Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 277
    • 278
    • 279
    • 280
    • 281
    • 315
    • 316
    • 279 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    80914
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou last edited by

      Ο χρήστης g47 έγραψε:
      ...
      Κατι παρομοιο με το kitακι της blackstone αλλα ειναι πολυ απλη κατασκευη για να δωσω χρηματα για αυτη.

      Έχεις δίκιο ότι η αντλία υποπιέσης είναι πολύ απλή κατασκευή αλλά πετυχαίνει την υποπίεση. Σίγουρα τα χρήματα είναι πολλά αλλά αν πρόκειται να το κάνεις συχνά αξίζει επειδή το λάδι πάει κατευθείαν στο κουτάκι χωρίς να μολύνεται καθόλου παρά μόνο από το σωληνάκι (αν το έχεις ξαναχρησιμοποιήσει. Ίσως το καλύτερο είναι να πετά κανείς το σωληνάκι μετά. Από ότι έχω διαβάσει είναι εύκολο να βρει κανείς τέτοιο από ψυκτικούς αλλά δεν ξέρω που θα μπορούσα εγώ να βρώ ).

      Εδω - μεταξύ άλλων - λέει πως αν πάρει κανείς το δείγμα από το φίλτρο να το σημειώσει στο χαρτάκι. Επίσης προτείνουν να βγάλει κανείς το αυτοκίνητο σε κεντρικό δρόμο πριν πάρει το δείγμα. Το δικό μου συμπέρασμα είναι πως ο κινητήρας πρέπει να έχει δουλέψει τουλάχιστον 15 λεπτά.

      με λίγη πλακίτσα

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Έχετε λυσσάξει με τις αναλύσεις λαδιών.
        Έτσι κι αλλιώς αλλάζετε αρκετά συχνά λάδια και δεν χρειάζεται ανάλυση.
        (μόνο αυτός ο περίεργος ο Αντώνης χρόνια πολλά που βάζει πολύ λεπτά λάδια χρειάζεται να κάνει ανάλυση)

        Σε λίγο θα ζηλέψει κι ο κουκ και θα κάνει αναλύσεις - η απάντηση θα είναι:
        mr. kouk, stop changing your oil WEEKLY because there is no difference between virgin oil and your used oil.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          .. ολοι ξερουν πως το παρθενο με το χρησιμοποιημενο ΕΧΕΙ διαφορα!
          να πω πως εχουν ερθει τα λαδακια μου και αυριο παμε για το σερβις των 30.000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • mesastou
            mesastou last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:

            Σε λίγο θα ζηλέψει κι ο κουκ και θα κάνει αναλύσεις - η απάντηση θα είναι:
            mr. kouk, stop changing your oil WEEKLY because there is no difference between virgin oil and your used oil.

               Ενδιαφέρον, kouk πόσο τα πουλάς ...       
            

            Εγώ, στοχεύω πλέον να κάνω αλλαγές κάθε χρόνο - σε όλα τα υπό παρακολούθηση οχήματα (δες υπογραφή), τα χλμ είναι κάτω από 10,000.

            mouths are for eating, noses for breathing.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mesastou
              mesastou last edited by

              Ο χρήστης tm έγραψε:
              ...να πω πως εχουν ερθει τα λαδακια μου και αυριο παμε για το σερβις των 30.000

              Αν δεν πηγαίνεις σε λεπτότερο λογικά δεν θα δεις διαφορά στην ευστροφία...

              mouths are for eating, noses for breathing.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης caveman_ έγραψε:
                Πολύ καλές τιμές http://www.mapodo.de/
                Θα γίνει κανένα group buy? Έστειλα mail αν θα μπορούσαν να στείλουν Ελλάδα και αναμένω απάντηση!

                Για να δούμε ... Έψαξα λίγο το site αλλά δεν βρήκα κάτι να με ενδιαφέρει. Μπορεί αργότερα...

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mesastou
                  mesastou last edited by

                  Βρήκα δύο φτηνά 30άρια που με ενδιαφέρουν.
                  http://www.mapodo.de/product_info.php/c ... cts_id/471' target='_blank
                  http://www.mapodo.de/product_info.php/c ... cts_id/493' target='_blank

                  Μάλλον θα πάω στο 1ο και 2 5λιτρα.

                  Το μαγαζί είναι μάλλον σοβαρό. Πως το μάθαμε... ;

                  mouths are for eating, noses for breathing.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    +1
                    2 Χ 5λτρ.
                    Μια χαρά φαίνεται και σε καλή τιμή
                    (Γκρ. ΙΙΙ, αν η διαδικασία είναι καινούρια - μεγάλες πιέσεις - θα είναι σχεδόν σαν Γκρ. 4).

                    *HIGHTEC Synt RS 5W-30 HC FE
                    Ultra-high performance multi-grade engine oil based on sophisticated HC synthesis technology for use in gasoline and diesel engines. Extremely low ash content! API SL/CF ACEA A3-02/B3-98/B4-02 MB 229.31 VW 502.00 + 505.00 *

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      etsii last edited by

                      Αυτό όμως γιατί να έχει τόσα χρήματαhttp://www.mapodo.de/product_info.php/cPath/161_167/products_id/514 ; Στα ανταλλακτικάδικα Ford έχει από 18-20 ευρώ (το 5λιτρο πάντα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rx8_drifter last edited by

                        Παιδιά μια συμβουλή.
                        Στο αβένσις (1,6 ο παλιός κινητηρας όχι vvt, με 270.000χλμ) έβαλα αυτή τη φορά 5-40 λάδια, που όμως δεν ξέρω τί. Το άφησα στο συνεργείο και αυτή τη φορά δεν του πήγα τα λάδια. Είχα σκοπό να πάρω Amsoil, αλλά μεσα στις γιορτές βαρέθηκα. (νομίζω castrol έχει βάλει, σίγουρα κάποιο επώνυμο)

                        Τα κοίταξα χτές και μετά απο 2000 χλμ έχει κατεβεί λίγο ο δείκτης, μεταξύ μέσης και μαξ. Μέχρι τώρα με 10-40 δεν είχα κατανάλωση με αλλαγές έως και 10.000χλμ

                        2 θέματα: το πρωί σαν να χτυπάει βαλβίδα, δεν μου το έχει ξανακάνει ποτέ με το 10-40. Υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό που είχε πεί ο Μίλτος ότι στην πρώτη αλλαγή ίσως το λεπτόρευστο λάδι έχει βοηθήσει να φύγουν κάποια σκουπιδάκια και να έχει κάτσει κάτι κάπου?
                        Ο ήχος του κρύο πάντως δεν μου αρέσει.
                        Είναι λογικό αυτό? Μήπως το μοτέρ δεν σηκώνει το 5αρι? μήπως το λάδι αυτό δεν κάνει για το δικό μου και να δοκιμάσω άλλη μάρκα στην άλλη αλλαγη?

                        Και τέλος, μπορώ να βρώ σχετικά φτηνά mobil 0-40. Υπάρχει κάποιο ρίσκο αν τα δοκιμάσω?
                        ή τελικά να κάτσω στα αυγά μου με ένα καλό 10-40?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • mesastou
                          mesastou last edited by

                          Ο χρήστης ο ίδιος νωρίτερα και απρόσεχτος έγραψε:
                          εγώ θεωρώ πως όσο μικρότερο το πρώτο νούμερο τόσο καλύτερα. το αρνητικό είναι πως όσο αυξάνεται το εύρος μειώνεται η αντοχή/διάρκεια του λαδιού

                          Ξαναδιάβασα το post και θα είμαι πολυ συντηρητικός στην απάντηση μου (σπάνιο για μένα 😞
                          [list:2mjhzi4e]
                          Προτείνω με τόσο χλμ να μήν βάλεις GroupIV/V, ενδέχεται να δημιουργηθούν προβλήματα διαρροών από το πολύ καθάρισμα.
                          Προτείνω να ξαναβάλεις το ίδιο ακριβώς που έβαζες πριν παρατηρήσεις τα θέματα που γράφεις.
                          [/list:u:2mjhzi4e]
                          Αν δεν υποχωρήσουν τα συμπτώματα έχεις δυστυχώς βαθύτερο πρόβλημα.

