-
Ο χρήστης segos έγραψε:
Σας διαβαζω και θυμωνω. Να δω μια φορα να συμφωνησετε σε κατι και οι δυο σας.Εχετε αρχισει μια κοντρα που δεν καταληγει πουθενα.Αγαπητέ φίλε, δράττομαι της ευκαιρίας να ζητήσω από όλους εδώ μέσα συγνώμη, που παρασύρθηκα σε μια ανούσια αντιπαράθεση με τον APR. Προκλήθηκα μεν και κατ' εξακολούθηση αλλά θα έπρεπε να είχα συγκρατηθεί. Με τον APR ανταλλάξαμε κάποια δημιουργικά ΡΜ, στα οποία συμφωνήσαμε ό,τι διαφωνούμε , κανένα πρόβλημα. Αλλά υπόσχομαι να μην απασχολήσω το Forum με την ιστορία αυτή ξανά..
Συγκρινετε ανομοια πραγματα και καταστασεις. Οι προτασεις σας ειναι ανεφαρμοστες γιατι στην Ελλαδα οι αγωνες εχουν παρει την κατω βολτα απο καιρο. Κατα την γνωμη μου δεν ευθυνονται οι κανονισμοι αλλα οι συμμετεχοντες.
Σωστό αυτό: πολύ σπάνια οι τεχνικοί κανονισμοί είναι τόσο καταστροφικοί, ώστε να ευθύνονται αυτοί για την όποια κατάντια, ούτε ένας καταπληκτικός κανονισμός είναι σε θέση να βγάλει από την κατάντια αυτή τους αγώνες. Δεν είναι πανάκεια οι τεχνικοί κανονισμοί. Προβλήματα όπως η γενική οικονομική κατάσταση και η προβολή είναι πολύ σημαντικότερα. Οι τεχνικοί κανονισμοί πρέπει απλά να ενημερώνονται έτσι ώστε να είναι σύμφωνοι με το πνεύμα της εποχής, πχ. αν το ενδιαφέρον του κόσμου πέφτει, να βοηθούν σε πιο θεαματικά αυτοκίνητα, ή αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, να βοηθούν τα φτηνά αυτοκίνητα. Αλλά σχεδόν ποτέ δεν είναι γενεσιουργός αιτία των προβλημάτων, νομίζω.
Στα άλλα που λες συμφωνώ.
-
ΕΘΕΑ ΕΓΡΑΨΕ''
ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΛΗΞΑΝ 31/12/08 Η ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ???
ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
'nass'εγραψε .....Ενα σοβαρό πρόβλημα που αναφέρεις yugo είναι αυτό με το βάρος: είναι εξαιρετικά δύσκολο να τρέχουν 'μαζί', διεκδικώντας τους ίδιους βαθμούς, αυτοκίνητα ΕΕ 20ετίας (πχ. ΑΧ) και σύγχρονα αυτοκίνητα R2 (πχ. C2R2) όταν οι καρότσες τους έχουν 200 κιλά διαφορά (και όταν το ΕΕ έχει δικαίωμα να βάλει όλα τα ελαφριά καλούδια του N/A/R όπως πχ. σύγχρονες ζάντες). Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και βαρύτερα και δεν υπάρχει πρακτικός τρόπος να ισοσκελιστεί τέτοια διαφορά.
Kυριε επικοδομιτικε τ.ε. θα πρεπει να γνωριζεται οτι με τις ισχυουσες νομικες διαταξεις αυτοκινητο R , ΧΩΡΙΣ σχετικη ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ , ειναι αδυνατον να παρουσιαστει περαν απ'τα ανεκδοτα ... .
Οτι λοιπον εχει σχεση με το μελλον των R στην Ελλαδα , εχει και σχεση με .....παρανομες ενεργειες , τα R ως γνωστον βασιζοντε σε καροτσες εργοστασιακες οπως και τα πραγματα τους ο.κ. ?
