλοκε ηλεκτρονικα ελεγχομενο.δεν ηταν τελειως μηχανικο

                  τετοια μηχανικα μπλοκε εχουν πολλα αυτοκινητα πιο παλια οπως το φοκους rs ή το ιντεγκρα (ισως και αλλα πιο παλια δε θυμαμαι)

                  και οι Μ3 Ε46 και Ε92 μου φαινεται πως εχουν μπλοκε ηλεκτονικα ελεγχομενο δηλαδη οχι τελειως μηχανικο.

                  δεν την ειχα καταλαβει την 'απατη' στο cooper s,αλλα για να κανει μονο 150 ευρω..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    To MAZDA 3 MPS,(FWD)έχει μηχανικό μπλοκέ ,το οποίο δεν είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.Όπως και στο focus RS.
                    Στο προηγούμενο cooper S,έμπαινε κανονικό μηχανικό μπλοκε.Για το καινούριο δε θυμάμαι ,θα το ψάξω.

                    QsisVTS έγραψε

                    και οι Μ3 Ε46 και Ε92 μου φαινεται πως εχουν μπλοκε ηλεκτονικα ελεγχομενο δηλαδη οχι τελειως μηχανικο

                    Σωστα.Και στην F 430.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      italakias last edited by

                      αυτο ειναι απο την σελιδα της μαζντα.
                      δεν ειναι συμβατικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Που το λέει ότι δεν είναι συμβατικό?Ξέρεις τι σημαίνει LSD?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          akrovatis1979 last edited by

                          Limited Slip Differential

                          Εδώ έχει κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για κάποιον που ενδιαφέρεται να πάρει μια ιδέα:

                          http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential

                          Πάντως εγώ θυμάμαι πως όταν βγήκε το Focus RS όλα τα περιοδικά το εξυμνούσανε λόγω του διαφορικού του. Το ίδιο αλλά σε μικρότερη ένταση (Fiat γαρ...) κάνανε παλιότερα και για το Coupe με τα 225 άλογα! Κι επίσης ακόμη πιο πρόσφατα θυμάμαι συγκριτικό του Drive με το Mazda MPS ανάμεσα σε άλλα θηρία που ξεχώριζε λόγω ακριβώς του διαφορικού του.

                          Άσχετο. Εγώ νόμιζα πως μπλοκέ λέγαμε όλα τα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης... Μάλλον κάτι μου διαφεύγει ε???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            μην μπερδευουμε το μπλοκε με το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.
                            το μπλοκε με το που χασει προσφυση πανω στην στροφη ο τροχος , κλειδωνει και η ροπη μοιραζεται 50-50%.
                            το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης μπορει και την αλλαζει 0-100% και 100-0%

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              μιλάς για Torsen ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Πολύ ξέφυγε η κουβέντα!

                                Τελικά η απόφαση είναι Corsa OPC με ένα κάρο έξτρα (συμπεριλαμβανομένων των 18', ηλιοροφή, έγχρωμη οθόνη με navigation κλπ κλπ) κάπου στα 26 χιλιάδες ευρώ τελική τιμή

                                Καλοτάξιδος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                  Τελικά η απόφαση είναι Corsa OPC με ένα κάρο έξτρα

                                  Σωστος...

                                  Αν και δεν ειμαι υπερ των πολλων (ανουσιων για εμενα) εξτρα...

                                  Το αμαξι απο μονο του αρκει.

                                  Επισης, ισως μετανιωσει για τις 18αρες. Το αμαξι δειχνει πολυ καλο και με τις 17'', με μικροτερο κοστος αλλαγης ελαστικων, λιγοτερα κοπανηματα και πιθανες ζημιες σε ζαντες, μεγαλυτερη ανεση χωρις ωστοσο να χανει σε κρατημα...

                                  Ριξε μια ματια στο Corsaclub γνωμες ιδιοκτητων περι διαστασης ζαντων...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Πες του να μην αγοράσει ακόμα, έχουμε και άλλο να μαλώσουμε!

                                    Καλοτάξιδος! Δεν ξέρω πόσο θα στρίψει, αλλά εμφάνιση και ιπποδύναμη είναι τζετ.

                                    +1 στον saxon για τις 18αρες. Κανένα όφελος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Αν έχει σκοπό να στρίβει, ίσως να προτιμήσει τα 17αρια... Με την διαφορά τιμής θα μπορεί να αλλάζει πιο συχνά, και έτσι να έχει φρέσκο λαστιχάκι. Αν πάλι είναι λεφτάς και γουστάρει και Μουρίνιο, τότε ας βάλει τα 18αρια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                        Πολύ ξέφυγε η κουβέντα!

                                        Τελικά η απόφαση είναι Corsa OPC με ένα κάρο έξτρα (συμπεριλαμβανομένων των 18', ηλιοροφή, έγχρωμη οθόνη με navigation κλπ κλπ) κάπου στα 26 χιλιάδες ευρώ τελική τιμή

                                        Καλοτάξιδος

                                        ουαου....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dark_side last edited by

                                          Με το καλό που λένε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                            Πολύ ξέφυγε η κουβέντα!

                                            Τελικά η απόφαση είναι Corsa OPC με ένα κάρο έξτρα (συμπεριλαμβανομένων των 18', ηλιοροφή, έγχρωμη οθόνη με navigation κλπ κλπ) κάπου στα 26 χιλιάδες ευρώ τελική τιμή

                                            Καλοτάξιδος

                                            ουαου....

                                            ε πες τουλαχιστον καλοταξιδο...μπορει να μην ειναι του γουστου μου αλλα καλα χιλιομετρα να χει το παιδι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 7 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr