-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Δεν έχει ESP και δεν το χρειάζεται...
Όντως το ESP δεν είναι κάτι το αναγκαίο στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
Πείτε με όσο άσχετο θέλετε, αλλά μπορείτε να μου εξηγήσετε το γιατί?
Λόγω τετρακίνησης και μικρης ιπποδύναμης κινητήρα! Βρες ένα, μπες μέσα, βάλε μπροστά, προσπάθησε να το βγάλεις εκτός πορείας και θα δεις ότι δεν είναι τόσο εύκολο
Εδώ στο Navara και δε μου έφευγε με τίποτα (έψαχνα να βρω το κουμπί του ESP )
Δεκτόν! Απλά, φανταζόμουν ότι λόγω αυξημένου ύψους θα ήταν πιο επιρρεπές σε αποκλίσεις. (δεν μπορώ να ξέρω πόσο το σώζει το στήσιμό του, σε συνδυασμό με μεταξόνιο- μετατρόχιο, αλλά σίγουρα είναι σκάλες καλύτερο από τον προκάτοχό του.)
Τεσπα, είχα αρχίσει να το ξανακοιτάω, κυρίως για οικονομικούς λόγους.. Αλλά με βλέπω να βγαίνω στη γυρα για εξτρα εισόδημα...
-
Φιλική μου οικογένεια μετά από δική μου προτροπή αγόρασε ένα Terios II αυτόματο. Ήταν τόσο ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο (της κόρης) που πήραν και οι γονείς άλλο ένα. Το χρησιμοποιούν καθημερινά στην πόλη (μικρό και ψηλό πολύ βολικό) αλλά και σε εκδρομές στο χωριό τους (ορεινό με παλιόδρομους).
Οδήγησα για λίγο (ταχύτητες πόλης) το ένα από αυτά και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Ο κινητήρας με το αυτόματο κιβώτιο πολύ καλός, αρπάζει αμέσως και τραβάει καλά. Οι χώροι είναι εξαιρετικοί για το μέγεθος του οχήματος, είναι πολύ ευκολοοδήγητο με μεγάλες διαδρομές ανάρτησης και πραγματικό ταλέντο στο σκαρφάλωμα. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό: το Jimny υστερεί σε χώρους και σε ταξίδι, το Sedici υστερεί κυρίως εκτός δρόμου και το Vitara κυρίως σε χώρους και κατανάλωση.
Σε ένα μικρό τομέα αγοράς, για αυτούς που θέλουν ένα μόνο αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές, κάτι σχετικά μικρό και βολικό για την πόλη αλλά με χώρους για οικογένεια και πραγματική δυνατότητα εκτός δρόμου αλλά και οικονομικό σε χρήση το Terios αποτελεί μονόδρομο. -
Εχει ένα μειονέκτημα....είναι πανάκριβο!
-
Η τιμή είναι ένα νούμερο αλλά πρέπει να έχει σχέση με την αξία. Το λεγόμενο Value for money. Και καθώς η αξία του είναι διαφορετική ανάλογα με τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και τα γούστα του καθενός ο λόγος VFM είναι ανάλογος και δεν είναι ο ίδιος για όλους. Το ότι κάποιοι το αγοράζουν (και κανένας δεν θέλει να αισθάνεται ότι τον κλέβουν) δείχνει ότι για κάποιους αξίζει. Γενικά βέβαια θα ήταν πολύ καλό να ήταν φτηνότερο όπως το ίδιο θα έλεγα και για τις BMW, Audi, Mercedes και κάμποσα άλλα...
Και αν το βασικό μειονέκτημα είναι η τιμή δεν είναι άσχημα τα πράματα! -
Πρέπει να του κάνω ένα test τελικά. Ειμαι περίεργος: είναι πραγματικό τόσο κουραστικό +θορυβώδες σε στον ανοιχτό δρόμο?
(Για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του δεν έχω αμφιβολία: γενικά φαίνεται να κάνει απ' ολα (σχεδόν) και να συμφέρει - οπότε σαν all-around oχημα, ειδικά για τις ελληνικές συνθήκες, η τιμή του μπορεί εν μέρει να δικαιολογηθει, ΙΜΟ). -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εχει ένα μειονέκτημα....είναι πανάκριβο!Δύο μειονεκτήματα...... έχει και ππππππανάκριβα ανταλακτικά!!!!
-
[quote='onyx !']Φιλική μου οικογένεια μετά από δική μου προτροπή αγόρασε ένα Terios II αυτόματο...quote]
Εκτός δρόμου πως τα πηγαίνει το αυτόματο; Σε απότομες ανηφόρες; Έχει και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα; Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.
-
το esp με το μπλοκε δεν το συνδιαζαν και στο προηγουμενο rav4.
ακριβως το ιδιο κανουν και τωρα.παντως, οντως ειναι δυσκολα να το βγαλεις εκτος ποριας. ακατορθωτο σχεδον με τετρακινηση, αδυναμο μοτερ και τα 235/60/16 που φοραει το specialενταξει,ολα ειναι αναλογα με το τι εχεις συνηθησει. ειναι σχετικα κουραστικο για μεγαλες αποστασεις, αλλα συγκριτικα με την elise μου φαινεται κατι αναμεσα σε C6 και A8
σοβαρα τωρα μεχρι τα 130 ειναι οκ. απο κει και πανω εχεις θορυβο απο το μοτερ. οδηγησε το για να βγαλεις συμπερασμα. -
Σήμερα έκανα test drive το αυτόματο. Αρκετά απότομο και αργό μου φάνηκε. Όσο για τον κινητήρα λίγο να γκαζώσεις και ακούγεται σαν φορτηγό! Για μέσα στην πόλη συμπαθητικό αλλά γενικότερα δεν με ενθουσίασε. Θα δοκιμάσω και το χειροκίνητο αλλά ειλικρινά απογοητεύτηκα...
-
Ψάχνοντας για suvάκι, οδήγησα επιτέλους και το Terios, τόσο 'εντός', όσο και 'εκτός'.
Το αμάξι είχε 60000 km, μέτρια 'ταλαιπωρημένο'.
'Εκτός', κάνει ότι περιμένεις: ικανοποιητικό ground clearance, καλές (έως άριστες) γωνίες και πολύ καλή ευελιξία. Τιμόνι, απλά ικανοποιητικό, θέλει σίγουρα κάποια εξοικείωση για να καταλαβαίνεις με ακρίβεια που κοιτάνει οι τροχοί. Ο λεβιές, παρά τα 60000 παρέμενε σφιχτός, και ήθελε το κατιτίς του να κουμπώσει.
'Εντός': εδώ, δυστυχώς, τα χαλάσαμε. Να πω την αμαρτία μου, περίμενα περισσότερα. Όχι τόσο από πλευράς ιπποδύναμης και τραβήγματος, ούτε κάν από το θόρυβο του κινητήρα, ή ακόμα την ευστάθεια σε ταχύτητες των 120 km/h. Τιμόνι με τζόγους πάνω από αυτό που ήθελα και φρένα αρκετά 'λαστιχένια'.Πιο γενικά. Είναι, ΙΜΟ, κρίμα που η νταιχάτσου δεν πρόσεξε λίγο παραπάνω το εσωτερικό του. Οχι τίποτα πολυτέλειες -το αμάξι είναι προορισμένο για εργαλειάκι (πολυσουγιάς, έστω), αλλά ο διάκοσμος
Τι άλλο με χάλασε? το ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο έρχεται με ασφάλτινα λάστιχα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να τα σκάσεις αν θες να το δεις να οργώνει λάσπες, χιόνια ή ακόμα και γρασίδια. (θα μου πεις, οι 8 στους 10 που το παίρνουν, μέχρι κράσπεδο πάνε...)
Η αντιπροσωπεία, όπως και άλλεςΔυστυχώς, οδήγησα το 'φτωχό', χωρίς trip computer, οπότε δεν είχα ενδείξεις κατανάλωσης. Με 5η έχει τα 120 στις 4000+ σαλ και από κει και πέρα βουτάς το πεντάλ στη βενζίνα (έτσι μου φάνηκε, πάντως).
Για το δεύτερο δεν έχω να πω ότι είναι ότι περιμένεις από ένα αμαξάκι σαν και αυτό.
Daihatsu Terios II