Αν λοιπον περιμενεις να εχουμε νομιμα R , θα πρεπει σαν αρχη του σπορ (οχι εσυ ) , να εχεις φροντισει την εισαγωγη νομιμων τετοιων αυτοκινητων που μπορουν να βρεθουν **σχετικα **οικονομικα σαν μεταχειρισμενα , καμια σχεση ομως ακομα και με το ακριβοτερο ΕΕ , που θα μπορουσε να φτιαξει καποιος εδω .Nass εγραψε
Αυτός είναι και ο λόγος που προσωπικά διαφωνώ με την 'επ΄άπειρον' επέκταση των δελτίων αναγνώρισης που (αν κατάλαβα καλά) προωθεί η ΕΘΕΑ (ΕΑ να τρέχουν μαζί με Α) διότι τότε 'αιωνίως' τα 106 των 850 κιλών θα κερδίζουν τα C2 των 1050 κιλών και δεν πρόκειται να δούμε ποτέ άλλα αυτοκίνητα στους αγώνες από τα 106.Σχεδον ... μαζι σου , αν μας βρεις λυση , νομιμη , και συμφερουσα οικονομικα , να την κανουμε , και να γεμισουμε C2 και οτι R υπαρχει .
Ναss εγραψε
Οσο για τα ΕΕ: θεωρητικά έτσι είναι τα πράγματα, παίρνεις ένα ΑΧ, του βάζεις πάνω 4πετάλουδα, σειριακά κτλ., το κάνεις 'S1600' και 'σκοτώνεις' ό,τι κινείται. Ομως καταρχήν το κόστος είναι εξαιρετικά υψηλό, ιδίως στην προσπάθεια να το κάνεις να έχει το στήσιμο-'πάτημα' του S1600 ξεκινώντας από τη λάθος βάση (καρότσα-τσίχλα),και επιπλέον όπως έχουμε δει (περίπτωση Ibiza Kit Car που 'εξόντωσαν' τα Escort με τα σειριακά κιβώτια όταν έγιναν Ε) δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα. Αντιθέτως, το μοντέλο 'ΑΧ Χατζηρήγα ή Καμπουγιάννη', δηλ. ένα φτηνό, απλό και αποτελεσματικό αυτοκίνητο, που κερδίζει την κλάση του και διεκδικεί καλές θέσεις στη γενική, με την αντίστοιχη οδήγηση φυσικά, είναι πολύ ρεαλιστικότερο.Πρωτα απ'ολα δεν ειναι παραδειγμα για συμπερασμα αυτο με τα escort . Οι κυριοι με τα εσκορτμαντα εκτος απο μοτερ 1000 αλογων δεν ειχαν σκηψει να δουνε ουτε αν ειχαν αμορτισερ ... μεχρι τοτε που αρχισαν να τις τρωνε απ'τα παλιο ΑΧ .
Λαθος βαση καροτσα τσιχλα ? κατι αλλο θα ηθελες να πεις , φυσικα (sik?).
Tα σειριακα και τετραπεταλουδα κ, κ, κ, τα εχετε κανει σαν να αγοραζεις σπιτι στην Νεα πολιτεια ..... Τριχες .Τα μισα λεφτα κανει το καλυτερο ΕΕ1600 π.x. απο ενα c2r2max ΑΝ ΕΡΘΕΙ ...... ΠΑΡΑΝΟΜΑ ! Για νομιμα .... αγορασε το σπιτι που λεμε πιο πανω , καλυτερα.Τελειονωντας την παραθεση που περασε στο ντουκου , θελω να τονισω οτι .....
Για να μπορεις να κανεις προγραμματισμο για τις υπαρχουσες κατηγοριες ,δεν μπορεις να περνεις μετρα και για τις μελλοντικες αν δεν **εχεις ** εξασφαλισει ΠΩΣ να υπαρξουν αυτες . Εχεις ? ...... κανω λαθος ως συνηθως ε ?
....
Εχουμε μαθει να μας ζηταει τα και τα αυτη η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΥΣΤΥΧΕΙΑΣ μια ζωη , και απ'την αλλη να μας βαζει να κανουμε οτι παρανομια σκαρφηστει ο καθενας μας (στο ελεος του θεου ) , για να ειμαστε στο ... που αυτοι μοιραζουν τα φυλλα οπως ...θελουν .
-
Ειδικά για το 'κόστος' των τετραπετάλουδων, όσοι το λέτε μάλλον δεν έχετε πιάσει ποτέ κατσαβίδι στη ζωή σας και δεν ξέρετε τι μπορεί να κάνει κανείς ακόμη και με έναν εγκέφαλο των 400Ε όπως ο Megasquirt....
