Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 2 1.3 vs Yaris 1.33 vs Ford Fiesta 1.4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 2 1.3 vs Yaris 1.33 vs Ford Fiesta 1.4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    58
    377
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Χωρίς να θέλω να φανω δογματικός, το 2 με μαλακά λάστιχα κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε. Νιώθω πλέον την ανάρτηση να διαβάζει καλύτερα και λιγότερα κοπανήματα με τους 16άρηδες. Επίσης να σημειώσω ότι οι 16άρηδες δεν είχαν σημάδια κόπωσης (στραβώματα και άλλα) παρόλου που έπεσα σε κανα 2-3 λακούβες που έκλαιγα μετά...

      Το μεγάλο μείον του για μένα είναι ότι δεν έχει ESP και τα όχι τόσο καλά πλαστικά του μέσα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        georgetz last edited by

        Δηλαδή το 2 γίνεται στην έκδοση Touring Alloy να παραγγελθεί με 15άρες ή αναγκαστικά πορεύεσαι με 16άρες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          travelman last edited by

          Όχι άμα θες τους λες φέρτε το μου με 16άρες και αλλάξτε και βάλτε του 15άρες αλουμίνιου. Κερδισμένοι θα βγουν αυτοί καθώς θα τους μείνουν οι ακριβότερες 16άρες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kalmik last edited by

            Για να καταλάβω. Εχει κανείς οδηγήσει το facelift Yaris 1.33? Aφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη πανευρωπαϊκά. Τι λέμε δηλαδή;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              aggelosf last edited by

              Ο χρήστης kalmik έγραψε:
              Για να καταλάβω. Εχει κανείς οδηγήσει το facelift Yaris 1.33? Aφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη πανευρωπαϊκά. Τι λέμε δηλαδή;

              Το έχουν φέρει στις αντιπροσωπείες. Είμαι κι εγώ ανάμεσα σε yaris και fiesta και τώρα είδα και το yaris.
              Το yaris 1.33 Dynamic σε τρίπορτο με VSC & TRC και με μεταλλικό χρώμα 15701 ευρώ. Δευτέρα το κάνω τεστ ντράιβ, δεν το έκανα ακόμη γιατί δεν βγήκαν πινακίδες.
              Πάντως έχω ακούσει πως σε άλλες αντιπρωσοπείες ήδη κάνουν τεστ ντράιβ και πως ο κινητήρας είναι εκπληκτικός και ας μην είναι στρωμένος ακόμη.
              ΥΓ:Αν το έχει κανείς απορία υπάρχει διακοπτάκι ECO OFF που σβήνει το σύστημα που απενεργοποιεί τον κινητήρα σε στάσεις. Αν και απ ότι κατάλαβα δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nik7119 last edited by

                Ο χρήστης aggelosf έγραψε:

                Για να καταλάβω. Εχει κανείς οδηγήσει το facelift Yaris 1.33? Aφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη πανευρωπαϊκά. Τι λέμε δηλαδή;

                Το έχουν φέρει στις αντιπροσωπείες. Είμαι κι εγώ ανάμεσα σε yaris και fiesta και τώρα είδα και το yaris.
                Το yaris 1.33 Dynamic σε τρίπορτο με VSC & TRC και με μεταλλικό χρώμα 15701 ευρώ. Δευτέρα το κάνω τεστ ντράιβ, δεν το έκανα ακόμη γιατί δεν βγήκαν πινακίδες.
                Πάντως έχω ακούσει πως σε άλλες αντιπρωσοπείες ήδη κάνουν τεστ ντράιβ και πως ο κινητήρας είναι εκπληκτικός και ας μην είναι στρωμένος ακόμη.
                ΥΓ:Αν το έχει κανείς απορία υπάρχει διακοπτάκι ECO OFF που σβήνει το σύστημα που απενεργοποιεί τον κινητήρα σε στάσεις. Αν και απ ότι κατάλαβα δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις.

                το μαζτα 2 το ειδες καθολου?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  aggelosf last edited by

                  Ναι το έχω κάνει και test drive μοιάζει αρκέτά με το φιέστα αλλά η ποιότητα εσωτερικού στο φιέστα είναι πολύ καλύτερη, δεύτερον το εσωτερικό του μαζντα μου φάνηκε πολύ σπαρτιατικό πχ δεν υπάρχει υπολογιστής ταξιδιού. Τρίτον έχω ακούσει πως η μάζντα έχει ακριβά ανταλακτικά. Το μάζντα ναι μου φάνηκε πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά προτιμώ το φιέστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nik7119 last edited by

                    Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
                    Ναι το έχω κάνει και test drive μοιάζει αρκέτά με το φιέστα αλλά η ποιότητα εσωτερικού στο φιέστα είναι πολύ καλύτερη, δεύτερον το εσωτερικό του μαζντα μου φάνηκε πολύ σπαρτιατικό πχ δεν υπάρχει υπολογιστής ταξιδιού. Τρίτον έχω ακούσει πως η μάζντα έχει ακριβά ανταλακτικά. Το μάζντα ναι μου φάνηκε πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά προτιμώ το φιέστα.

                    το μαζτα ειναι πιο αξιοπιστο απο το φιεστα και εχει και υπολογιστη ταξιδιου,,ειναι καλοστημενο,,στριφτερο,,ομορφο,,και γνησιος ιαπωνας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aggelosf last edited by

                      Ο χρήστης nik7119 έγραψε:

                      Ναι το έχω κάνει και test drive μοιάζει αρκέτά με το φιέστα αλλά η ποιότητα εσωτερικού στο φιέστα είναι πολύ καλύτερη, δεύτερον το εσωτερικό του μαζντα μου φάνηκε πολύ σπαρτιατικό πχ δεν υπάρχει υπολογιστής ταξιδιού. Τρίτον έχω ακούσει πως η μάζντα έχει ακριβά ανταλακτικά. Το μάζντα ναι μου φάνηκε πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά προτιμώ το φιέστα.

                      το μαζτα ειναι πιο αξιοπιστο απο το φιεστα και εχει και υπολογιστη ταξιδιου,,ειναι καλοστημενο,,στριφτερο,,ομορφο,,και γνησιος ιαπωνας

                      Για τον υπολογιστή ταξιδιού αυτό που είχα δει ήταν ένα touring alloy και δεν είχε είμαι σίγουρος. Έχει καιρό που το είδα δεν ξέρω ίσως τώρα να βάζουν. Ποια έκδοση είδες και έχει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nik7119 last edited by

                        Ο χρήστης aggelosf έγραψε:

                        Ναι το έχω κάνει και test drive μοιάζει αρκέτά με το φιέστα αλλά η ποιότητα εσωτερικού στο φιέστα είναι πολύ καλύτερη, δεύτερον το εσωτερικό του μαζντα μου φάνηκε πολύ σπαρτιατικό πχ δεν υπάρχει υπολογιστής ταξιδιού. Τρίτον έχω ακούσει πως η μάζντα έχει ακριβά ανταλακτικά. Το μάζντα ναι μου φάνηκε πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά προτιμώ το φιέστα.

                        το μαζτα ειναι πιο αξιοπιστο απο το φιεστα και εχει και υπολογιστη ταξιδιου,,ειναι καλοστημενο,,στριφτερο,,ομορφο,,και γνησιος ιαπωνας

                        Για τον υπολογιστή ταξιδιού αυτό που είχα δει ήταν ένα touring alloy και δεν είχε είμαι σίγουρος. Έχει καιρό που το είδα δεν ξέρω ίσως τώρα να βάζουν. Ποια έκδοση είδες και έχει;

                        exclusilve

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetz last edited by

                          Ο χρήστης kalmik έγραψε:
                          Για να καταλάβω. Εχει κανείς οδηγήσει το facelift Yaris 1.33? Aφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη πανευρωπαϊκά. Τι λέμε δηλαδή;

                          Δεν ξέρω τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη,αλλα το οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα και ανέφερα τις εντυπώσεις μου λίγο παραπάνω.

                          Για μένα το τρίλημμα παραμένει καθώς δεν οδήγησα ακόμα το Fiesta.Θα το οδηγήσω προς το τέλος της εβδομάδας (ελπίζω) οπότε και πιστέυω οτι θα καταλήξω.Άντε γιατί είχαν
                          αρχίσει να μπαίνουν τρελές ιδέες πλέον (Celica μτχ,Mini Cooper κλπα ).

                          Ήδη πάντως σκέφτομαι το Mazda 2 (3θ ή 5θ) Touring Alloy 1.3 και ίσως το SAP.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nik7119 last edited by

                            Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                            Για να καταλάβω. Εχει κανείς οδηγήσει το facelift Yaris 1.33? Aφού δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη πανευρωπαϊκά. Τι λέμε δηλαδή;

                            Δεν ξέρω τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη,αλλα το οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα και ανέφερα τις εντυπώσεις μου λίγο παραπάνω.