                          mouths are for eating, noses for breathing.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rx8_drifter last edited by

                            Καταλαβαίνω την λογική σου κι εγώ συμμερίζομαι, γι' αυτό κατέβηκα σε ιξώδες, αλλά τα δύο φαινόμενα που περιέγραψα με προβληματίζουν
                            Απλά λέω κατ αρχήν μήπως φταίει η συγκεκριμένη μάρκα και όχι το ιξώδες.
                            Απ την άλλη βέβαια μιλάμε για μοτερ με 270.000 χλμ πάνω του, σκισμένο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • mesastou
                              mesastou last edited by

                              Μακάρι να φταίει η ποιότητα του λαδιού και αρκετά πιθανό. Στην θέση σου θα δοκίμαζα κάτι όχι GroupIV/V και εφόσον μιλάς για amsoil κάτι σαν το XLO που είναι πολύ καλό GroupIII.
                              Αν σου αρέσει να ρισκάρεις αρκετά και αναλόγως της χρήσης ίσως ακομα και το XLT.

                              mouths are for eating, noses for breathing.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Eχεις γνωμη για το Μobil 1 0-40? To θεωρείς ρίσκο να κατέβω σε 0?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • mesastou
                                  mesastou last edited by

                                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                  Eχεις γνωμη για το Μobil 1 0-40? To θεωρείς ρίσκο να κατέβω σε 0?

                                  Έχω προσωπική γνώμη καθώς και έχω διαβάσει πολλά σχετικά με αυτό. Είναι εξαιρετικό λάδι.

                                  Δεν το θεωρώ καθόλου ρίσκο να πας σε 0wY. Ρίσκο είναι να πας σε Xw30. Το θεωρώ ρίσκο να πας σε GroupIV/V μετα από τόσα χλμ. Ίσως να έχεις προβλήματα διαρροών και μετά να τρέχεις για φλάντζες. Το θέμα όμως αυτό είναι αμφιλεγόμενο

                                  Ας γράψουν και άλλοι την γνώμη τους.

                                  mouths are for eating, noses for breathing.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Σε 30αρι δεν πάω, λόγω της εκτεταμένης χρήσης σε αυτοκινητόδρομο με ψηλές στροφές. (εκτός του ότι η τουότα θέλει 40αρι γι αυτά τα μοτέρ)
                                    Για ποιό λόγο μπορεί να έχω θέμα με φλάτζες αν παω σε group IV/V? Το mobil απ ότι είδα δεν είναι αυτών των προδιαγραφών.

                                    ευχαριστώ για τις συμβουλές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                      Eχεις γνωμη για το Μobil 1 0-40? To θεωρείς ρίσκο να κατέβω σε 0?

                                      κανονικα πρεπει να δεις το βιβλιο του κατασκευαστη.
                                      απο 10-40 παντως σε 0-40 ειναι υπερβολη ,θα το καψει το λαδι το μοτερ σου και θα πανε χαμενα και τα λεφτα .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • mesastou
                                        mesastou last edited by

                                        Better safe than sorry.

                                        Αν θες και λίγο ρίσκο μπορείς να πας και στο 30άρι εφόσον από απλό ημισυνθετικό πας σε GroupIV/V (στην χειρότερη να είναι GroupIII αυτό). Αν θυμάμαι καλά καλύπτει και Α3. Μπορείς να βρεις λινκ στο official Mobil site λίγες σελίδες πριν. Έτσι θα έχεις καλύτερη κρύα ροή

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rx8_drifter last edited by

                                          To 30αρι το φοβάμαι, για τους λόγους που ανέφερα, και δεν υπάρχει και κάποιος τρόπος να ελέγξω αν θα με προστατεύει ή όχι...

                                          για να δούμε αν βρώ το 10-40 εδώ σε προσφορά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            caveman_ last edited by

                                            Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                                            Βρήκα δύο φτηνά 30άρια που με ενδιαφέρουν.
                                            http://www.mapodo.de/product_info.php/c ... cts_id/471' target='_blank' target='_blank' target='_blank
                                            http://www.mapodo.de/product_info.php/c ... cts_id/493' target='_blank' target='_blank' target='_blank

                                            Μάλλον θα πάω στο 1ο και 2 5λιτρα.

                                            Το μαγαζί είναι μάλλον σοβαρό. Πως το μάθαμε... ;

                                            Κατά τύχη, ψάξιμο στο γκούγκλη για συγκεκριμένα λιπαντικά. Μου απάντησαν και στο mail.

                                            Hello,
                                            Greece only via airmail

                                            1-10 litre = 38,00 EUR
                                            11-20 litre = 48,00 EUR

                                            Mit freundlichen Grüßen / With kind regards

                                            Marc Porwik

                                            Μάλλον δε συμφέρει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 279 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr