Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 57
    • 58
    • 3 / 58
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    247
    1147
    5838
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Μήπως έχει χαλάσει το ταχύμετρο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spiros19 last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Μήπως έχει χαλάσει το ταχύμετρο ?

        ελπιζω οτι η διαφορα απο τα 150 στα 200 (ισως και παραπανω) να γινεται ΑΙΣΘΗΤΗ... αλλιως... ' Athens, we have a problem...'

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          sirgus last edited by

          Λάθος post
          sorry

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Και για να ευθυμησουμε (λογω της εποχης , Αποκριες ) τα χιλ αυτα τα πιανεις με 5η ετσι ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              meng last edited by

              Εγώ πάντως με το 406 του πατέρα μου, δυστυχώς μόνο 1.6 με πολύ λίγα άλογα για το βάρος του θέλω περίπου 2,5km ευθείας με όλες τις ταχύτητες στα όρια αλλαγμένες για να πιάσω 170+ στο κοντέρ. Η τετάρτη του πάει μέχρι 165 κοντέρ νομίζω και η πέμπτη αγγίζει την εκπληκτική ταχύτητα των 175, δεν έχω δει πιο μακριά πέμπτη... Ζορίζεται αρκετά πάνω από τα 150 αλλά φίλε thief το δικό σου έχει και 22 άλογα παραπάνω για να μην τα έχει αυτά τα χιλιόμετρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                citastak last edited by

                Ο χρήστης meng έγραψε:
                Εγώ πάντως με το 406 του πατέρα μου, δυστυχώς μόνο 1.6 με πολύ λίγα άλογα για το βάρος του θέλω περίπου 2,5km ευθείας με όλες τις ταχύτητες στα όρια αλλαγμένες για να πιάσω 170+ στο κοντέρ. Η τετάρτη του πάει μέχρι 165 κοντέρ νομίζω και η πέμπτη αγγίζει την εκπληκτική ταχύτητα των 175, δεν έχω δει πιο μακριά πέμπτη... Ζορίζεται αρκετά πάνω από τα 150 αλλά φίλε thief το δικό σου έχει και 22 άλογα παραπάνω για να μην τα έχει αυτά τα χιλιόμετρα.

                το ιδιο μοτεςρ φοραει η xantia και δειχνει 10 παραπανω χιλιομετρα κοντερισια... διαφορα βάρους, η σφαλμα κοντερ???

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  meng last edited by

                  Ο χρήστης citastak έγραψε:
                  το ιδιο μοτεςρ φοραει η xantia και δειχνει 10 παραπανω χιλιομετρα κοντερισια... διαφορα βάρους, η σφαλμα κοντερ???

                  Το περισσότερο που έχω δει στο κοντέρ είναι σε εθνική, μπορεί και κατηφοριά, με πέμπτη την βελόνα να έχει ξεπεράσει αρκετά τα 180... μέχρι εκεί όμως!
                  Και από δικιά μου μέτρηση, τετάρτη ταχύτητα και κοντερίσια 165km/h@6250rpm περίπου.
                  Το 406 λέει οτι ζυγίζει 1240 κιλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • C
                    citastak last edited by

                    το xantia ειναι 1320kg.. Εγω τα 185 τα ειχα πιασει σε ευθεια, με μόνο εμενα μέσα (75 κιλα!) και μισο ρεζερβουάρ BP Unleaded 100... καλα τωρα τι ψαχνω.. μπορει η διαφορα να οφειλεται σε αρνητικο ανεμο, σε φθαρμενο δισκο, σε μεγαλυτερη διασταη ελαστικών κτλ κτλ.. παντως το σιγουρο ειναι οτι η 1800αρα δεν ειναι δυνατο να πιανει ΜΟΝΟ 170 κοντερισια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      meng last edited by

                      Ο χρήστης citastak έγραψε:
                      η 1800αρα δεν ειναι δυνατο να πιανει ΜΟΝΟ 170 κοντερισια

                      και εγώ αυτό νομίζω, με τίποτα... στα τεχνικά χαρακτηριστικά αν θυμάμαι καλά το 406 1.8 δίνει 192χλμ/ώρα τελική

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spiros19 last edited by

                        Ο χρήστης citastak έγραψε:
                        το xantia ειναι 1320kg.. Εγω τα 185 τα ειχα πιασει σε ευθεια, με μόνο εμενα μέσα (75 κιλα!) και μισο ρεζερβουάρ BP Unleaded 100... καλα τωρα τι ψαχνω.. μπορει η διαφορα να οφειλεται σε αρνητικο ανεμο, σε φθαρμενο δισκο, σε μεγαλυτερη διασταη ελαστικών κτλ κτλ.. παντως το σιγουρο ειναι οτι η 1800αρα δεν ειναι δυνατο να πιανει ΜΟΝΟ 170 κοντερισια

                        αφου ειπα και εγω με ΞΑΝΤΙΑ 1.8 γιατι δεν ακουτε???? ΚΟΝΤΕΡΙΣΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΒΛΕΠΕΙΣ!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          barout last edited by

                          H dikia mou Xantia1.6 me mono emena mesa (100 kila) kai sxedon 3/4 rezervouar epiase 185 se eu8eia stis 5500 strofes an 8umamai kala. To sfalma sto taxumetro einai peripou 5 xiliometra apo oti exw diapistewsei se enan hlektroniko pinaka pou sou leei me possa xiliometra phgaineis. Pantos ta 160-165 ta pianei aneta.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                            το xantia ειναι 1320kg.. Εγω τα 185 τα ειχα πιασει σε ευθεια, με μόνο εμενα μέσα (75 κιλα!) και μισο ρεζερβουάρ BP Unleaded 100... καλα τωρα τι ψαχνω.. μπορει η διαφορα να οφειλεται σε αρνητικο ανεμο, σε φθαρμενο δισκο, σε μεγαλυτερη διασταη ελαστικών κτλ κτλ.. παντως το σιγουρο ειναι οτι η 1800αρα δεν ειναι δυνατο να πιανει ΜΟΝΟ 170 κοντερισια

                            αφου ειπα και εγω με ΞΑΝΤΙΑ 1.8 γιατι δεν ακουτε???? ΚΟΝΤΕΡΙΣΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΒΛΕΠΕΙΣ!!!

                            εγω για 1600αρα ελεγα απλα για να συγκρινουμε!!! μην αρπάζεσαι !~~!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Τhief είσαι σίγουρος ότι ήσουν σε ευθεία και όχι ανηφόρα? Έστω και μικρή ανηφόρα (που είναι σχεδόν ανεπαίσθητη όταν είσαι μέσα στο αυτοκίνητο) έχει δραματική επίπτωση στην τελική. Σε Αττική Οδό προς αεροδρόμιο έπιασα κάπου 200χλμ. στο ίδιο ακριβώς σημείο επιστρέφοντας πήγαινε 170χλμ. με δυσκολία. Ο δρόμος πρέπει να είχε μικρή κλίση όμως πίσω από το τιμόνι δύσκολα την καταλαβαίνεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                thief last edited by

                                Τώρα τι να πω, με τα χιόνια δεν μπορώ να βγω να του κάνω δοκιμές... Εδώ που είμαι έχει πάγο ακόμα! Αύριο θα πάω να το πατήσω λίγο για να δω. Ο πατέρας μου δεν το έστρωσε μεν, αλλά είναι οδηγός που δεν τρέχει... Δηλαδή στις 4000-4500 στροφές ΤΟ ΠΟΛΥ, αλλάζει ταχύτητα και σπάνια ξεπερνάει τα 100km/h... Τώρα βέβαια βάζει βενζίνη από την Aegean... Λέει τίποτα αυτό? Αρχίζω και γω να υποπτεύομαι την βενζίνη... Η καινούργια της ΕΚΟ (kinitron την λένε?) λέει τίποτα? Παντώς σας ευχαριστώ πολύ όλους σας ρε παιδιά που ασχοληθήκατε με το θέμα μου!!

                                Φιλικά,

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thief last edited by

                                  Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                                  Δες καλού κακού και τί γίνεται με τον καταλύτη...μήπως σου έχει χαλάσει και έχει φράξει την εξάτμιση με αποτέλεσμα να μην εκπνέει σωστά το αμάξι.

                                  Επίσης κοίτα τί γίνεται και με τη συμπίεση...

                                  Μπορεί να θες και κανένα ρεκτιφιέ, αν τίποτα δεν αλλάξει μετά το service.

                                  Το ότι ο πατέρας σου δεν το έστρωσε, είναι μάλλον κακό. Αν το πήρε και μονομιάς το 'ξέσκισε', τότε βλέπω το ρεκτιφιέ σίγουρο. Έχεις μήπως και μεγάλη κατανάλωση;

                                  Εμμμ... Ναι. Βασικά πώς κοιτάω τι γίνεται με την συμπίεση? Και το ρεκτιφιέ τι είναι? Είμαι ακόμα πρωτοετής μηχανολόγος και δεν τα έχω μάθει αυτά!!!

                                  Η κατανάλωση σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου είναι γύρω στα 10,(κάτι) lt/100km αλλά το έχω συνέχεια σε υψηλές στροφές να δουλεύει οπότε νομίζω είναι οκ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης Thief έγραψε:

                                    Δες καλού κακού και τί γίνεται με τον καταλύτη...μήπως σου έχει χαλάσει και έχει φράξει την εξάτμιση με αποτέλεσμα να μην εκπνέει σωστά το αμάξι.

                                    Επίσης κοίτα τί γίνεται και με τη συμπίεση...

                                    Μπορεί να θες και κανένα ρεκτιφιέ, αν τίποτα δεν αλλάξει μετά το service.

                                    Το ότι ο πατέρας σου δεν το έστρωσε, είναι μάλλον κακό. Αν το πήρε και μονομιάς το 'ξέσκισε', τότε βλέπω το ρεκτιφιέ σίγουρο. Έχεις μήπως και μεγάλη κατανάλωση;

                                    Εμμμ... Ναι. Βασικά πώς κοιτάω τι γίνεται με την συμπίεση? Και το ρεκτιφιέ τι είναι? Είμαι ακόμα πρωτοετής μηχανολόγος και δεν τα έχω μάθει αυτά!!!

                                    Η κατανάλωση σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδίου είναι γύρω στα 10,(κάτι) lt/100km αλλά το έχω συνέχεια σε υψηλές στροφές να δουλεύει οπότε νομίζω είναι οκ...

                                    [list:27305m83]Σε 20.000km μοτερ ρε παιδια ρεκτιφιε? Και ειδικα σε peugeot?[/list:u:27305m83][list:27305m83]Φιλε μου τεσσερα πραγματα κοιταξε.Την ταση της μπαταριας, το φιλτρο βενζινης, εαν τυχον φρεναρει καποιος τροχος, και το ποιο πιθανο για μενα, να πατιναρει ο δισκος του συμπλεκτη[/list:u:27305m83]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thief last edited by

                                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                                      [list:168bbez9]Σε 20.000km μοτερ ρε παιδια ρεκτιφιε? Και ειδικα σε peugeot?[/list:u:168bbez9][list:168bbez9]Φιλε μου τεσσερα πραγματα κοιταξε.Την ταση της μπαταριας, το φιλτρο βενζινης, εαν τυχον φρεναρει καποιος τροχος, και το ποιο πιθανο για μενα, να πατιναρει ο δισκος του συμπλεκτη[/list:u:168bbez9]

                                      Την τάση την έχω κοιτάξει, είναι οκ. Επίσης πριν από 5000 χλμ περίπου αλλάξαμε δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν, γιατί τα μπιπ σε κάτι βουνά! Α, το μοτέρ πλέον έχει 36000χλμ, το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν στα 22000, όχι τώρα... Το φίλτρο βενζίνης μπορώ να το κοιτάξω και μόνος μου?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        κατι δε παει καλα,ψαξτο ιμιντιατελυ...
                                        η επιδοση ειναι ανεξηγητα χαμηλη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          citastak last edited by

                                          ρε παιδια δισκο πλατο σε γαλλικό στα 20.000κμ??????????????
                                          εγώ αλλαξα στα 115.000 δισκο με όλα τα κμ μέσα στην πόλη και χρήση απο 2 οδηγούς!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thief last edited by

                                            Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                            ρε παιδια δισκο πλατο σε γαλλικό στα 20.000κμ??????????????
                                            εγώ αλλαξα στα 115.000 δισκο με όλα τα κμ μέσα στην πόλη και χρήση απο 2 οδηγούς!!!

                                            Εχμμ... ναι... ξέρεις... ήταν τόσο μεγάλη η ανηφόρα που έσβηνε με πρώτη, και αν δεν έπαιζα με τον συμπλέκτη δεν θα ανέβαινε.... τόση μπόχα από τον δίσκο πρώτη φορά... Γιατί ήταν και μεγάλη η ανηφόρα και βρώμαγε από την αρχή τόσο που το πίεζα.... Ίσως δεν έπρεπε να ανέβω αλλά....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 3 / 58
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr