Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu Terios II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu Terios II
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    29
    4153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dirtoulios last edited by

      Ο χρήστης iliasp έγραψε:

      Δεν έχει ESP και δεν το χρειάζεται...

      Όντως το ESP δεν είναι κάτι το αναγκαίο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

      Πείτε με όσο άσχετο θέλετε, αλλά μπορείτε να μου εξηγήσετε το γιατί?

      Λόγω τετρακίνησης και μικρης ιπποδύναμης κινητήρα! Βρες ένα, μπες μέσα, βάλε μπροστά, προσπάθησε να το βγάλεις εκτός πορείας και θα δεις ότι δεν είναι τόσο εύκολο

      Εδώ στο Navara και δε μου έφευγε με τίποτα (έψαχνα να βρω το κουμπί του ESP )

      Δεκτόν! Απλά, φανταζόμουν ότι λόγω αυξημένου ύψους θα ήταν πιο επιρρεπές σε αποκλίσεις. (δεν μπορώ να ξέρω πόσο το σώζει το στήσιμό του, σε συνδυασμό με μεταξόνιο- μετατρόχιο, αλλά σίγουρα είναι σκάλες καλύτερο από τον προκάτοχό του.)

      Τεσπα, είχα αρχίσει να το ξανακοιτάω, κυρίως για οικονομικούς λόγους.. Αλλά με βλέπω να βγαίνω στη γυρα για εξτρα εισόδημα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Φιλική μου οικογένεια μετά από δική μου προτροπή αγόρασε ένα Terios II αυτόματο. Ήταν τόσο ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο (της κόρης) που πήραν και οι γονείς άλλο ένα. Το χρησιμοποιούν καθημερινά στην πόλη (μικρό και ψηλό πολύ βολικό) αλλά και σε εκδρομές στο χωριό τους (ορεινό με παλιόδρομους).
        Οδήγησα για λίγο (ταχύτητες πόλης) το ένα από αυτά και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Ο κινητήρας με το αυτόματο κιβώτιο πολύ καλός, αρπάζει αμέσως και τραβάει καλά. Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για το μέγεθος του οχήματος, είναι πολύ ευκολοοδήγητο με μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και πραγματικό ταλέντο στο σκαρφάλωμα. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό: το Jimny υστερεί σε χώρους και σε ταξίδι, το Sedici υστερεί κυρίως εκτός δρόμου και το Vitara κυρίως σε χώρους και κατανάλωση.
        Σε ένα μικρό τομέα αγοράς, για αυτούς που θέλουν ένα μόνο αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, κάτι σχετικά μικρό και βολικό για την πόλη αλλά με χώρους για οικογένεια και πραγματική δυνατότητα εκτός δρόμου αλλά και οικονομικό σε χρήση το Terios αποτελεί μονόδρομο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Εχει ένα μειονέκτημα....είναι πανάκριβο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Η τιμή είναι ένα νούμερο αλλά πρέπει να έχει σχέση με την αξία. Το λεγόμενο Value for money. Και καθώς η αξία του είναι διαφορετική ανάλογα με τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τα γούστα του καθενός ο λόγος VFM είναι ανάλογος και δεν είναι ο ίδιος για όλους. Το ότι κάποιοι το αγοράζουν (και κανένας δεν θέλει να αισθάνεται ότι τον κλέβουν) δείχνει ότι για κάποιους αξίζει. Γενικά βέβαια θα ήταν πολύ καλό να ήταν φτηνότερο όπως το ίδιο θα έλεγα και για τις BMW, Audi, Mercedes και κάμποσα άλλα...
            Και αν το βασικό μειονέκτημα είναι η τιμή δεν είναι άσχημα τα πράματα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dirtoulios last edited by

              Πρέπει να του κάνω ένα test τελικά. Ειμαι περίεργος: είναι πραγματικό τόσο κουραστικό +θορυβώδες σε στον ανοιχτό δρόμο?
              (Για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του δεν έχω αμφιβολία: γενικά φαίνεται να κάνει απ' ολα (σχεδόν) και να συμφέρει - οπότε σαν all-around oχημα, ειδικά για τις ελληνικές συνθήκες, η τιμή του μπορεί εν μέρει να δικαιολογηθει, ΙΜΟ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                costaslio last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                Εχει ένα μειονέκτημα....είναι πανάκριβο!

                Δύο μειονεκτήματα...... έχει και ππππππανάκριβα ανταλακτικά!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  paris-gr last edited by

                  [quote='onyx !']Φιλική μου οικογένεια μετά από δική μου προτροπή αγόρασε ένα Terios II αυτόματο...quote]

                  Εκτός δρόμου πως τα πηγαίνει το αυτόματο; Σε απότομες ανηφόρες; Έχει και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα; Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gianniskid last edited by

                    το esp με το μπλοκε δεν το συνδιαζαν και στο προηγουμενο rav4.
                    ακριβως το ιδιο κανουν και τωρα.παντως, οντως ειναι δυσκολα να το βγαλεις εκτος ποριας. ακατορθωτο σχεδον με τετρακινηση, αδυναμο μοτερ και τα 235/60/16 που φοραει το special

                    ενταξει,ολα ειναι αναλογα με το τι εχεις συνηθησει. ειναι σχετικα κουραστικο για μεγαλες αποστασεις, αλλα συγκριτικα με την elise μου φαινεται κατι αναμεσα σε C6 και A8
                    σοβαρα τωρα μεχρι τα 130 ειναι οκ. απο κει και πανω εχεις θορυβο απο το μοτερ. οδηγησε το για να βγαλεις συμπερασμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      paris-gr last edited by

                      Σήμερα έκανα test drive το αυτόματο. Αρκετά απότομο και αργό μου φάνηκε. Όσο για τον κινητήρα λίγο να γκαζώσεις και ακούγεται σαν φορτηγό! Για μέσα στην πόλη συμπαθητικό αλλά γενικότερα δεν με ενθουσίασε. Θα δοκιμάσω και το χειροκίνητο αλλά ειλικρινά απογοητεύτηκα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dirtoulios last edited by

                        Ψάχνοντας για suvάκι, οδήγησα επιτέλους και το Terios, τόσο 'εντός', όσο και 'εκτός'.
                        Το αμάξι είχε 60000 km, μέτρια 'ταλαιπωρημένο'.
                        'Εκτός', κάνει ότι περιμένεις: ικανοποιητικό ground clearance, καλές (έως άριστες) γωνίες και πολύ καλή ευελιξία. Τιμόνι, απλά ικανοποιητικό, θέλει σίγουρα κάποια εξοικείωση για να καταλαβαίνεις με ακρίβεια που κοιτάνει οι τροχοί. Ο λεβιές, παρά τα 60000 παρέμενε σφιχτός, και ήθελε το κατιτίς του να κουμπώσει.
                        'Εντός': εδώ, δυστυχώς, τα χαλάσαμε. Να πω την αμαρτία μου, περίμενα περισσότερα. Όχι τόσο από πλευράς ιπποδύναμης και τραβήγματος, ούτε κάν από το θόρυβο του κινητήρα, ή ακόμα την ευστάθεια σε ταχύτητες των 120 km/h. Τιμόνι με τζόγους πάνω από αυτό που ήθελα και φρένα αρκετά 'λαστιχένια'.

                        Πιο γενικά. Είναι, ΙΜΟ, κρίμα που η νταιχάτσου δεν πρόσεξε λίγο παραπάνω το εσωτερικό του. Οχι τίποτα πολυτέλειες -το αμάξι είναι προορισμένο για εργαλειάκι (πολυσουγιάς, έστω), αλλά ο διάκοσμος

                        Τι άλλο με χάλασε? το ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο έρχεται με ασφάλτινα λάστιχα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να τα σκάσεις αν θες να το δεις να οργώνει λάσπες, χιόνια ή ακόμα και γρασίδια. (θα μου πεις, οι 8 στους 10 που το παίρνουν, μέχρι κράσπεδο πάνε...)
                        Η αντιπροσωπεία, όπως και άλλες

                        Δυστυχώς, οδήγησα το 'φτωχό', χωρίς trip computer, οπότε δεν είχα ενδείξεις κατανάλωσης. Με 5η έχει τα 120 στις 4000+ σαλ και από κει και πέρα βουτάς το πεντάλ στη βενζίνα (έτσι μου φάνηκε, πάντως).
                        Για το δεύτερο δεν έχω να πω ότι είναι ότι περιμένεις από ένα αμαξάκι σαν και αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr