-
Καθε αλλο , θα σε παροτρινω μαλιστα να παραμεινεις με τις ρομαντικες αποψεις , και στην πορεια θα δεις οτι βρησκοντε και αλλοι δυο τρεις , που τρεχουν καμια 30+ χρονια αλλα μενουν απαρατηρητοι , οπως θελουν να ειναι .
-
Ο χρήστης makism14 έγραψε:
:lol: Αυτο το ποσταρισμα ...... ειναι σαν να βγηκε καποιος μεσα απ'τις ασπρομαυρες φωτογραφιες και τα κειμενα , της τελευταιας εκδοσης του βιβλιου του Νικολα Ζαλμα ...Κουκιδες στο χρονο κ' αλλες ιστοριες .
Καλοοοοοοο οπως και τα ιστορικα ....και οι αναμνησεις τους .
βασικά είναι ακριβώς το αντίθετο....
είναι από κάποιον που βρίσκεται στην είσοδο των ελληνικών αγώνων...
και όσο και αν προσπαθείς -έτε, δεν θα μου κόψεις -ετε τη φόρα...
θα το διασκεδάσω όσο μπορώ...
καλώς σας βρήκα λοιπόν (και σε αυτό το topic)...[/quote]και δεν είσαι ο μόνος μετρ
επιτέλους να και ένας (ακόμα) που παραδέχεται ότι είναι ερασιτέχνης και χομπίστας -
Όσο το βλέπω, μάλλον προς τη σωστή κατεύθυνση είναι αυτή η ουσιαστική κατάργηση της Ε για αυτοκίνητα που έλειξε το δελτίο τους μετά το 2003 και η συνέχιση της συμμετοχής των αυτοκινήτων σε Ν και Α μέχρι να γίνουν ιστορικά.
Τα πλεονεκτήματα:- περισσότερες συμμετοχές ανά κλάση, άρα αύξηση συναγωνισμού και επιπέδου του κάθε συμμετέχοντα.
- παλιά, ελαφριά αυτοκίνητα, μικρότερου κόστους, μπορούν να αυξήσουν το συναγωνισμό σε 'πεθαμένες' κλάσεις όπως η Ν3, η Α5 και η Α7 και να δίνουν ευκαιρίες με λιγότερα χρήματα. (πλάκα δε θα είχε να ξαναβλέπαμε μερικά Clio ΕΝ11 να κυνηγιούνται με τα Fiesta ST, τα 306 και τα 206 RC για τα Ν ως 2000;) Ειδικά, αν τα ΕΝ και ΕΑ μείνουν με χαμηλότερα όρια βάρους από τα αντίστοιχα της Ν και Α, το χαμηλότερο βάρος σίγουρα αντισταθμίζει τα μειονεκτήματα της παλαιότερης τεχνολογίας και της λιγότερης εξέλιξης.
- δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάζει κανείς αυτοκίνητο ή να μειώνεται δραματικά η αξία του αυτοκινήτου μετά τη λήξη του δελτίου αναγνώρισης, άρα γενικότερη οικονομία.
- δίνονται κίνητρα προς τα παιδιά με τα Ν να τα διατηρήσουν έτσι, αφού τουλάχιστον σε Ν1, Ν2 με τα Peugeot και τα Saxo θα συνεχίσει να υπάρχει ψωμί για πολλά χρόνια.
Το μόνο μειονέκτημα που βλέπω είναι αυτό που ανέφερε ο nass αλλού, ότι δηλαδή δεν δημιουργούνται κίνητρα για εισαγωγή νέων αυτοκινήτων και ότι θα αργήσει η μετάβαση προς νέες καταστάσεις και νέα αυτοκίνητα. Αλλά αυτό μάλλον αντισταθμίζεται από όλα τα παραπάνω.
Μόνο τρεις ερωτήσεις:
- Μήπως θα έπρεπε να αλλάξει η ονομασία των κλάσεων και π.χ. αντί για ΕΝ11 να γίνει ΕΝ3, κατ' αντιστοιχία με την κλάση του Ν που θα βαθμολογείται το αυτοκίνητο;
Δηλαδή, να γίνει ΕΝ1, ΕΝ2 κ.λπ.; - Τι γίνεται με τη σειρά εκκίνησης; Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάνε αυτοκίνητα που βαθμολογούνται μαζί σε απόσταση 30 ή 40 λεπτών το ένα από το άλλο. Αργά ή γρήγορα, κάποιον θα πιάσει η βροχή και θα διαμαρτύρεται (δικαίως).
- Με αυτή την αλλαγή που έγινε, μήπως είναι πλέον εντελώς άσκοπο να μην επιτρέπεται η συμμετοχή και στα ράλλυ των ΕΕ που έληξαν μετά το 2003; Στο κάτω κάτω, όποιος θέλει να μπει στα υψηλά κόστη της ΕΕ και να φύγει εκτός ομολογκασιόν ή δεν μπορεί να βρει πια ανταλλακτικά εντός ομολογκασιόν, μπορεί να μετατρέπει το ΕΑ του σε ΕΕ και να μην είναι ντε και καλά υποχρεωμένος να τρέχει μόνο σε αναβάσεις. Επίσης, γιατί στην ΕΕ να μην εντάσσονται και προτάσεις όπως αυτή του APR για κάτι αντίστοιχο με την F2000 της Γαλλίας;
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Όσο το βλέπω, μάλλον προς τη σωστή κατεύθυνση είναι αυτή η ουσιαστική κατάργηση της Ε για αυτοκίνητα που έλειξε το δελτίο τους μετά το 2003 και η συνέχιση της συμμετοχής των αυτοκινήτων σε Ν και Α μέχρι να γίνουν ιστορικά.
Τα πλεονεκτήματα:- περισσότερες συμμετοχές ανά κλάση, άρα αύξηση συναγωνισμού και επιπέδου του κάθε συμμετέχοντα.
- παλιά, ελαφριά αυτοκίνητα, μικρότερου κόστους, μπορούν να αυξήσουν το συναγωνισμό σε 'πεθαμένες' κλάσεις όπως η Ν3, η Α5 και η Α7 και να δίνουν ευκαιρίες με λιγότερα χρήματα. (πλάκα δε θα είχε να ξαναβλέπαμε μερικά Clio ΕΝ11 να κυνηγιούνται με τα Fiesta ST, τα 306 και τα 206 RC για τα Ν ως 2000;) Ειδικά, αν τα ΕΝ και ΕΑ μείνουν με χαμηλότερα όρια βάρους από τα αντίστοιχα της Ν και Α, το χαμηλότερο βάρος σίγουρα αντισταθμίζει τα μειονεκτήματα της παλαιότερης τεχνολογίας και της λιγότερης εξέλιξης.
- δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάζει κανείς αυτοκίνητο ή να μειώνεται δραματικά η αξία του αυτοκινήτου μετά τη λήξη του δελτίου αναγνώρισης, άρα γενικότερη οικονομία.
- δίνονται κίνητρα προς τα παιδιά με τα Ν να τα διατηρήσουν έτσι, αφού τουλάχιστον σε Ν1, Ν2 με τα Peugeot και τα Saxo θα συνεχίσει να υπάρχει ψωμί για πολλά χρόνια.
Το μόνο μειονέκτημα που βλέπω είναι αυτό που ανέφερε ο nass αλλού, ότι δηλαδή δεν δημιουργούνται κίνητρα για εισαγωγή νέων αυτοκινήτων και ότι θα αργήσει η μετάβαση προς νέες καταστάσεις και νέα αυτοκίνητα. Αλλά αυτό μάλλον αντισταθμίζεται από όλα τα παραπάνω.
Μόνο τρεις ερωτήσεις:
- Μήπως θα έπρεπε να αλλάξει η ονομασία των κλάσεων και π.χ. αντί για ΕΝ11 να γίνει ΕΝ3, κατ' αντιστοιχία με την κλάση του Ν που θα βαθμολογείται το αυτοκίνητο;
Δηλαδή, να γίνει ΕΝ1, ΕΝ2 κ.λπ.; - Τι γίνεται με τη σειρά εκκίνησης; Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάνε αυτοκίνητα που βαθμολογούνται μαζί σε απόσταση 30 ή 40 λεπτών το ένα από το άλλο. Αργά ή γρήγορα, κάποιον θα πιάσει η βροχή και θα διαμαρτύρεται (δικαίως).
