-
Καλή χρονιά σε όλους!
Μια ενδεχομένως αφελής ωστόσο πραγματική ερώτηση:
Γιατί ενας Γερμανός να πουλήσει το ΤΤ του και το καθε ΤΤ του στις 20.000 χλμ?
Ειδικά οταν οπως λέτε τα χιλιόμετρα αυτά γινονται στις Autobahn και επομένως 'γραφονται' ευκολα σε μικρό χρονικό διαστημα? -
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους!
Μια ενδεχομένως αφελής ωστόσο πραγματική ερώτηση:
Γιατί ενας Γερμανός να πουλήσει το ΤΤ του και το καθε ΤΤ του στις 20.000 χλμ?
Ειδικά οταν οπως λέτε τα χιλιόμετρα αυτά γινονται στις Autobahn και επομένως 'γραφονται' ευκολα σε μικρό χρονικό διαστημα?Υπάρχουν αρκετές αγγελίες στο eBay όπου μπορείς να τις πάρεις μία μία και να αρχίσεις να ρωτάς του πωλητές!
Πέρα απο αυτό όμως, για τον ίδιο λόγο που γίνεται και εδώ γίνεται και στη Γερμανία απλά σε μεγαλύτερο ποσοστό! Μπορεί να το βαρέθηκε, μπορεί να του το έκανε δώρο η γκόμενά του και να μη του άρεσε το χρώμα...μπορώ να σκεφτώ και άλλα αξιόλογα πράγματαTT και από εμένα , η αίσθηση που έχεις με το που μπαίνεις μέσα δε συγκρίνεται! Μου αρέσει που είναι τόσο κλειστοφοβικό ενώ και από γκάζι δε πάει πίσω
-
Γιατι στην Γερμανια αλλα και σε αλλες ευρωπαικες χωρες τα αυτοκινητα ειναι οπως εχουμε εμεις τα κινητα,δεδομενου οτι ειναι αρκετα προσιτα τα αλλαζουν αρκετα συχνα,δυσκολα τα κραταν πανω απο 5 χρονια max,εμεις κλασσικα βγαζουμε τα στεφανα και κατευθειαν για γαμο
-
Exω οδηγησει και το wv σε 2,0Τ και το ΤΤ 2,0Τ τετρακινητο ........ τα αυτοκινητα δεν εχουν επαφη ......1000000000000000 φορες το ΤΤ
-
Nα συμπληρωσω πως αν ηταν το διλλημα σε καινουρια φυσικα και θα ελεγα ΤΤ...παντα το λατρευα...
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις.
Εβλεπα πχ για κάτι τέτοιο :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4ή
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Το αμάξι θα το πάρω με το που πάω Γερμανία σε κανα 2 εβδομάδες. Λετε να το ψάξω καλά.. Το κάνω αλλα δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο απο το να σταμπαρω 3-4 αμαξια απο το mobile.de να τους παρω τηλεφωνο να μάθω κάτι παραπάνω, να πάω εκει να το δω και να το πάω σε μια αντιπροσωπεία να τους πω να το ελεγξουν... Μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο? Επειδή δεν ξέρω και απο αμάξια δεν μπορώ να φανταστώ τι καλύτερο να κάνω για να ελέγξω το ιστορικό του απο το να το πάω σε μία αντιπροσωπεία της audi εκεί να μου το τσεκάρουν...
-
Ζητάς Service Book!
Στην αντιπροσωπεία το σηκώνεται, ελέγχεται για φθορές, τυχόν 'φρέσκα' και επομένως ύποπτα εξαρτήματα πάντα με βάση τα χλμ που θα έχει το αυτοκίνητο, έλεγχος του VIN στους υπολογιστές τους για να δείτε τι ακριβώς έχει γίνει στο αυτοκίνητο από την ημερομηνία αγοράς του, εάν φυσικά ο ιδιοκτήτης το πήγαινε σε επίσημο Service Point!
Στη Γερμανία υπάρχουν μάστορες που έχουν κάνει master στον έλεγχο των μεταχειρισμένων προς πώληση! Γνωστός που ανέβηκε και πήρε μια Sportcoupe τη πήγε κατευθείαν σε μάστορα, του είπε δεξι φτερό μπροστά βαμμένο και έπειτα πήγε στην αντιπροσωπεία και το επιβεβαίωσε! Κατα τα άλλα το αμάξι καθαρό μέχρι και σήμερα! -
Πως μπορώ να ερθω σε επαφή με εναν 'μαστορα'?
-
Οταν με το καλό το πάρεις . Σου ευχομαι να το πάρεις .
