-
όντως χαλια
-
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω ένα δίλημμα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και αν γίνεται να συλλέξω τα/τις σχόλια/γνώμες σας:
Για το Opel Insignia 2.0 4x4 Cosmo με δερμάτινο σαλόνι και κάποια επιπλέον καλούδια η τιμή του από τους καταλόγους μου βγαίνει γύρω στα 37,5k. Μια παρόμοια διαμόρφωση για το Audi A4 1.8T Quattro με μόνη ουσιαστική έλλειψη το navigation system μου βγαίνει 44,5k. Δύο άλλα σημεία διαφοροποίησης είναι η εγγύηση (6 της Opel έναντι 2 της Audi – που γίνεται 4 με 500 ευρώ επιπλέον) και της εκτίμησης κόστους συντήρησης που όλοι ισχυρίζονται πως με το Audi θα ξεφύγω πολύ. Σαν πλεονεκτήματα του A4 εντοπίζω την κατανάλωση, τα χαμηλότερα τέλη και αυτό που όλοι ονομάζουν «ποιότητα κατασκευής σε αυτά που φαίνονται κι αυτά που δε φαίνονται» ή αλλιώς brand name ή κύρος.
Το δίλημμά μου λοιπόν είναι ποιο από τα δύο?
Υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά κι αν ναι αξίζει αυτά τα χρήματα?Φιλικά,
PY -
Όπως έλεγε και το Bild το Audi είναι πιο ψαγμένο γιατί απευθύνεται περισσότερα χρόνια στην πάνω κατηγορία ενώ η Opel μετά από πολλά χρόνια τώρα ξανακοιτάει.
Με το Vectra , δεν το συζητάω , το audi ήταν μονόδρομος στην μεσαία και πάνω. Με το Insignia δεν είμαι τόσο βέβαιος για την ακρίβεια η απτή διαφορά , εάν υπάρχει ( που δεν είμαι τόσο βέβαιος ζώντας ένα Α4 από κοντά τους τελευταίους μήνες full extra ) , δεν τα αξίζει.
-
Ο χρήστης PY2009 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,Έχω ένα δίλημμα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και αν γίνεται να συλλέξω τα/τις σχόλια/γνώμες σας:
Για το Opel Insignia 2.0 4x4 Cosmo με ........βγαίνει γύρω στα 37,5k. Μια παρόμοια διαμόρφωση για το Audi A4 1.8T Quattro με μόνη ουσιαστική έλλειψη το navigation system μου βγαίνει 44,5k.
Το δίλημμά μου λοιπόν είναι ποιο από τα δύο?
Υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά κι αν ναι αξίζει αυτά τα χρήματα?Φιλικά,
PYΔύσκολα μας βάζεις φίλε. Τα κριτήρια επιλογής ενός αυτοκινήτου είναι διαφορετικά από τον ένα στον άλλο. Άλλοι δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στους χώρους (Το Superb της Skoda θα ήταν γι αυτούς μονόδρομος) άλλοι στη εμφάνιση, άλλοι στην δύναμη, άλλοι στο όνομα κλπ, κλπ.
Εσύ συγκρίνεις δύο αυτοκίνητα με σχεδόν ίδιο μέγεθος αλλά με μεγάλη διαφορά στην δύναμη και στη ροπή (Α4 - 160 ps με Insignia 2.0Τ - 220 ps), άλλη φορολογία (διαφορά 200€ το χρόνο), διαφορά στο status και τέλος, μεγάλη διαφορά στη τιμή χωρίς αντίστοιχα (γνώμη μου) την ίδια μεγάλη διαφορά στη ποιότητα (αλλά ούτε πλέον στη τεχνολογία). Πιο τίμιο πιστεύω θα ήταν μια σύγκριση του Insignia 2.0T με το Α4 2.0 TFSI αλλά τότε η διαφορά τιμής θα πήγαινε στα ύψη.
Δεν ξέρω πόσο φανερό είναι αλλά προσωπικά θα πήγαινα (και έχω ήδη πάει) στο Insignia -
Εχω βαλει φατσα καρτα στην οθονη του πισιου το εσωτερικο του Insignia cosmo με το μπεζ δερμα και το καφε ψευτοξυλο (αυτο που ανοιγει στην σελιδα της οπελ) που ειναι αυτο που ακριβως παρηγγειλα, και το γουσταρω καθε μερα και πιο πολυ. Κακο ειναι; Αργει πολυ ομως να ερθει (Μαης! πολυ μακρια γμτο!!!)
-
Ο χρήστης PY2009 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους,Έχω ένα δίλημμα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και αν γίνεται να συλλέξω τα/τις σχόλια/γνώμες σας:
Για το Opel Insignia 2.0 4x4 Cosmo με δερμάτινο σαλόνι και κάποια επιπλέον καλούδια η τιμή του από τους καταλόγους μου βγαίνει γύρω στα 37,5k. Μια παρόμοια διαμόρφωση για το Audi A4 1.8T Quattro με μόνη ουσιαστική έλλειψη το navigation system μου βγαίνει 44,5k. Δύο άλλα σημεία διαφοροποίησης είναι η εγγύηση (6 της Opel έναντι 2 της Audi – που γίνεται 4 με 500 ευρώ επιπλέον) και της εκτίμησης κόστους συντήρησης που όλοι ισχυρίζονται πως με το Audi θα ξεφύγω πολύ. Σαν πλεονεκτήματα του A4 εντοπίζω την κατανάλωση, τα χαμηλότερα τέλη και αυτό που όλοι ονομάζουν «ποιότητα κατασκευής σε αυτά που φαίνονται κι αυτά που δε φαίνονται» ή αλλιώς brand name ή κύρος.
Το δίλημμά μου λοιπόν είναι ποιο από τα δύο?
Υπάρχει κάποια ποιοτική διαφορά κι αν ναι αξίζει αυτά τα χρήματα?Φιλικά,
PYΚυκλοφορώ πολλά χρόνια με Opel (από Kadett κάποτε μέχρι Astra τώρα) και ο πατέρας μου με Audi (από 80LS κάποτε μέχρι 1.8 quattro τώρα). Την Opel λοιπόν την ξέρω και την εκτιμώ βαθύτατα ως τίμια μάρκα με έναν από τους καλύτερους λόγους τιμής/απόδοση που θα βρεις σήμερα. Η Audi χρεώνει αρκετά το brand name (status), το αξίζει βέβαια.
Θάθελα σήμερα το A4 2.0/211 quattro με έξτρα που θα το έφταναν σίγουρα στα 50Κ, ποσό που είναι αρκετά υψηλό να δώσει κάποιος για αυτοκίνητο (άποψή μου). Θεωρώ τα 160 άλογα λίγα, έχω βλέπεις οδηγήσει αρκετά μοντέλα με αυτό τον κινητήρα (Passat CC, Octavia 5, A4 κ.λπ.) για να έχω άποψη. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι… τα τέλη κυκλοφορίας.
Έτσι, επί του παρόντος θα αγόραζα το Insignia 2.0/220 AWD με Bi-xenon, AFL, δέρμα, Infinity, Navi και κάποια ακόμα ψιλά στα 39Κ (37Κ με την έκπτωση) για να έχω το μη χείρον βέλτιστον. Νομίζω με αυτά τα λεφτά δεν βρίσκεις αλλού τέτοιο πακέτο (ούτε καν κοντά σε αυτό) με μοναδική έλλειψη το DSG.Σημ.: κάπου διάβασα ότι η εγγύηση του Insignia είναι το γνωστό 2+4, για δες το...
Soch
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Εχω βαλει φατσα καρτα στην οθονη του πισιου το εσωτερικο του Insignia cosmo με το μπεζ δερμα και το καφε ψευτοξυλο (αυτο που ανοιγει στην σελιδα της οπελ) που ειναι αυτο που ακριβως παρηγγειλα, και το γουσταρω καθε μερα και πιο πολυ. Κακο ειναι; Αργει πολυ ομως να ερθει (Μαης! πολυ μακρια γμτο!!!)Το δέρμα των 1.200 ή αυτό των 1.950?
Soch
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Εχω βαλει φατσα καρτα στην οθονη του πισιου το εσωτερικο του Insignia cosmo με το μπεζ δερμα και το καφε ψευτοξυλο (αυτο που ανοιγει στην σελιδα της οπελ) που ειναι αυτο που ακριβως παρηγγειλα, και το γουσταρω καθε μερα και πιο πολυ. Κακο ειναι; Αργει πολυ ομως να ερθει (Μαης! πολυ μακρια γμτο!!!)
Το δέρμα των 1.200 ή αυτό των 1.950?
Soch
Ο πωλητης μου ειπε πως το δερμα για την cosmo παει στα 1200 (οπως και ο καταλογος που ειχε κι αυτος - παρομοιος με τον δικο σου). Νομιζω οτι στην βασικη εκδοση στοιχιζει 1900 ή 1700 (στην edition).
παιζει κατι αλλο; -
παντως να ξερεις το δερμα ειναι μια βλακεια,μπορει να δειχνει ωραιο αλλα στο δρομο στις στροφες θα γλυστρας καλυτερα αλκανταρα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
παντως να ξερεις το δερμα ειναι μια βλακεια,μπορει να δειχνει ωραιο αλλα στο δρομο στις στροφες θα γλυστρας καλυτερα αλκανταρα.Κι εγω κατα ειμαι,αλλα εκανα το χατηρι της συζυγου (το μοναδικο!).Αλκανταρα εχω στην Αλφα και δεν γλυστραει, αλλα...υπαρχουν και πλατοεπενδυσεις
-
Το αλκαντάρα δε βρομίζει εύκολα;
Είχα δει αλκαντάρα στο τιμόνι και ήταν μες στη μπίχλα... -
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
Εχω βαλει φατσα καρτα στην οθονη του πισιου το εσωτερικο του Insignia cosmo με το μπεζ δερμα και το καφε ψευτοξυλο (αυτο που ανοιγει στην σελιδα της οπελ) που ειναι αυτο που ακριβως παρηγγειλα, και το γουσταρω καθε μερα και πιο πολυ. Κακο ειναι; Αργει πολυ ομως να ερθει (Μαης! πολυ μακρια γμτο!!!)
Το δέρμα των 1.200 ή αυτό των 1.950?
Soch
Ο πωλητης μου ειπε πως το δερμα για την cosmo παει στα 1200 (οπως και ο καταλογος που ειχε κι αυτος - παρομοιος με τον δικο σου). Νομιζω οτι στην βασικη εκδοση στοιχιζει 1900 ή 1700 (στην edition).
παιζει κατι αλλο;Ναι παίζει. Στο Cosmo οι επιλογές είναι (όπως αναφέρει ο κατάλογος):
1.200 δέρμα στα (στανταρ στο Cosmo) καθίσματα comfort
1.950 δέρμα στα (στανταρ στο sport & έξτρα στο Cosmo) sport εργονομικά καθίσματαΜερικές πληροφορίες για τα sport εργονομικά καθίσματα:
(Αντιγραφή από το δελτίο τύπου της Opel)**Μεγαλύτερη Άνεση, Ασφάλεια και Βέλτιστη Εργονομία στα Καθίσματα του Opel Insignia **
Οι μηχανικοί της GM Europe χρησιμοποίησαν την πιο προηγμένη τεχνολογία για να βελτιώσουν τα καθίσματα του νέου Opel Insignia, κάνοντάς τα ασφαλέστερα, πιο αναπαυτικά και πιο ξεκούραστα για την πλάτη, από αυτά των άλλων αυτοκινήτων. Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας επιτροπής ανεξάρτητων ειδικών της εργονομίας και γιατρών στη Γερμανία.
Τα καθίσματα του Opel Insignia έχουν το μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων στη βιομηχανία, μεταξύ των οποίων, ύψους κατά 65 mm και μήκους κατά 270mm, επιτρέποντας σε όλους τους οδηγούς και επιβάτες να βρίσκουν την ιδανική θέση καθίσματος. Ο οδηγός ωφελείται επίσης από ένα τιμόνι ρυθμιζόμενο ως προς το ύψος και το βάθος.
Επιπλέον, τα Εργονομικά Σπορ Καθίσματα (Ergonomic Sports Seats) έχουν βελτιωμένη ρύθμιση κλίσης, ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη 4 κατευθύνσεων, εργονομική περιμετρική σχεδίαση, καθώς και ανώτερη πλευρική στήριξη και αφρώδη επένδυση για καλή στήριξη του σώματος. Λόγω αυτών των βελτιώσεων, τα Εργονομικά Σπορ Καθίσματα του Insignia έχουν λάβει την περίοπτη σφραγίδα έγκρισης της Aktion Gesunder Rücken e.V. (Action for Healthy Backs, γνωστής ως AGR) – μιας ανεξάρτητης επιτροπής ειδικών εργονομίας και γιατρών στη Γερμανία.
Ταυτόχρονα, τα καθίσματα προσφέρουν στον οδηγό και το συνοδηγό τη βέλτιστη δυνατή προστασία από αντικείμενα του χώρου αποσκευών, τα οποία σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να εκτοξευτούν μέσα στην καμπίνα. Συμμορφώνονται με τις πιο σύγχρονες Οδηγίες της Οικονομικής Επιτροπής για την Ευρώπη, οι οποίες στην πραγματικότητα προορίζονται μόνο για τα πίσω καθίσματα. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων παραμένει στη θέση της, ακόμα και μετά από βίαιη μετατόπιση φορτίου από το χώρο αποσκευών. Ένα προστατευτικό την πλάτη του εμπρός καθίσματος εμποδίζει τα αντικείμενα να τραυματίσουν τον οδηγό. Αυτό το χαρακτηριστικό αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται.
Οι μηχανικοί της GM χρησιμοποιούν ατσάλι υψηλής αντοχής στη δομή των καθισμάτων, αυξάνοντας την ακαμψία και μειώνοντας το βάρος κατά 10-15% συγκριτικά με τον προκάτοχο του αυτοκινήτου, εξοικονομώντας μέχρι τρία κιλά ανά όχημα.
Οι ράγες τοποθέτησης των καθισμάτων έχουν ασφαλή ρύθμιση με ασύμμετρα διατεταγμένους πείρους ασφάλισης μέσω ελατηρίων, έτσι ώστε - ανεξάρτητα πού βρίσκεται το κάθισμα - να ασφαλίζει στη θέση του.
Οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων είναι στάνταρ στο σπορ κάθισμα
Τα καθίσματα του Insignia κυκλοφορούν με τέσσερα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, από το στάνταρ μέχρι το πολυτελές και το Εργονομικό Σπορ Κάθισμα (Ergonomic Sport Seat). Ακόμα και τα στάνταρ καθίσματα είναι εξοπλισμένα με ενεργά προσκέφαλα και ηλεκτρική ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού. Σαν αναβάθμιση, το κάθισμα του οδηγού μπορεί επίσης να παραγγελθεί με πλήρεις ηλεκτρικές ρυθμίσεις που περιλαμβάνουν λειτουργία μνήμης.
Επιπλέον, το μήκος των Εργονομικών Σπορ Καθισμάτων μπορεί να επεκταθεί για βελτίωση της υποστήριξης του μηρού για τους ψηλούς οδηγούς. Αυτό το στοιχείο ήταν προϋπόθεση για να λάβουν την πιστοποίηση AGR. Το μαξιλάρι (έδρα), επίσης, ρυθμίζεται ως προς την κλίση, ώστε να μπορεί το κάθισμα να προσαρμόζεται σε όλους τους σωματότυπους. Μία οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων είναι στάνταρ στο Εργονομικό Σπορ Κάθισμα, ενώ η ηλεκτρική ρύθμιση και ο εξαερισμός είναι προαιρετικά.
Το κάθισμα έχει βελτιωμένο εξαερισμό. Για να μην ιδρώνει η πλάτη, οι μηχανικοί μείωσαν την υγρασία στην πλάτη του καθίσματος και το μαξιλάρι (έδρα), βελτιώνοντας την απορρόφηση. Το πλεονέκτημα είναι ότι αποτρέπεται ο κίνδυνος να πάθει κάποιος ψύξη. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να παραγγείλουν πλευρικούς αερόσακους για της πλάτες των πίσω εξωτερικών καθισμάτων για πρόσθετη προστασία των επιβατών. Αυτό το χαρακτηριστικό ασφαλείας είναι στάνταρ στα εμπρός καθίσματα.
Για βελτιωμένη άνεση και πρακτικότητα, το πίσω υποβραχιόνιο με ενσωματωμένες θήκες αναψυκτικών και αποθηκευτικό χώρο είναι τώρα μακρύτερο, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες. Ακριβώς πίσω από το υποβραχιόνιο βρίσκεται ένα άνοιγμα μεταφοράς φορτίων, που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να μεταφέρουν αντικείμενα μεγαλύτερου μήκους, κυρίως σκι, μέσω της πλάτης
παντως να ξερεις το δερμα ειναι μια βλακεια,μπορει να δειχνει ωραιο αλλα στο δρομο στις στροφες θα γλυστρας καλυτερα αλκανταρα.
Έχω δέρμα 7 χρόνια τώρα και δεν έχω πρόβλημα καθότι το κάθισμα είναι τύπου backet και 'κρατά' σωστά το σώμα στις στροφές. Επιπλέον τα δερμάτινα είναι θερμαινόμενα (τώρα το χειμώνα τα έχω ανοικτά συνέχεια, είναι πολύ βολικό έξτρα αν το έχεις) και (στο Insignia) αεριζόμενα για το καλοκαίρι. Δεν είναι ευαίσθητα όπως το αλκαντάρα (αν σου πέσει υγρό με αυτό την έβαψες) και αναβαθμίζουν όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Soch
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Επιπλέον τα δερμάτινα είναι θερμαινόμενα (τώρα το χειμώνα τα έχω ανοικτά συνέχεια, είναι πολύ βολικό έξτρα αν το έχεις)Έχεις ενημερωθεί φαντάζομαι για τη σχέση 'θερμαινόμενο κάθισμα' - 'ανδρική γονιμότητα'.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Επιπλέον τα δερμάτινα είναι θερμαινόμενα (τώρα το χειμώνα τα έχω ανοικτά συνέχεια, είναι πολύ βολικό έξτρα αν το έχεις)
Έχεις ενημερωθεί φαντάζομαι για τη σχέση 'θερμαινόμενο κάθισμα' - 'ανδρική γονιμότητα'.
Όπως και τη σχέση της με το τσιγάρο, το ποτό, το ξενύχτι, την ηλικία, τα φάρμακα, τη διατροφή του σήμερα, το άγχος, το κινητό, το... το... το...
Αν έχεις κάποιο link πόσταρέ το να ρίξουμε μια (ακόμα) ματιάSoch
-
-
Ξέρει κανείς αν το 1.6Τ θα έχει διπλή απόληξη εξάτμισης? Ο πωλητής χτες μου είπε το 2.0 θα έχει σίγουρα για το 1.6Τ δεν ξέρει ακόμα. Θα μάθει σε καμια εβδομάδα περίπου που θα γίνει επίσημη παρουσίαση/ενημέρωση απο OPEL στην Ελλάδα.
Ρε γμτ.. ξαναπήγα χτες και το είδα και σαν να μου φάνηκαν μικροί οι χώροι μέσα αναλογικά με τον όγκο του...
-
Αρα προκειται μονο για τα σπορ καθισματα (με +750€) δεδομενου οτι ολα τα αλλα τα προσφερει και το comfort. Το αλκανταρα οντως...βρωμαει!
Οι χωροι (ειδικα πισω) δεν ειναι...superb αλλα το πορτμπαγκαζ ικανοποιητικοτατο- παντως ο εξωτερικος ογκος σε προδιαθετει για αντιστοιχους εσωτερικους!
Για την περιπτωση των θερμαινομενων, οσον με αφορα, μαλλον μονον η...ηλικια παιζει πλεον ρολο -
Το 2.0Τ έχει σίγουρα διπλή εξάτμιση. όσο για τους χώρους, κι εγώ θα τους περίμενα μεγαλύτερους πίσω. Είναι όμως λόγω της μεγάλης κλίσης που έχει το πίσω μέρος φαντάζομαι. Πάντως εγώ δεν έχω πρόβλημα (1.80 είμαι). Κάθισα στη θέση του οδηγού, τη ρύθμισα στα μέτρα μου και μετά κάθισα στην πίσω του θέση. Τα γόνατά μου δεν ακουμπάνε στη πλάτη του μπροστινού, αν και δεν έχει καμιά σχέση με το Zafira που έχω τώρα και που είναι 'γήπεδο' πίσω.
Και κάτι για τα θερμαινόμενα καθίσματα. Φίλος που έχει το Ford Maverick έχει δερμάτινα θερμαινόμενα. Κάποια φορά που είχαν μείνει ανοιχτά και πήγαμε βόλτα, κάηκε παιδιά ο κώλος μου.....Είναι καλά αλλά μόνο για λίγο, μέχρι να σπάσει κάπως το κρύο...Δεν νομίζω πως είναι απαραίτητα στην Ελλάδα αλλά βέβαια, άλλο Κοζάνη κι άλλο Αθήνα ή Κρήτη.btw, το παρήγγειλα σήμερα
2.0Τ Cosmo notch back, Flexride, adaptive 4x4 με eLSD, AFL, ηλιοροφή, cd500-navi, αερόσακους πίσω, τις ζάντες του Sport, parking pilot, technical grey με μπεζ ταπετσαρία morocana και ρεζέρβα ανάγκης. Θα έρθει το Μάη (εξ αιτίας του cd-500-navi). 'Έσκασα' τη προκαταβολή και...περιμένω.... -
Ο χρήστης salty έγραψε:
btw, το παρήγγειλα σήμερα
2.0Τ Cosmo notch back, Flexride, adaptive 4x4 με eLSD, AFL, ηλιοροφή, cd500-navi, αερόσακους πίσω, τις ζάντες του Sport, parking pilot, technical grey με μπεζ ταπετσαρία morocana και ρεζέρβα ανάγκης. Θα έρθει το Μάη (εξ αιτίας του cd-500-navi). 'Έσκασα' τη προκαταβολή και...περιμένω....Yπερπλήρες
-
Ο χρήστης salty έγραψε:
Και κάτι για τα θερμαινόμενα καθίσματα. Φίλος που έχει το Ford Maverick έχει δερμάτινα θερμαινόμενα. Κάποια φορά που είχαν μείνει ανοιχτά και πήγαμε βόλτα, κάηκε παιδιά ο κώλος μου.....Είναι καλά αλλά μόνο για λίγο, μέχρι να σπάσει κάπως το κρύο...Δεν νομίζω πως είναι απαραίτητα στην Ελλάδα αλλά βέβαια, άλλο Κοζάνη κι άλλο Αθήνα ή Κρήτη.
Στο Opel έχουν ρύθμιση έντασης (1 εως 6 στο Astra μου), με τη θέση 1 να είναι μια χαρά. Τα κρυα πρωϊνά (6:15 με 7:30) όπου το clima αργεί να ζεσταθεί, η αίσθηση είναι super. Στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά αν τοχεις συνηθήσει σου γίνεται 'απαραίτητο' (σαν τον καλό ήχο ένα πράμα, όπου μετά, τα απλά εργοστασιακά ηχεία δεν σου λένε τίποτα και καταλήγεις να παίζεις χαμηλά για να μην ακούς την παραμόρφωση). Όλα είναι συνάρτηση του πως έχεις 'κακομάθει' τον εαυτό σου τελικά.
btw, το παρήγγειλα σήμερα
2.0Τ Cosmo notch back, Flexride, adaptive 4x4 με eLSD, AFL, ηλιοροφή, cd500-navi, αερόσακους πίσω, τις ζάντες του Sport, parking pilot, technical grey με μπεζ ταπετσαρία morocana και ρεζέρβα ανάγκης. Θα έρθει το Μάη (εξ αιτίας του cd-500-navi). 'Έσκασα' τη προκαταβολή και...περιμένω....Καλή παραλαβή και καλοτάξιδο. Κάνουμε όλοι υπομονή (εσύ για την παραλαβή και μεις για τις εντυπώσεις)
Soch
Opel Insignia