-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Άψογο φαίνεται. Μακάρι...Xθες το μεσημέρι είχα πάει για μια εκτίμηση σε ένα σπίτι και είχα παρκάρει ακριβώς από κάτω.Από τον κάτω όροφο φωνάζει η κόρη της ιδιοκτήτριας ''Μαμά το αγαπημένο μου αυτοκίνητο''.Στη συνέχεια με ρωτάει 'Πότε το πήρες κτλ..'' και ''Αν βγαίνει τρίθυρο;''
Mία τρίθυρη Δελτίνα με μήκος 4,20 μ. θα καλύψει πολλούς και ιδίως τις γυναίκες
Άσε που πιστεύω ότι θα είναι ακόμη πιο όμορφη γιατί οι γραμμές θα είναι πιο αρμονικές και σύμφωνα με ένα photoshop που είδα τα πίσω φώτα μου άρεσαν περισσότερο. -
Το αυτοκίνητο αρέσει στις γυναίκες πολύ- αυτό δεν το λέω για καλό.....
Μοιάζει να είναι woman orientatedΆλλωστε, αντίστοιχο αυτοκίνητο είναι και το Υ που σπανίως το οδηγεί άντρας.
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Το αυτοκίνητο αρέσει στις γυναίκες πολύ- αυτό δεν το λέω για καλό.....
Μοιάζει να είναι woman orientatedΆλλωστε, αντίστοιχο αυτοκίνητο είναι και το Υ που σπανίως το οδηγεί άντρας.
Να με συγχωρείς, αλλά ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει στο κρεβάτι του. Το θυσανωτό μουστάκι δεν είναι στη μόδα πια.
Χωρίς πλάκα, το Ypsilon έχει πολλούς οδηγούς άντρες, και μικρής και μεγαλύτερης ηλικίας. Για το πόσο φανατικοί είναι δεν ξέρω, αλλά το οδηγούν.
Αυτή η Amelia τι κ@υλα απίστευτη είναι; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η FULVIA; ΟΕΟ;
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Το αυτοκίνητο αρέσει στις γυναίκες πολύ- αυτό δεν το λέω για καλό.....
Μοιάζει να είναι woman orientatedΆλλωστε, αντίστοιχο αυτοκίνητο είναι και το Υ που σπανίως το οδηγεί άντρας.
Μπα, εγώ το οδηγώ καθημερινά!
Πάω στην δουλειά, για ψώνια, μανικιούρ, πεντικιούρ , κομμωτήριο, σπα, Hondos Center κλπ κλπΕίναι πολύ βολικό, παρκάρει παντού....
-
Όπως έγραψα και στο θέμα του Abarth 19.000 είναι πολλά (για μένα) για ένα Punto. Από την άλλη 20.000 (λίγο πιο πάνω από το Abarth και κάτω από τη Mito) τα έδινα για μια τέτοια Lancia. Provided ότι δεν θα είναι μικρότερη από 4,2 μέτρα και θα έχει το στυλ της Delta. Αν είναι να το πάμε σε αντρικά και γυναικεία αμάξια τότε να πάμε όλοι να πάρουμε τζηπ.
Αν και η Julia έχει Nitro, οπότε καταλαβαίνει κανείς...
Σοβαρά τώρα έχω δει αρκετούς άντρες με καινούριο Υ. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν είναι να το πάμε σε αντρικά και γυναικεία αμάξια τότε να πάμε όλοι να πάρουμε τζηπ.δίκιο έχεις.
Πάντως, το έχω ξαναγράψει και με λυπεί γιατί θεωρώ πολύ καλή επιλογή την δ, το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί/πουλάει καθόλου. Ακομα δεν έχει τύχει να το δω στον δρόμο (Αθήνα κέντρο και Βορεια προάστεια). Μόνο όταν έκανα εγώ test drive κυκλοφόρησε μια.....
Φαίνεται ότι η φίρμα πληρώνει την μακρά απουσία της από την κατηγορία (που δημιουργεί αμφιβολίες για την αξιοπιστία και μεταπώληση του αυτοκινήτου) αλλά και την γενικότερη συρρίκνωσή της τα τελευταία χρόνια.
-
Εγώ νομίζω ότι η Λαντσια το 'πάει' λίγο στη 'χλιδάτη' κατεύθυνση με αρχή την Υ και σε 'αντίθεση' με τις δύο προηγούμενες Δ. Οπότε και το 'χλιδάτο' είναι πιο σπάνιο να το δεις και πιο 'εξειδικευμένο' εν τέλει. Ο κόσμος σε αυτή την κατηγορία ξεκινάει από πιο mainstream επιλογή αρχικά (Φόκους, Άστρα,Γκόλφ κλπ) και αυτός που το ψάχνει πιο πολύ και σε άλλα θέματα θα περάσει και από τις εκθέσεις της Λάντσια. Φυσικά παίζει σημαντικό ρόλο και η μακρά 'σιωπή' και όσα οικονομικά προβλήματα της Λάντσια είχαν ακουστεί στο παρελθόν. Ο χρόνος θα δείξει αν έπραξε καλά.
-
Εγώ την έχω δει. Όχι πάρα πολλές βέβαια όσο το νέο Υ. Γενικά είναι πολύ δύσκολο να πείσεις κάποιον να πάρει Lancia. Η εταιρεία έχει τραγικά άσχημο όνομα στην αγορά. Και είναι τραγικό το ότι θα προτιμήσει κάποιος ένα γαλλικό που θα τον τρελάνει στα προβλήματα από μια Delta. Βασικά και η ίδια η εταιρεία απευθύνεται σε αυτούς που θα τη δουν και θα πάθουν πλάκα και θα πληρώσουν όσο όσο. Από την άλλη και Golf VI έχω δει μόνο μια φορά αν και είναι ακόμα νωρίς.
Η FAH πάντως κάτι πρέπει να κάνει με τους πωλητές της. Συνέχεια ακούω τραγικές καταστάσεις (πέρα από όσες έχω βιώσει προσωπικά) και για τις 4 εταιρείες του ομίλου (3+Αbarth). -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η FAH πάντως κάτι πρέπει να κάνει με τους πωλητές της.Εγώ πάντως είχα από μέτρια αντιμετώπιση (παζαρόπουλος στο μάρουσι , στο δακτυλίδι της αττικής οδού) έως εξαιρετική (στην κηφισιά).
Και είναι τραγικό το ότι θα προτιμήσει κάποιος ένα γαλλικό που θα τον τρελάνει στα προβλήματα από μια Delta.
Είχα εφτά χρόνια xsara με μηδέν προβλήματα.
Είναι που θα πέσεις.
Απλα στην κατηγορία αυτή, σήμερα, για μένα, υπάρχει μόνο το golf, η δέλτα και το bravo.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και είναι τραγικό το ότι θα προτιμήσει κάποιος ένα γαλλικό που θα τον τρελάνει στα προβλήματα από μια Delta.Στάνταρ όμως, ε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και είναι τραγικό το ότι θα προτιμήσει κάποιος ένα γαλλικό που θα τον τρελάνει στα προβλήματα από μια Delta.
Στάνταρ όμως, ε;
Μ' αρέσει που δεν αφορίζεται ποτέ εσείς οι ιταλόφιλοι και που δεν κοιτάτε τα χάλια σας...
Άντε καλησπέρα, πολύ καλό το ανεκδοτάκι πάντως -
Πάντως παιδιά η Πάτρα έχει γεμίσει Δ. Πότε προλάβανε ένας θεός ξέρει..... Εκτός αυτού το μοντέλο είναι πολύ καινούριο..... Και το BRAVO όταν πρωτοβγήκε δεν τράβηξε αλλα τώρα πουλάει και πουλάει πολύ.... το τελευταίο εξάμηνο ειδικά γέμισε και απο αυτά η Πάτρα... και σε 15 μέρες θα προστεθέι και άλλο ένα το δικό μου
Πάντως εγώ πιστεύω η Δ θα πουλήσει Πάρα πολυ στην Ελλάδα απλα είναι και το σχέδιό της που προκάλεσε ένα σόκ..... Σε κανα χρόνο δεν θα προλαβαίνουν.... Ακόμα και για την ίδια την Lancia η Ελλάδα και η Ιταλία είναι οι 'σίγουρες χώρες'. Οι αντιπρόσωποι πάντως στην πλειοψηφία τους είναι πολύ ικανοποιημένοι.... Απλά πρέπει και η εταιρεία να πάρει μπρός και να προσπαθήσει να κυκλώσει τον πελάτη και με άλλα μοντέλα γιατι για τους περισσότερους έχει μόνο 2 την Δ και την Υ. Την MUSA οι περισσότεροι την αγνοούν..
-
Γαλλικό;
Να διαλέξει κάποιος γερμανικό λόγω ποιότητας , γιαπωνέζικο λόγω αξιοπιστίας ή ιταλικό λόγω σχεδίασης το καταλαβαίνω.
Γαλλικό όμως μόνο λόγω άγνοιας το δικαιολογώ
Αγγλικά , Γερμανικά ,Ιταλικά , Γιαπωνέζικα , Aμερικάνικα supercar υπάρχουν πολλά.
Γαλλικά ούτε ένα , τυχαίο είναι;
.... Mη μου πείτε για Bugatti ....
Τέσπα τέλος η πλάκα , respect στην υδροπνευματική της Citroen
Άντε και ένα βιντεάκι για να γουστάρουμε.
http://www.youtube.com/watch?v=QkiDTcT1mec
To βιντεάκι είναι πριν από 4 μήνες.Ποιος ήταν άραγε ο τρελός που την ξετίναξε ολοκαίνουρια;
Youtube Video -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Γαλλικό όμως μόνο λόγω άγνοιας το δικαιολογώ
Αγνοια σε ποιο θεμα? Στο...στριβειν ας πουμε...?
-
Renault είχαμε και έχουμε, citroen δόξα το θεώ πολλά άτομα του κοντινού μου κύκλου οπότε έχω μια εικόνα. Όταν έχω ακούσει τη λέξη καμμένος εγκέφαλος τόσες φορές από κάτοχο citroen, όπως και να το κάνεις αποκτώ μια προκατάληψη.
Αναμφίβολα, το θέμα είναι που θα πέσεις αλλά όταν έχουμε 2 renault που καθένα είχε τη δική του ιστορία από βλάβες και αντίστοιχα μια Alfa που δεν έβγαλε κάτι σημαντικό (εκτός από ακριβή συντήρηση) τότε για ποιά ιταλικά να μιλήσουμε;
Για να μη μιλήσουμε για τις χαλασμένες οροφές στα 206 cc και παρεκτραπή η κουβέντα. Να βγάζουν γλώσσα οι Γερμανοί με τα γκντούπ και τα πλαστικά τους (και πάλι όχι όλοι), αλλά όχι και οι Πεζαίοι που λέει ο λόγος... -
Eνώ ας πούμε οι μεταβλητοί δεν παρεκτρέπουν την κουβέντα, ε; Τι να πω, και σε είχα για αρκετά λογικό άτομο. Σέβομαι τον τίτλο του θέματος και το λήγω από την μεριά μου εδώ το ζήτημα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eνώ ας πούμε οι **μεταβλητοί **δεν παρεκτρέπουν την κουβέντα, ε; Τι να πω, και σε είχα για αρκετά λογικό άτομο. Σέβομαι τον τίτλο του θέματος και το λήγω από την μεριά μου εδώ το ζήτημα.χτύπημα κάτω από τη μέση...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αναμφίβολα, το θέμα είναι που θα πέσεις αλλά όταν έχουμε 2 renault που καθένα είχε τη δική του ιστορία από βλάβες και αντίστοιχα μια Alfa που δεν έβγαλε κάτι σημαντικό (εκτός από ακριβή συντήρηση) τότε για ποιά ιταλικά να μιλήσουμε;
Aσχετο.
Ειχαμε 3 citroen και 1 peugeot.
Τα citroen δε ζητησαν ποτε τιποτα, το Peugeot κατι ψιλα...Να μη σου πω για συνθηκες χρησης - συντηρησης...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αναμφίβολα, το θέμα είναι που θα πέσεις αλλά όταν έχουμε 2 renault που καθένα είχε τη δική του ιστορία από βλάβες και αντίστοιχα μια Alfa που δεν έβγαλε κάτι σημαντικό (εκτός από ακριβή συντήρηση) τότε για ποιά ιταλικά να μιλήσουμε;
Aσχετο.
Ειχαμε 3 citroen και 1 peugeot.
Τα citroen δε ζητησαν ποτε τιποτα, το Peugeot κατι ψιλα...Να μη σου πω για συνθηκες χρησης - συντηρησης...
To να συγκρίνεις εταιρείες είναι μία πιο χονδροειδής προσέγγιση.Καλύτερα π.χ είναι να συγκρίνεις κάθε μοντέλο ξεχωριστά.Υπάρχει μία δυναμική στον κλάδο και τα δεδομένα αλλάζουν.Είναι και θέμα τύχης αλλά και χρήσης.
Περί γυναικείων προτιμήσεων που αναφέρθηκε πριν ,το Υ όντως ταιριάζει περισσότερο σε γυναίκες , άλλωστε είναι μια πιο φτηνή εναλλακτική της Α class.H Δέλτα δε νομίζω ότι απευθύνεται σε γυναίκες , αφενός λόγω της μάσκας της αφετέρου λόγω του μήκους της.Σκεφτείτε και το παρκάρισμα.
Π.χ. την 147 την οδηγούν πολλές γυναίκες .Αυτό δεν την κάνει γυναικείο αυτοκίνητο.Και με Γκολφ και 116 υπάρχουν , σαφώς λιγότερες από το Corsa π.χ.
Το δε Α3 είναι το αγαπημένο τους. -
To GOLF είναι το απόλυτο φετίχ τους και μετά το Α3
Lancia Delta 2008