Μην ξεχάσεις να κάνεις μια λίστα οπου θα αναφερεις με τα έξοδα (διαμονή, ψάξιμο, εισητήρια, έλεγχος, κλπ.) καθώς και το κόστος επαναπατρισμού και φορολογιας . Αναλυτική έτσι .....
Θα Είναι πολύ ενδιαφέρων για αρκετούς απο εμάς.Μην ξεχάσεις αν κάνεις κανα καλό κονέ να μας το πείς.
Α! μην ξεχάσεις και τα λουκανικα. ....... -
ΤΤ χωρις σκεψη........οδηγησε και τα δυο και θα καταλαβεις τι σου ταιριαζει περισσοτερο και φυσικα τι αερα απορρεει το καθε ενα το εχω κανει και θα επελεγα με κλειστα ματια ΤΤ
-
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους!
Μια ενδεχομένως αφελής ωστόσο πραγματική ερώτηση:
Γιατί ενας Γερμανός να πουλήσει το ΤΤ του και το καθε ΤΤ του στις 20.000 χλμ?
Ειδικά οταν οπως λέτε τα χιλιόμετρα αυτά γινονται στις Autobahn και επομένως 'γραφονται' ευκολα σε μικρό χρονικό διαστημα?Γιατί έτσι γίνεται!!! Ο Γερμανός παίρνει ένα καινούργιο αμάξι, κάνει 2 κύκλους γύρω απ' το τετράγωνο και αμέσως μετά το πουλά 30.000 ευρώ φτηνότερα στον έξυπνο Έλληνα Ή κάπως έτσι μου περίεγραψαν την κατάσταση ΟΛΟΙ όσοι φέραν αμάξι από Γερμανία (από μόνοι τους ή μέσω μαντρά). Άσχετα βέβαια αν σε έναν η SLK του έβγαλε ένα ωραίο κουστουμάκι των 6.000 μόλις ένα μήνα μετά
-
Ο χρήστης mfnf έγραψε:
Άσχετα βέβαια αν σε έναν η SLK του έβγαλε ένα ωραίο κουστουμάκι των 6.000 μόλις ένα μήνα μετάNα κάτι τέτοια φοβάμαι.. Δεν το είχε ψάξει πριν την παρει? Για τι ακριβώς μιλάμε?
-
Kαπου διαβαζα πως η DEKRA κανει ελεγχους σε μεταχειρισμενα και δινει αναλυτικες πληροφοριες για την κατασταση του αυτοκινητου.Ισχυει κατι τετοιο?????Αν ναι τοτε νομιζω πως αξιζει να το πας εκει για ελεγχο.
-
Aν καποιος ξέρει να απαντήσει στην ερώτηση του φίλου θα ήταν πολύ χρήσιμο.
-
Ε ρε κατι εξυπνοπουλια που εχουν ολο το κοσμο για κουτοφραγκους που πουλανε τελεια αυτοκινητα των 10κ χλμ κοψοχρονια
Αθανατε ελληνα , εσενα κανενας δεν σε κοροιδευει -
Exεις κατι ουσιαστικό να πεις γιατί δεν σε πολυπιάνω?
-
Ο χρήστης mfnf έγραψε:
Καλή χρονιά σε όλους!
Μια ενδεχομένως αφελής ωστόσο πραγματική ερώτηση:
Γιατί ενας Γερμανός να πουλήσει το ΤΤ του και το καθε ΤΤ του στις 20.000 χλμ?
Ειδικά οταν οπως λέτε τα χιλιόμετρα αυτά γινονται στις Autobahn και επομένως 'γραφονται' ευκολα σε μικρό χρονικό διαστημα?Γιατί έτσι γίνεται!!! Ο Γερμανός παίρνει ένα καινούργιο αμάξι, κάνει 2 κύκλους γύρω απ' το τετράγωνο και αμέσως μετά το πουλά 30.000 ευρώ φτηνότερα στον έξυπνο Έλληνα Ή κάπως έτσι μου περίεγραψαν την κατάσταση ΟΛΟΙ όσοι φέραν αμάξι από Γερμανία (από μόνοι τους ή μέσω μαντρά). Άσχετα βέβαια αν σε έναν η SLK του έβγαλε ένα ωραίο κουστουμάκι των 6.000 μόλις ένα μήνα μετά
Άσχετα βέβαια αν σε έναν η SLK του έβγαλε ένα ωραίο κουστουμάκι των 6.000 μόλις ένα μήνα μετά
Nα κάτι τέτοια φοβάμαι.. Δεν το είχε ψάξει πριν την παρει? Για τι ακριβώς μιλάμε?
Το έψαξε είπε, αλλά όχι και τόσο καλά απ' ότι φάνηκε. Το αμάξι τελικά ήταν τρακαρισμένο και όχι ξαναφτιαγμένο σώστα. Αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο, μπορεί να βρεις και πολύ καλά μεταχειρισμένα. Απλά θέλει ψάξιμο, χρόνο και γνώσεις. Και φυσικά θα το πληρώσεις. Το δικό μου πόστ ήταν πιο πολύ χιουμοριστικό και σατυρικό προς τη νοοτροπία αρκετών συμπατριωτών μας ότι εμείς είμαστε έξυπνοι και οι ξένοι είναι οι κουτόφραγκοι.
Αλήθεια τι είναι η DEKRA που γράφει ο Panos2171;
-
Μα εγω δεν παω να βρω ΤΤ με 20 χιλιάρικα... Καινουριο εχει γυρω στα 40, εγω ψαχνω καποιο με 10-20.000 και 30.... Λογικο μου φαινεται..
Εστειλα mail στ DEKRA και πηρα την παρακάτω απάντηση. Η dekra ειναι εταιρεία που ειδικεύεται στον χωρο του αυτοκινήτου.
here are two possibilities to have a used car checked by our expert engineers:
We suggest a pre-purchase inspection called 'DEKRA Seal' for used cars.
Further information is available under this link:
http://www.dekra.de/web/guest/122' target='_blank' target='_blank
The cost for this DEKRA Seal is ca. 72,-- €On the other hand we offer an inspection according to the German legal periodical vehicle inspection standard.
The cost varies slightly depending on the respective region in Germany but is approx. 52,-- €.Best vehicle information is obviously obtained by a combination of both inspections.
These inspections can exclusively be done either in our DEKRA stations or in a workshop officially supervised by DEKRA, due to the technical inspection conditions which are necessary for this.
A serious car salesman would probably accept the presentation of a vehicle in one of our stations.
Ειχα παραθέσει δυο λινκ απο 2 αυτοκίνητα που μου ψιλοκέντρισαν τον ενδιαφέρον λιγο πιο πίσω. Μπορείτε να μου πείτε πως τα βλέπετε?
εδιτ και πιο πολυ για αυτο http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2 -
Ο χρήστης nickolas2005 έγραψε:
Exεις κατι ουσιαστικό να πεις γιατί δεν σε πολυπιάνω?Απλα χλευαζω καποια ατομα που νομιζουν οτι παιρνουν αυτοκινητα α3ιας 45κ με 20/25κ χωρις να υπαρχουν ψεγαδια , nothing more nothing less.
Δεν απευ8υνεται σε εσενα προσωπικα το σχολιο μου.
Και για να πω κατι ουσιαστικο οπως λες , εγω θα προτιμουσα σε καθε περιπτωση ενα καινουριο αυτοκινητο , μεταχειρισμενο θα επαιρνα μονο απο ατομο που ξερω και εχω δει τι εχει κανει και τι οχι με το αυτοκινητο -
Εχω βρει ενα ττ στ χωρα που βρίσκομαι και θα μεινω για αρκετο διάστημα με 20.000κμ αυτοματο με καποια ψιλοεξτρα στα 27.000ε. Το αμαξι δεν το βρηκα σε μαντρα κτλ αλλα στην επίσημη αντιπροσωπεία της audi. Είναι μοντέλο 10/2006. Μου ειπαν απο την εταιρεία οτι εχει τελειώσει η μαμα εγγύηση αλλα δινουν αυτοι εναν επιπλέον χρόνο.
To αμάξι το πήρε ο τύπος καινουριο απο Γερμανία που δουλευε, γυρισε στ χωρα του, αλλαξε πινακιδες και επειδη εκανε παιδί πηρε το A4 και αφησε αυτο να το πουλήσουν..
Μου έδειξαν το servis book και εχει κανει ενα servis στα 9.800km για λάδια σε αντιπροσωπεία της audi.
To αμαξι με μια ματιά φαινεται σαν καινουριο, καλοδιατηρημένο χωρίς να μπορώ να βρω κάποιο ελλάτωμα.
Τι αλλο μπορώ να τσεκάρω και να προσέξω πριν το πάρω?
Επίσης το οτι στα παζάρια δεν πέφτει καθόλου με κάνει να σκέφτομαι οτι το αμάξι οντως δεν εχει κάποιο πρόβλημα για αυτό και δεν θέλει αμαν και πως να το πουλήσει.. Ετσι μου είπε κιολας.. Αμα θες μην το πέρνεις..
Επίσης αν τα 27.000 σας φαινονται λίγα και οτι εγω ειμαι ο έξυπνος που θα το πάρει τοσο κτλ σας λέω οτι καινουριο έχει 35.000 και οχι 45 οπως στην Ελλάδα.
Kαινουριο scirocco ή μεταχειρισμένο TT ( στο εξωτερικό)?