-
καλημερα σας!
εγω τα πω καποιες σκεψεις μετα απο συμβιωση στην Κερκυρα με το 1,4 122αλογα κολλητου που το πηρε καρφωτος
1.ποιοτητα...ειναι ανωτερο απο το δικο μου(Γκολφ 5)
2.κινητηρας τραβηγμα...ο,τι και να λεμε ειναι Turbaτος...
3.ελαχιστα πιο σκληρο...
4.καλυτερο τιμονακι.
5.δεν μου αρεσουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα πισω φωτα...το αμαξι ειναι ΚΕΝΟ απο πισω αδειο!!!!...επρεπε να εχουν βαμμενο και το μαυρο στον πισω προφυλακτηρα διπλα απο τις εξατμισεις... (πραγμα που εκανε το φιλαρακι και βγηκε τζιτζι)δεν μου αρεσουν οι προβολεις ομιχλης οπως προεξεχουν...1000 φορες ο μπροστα προφυλακτηρας του GTi...
κατα τα αλλα ειναι ενα κλασσικο Γκολφ και ειναι πιστευω το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια με διαφορα αλλα αν εισαι πολυ ψαγμενος ακομα θελει καποιες λεπτομερειες...
αλλα ελεγα οταν το πρωτοειδα αλλα μετα απο ενα μηνα αναθεωρησα...
το δικο μου δεν το αλλαζω...εκτος αν πεσουν πολυ οι τιμες και τυχει κατι καλο...
αλλα και παλι με πολυ σκεψη... -
το golf εχει προβλημα διοτι οπου οι μαντρες ειναι γεματες με golf και αναγκαστικα οι τιμες πεφτουν λογω ανταγωνισμου.
πιο ευκολα πωλειτε ενα αυτοκινητο το οποιο κατεχει το 1% καθε μαντρας παρα ενα που σε καθε μαντρα κατεχει το 10%... -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
το golf εχει προβλημα διοτι οπου οι μαντρες ειναι γεματες με golf και αναγκαστικα οι τιμες πεφτουν λογω ανταγωνισμου.
πιο ευκολα πωλειτε ενα αυτοκινητο το οποιο κατεχει το 1% καθε μαντρας παρα ενα που σε καθε μαντρα κατεχει το 10%...Μαλιστα στρατηγε μου
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
το golf εχει προβλημα διοτι οπου οι μαντρες ειναι γεματες με golf και αναγκαστικα οι τιμες πεφτουν λογω ανταγωνισμου.
πιο ευκολα πωλειτε ενα αυτοκινητο το οποιο κατεχει το 1% καθε μαντρας παρα ενα που σε καθε μαντρα κατεχει το 10%...το αυτοκινητο το οποιο κατεχει το 1% της μαντρας προφανως κανενας δεν ηθελε να το αγορασει ως καινουριο,κανενας δε θελει να το παρει ως μεταχειρισμενο, ο μαντρας βλαστημα την ωρα και τη στιγμη που το φορτωθηκε και ειναι διατεθημενος να κανει τα παντα για να το ξαποστειλει.
αν μου μιλας για περιπτωσεις κατι πολυ σπανιου στην ελλαδα γενικοτερα(το οποιο δεν εισαγοταν ποτε επισημα),οπως ενα supra που εβλεπα σε μια μαντρα εκει μπορει να τη δει ο μαντρας και σου ζηταει τα κερατα του,αλλα ακομα και αυτο για πανω απο ενα χρονο που παρατηρουσα το ειχε και λιαζοταν...
-
Φυσικα και δεν εννοω σπανια αυτοκινητα.
αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι σε μια νησι π.χ. 100000κατοικων αν σε 15 μαντρες υπαρχουν απο 15 golf και σε καθε μια απο αυτες μια corola πιο δυσκολα θα πουληθουν τα golf και θα πεσει η τιμη τους λογω ανταγωνισμου καθως ειναι δυσκολο να υπαρχουν 200 υποψηφιοι να αγορασουν golf... -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Φυσικα και δεν εννοω σπανια αυτοκινητα.
αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι σε μια νησι π.χ. 100000κατοικων αν σε 15 μαντρες υπαρχουν απο 15 golf και σε καθε μια απο αυτες μια corola πιο δυσκολα θα πουληθουν τα golf και θα πεσει η τιμη τους λογω ανταγωνισμου καθως ειναι δυσκολο να υπαρχουν 200 υποψηφιοι να αγορασουν golf...Το έχεις δει στην πράξη αυτό;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Φυσικα και δεν εννοω σπανια αυτοκινητα.
αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι σε μια νησι π.χ. 100000κατοικων αν σε 15 μαντρες υπαρχουν απο 15 golf και σε καθε μια απο αυτες μια corola πιο δυσκολα θα πουληθουν τα golf και θα πεσει η τιμη τους λογω ανταγωνισμου καθως ειναι δυσκολο να υπαρχουν 200 υποψηφιοι να αγορασουν golf...Το έχεις δει στην πράξη αυτό;
κουβεντα να γινεται...
ειδικα στο συγκεκριμενο παραδειγμα, οι αναλογια πωλησεων ειναι περιπου 1:1, αντε 1,2:1 επομενως καπου εκει θα ειναι και η αναλογια τους στα μεταχειρισμενα.
σε καμια περιπτωση δε μπορει να ειναι 15:1, εκτος πολυ ειδικων περιπτωσεων που μπορει να ισχυσει σε πολυ μικρη κλιμακα, αρα δεν εχει ενδιαφερον σαν αναφορα.
-
να το παμε και αλλιως....
aydi a3 το αγοραζει η mercedes 16000 και η Vw-audi 24000.
honda civic το αγοραζει η vw - audi 6500 και η honda 11000.
για ποια αξια μεταπωλησης μιλαμε τελικα?
αυτη που θα σου δωσει η ιδια εταιρια για ανταλαγη?
ή η τιμη που θα σου δωσει αυτος που ειναι αντιπροσωπος σε μια μαρκα που σε ενδιαφερει και εχει και την αντιπροσωπια και σε αυτο που εχεις ? -
Την αξία της μεταπώλησης δεν την ορίζει ο εκάστοτε έμπορος, αλλά η γενικότερη τιμή του αυτοκινήτου στην αγορά όπως διαμορφώνεται βάσει της προσφοράς και της ζήτησης.
Ο έμπορος θα στο πάρει μια τιμή χ για να το πουλήσει χ+κάτι και αν σου δώσει παραπάνω είναι με επιδότηση ανταλλαγής (που σημαίνει πως σου κάνει έκπτωση από την τιμή του καινούριου) για να πάρεις καινούριο. Οπότε δεν ισχύουν αυτά που γράφεις.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
καλημερα σας!εγω τα πω καποιες σκεψεις μετα απο συμβιωση στην Κερκυρα με το 1,4 122αλογα κολλητου που το πηρε καρφωτος
1.ποιοτητα...ειναι ανωτερο απο το δικο μου(Γκολφ 5)
2.κινητηρας τραβηγμα...ο,τι και να λεμε ειναι Turbaτος...
3.ελαχιστα πιο σκληρο...
4.καλυτερο τιμονακι.
5.δεν μου αρεσουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα πισω φωτα...το αμαξι ειναι ΚΕΝΟ απο πισω αδειο!!!!...επρεπε να εχουν βαμμενο και το μαυρο στον πισω προφυλακτηρα διπλα απο τις εξατμισεις... (πραγμα που εκανε το φιλαρακι και βγηκε τζιτζι)δεν μου αρεσουν οι προβολεις ομιχλης οπως προεξεχουν...1000 φορες ο μπροστα προφυλακτηρας του GTi...
κατα τα αλλα ειναι ενα κλασσικο Γκολφ και ειναι πιστευω το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια με διαφορα αλλα αν εισαι πολυ ψαγμενος ακομα θελει καποιες λεπτομερειες...
αλλα ελεγα οταν το πρωτοειδα αλλα μετα απο ενα μηνα αναθεωρησα...
το δικο μου δεν το αλλαζω...εκτος αν πεσουν πολυ οι τιμες και τυχει κατι καλο...
αλλα και παλι με πολυ σκεψη...Ποιες είναι οι λεπτομέρειες που χρειάζεται ακόμα; Μπορείς να το αναλύσεις περισσότερο μιας και έχεις και την μεγαλύτερη εμπειρία μαζί του;
Εμένα μου φάνηκε πιο μαλακό που το οδήγησα σε σχέση με το 5 (το οποίο το έχει πολύ καλός μου φίλος και έχω μια σχετική εμπειρία).
Μήπως ο φίλος σου είχε βάλει το πακέτο με τις 17άρες ζάντες και τη σπορ ανάρτηση; -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν βάλουμε λοιπόν δίπλα δίπλα, έστω ένα Golf 3-4ετίας να πουληθεί και ένα μοντέλο του ανταγωνισμού (περίπου ίδιας αξίας στην αρχική αγορά όταν ήταν καινούρια) και τα 2 σε ίδια καλή κατάσταση, με παραπλήσιο εξοπλισμό και παραπλήσια χιλιόμετρα, ποιο πιστεύεις πως θα πουληθεί πιο σύντομα και σε μεγαλύτερη τιμή;
Γιατί τότε τα χόντα 1.4 του 2002 λόγου χάρη πωλούνται ακριβότερα από τα γκολφ αντίστοιχης χρονολογίας και κυβισμού ;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν βάλουμε λοιπόν δίπλα δίπλα, έστω ένα Golf 3-4ετίας να πουληθεί και ένα μοντέλο του ανταγωνισμού (περίπου ίδιας αξίας στην αρχική αγορά όταν ήταν καινούρια) και τα 2 σε ίδια καλή κατάσταση, με παραπλήσιο εξοπλισμό και παραπλήσια χιλιόμετρα, ποιο πιστεύεις πως θα πουληθεί πιο σύντομα και σε μεγαλύτερη τιμή;
μα ενα golf θα ειναι πιο ακριβο απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο αν το εξοπλισεις το ιδιο...
εξαιρεση τα premivm a3 116 -
εχω μια να κανω μια ερωτηση:το golf 6 εχει νεο σασι,το οποιο ειναι το παλιο αλλα βελτιωμενο και κυριως πιο οικονομικο στη κατασκευη του.για αυτο εγινε αλλωστε και η αλλαγη της γενιας.
αυτη η 'νεα' πλατφορμα προοριζεται να μπει και στα 'αδερφακια' του golf???
αν ναι ποτε??το Α3 τωρα προσφατα εκανε facelift..αφου μπηκαν στο κοπο να εξελιξουν τη νεα πλατφορμα για να εξοικονομισουν χρηματα αυτο δε θα πρεπε να επεκταθει αμεσα σε ολο το group,ωστε να εξοικονομησουν ακομα περισσοτερα???
-
golf VI 160h ή 122???
-
Ο χρήστης tzouvar έγραψε:
golf VI 160h ή 122???αξιζει τη διαφορα χρηματων το 160!!!
-
αξιοπιστια??
-
για να επιμενουν σε αυτη τη μηχανολογικη λυση μαλλον δε θα υπαρχει προβλημα.αν υπηρξαν καποια προβληματα στο gt πιστευω οτι πλεον θα χουν ξεπεραστει.αλλιως θα εγκατελειπαν τελειως την ιδεα.
βεβαια οι πιο κακοβουλοι θα μπορουσαν να ισχυριστουν οτι η εγκαταλειψη της συγκεκριμενης λυσης,θα ταν μια παραδοχη αποτυχιας !απο την αλλη ομως λεφτα πανε να βγαλουν και δε νομιζω να χουν ορεξη να ασχολουνται με εγγυησεις..το μοτερ παντως ειναι πιεσμενο και σιγουρα θα θελει προσοχη και φροντιδα(ζεσταμα κρυωμα λαδακια καλη βενζινη).
αν τα κανεις ολα αυτα θα εισαι οκ,διαφορετικα μπορεις να αγορασεις ενα ατμοσφαιρικο πολυ περισσοτερων κυβικων αν εχεις φοβια με τα υπερτροφοδοτουμενα και να πληρωνεις πολυ περισσοτερα σε σηματα,ασφαλειες και βενζινες..
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
Ιταλακια γνωριζομαστε και μιλας με αυτο τον τονο ?
Θελεις μηπως να γνωριστουμε να μου το πεις απο κοντα το βαθυστοχαστο σχολιο σου ?
Θα το θελα παρα πολυ στο λογο μουγνωρισα αλλον εναν μαγκα
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
γνωρισα αλλον εναν μαγκα
ναι ιταλακι μου ναι
οποτε 8ελεις -
Ο χρήστης pittas έγραψε:
γνωρισα αλλον εναν μαγκα
ναι ιταλακι μου ναι
οποτε 8ελεις
VW Golf VΙ