Πληκτρολόγιο rulezzzz -
Ο χρήστης nass έγραψε:
δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το 'να μας γίνεται η ζωή ακόμα πιο δύσκολη'.Κατ' αρχήν, σ' ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις αν και συνεχίζω να διαφωνώ σε κάποια πράγματα. Πάντως, το συνολικό πνεύμα δε με βρίσκει αντίθετο.
Αυτό που εννοώ με το παραπάνω είναι ότι για την πλειονότητα των συμμετεχόντων το πρώτο τους μέλημα είναι η συγκράτηση του κόστους και κύριο μέλημα όλων όσων έχουν διοικητικές θέσεις ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να είναι ακριβώς το ίδιο, δηλαδή η συγκράτηση του κόστους. Διαφορετικά απλώς και μόνο υπάρχει απόκλιση στόχων και η διοίκηση ΔΕΝ ανήκει κατά κανένα τρόπο στην ίδια ομάδα με τους συμμετέχοντες.
Για παράδειγμα, με εξέπληξε η πληροφορία που έδωσες για την ΕΑ, ότι δηλαδή θεσπίστηκε με στόχο να αποτελέσει βάση για τα ιστορικά. Εγώ, με το αθώο και ηλίθιο μου μυαλό νόμιζα ότι ο σκοπός της ήταν να συγκρατηθεί το κόστος με την αποφυγή νέων ΕΕ... Και μόνο από αυτή σου την κουβέντα, καταλαβαίνει κανείς ότι οι στόχοι των συμμετεχόντων από τους στόχους της διοίκησης αποκλίνουν σε τεράστιο βαθμό. Αποκομίζει, μάλιστα, κανείς την αίσθηση ότι για κάποιους το όλο θέμα αποτελεί κάτι σαν παιχνίδι με playmobil, όπου όμως άλλοι δίνουν τα playmobil και αυτός που παίζει, ε, απλώς παίζει.
Επιπλέον, δυστυχώς ή ευτυχώς, οι αγώνες είναι μια δραστηριότητα όπου οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες είμαστε τόσο βλαμμένοι ώστε θέλουμε να έχουμε όλο και καλύτερο αυτοκίνητο για να μην τρώμε 1'' ή 1' από κάποιον άλλο που μπορεί να είναι καλύτερος οδηγός ή να έχει αυτός καλύτερο αυτοκίνητο ή απλά να έχει κάνει περισσότερες δοκιμές/προπόνηση. Πρωταρχικό μέλημα της διοίκησης, ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ αυτή μας τη νοητική βλάβη, θα πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση του προηγούμενου στόχου που ανέφερα, δηλαδή η συγκράτηση του κόστους με κανονισμούς που να ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ώστε να δημιουργούνται/διατηρούνται ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ αυτοκίνητα σε ΓΕΜΑΤΕΣ από συμμετοχές κλάσεις. Οποιαδήποτε αντίθετη κίνηση απλά και μόνο αφορά το σχόλιό μου που αναφέρεις. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ειδικά για το 'κόστος' των τετραπετάλουδων, όσοι το λέτε μάλλον δεν έχετε πιάσει ποτέ κατσαβίδι στη ζωή σας και δεν ξέρετε τι μπορεί να κάνει κανείς ακόμη και με έναν εγκέφαλο των 400Ε όπως ο Megasquirt....
Πληκτρολόγιο rulezzzzTo κόστος δεν είναι τόσο το ίδιο το τετραπετάλουδο όσο το R&D για να το κάνεις να δουλεύει σωστά και όχι 8-9000 rpm. Και επιπλέον να είναι και το υπόλοιπο αυτοκίνητο αντίστοιχων επιδόσεων, γιατί μπορεί να έχεις 200+ άλογα σε ένα ΑΧ 1,6 αλλά πως περνάνε στο δρόμο ? Μην ξεχνάμε πως τα αποτελεσματικά ΑΧ (πχ. του Χατζηρήγα παλιά ή του Βασιλειάδη ή του Καμπουγιάννη τώρα) δεν είναι 'τέρατα', επιπέδου 'Α/6' είναι.
Με άλλα λόγια, αν ήταν 'φτηνό και μπόλικο' όπως λες, γιατί δεν έχει γεμίσει ο τόπος ?
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το 'να μας γίνεται η ζωή ακόμα πιο δύσκολη'.
Κατ' αρχήν, σ' ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις αν και συνεχίζω να διαφωνώ σε κάποια πράγματα. Πάντως, το συνολικό πνεύμα δε με βρίσκει αντίθετο.
Αυτό που εννοώ με το παραπάνω είναι ότι για την πλειονότητα των συμμετεχόντων το πρώτο τους μέλημα είναι η συγκράτηση του κόστους και κύριο μέλημα όλων όσων έχουν διοικητικές θέσεις ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να είναι ακριβώς το ίδιο, δηλαδή η συγκράτηση του κόστους. Διαφορετικά απλώς και μόνο υπάρχει απόκλιση στόχων και η διοίκηση ΔΕΝ ανήκει κατά κανένα τρόπο στην ίδια ομάδα με τους συμμετέχοντες.Ναι αλλά μην ξεχνάς πως το κύριο μέλημα των συμμετεχόντων είναι να ...συμμετέχουν -ο καθένας για τον εαυτό του- ενώ το καθήκον της διοίκησης είναι (ή πρέπει να είναι) πιο σύνθετο, εκτός από το να συμμετέχουν οι συμμετέχοντες, που είναι φυσικά σημαντικό, πρέπει να φροντίζει και πχ. να μην 'κανιβαλίζει' η μία κλάση ή η μία μορφή αγώνων την άλλη και να έχουν παρόμοια ανάπτυξη, να προωθούνται τα ταλέντα και οι νέοι, να φροντίζει για το τι θα γίνει Ν χρόνια μετά κοκ. κοκ. Δεν είναι λοιπόν απαραιτήτως κοινοί οι στόχοι και η διοίκηση οφείλει να έχει μια ευρύτερη εικόνα. Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που στις διοικήσεις όλων των σπορ σε όλο τον κόσμο οι συμμετέχοντες έχουν από καθόλου έως συμβουλευτικό έως μικρό αποφασιστικό ρόλο ενώ αντίθετα οι παλιοί συμμετέχοντες πολύ σημαντικότερο. Εδώ πχ. που τα 2/7 (?) της ΕΘΕΑ είναι νυν συμμετέχοντες είναι ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό.
Για παράδειγμα, με εξέπληξε η πληροφορία που έδωσες για την ΕΑ, ότι δηλαδή θεσπίστηκε με στόχο να αποτελέσει βάση για τα ιστορικά. Εγώ, με το αθώο και ηλίθιο μου μυαλό νόμιζα ότι ο σκοπός της ήταν να συγκρατηθεί το κόστος με την αποφυγή νέων ΕΕ... Και μόνο από αυτή σου την κουβέντα, καταλαβαίνει κανείς ότι οι στόχοι των συμμετεχόντων από τους στόχους της διοίκησης αποκλίνουν σε τεράστιο βαθμό. Αποκομίζει, μάλιστα, κανείς την αίσθηση ότι για κάποιους το όλο θέμα αποτελεί κάτι σαν παιχνίδι με playmobil, όπου όμως άλλοι δίνουν τα playmobil και αυτός που παίζει, ε, απλώς παίζει.
Αυτός ήταν ο βασικός λόγος, να υπάρχουν αυτοκίνητα 'μαγιά' για τα ιστορικά και να μην 'καταστραφούν' μετατρεπόμενα σε ΕΕ. Γιατί εκπλήσσεσαι ? Τα ιστορικά είναι μια ιδιαίτερα δυναμική κατηγορία αυτοκινήτων παγκοσμίως και εδώ το καθήκον της διοίκησης ήταν να δει πως θα αναπτύξει και αυτή την κατηγορία και τι θα γίνει σε 10-15 χρόνια, που αυτά τα αυτοκίνητα θα γίνονταν ιστορικά. Οντως αποκλίνουν οι στόχοι που λες, αλλά όπως εξήγησα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα κακό ή επιλήψιμο ή και 'ύποπτο'.