- Με αυτή την αλλαγή που έγινε, μήπως είναι πλέον εντελώς άσκοπο να μην επιτρέπεται η συμμετοχή και στα ράλλυ των ΕΕ που έληξαν μετά το 2003; Στο κάτω κάτω, όποιος θέλει να μπει στα υψηλά κόστη της ΕΕ και να φύγει εκτός ομολογκασιόν ή δεν μπορεί να βρει πια ανταλλακτικά εντός ομολογκασιόν, μπορεί να μετατρέπει το ΕΑ του σε ΕΕ και να μην είναι ντε και καλά υποχρεωμένος να τρέχει μόνο σε αναβάσεις. Επίσης, γιατί στην ΕΕ να μην εντάσσονται και προτάσεις όπως αυτή του APR για κάτι αντίστοιχο με την F2000 της Γαλλίας;
+1
-
Εχω διαβασει το ωθεν ουζα καλα του Ζαλμα.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!Οι κουκιδες στο χρονο ειναι καινουργιο βιβλιο?ΑPR?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
Ειδα σημερα οτι αποσυρθηκε απο την ιστοσελιδα της ΕΘΕΑ το 'οριστικο προγραμμα 2009-προκηρυξεις'. Σημαινει κατι αυτο;
-
Ο χρήστης freeline έγραψε:
Εχω διαβασει το ωθεν ουζα καλα του Ζαλμα.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!Οι κουκιδες στο χρονο ειναι καινουργιο βιβλιο?ΑPR?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΦρεσκοτατο και με πολυυυυυυ ζουμι , για πολλα πραγματα των Ελληνικων αγωνων απ'το 1950 - 80 και προσωπα πρωταγωνιστων και ινδαλματων μας .
Και ολα τα αγωνιστικα που περασαν με σπανιες φωτο . -
Συμφωνώ πάντως με τον APR , πως σε καιρούς δύσκολους οικονομικά θα έπρεπε να δοθεί περισσότερο βάρος στην άσφαλτο, όπου τα κόστη είναι μικρότερα. Βέβαια η κουλτούρα της ΕΘΕΑ είναι σε μεγάλο βαθμό χωμάτινη λόγω Ακρόπολις αλλά κακά τα ψέμματα, το χώμα είναι ακριβό σπορ και δυσκολεύει τα μικρά/φτηνά αυτοκίνητα.
Για την ΕΕ: δεν είναι δυνατόν μια κατηγορία για αυτοκίνητα 20ετίας χωρίς τεχνικούς -και άρα και οικονομικούς- περιορισμούς και χωρίς δελτία αναγνώρισης (= διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς και της τεχνικής αντιστοιχίας μεταξύ διαφορετικών μοντέλων και μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων του ίδιου μοντέλου) να αποτελεί το μέλλον του σπορ Ισως με έξυπνους χειρισμούς (πχ. τεχνικοί περιορισμοί στις μικρότερες κλάσεις της) να μπορεί να συνεχίσει να αποτελεί φυτώριο για νέους αλλά όχι σε κορυφαίο επίπεδο.
Οσο για την F2000: Δε συμφωνώ πως αυτό είναι που λείπει από τους Ελληνικούς αγώνες και μάλιστα σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Στη Γαλλία είναι μία κατηγορία όπως οι άλλες. Σε τόσες άλλες χώρες με επιτυχημένο motorsport δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ή αν υπάρχει δεν πρωταγωνιστεί. Δηλαδή εδώ το πρόβλημα μας είναι πως δεν μπορούμε να κάνουμε 'ΕΕ/11' (διότι αυτό είναι η F2000 με μικρές μόνο διαφοροποιήσεις) τα μοντέρνα αυτοκίνητα ? Επαναλαμβάνω: ό,τι είναι 'ελεύθερο' αυξάνει τελικά το κόστος._ (και όποιος δεν το καταλαβαίνει ζει στον κόσμο του)
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Όσο το βλέπω, μάλλον προς τη σωστή κατεύθυνση είναι αυτή η ουσιαστική κατάργηση της Ε για αυτοκίνητα που έλειξε το δελτίο τους μετά το 2003 και η συνέχιση της συμμετοχής των αυτοκινήτων σε Ν και Α μέχρι να γίνουν ιστορικά.
Τα πλεονεκτήματα:- περισσότερες συμμετοχές ανά κλάση, άρα αύξηση συναγωνισμού και επιπέδου του κάθε συμμετέχοντα.
Ουκ εν τω πολλών το ευ, περισσότερες συμμετοχές δε σημαίνει και 'καλύτερες' συμμετοχές. Τι είναι καλύτερο για έναν 'χερά', να κερδίζει 20 'κουλούς' ή 5 άλλους 'χεράδες' ?
- παλιά, ελαφριά αυτοκίνητα, μικρότερου κόστους, μπορούν να αυξήσουν το συναγωνισμό σε 'πεθαμένες' κλάσεις όπως η Ν3, η Α5 και η Α7 και να δίνουν ευκαιρίες με λιγότερα χρήματα. (πλάκα δε θα είχε να ξαναβλέπαμε μερικά Clio ΕΝ11 να κυνηγιούνται με τα Fiesta ST, τα 306 και τα 206 RC για τα Ν ως 2000;) Ειδικά, αν τα ΕΝ και ΕΑ μείνουν με χαμηλότερα όρια βάρους από τα αντίστοιχα της Ν και Α, το χαμηλότερο βάρος σίγουρα αντισταθμίζει τα μειονεκτήματα της παλαιότερης τεχνολογίας και της λιγότερης εξέλιξης.
Δηλαδή τα 150-200 κιλά διαφοράς βάρους του 106 από το C2 αντισταθμίζονται από τη 'νεώτερη τεχνολογία' του C2 ? Δε νομίζω. Για ποιά 'νεώτερη τεχνολογία' μιλάς ? Δεν είναι δα και κανένα kit car όπου κάτι τέτοιο θα είχε νόημα, βασικά νούμερα όπως πλάτη αμαξώματος-μετατρόχια-μεταξόνια είναι παρόμοια (λόγω στόχευσης σε παρόμοια 'segments' της αγοράς αυτοκινήτου), οπότε ποιά είναι η νεώτερη τεχνολογία ? Μόνο στην αντοχή του σασί βλέπω σημαντική διαφορά υπερ των νεώτερων. Αλλά 150 κιλά είναι πάρα πολλά...
Επιπλέον, προτείνεις ουσιαστικά κάθε αυτοκίνητο να τρέχει με τα όρια βάρους (και προσθέτω εγώ ? Γιατί όχι ζαντών-ελαστικών ? Περιοριστών στα Turbo ? γενικά τεχνικών κανονισμών) της εποχής του. Δηλαδή θα πρέπει κάθε αγωνιζόμενος και κάθε τεχνικός έφορος να ξέρει τα J όλων των ετών Τελείως ανεφάρμοστο.
- δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάζει κανείς αυτοκίνητο ή να μειώνεται δραματικά η αξία του αυτοκινήτου μετά τη λήξη του δελτίου αναγνώρισης, άρα γενικότερη οικονομία.
Πότε ? 10-15 χρόνια μετά τη λήξη της παραγωγής του αυτοκινήτου ? (το δελτίο αναγνώρισης του Saxo λήγει το 2014, δηλ. ~15 χρόνια μετά!) Ως αυτοκίνητο τότε δεν θα αξίζει τίποτα στην αγορά, αλλά ως αγωνιστικό πρέπει να 'διατηρείται η αξία του' ?
- δίνονται κίνητρα προς τα παιδιά με τα Ν να τα διατηρήσουν έτσι, αφού τουλάχιστον σε Ν1, Ν2 με τα Peugeot και τα Saxo θα συνεχίσει να υπάρχει ψωμί για πολλά χρόνια.
Σωστό.
Το μόνο μειονέκτημα που βλέπω είναι αυτό που ανέφερε ο nass αλλού, ότι δηλαδή δεν δημιουργούνται κίνητρα για εισαγωγή νέων αυτοκινήτων και ότι θα αργήσει η μετάβαση προς νέες καταστάσεις και νέα αυτοκίνητα. Αλλά αυτό μάλλον αντισταθμίζεται από όλα τα παραπάνω.
Διαφωνώ.
Δε νομίζω πως το να διατηρούνται για 'άπειρα' χρόνια τα αγωνιστικά είναι καλό:
ο Ούτε για τους θεατές, που θέλουν να βλέπουν καινούργια, όχι τα ίδια και τα ίδια
ο Ούτε για τις αντιπροσωπείες, που τις θέλουμε στο 'παιχνίδι' (εκτός και αν μας κάνει για πάντα και για όλες τις χρήσεις το μοντέλο του 'χομπίστα αγωνιζόμενου ιδιοκτήτη' και δεν μας αρέσει το μοντέλο 'επαγγελματική ομάδα' -δεν είναι διαζευκτικά, προς θεού, αλλά η σοβαρή εμπλοκή απαιτεί επαγγελματισμό, όπως δείχνουν και όλα τα πετυχημένα πρωταθλήματα και διεθνώς και σε εθνικό επίπεδο) αλλά αν κερδίζουν συνέχεια τα Saxo ποιό το ενδιαφέρον της Citroen Ελλάς αν δεν μπορεί να προωθήσει τα C2 ?
o Ούτε για τους νέους αγωνιζόμενους, που για να είναι ανταγωνιστικοί θα πρέπει να πάρουν παλιό αυτοκίνητο, όπου άλλοι έχουν ήδη τεχνογνωσία δεκαετιώνΜια χρήσιμη ζωή 15 τουλάχιστον ετών ενός αγωνιστικού (και μετά όχι πέταμα αλλά 'Ε', δηλ. σε δεύτερη σειρά) νομίζω είναι λογικότατη και αρκετή.
Μόνο τρεις ερωτήσεις:
- Μήπως θα έπρεπε να αλλάξει η ονομασία των κλάσεων και π.χ. αντί για ΕΝ11 να γίνει ΕΝ3, κατ' αντιστοιχία με την κλάση του Ν που θα βαθμολογείται το αυτοκίνητο;
Δηλαδή, να γίνει ΕΝ1, ΕΝ2 κ.λπ.; - Τι γίνεται με τη σειρά εκκίνησης; Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάνε αυτοκίνητα που βαθμολογούνται μαζί σε απόσταση 30 ή 40 λεπτών το ένα από το άλλο. Αργά ή γρήγορα, κάποιον θα πιάσει η βροχή και θα διαμαρτύρεται (δικαίως).
- Με αυτή την αλλαγή που έγινε, μήπως είναι πλέον εντελώς άσκοπο να μην επιτρέπεται η συμμετοχή και στα ράλλυ των ΕΕ που έληξαν μετά το 2003; Στο κάτω κάτω, όποιος θέλει να μπει στα υψηλά κόστη της ΕΕ και να φύγει εκτός ομολογκασιόν ή δεν μπορεί να βρει πια ανταλλακτικά εντός ομολογκασιόν, μπορεί να μετατρέπει το ΕΑ του σε ΕΕ και να μην είναι ντε και καλά υποχρεωμένος να τρέχει μόνο σε αναβάσεις.
Ο λόγος που έγινε αυτή η διαφοροποίηση ΕΕ-ΕΑ ήταν η ενίσχυση της βάσης αυτοκινήτων για ιστορικά σε μερικά χρόνια. Δεν ξέρω ποιά είναι τώρα η λογική της ΕΘΕΑ.