                            Για μένα το τρίλημμα παραμένει καθώς δεν οδήγησα ακόμα το Fiesta.Θα το οδηγήσω προς το τέλος της εβδομάδας (ελπίζω) οπότε και πιστέυω οτι θα καταλήξω.Άντε γιατί είχαν
                            αρχίσει να μπαίνουν τρελές ιδέες πλέον (Celica μτχ,Mini Cooper κλπα ).

                            Ήδη πάντως σκέφτομαι το Mazda 2 (3θ ή 5θ) Touring Alloy 1.3 και ίσως το SAP.

                            στη θεση σου θα περνα το μαζτα με κλειστα ματια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              planetman last edited by

                              To Hyundai i20 το έχεις δει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Το είδα (και στην έκθεση ήταν) αλλα δεν μου αρέσει καθόλου το σχήμα του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostas77 last edited by

                                  καποιος ειπε πριν οτι το mazda ειναι καλυτερο απο το fiesta γιατι εχει υπολογιστη ταξιδιου και σε ρωταω το fiesta δεν εχει? εχει και μαλιστα καλυτερο γιατι οπως και να το κανουμε και η mazda στην ford ανηκει.Τελοσπαντων φιλε εγω θα προτεινα το fiesta γιατι ειναι και αξιοπιστο και πιο ομορφο και τα εχει ολα και συμφερει .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nik7119 last edited by

                                    Ο χρήστης kostas77 έγραψε:
                                    καποιος ειπε πριν οτι το mazda ειναι καλυτερο απο το fiesta γιατι εχει υπολογιστη ταξιδιου και σε ρωταω το fiesta δεν εχει? εχει και μαλιστα καλυτερο γιατι οπως και να το κανουμε και η mazda στην ford ανηκει.Τελοσπαντων φιλε εγω θα προτεινα το fiesta γιατι ειναι και αξιοπιστο και πιο ομορφο και τα εχει ολα και συμφερει .

                                    το μαζτα δεν ειπα οτι ειναι καλυτερο επειδη εχει υπολογιστη ταξιδιου,,, το φιεστα ειναι πιο φρεσκο και πιο πληρες αλλα το μαζτα ειναι πιο αξιοπιστο,,ειναι γνησιος ιαπωνας, και το πατωμα του φιεστα προερχεται απο το μαζτα,,μονο το 13% εχει η φορντ απο την μαζτα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      when there is the original, why by the immitation?

                                      Οποτε Ford Fiesta απο μενα ως ποιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                        when there is the original, why by the immitation?

                                        Οποτε Ford Fiesta απο μενα ως ποιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο!

                                        κρυφο φορντακια....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          planetman last edited by

                                          Ένα πράγμα το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου στο fiesta 1.4 ήταν ότι η επιτάχυνσή του ήταν τραγική, δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα αλλά εμένα αυτή την εντύπωση μου έδωσα. Και όντως πρόσεξα ότι έχει πολύ μακριές σχέσεις στο κιβώτιο. Πολύ πιο μακριές απ' ό, τι το focus 1.6 ας πούμε.

                                          Το Mazda2 1.3 μου φάνηκε πολύ πιο σβέλτο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            citastak last edited by

                                            Ο χρήστης planetman έγραψε:
                                            Ένα πράγμα το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου στο fiesta 1.4 ήταν ότι η επιτάχυνσή του ήταν τραγική, δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα αλλά εμένα αυτή την εντύπωση μου έδωσα. Και όντως πρόσεξα ότι έχει πολύ μακριές σχέσεις στο κιβώτιο. Πολύ πιο μακριές απ' ό, τι το focus 1.6 ας πούμε.

                                            Το Mazda2 1.3 μου φάνηκε πολύ πιο σβέλτο.

                                            Παρόλου που το μάζντα για εμένα έχει πιο όμορφο σχέδιο εξωτερικά (μέσα είναι μέτριο) νομίζω πως θα κοίταγα πολύ σοβαρά το Yaris ειδικά τώρα που έχει νέο κινητήρα και start-stop για μέγιστη οικονομία. Επίσης το Yaris είναι πολύ πιο μαλακό από το mazda.

                                            Υ.Γ: Mazda 2, 1.3 έχω. Α! αν τελικά πας σε αυτό μην πάρεις το ΣΑΠ. Δώσε τη διαφορά και πάρε το exclusive που έχει το κλίμα και το τριπ (από όλα τα έξτρα αυτά είναι τα σημαντικά).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr