-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
First BMW M7 Spy Photos?http://www.worldcarfans.com/9090108.019/first-bmw-m7-spy-photos
Όχι Μ7 ΡΕ ΓΜΤ....ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
First BMW M7 Spy Photos?
http://www.worldcarfans.com/9090108.019/first-bmw-m7-spy-photos
Όχι Μ7 ΡΕ ΓΜΤ....ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ναι M7,ναι ναι ναι!!!!!!!!!!!!!!! τρελαινομαι τωρα..
ποιος μπορει να μου δωσει ενα (ατοκο) δανειο να την παρω???οχι για μενα...για την φουκαριαρα τη μανα μου...!!!!!!!χαχαχαχα!! -
Καλά, έχουνε χάσει το μπούσουλα...
-
Άντε και σε Χ Μ7
Γιατί εκπλήσσεστε όμως ?
Ξεχάσατε την σειρά 8 του παρελθόντος (850 κ.α.)? Είχε βγει και πρωτότυπο Μ8 12κύλινδρο με 550 αλόγατα αλλά δεν προχώρησε τότε στην παραγωγή.Για να δείτε το μέλλον μερικές φορές απλά δείτε το περελθόν. -
Bend it like AMG
Καλώς η κακώς, η αμερικάνικη αγορά είναι μεγάλη και επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις φιλοσοφίες (ναχαμεναλεγαμε) των εταιριών!
Δε γίνεται να υπάρχουν S Class AMG, M Class AMG και η BMW να παραμένει άπραγη... -
Επιτελους, σιγα σιγα η BMW βρισκει το δρομο της ! Εννοειται οτι δεν θα φοραει τα χαμηλοροπα-ετοιμορροπα ατμοσφαιρκα συνολα, αλλα τα τουρμπισμενα διαμαντια, τωρα αν θα εχει τετρακινηση η οχι, ειναι ενα θεμα που πρεπει να τους απασχολει σοβαρα.. Μαλλον δεν θα εχει για να κρατησουν μια σεβαστη διαφορα απο το υπερ-τερας Χ6 Μ .
Τρεμετε Μ3 και λοιπες ψαροκασσελες. Ερχεται η Μ7..
Μονο εμενα μου φαινεται οτι ειναι απλα ενα καγκουρεμενο οχημα απο τον ιδιοκτητη του ?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Άντε και σε Χ Μ7Γιατί εκπλήσσεστε όμως ?
Ξεχάσατε την σειρά 8 του παρελθόντος (850 κ.α.)? Είχε βγει και πρωτότυπο Μ8 12κύλινδρο με 550 αλόγατα αλλά δεν προχώρησε τότε στην παραγωγή.Για να δείτε το μέλλον μερικές φορές απλά δείτε το περελθόν.Φίλε μου μιλάς για αυτοκίνητο θρύλο(850)..
Αλλά...
Δέν σου κάνει εντύπωση που δεν προχώρησαν στην παραγωγή της Μ8?
Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει η Μ7 από την 760i?
Σπόρ οδήγηση?Δεν το συνεχίζω γιατί είμαι εντελώς αρνητικός στην παραγωγή ///Μ βοδιών...
-
Τεσπά... χαίρομαι....η Μ3 Ε30 αποκτά ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική(και οικονομική) αξία!
-
Πόσο σπορ και ευέλικτο μπορεί να είναι ένα 4θυρο saloon-λιμουζίνα??! Μόνο αν έχει κινητήρα από Airbus.
Τέσπα...ας κάνουν ο,τι θέλουν...τα lower segments μη ξεσκίσουν.
-
Δηλαδη οπως ειπα και πιο πανω, σας φαινεται για ενα μελλοντικο οχημα(που ειναι τα καμουφλαζ?) και οχι για μια καγκουρεμενη 7αρα καποιου χωρικου ?
-
-
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Και μιας και μιλάω για ζάντες...μάλλον βρήκα ζάντες:
350 λίρες + shipping από Αγγλία (μεταχειρισμένες είναι)
Ομορφες ειναι! Και ψιλοτζαμπα....
Μαρκα, διασταση κτλ ?BMW είναι...του M-Pack, 18'
Το σκέφτηκα...και λέω από το να αφήσω τις δικές μου τις 17άρες και να δω πως θα είναι και ΑΝ είναι μετά να τις αλλάξω, να εκμεταλλευτώ τη προσφορά του τύπου από την Αγγλία που κυριολεκτικά τις σκοτώνει. Μάλλον βρήκα και αγοραστή για τις δικές μου. Απλά λυπάμαι τα λάστιχα που είναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει η Μ7 από την 760i?
Σπόρ οδήγηση?Δεν το συνεχίζω γιατί είμαι εντελώς αρνητικός στην παραγωγή ///Μ βοδιών...
+1, τέλος._
-
Παιδιά, έκανα μια 'βόλτα' στα φόρα...και λένε ότι πρόκειται για 760i και γενικά για νέο μοτέρ, όχι για Μ έκδοση.
Σιγά-σιγά, ετοιμάζεται και η 3άρα:
http://www.worldcarfans.com/9090109.022 ... spy-photos' target='_blank...αλλά αργεί γενικά σαν παρουσίαση. Εξέλιξη του σασί είναι ουσιαστικά, παρά του ίδιου αυτοκινήτου. Πρώτα θα δούμε στους δρόμους mules της 1, του i-Concept και μετά της 3άρας.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...
Απλά λυπάμαι τα λάστιχα που είναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση.Ωραίες είναι οι ζάντες. Του πάνε! Υποθέτω έχεις ζητήσει φωτό και από τις 4, μην πάρεις και τίποτα χιλιοχτυπημένες! Εσωτερικά και στραβές να είναι (αν και στην Αγγλία δεν πιστεύω ότι έχει τις χαραδρολακούβες τις δικές μας για να στραβώσουν ζάντες) λιγάκι με 30 ευρώπουλινια έρχονται στα ίσα τους!
Για τα λάστιχα αν έχεις χώρο για αποθήκευση, βρες είτε 4 σιδερένιες είτε 4 αλουμινένιες φθηνές και κράτησε τα για καμιά πίστα...
Για το θέμα της Μ7 ρ* παιδιά νομίζω ότι είστε προκατειλημμένοι και υπερβολικοί. Δηλαδή τι εννοείτε ότι ένα όχημα 5+ μέτρων με 3+ μέτρα μεταξόνιο και βάρος πάνω από 2 τόννους (2.5 παρά με 2 επιβάτες και βενζίνη) ΔΕΝ μπορεί να είναι ΣΟΥΠΕΡΣΠΟΡ?? Ποιός τα λέει αυτά? Μήπως κανας άσχετος ονόματι Νεύτωνας? Τι να μας πει και αυτός και αυτός από τη φυσική του ... !!!
Εκτός αυτού προσέξτε την παράνοια και την απίστευτου μεγέθους (στον κύβο) που κυκλοφορεί τελευταία στην Μ Division. Ηδη η 750 είναι με τον 4.4 διτούρμπινο με τα 400+ άλογα και τα 61 κιλά ροπής με 5.2 δτλ για το 0-100. Πολύ καλές επιδόσεις ήδη δηλαδή. Πολύ απλά για κάγκουρες-ασπροπουκαμισάδες μπορούν να φτιάξουν ένα Μ-Pack με χαμηλότερη ανάρτηση καγκουροπροφυλακτήρες και άλλα τέτοια καραγκιοζιλίκια (για ένα τέτοιο όχημα εννόω). Τώρα η ενασχόληση του M Division με την 7άρα τι πάει να κάνει? Να το φτιάξει να στρίβει καλύτερα???
Μέχρι να βγουν επισήμως έχω μια υποψία ότι απλά οι τύποι στην Βαυαρία διαρρέουν αυτά τα 'νέα' απλά και μόνο για feedback. Για να δουν τι πάιζει. Δηλαδή ο Αμπράμοβιτς, ο Σείχης του Μπρούνει και ο Πατέρας τι θα πρωτοαγοράσουν Χ5Μ, Χ6Μ ή Μ7 ?
Εγώ πάντως χλευάζω τέτοιες δημιουργίες. Δεν μπορεί σαν τμήμα να πουλάς 30και χρόνια τη 'σπορ οδήγηση' και τώρα 'λόγω της ζήτησης και του ανταγωνισμού' να βγάζεις τέτοια καραγκιοζιλίκια. Εντάξει η Πόρσε έβγαλε την Καγιεν ( ) και χέστηκε στο τάληρο. Αυτό όμως τι σημαίνει, ότι επειδή πριν 50 χρόνια έβγαζε και τρακτερ 'λόγω ιστορίας' θα βγάλει το 2010 και Σπορ-Τρακτέρ ???
Τελικά αυτός που είπε ότι οι μεγάλες εταιρίες όταν κάνουν μαλακίες κάνουν ΧΟΝΤΡΟμαλακίες είχε δίκιο...
-
Thx Professeur! Θέλει λίγο σκέψη αυτό με τα λάστιχα, βλέποντας τι επικρατεί στα Μέγαρα μετά λύπης μου. Τέρμα τα track days και μάλλον θα καταλήξω να τα έχω στο γκαράζ και να τα κοιτώ. Μάλλον θα τα δώσω με +200 ευρώ σε όποιον πάρει τις ζάντες να τελειώνουμε.
Σχετικά με την Μ πορεία που έχει η BMW. Τι έγινε? Έφυγε κανένα παλιό board member???? Γιατί τα έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους? Τι εννοώ:
- Τέρμα τα ατμοσφαιρικά μοτέρ, πάμε για turbo
- Τέρμα η Ζ4 M Coupe (for now)
- Τέρμα και η M3 CSL πάμε για:
- Χ6Μ
- Χ5Μ
- Μ7
Και κατά τ'άλλα δεν είχαν λεφτά για τη CSL
Τέσπα...ας δούμε τι και πως θα είναι το τελικό προϊόν και βλέπουμε.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εεετσι..διλιτρα με 122, 143 και 170 αλογα !
Θα κλαψουν με μαυρο δακρυ κατι Σπανοι και κατι Σφακιανακηδες !
Τελος τα 1,6 λιτρα απο Μπεμπες.. Καιρος να σοβαρευτουν στην κωλοεταιρεια και να προσκυνησουν λιγο τους πελατες τους που θα γινουν ΠΟΛΥΥΥ λιγοτεροι ! ! !
UPsizing !
Θα πέσει κλάμα στην Ελλάδα με τα δίλιτρα...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εεετσι..
διλιτρα με 122, 143 και 170 αλογα !
Θα κλαψουν με μαυρο δακρυ κατι Σπανοι και κατι Σφακιανακηδες !
Τελος τα 1,6 λιτρα απο Μπεμπες.. Καιρος να σοβαρευτουν στην κωλοεταιρεια και να προσκυνησουν λιγο τους πελατες τους που θα γινουν ΠΟΛΥΥΥ λιγοτεροι ! ! !
UPsizing !
Θα πέσει κλάμα στην Ελλάδα με τα δίλιτρα...
Βασικά 'καθαρίζει' το low-end, κάνει χώρο πιθανόν για τα turbo μοτέρ...δίνοντας βάση στα diesel (=πολιτισμός, αλλά εδώ στη κοσμάρα τους). Γιαυτό πλέον υπάρχουν περισσότερα diesel μοτέρ, παρά βενζίνης.
Θα επηρεάσει σίγουρα τις πωλήσεις στην Ελλάδα...και καλά να πάθουν οι διανομείς εδώ...αλλά από την άλλη, η διαφορά για 2λτ είναι 200 παραπάνω περίπου το χρόνο. Ε, εντάξει...δεν είναι απαγορευτικό όταν έχεις να δώσεις 25Κ ευρώ για αυτοκίνητο. Έχει και 18 κιλά ροπής που σημαίνει ότι το κινεί πιο αξιοπρεπώς από το 1600άρι μοτέρ.
Τώρα 'ακούγεται' ότι επάνω στον 1600άρι θα εξελιχθεί ο 1.4Τ που φημολογείται, αλλά πρόσφατα ακούστηκε η πιθανότητα για 1.6Τ μοτέρ.
Πολύ σαλιγκάρι πάντως...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
BMW είναι...του M-Pack, 18'Γιατί πας σε 18άρα; Αν είναι για εμφάνιση πάω πάσο, αλλά δε φοβάσαι μην παραείναι μεγάλες;
BMW FORUM