Και τώρα με τα ΕΕ και τη διεκδίκηση των πρωταθλημάτων, προφανώς η διοίκηση έχει κάποιο σκεπτικό (το οποίο δε γνωρίζω), που δεν είναι απαραίτητα σαν Νο. 1 προτεραιότητα να υπάρχουν φτηνά ΕΕ.
-
Nαι ... και για να μην πεφτει σαν σωστη η αποφαση αυτη καποιων μακραν νυκτομενων της εθεα .....
Θα επρεπε να γνωριζουν οτι το 90 % των αγωνιστικων αυτοκινητων που ετρεχαν στην Ελλαδα δεν ειχαν καμια σχεση μ'αυτο που στο εξωτερικο συνεχιζουν σαν ιστορικα δηλαδη οριτζηναλ ( Αποστολιδη προταση νομιζω οτι ηταν , και δικαιολογηται γιατι δεν ξερει τι ετρεχαν και τρεχουν τοσα χρονια , αυτος που σιγουρα δεν δικαιολογηται ηταν ο προεδρευων που ηταν στην κοσμαρα του ).
Αλλωστε ποιος σοβαρος αγωνιζομενος που εχει ενα καλο αγωνιστικο με αξια ιστορικη , οπως το m3 του Ευθιμιου , το 205 το μπλε της peυgeot sport του Σταραμοπουλου σαν το κοκκινο του Κοκκινη ,του Σπαρταλη το 205 , ακομα μερικα Sierra ,και m3 , και περιπτωσεις πιο νεων οπως το Clio του Σακη , θα εκανε το σφαλμα να το για να τρεξει μερικα χρονια αγωνες στην ΕΕ .
Ειδικα απ'την εποχη που σταματησαν να ισχυουν οι πινακιδες αγωνιστικων (ατελεια ) σταματησαν και να ερχοντε αυτοκινητα που θα μπορουσαν να ειναι καλα ιστορικα .
Εδω ακομα και τα 205 και τα clio που ετρεχαν .... μετατροπες ηταν τα περισσοτερα .Αρα το σκεπτικο ηταν επιπολαιοτητα , γιατι οπως και τωρα φτιαχνουν οτι παραγκα βρησκουν στα παλια για ιστορικα , θα το συνεχιζαν , η οπως τωρα που φερνουν απ'εξω για ιστορικες πινακιδες ....και καλυτερα αυτοκινητα , τιποτα καλο δεν προσεφερε η προταση , αντιθετα εκανε αρκετους να αλλαξουν σχεδια για ωραια ΕΕ που θα εφερναν θεαμα και συναγωνισμο μεγαλυτερο σε πολλες κλασεις .(ειδικα αν ειχαν προκυρηξει και ενα αντιστοιχο κυπελο της (F2) με ολα μεσα , και τα πανω απο 2000 atmo κρατημενα εκει που ειναι . για τους φανατικους )
Κλασεις που προσφερουν στον κοσμο αυτο που θελει , γιατι εχουμε ολοι διαπιστωσει οτι με τα συγχρονα αγωνιστικα μας , ο κοσμος ...εχει ξενερωσει , ασχετως αν ειναι σε αλλο επιπεδο αγωνιστικο . -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οντως αποκλίνουν οι στόχοι που λες, αλλά όπως εξήγησα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα κακό ή επιλήψιμο ή και 'ύποπτο'.Σ' ευχαριστώ για την ειλικρινή τοποθέτηση. Όντως δεν είναι κακό ή επιλήψιμο ή ύποπτο. Απλά, εφόσον ισχύει αυτό, η διοίκηση ΔΕΝ είναι διοίκηση των συμμετεχόντων, ΔΕΝ ανήκει στην ίδια πλευρά με τους συμμετέχοντες. Τα μόνο προβληματάκια που δημιουργούνται απ' αυτή την κατάσταση (και μπορείς να τα δεις σε ΟΛΕΣ τις ομάδες που βίωσαν αυτή την κατάσταση στην ανθρώπινη ιστορία), είναι ότι αργά ή γρήγορα 1) η δραστηριότητα που διοικεί πάει κατά διαόλου ή/και 2) η διοίκηση τρώει το κεφάλι της.
Στο θέμα του topic τώρα, κατά τη γνώμη μου, μακάρι η ΕΘΕΑ να διατηρήσει αυτόν τον τρόπο συμμετοχής των ΕΑ μαζί με τα Α. Επίσης (και εδώ διαφωνώ με τον APR) καλά κάνει και κρατάει χώρια την ΕΕ από την Α και την ΕΑ. Μακάρι να κρατήσει αυτές τις αποφάσεις της που εγώ και όλοι οι φίλοι συμμετέχοντες με τους οποίους μίλησα βρίσκουν θετικές.
Επιπλέον, μακάρι να αφήσει ελεύθερα τα ΕΕ και στα ράλλυ και μακάρι να επιτρέψει και άλλα αυτοκίνητα που δεν είχαν ποτέ ομολογκασιόν μέσα στην ΕΕ ή σε κάτι που να βαθμολογείται μαζί με την ΕΕ.
Όσον αφορά την R και διάφορα άλλα γκλαμουράτα πράγματα, όταν θα έρθει η (οικονομική) ώρα τους, σίγουρα θα έρθουν. Το μικτό πρωτάθλημα και η (πλαστή) ευδαιμονία μεγάλου μέρους αυτής της χώρας αποτελούν μοχλό για κάτι τέτοιο. -
Καλα κανεις και διαφωνεις ,φιλε yugo γιατι ποτε δεν ειπα οτι τα ΕΕ θα μπορουσαν να τρεχουν μαζι με τα Α , τουλαχιστον οπως ειναι μεχρι τωρα οι κανονισμοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ .
Επισης δεν διαφωνω και με την ιδεα σε οσα αυτοκινητα ληγουν οι ομολογκασιον τους να συνεχιζουν μαζι με την Α με την ονομασια ΕΑ .Δεν βλεπω σωστο ομως , να κατα τις ορεξεις ορισμενων , τις ομολογκασιον(μεσα απο κανονισμους αυθαιρετους) των αυτοκινητων που ειναι Α η Ν ,και να επιτρεπουν να βαζουν οτι του ερθει του καθενος .....αντι να τους στην κατηγορια ΕΕ π.χ. , οπως και αυτοκινητα που δεν εχουν ομολογκασιον (σ'αυτο που συμφωνεις ) και να βαζουν οτι διαθετει η τσεπη τους κι η γκλαβα τους .... χωρις να ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ολους αυτους που εδωσαν αυτα τα χρηματα μεχρι τωρα ,για να ειναι σωστοι απεναντι στους κανονισμους .
Δεν μπορει να θεωρουν ηλιθιους οσους τα για να βαλουν τα σωστα ομολογκαρισμενα πραγματα (οταν δεν τους το εχεις πει απ'την αρχη ) και στην πορια να ερχοντε οι εξυπνακιδες με τσαμπα λυσουλες να διεκδικουν τα ιδια πραγματα ειτε στην Α ειτε στην ΕΑ στην συνεχεια .
Το ιδιο αρχισε να γινεται και με καποια C2 , που εχουν τρεξει , και φορανε οτι του ρθει του καθενος .
Δεν διαφωνω στο να τρεχουν κι αυτοι οι ... , αλλα δεν ειναι σωστο να τους αλλους ,και θα μπορουσαν να τρεχουν δικαια στην ΕΕ η αλλοιως F2000 που την λενε οι Γαλλοι . -
Αγαπητέ APR, συμφωνούμε απόλυτα. Οτιδήποτε έχει ομολογκασιόν να τρέχει στην κατηγορία που λέει η ομολογκασιόν του, είτε ληγμένη είτε όχι (δεν καταλαβαίνω τι θα πείραζε αν έτρεχαν ακόμα μαζί με τα Ν3 τα Williams ή μαζί με τα Α5 τα Starlet EΡ82 και τα 106 1,3). Οτιδήποτε δεν έχει ομολογκασιόν σε μια άλλη κατηγορία. Και όχι πολλές διασπάσεις, προκειμένου να συμπληρώνουν οι κλάσεις. Αυτά λέει η απλή λογική.
Τα άλλα παλαβά που αναφέρεις για εξαρτήματα εκτός ομολογκασιόν οδηγούν στις ίδιες βλακίες που έκαναν το γνωστό 106 που δηλωνόταν Ν1 να βάζει 5η μετά το Ελενίτ και να γελάει όλο το βουνό.
F2 & EE 2009