Επίσης, γιατί στην ΕΕ να μην εντάσσονται και προτάσεις όπως αυτή του APR για κάτι αντίστοιχο με την F2000 της Γαλλίας;
Για να τελειώνουμε με αυτό το μύθο: τα F2000 από την άποψη των επιτρεπόμενων ελευθεριών είναι ΕΕ/11, όποιος ξέρει Γαλλικά (και όχι από άθλιες μεταφράσεις από προγράμματα αυτόματης μετάφρασης ) μπορεί να το διαβάσει πχ. εδώ. Απλά οι σημαντικές διαφορές σε σχέση με τα Ελληνικά είναι:
ο Επιτρέπονται αυτοκίνητα με δελτίο αναγνώρισης FIA (ή FFSA) στις ομάδες Α/Ν (ή FA/FN) τουλάχιστον 5 ετών, δηλ. σε ισχύ μεν αλλά 'παλιά'
ο Επιτρέπονται αυτοκίνητα που δεν είχαν ποτέ δελτίο αναγνώρισης ή είχαν στις ομάδες 1, 2, 3, 4 πριν το 1981 και δεν έβγαλαν στις ομάδες Α/ΝΚατά τα λοιπά:
ο Επιτρέπονται όλες οι αλλαγές στον κινητήρα αρκεί να διατηρηθεί η κλάση του αυτοκινήτου, το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλή (επίσης δεν επιτρέπεται η αλλαγή με κινητήρα άλλου κατασκευαστή εκτός και αν ήταν μάρκα που απορροφήθηκε από άλλη, πχ. Talbot να βάλει κινητήρα Peugeot)
ο Ελεύθερο κιβώτιο (πχ. σειριακό) αρκεί να μην έχει συστήματα για αυτόματες αλλαγές χωρίς συμπλέκτη κτλ. (επιτρέπονται όμως οι διακόπτες της ανάφλεξης κατά την αλλαγή ταχυτήτων) -δεν επιτρέπεται η αλλαγή 2κίνητου σε 4κίνητο αυτοκίνητο
ο Ελεύθερα φρένα
ο 18άρες ζάντες 9'' πλάτος
ο Μεγαλύτερες ελευθερίες στο σασί πχ. αεροτομή πίσω (η μεγάλη καούρα του APR ) αλλά δεν επιτρέπονται αλλαγές στη σημεία στήριξης της ανάρτησης στο σασί (σημαντικός περιορισμός)Γιατί τώρα γίνεται τόσο μεγάλη συζήτηση για αυτό, ουσιαστικά δηλαδή αν πρέπει να επιτρέπεται σε αυτοκίνητα με δελτίο αναγνώρισης σε ισχύ να γίνουν 'ΕΕ', ε αυτό δεν το καταλαβαίνω.
-
H F 2000 περιλαμβανει ολες τις κλασεις και ολα τα αυτοκινητα , δεν ειναι για διλιτρα !
Ο γαλλος που εχει micra απο ενα ενιαιο π.χ, και δεν μπορει να το κανει να παρει τα ποδια του (λογο των ηλεκτονικων του κυριως) και βαρος (τα συγχρονα), Πεταει οτι τον ενοχλει , φτιαχνει το μοτερακι του με δικη του ηλεκτρονικη διαχειρηση , οσο μπορει να ειναι κοντα στον συναγωνισμο , ας πουμε .... susuki η'... gr A 106 1.3 , κι επειδη ειναι πιο βαρυ ... το ελαφρωνει με πλαστικα τζαμακια η καπω η ..η.. και το κανει οσο μπορει < ισοδυναμο> με τα καλα του συναγωνισμου .Ορια που του εχουν δοσει οι κανονισμοι .
Αυτη ειναι η αρχη των Γαλλων , για να μην μπερδευουμε τα μπουτια μας .Τωρα αν αυτο χαλαει ..... την love posion no 9 της πατεντας ... .... ειναι αλλο θεμα .
(εντελως τυχαιο το ονομα)
-
Αν πρόσεξες έγραψα για τις κλάσεις ('αρκεί να μην αλλάξει κλάση'). Αν θέλεις κάτι άλλο για την F2000, στη διάθεσή σου.
Στη Γαλλία τρέχει με τα άλλα ομοειδή τους. Σωστό.
Στην Ελλάδα θα τρέχει (όπως προτείνεις) με τα Α, δηλ. ένα αυτοκίνητο με πρακτικά απεριόριστες ελευθερίες και άρα και απεριόριστο κόστος (να δω πότε θα καταλάβεις αυτή την απλή αντιστοιχία ) θα ανταγωνίζεται στην ίδια κατηγορία με τα C2 που έχουν 3 πραγματάκια. Ωραίος ανταγωνισμός!
Ναι, σε χάλασε η Ελληνική ομολογκασιόν, που τρέχουν και 10 206 και Μίκρα και δεν πετάχτηκαν όπως τα καημένα τα Ibiza πριν 8-9 χρόνια -αλλά προκειμένου να μου την πεις θα πεις και ό,τι σου κατέβει στο μυαλό (όχι πως δεν το κάνεις συνέχεια...)
-
Δεν με χαλαει καμια σωστη κινηση που να μπορουν να τρεχουν αυτοκινητα , αγαπητε ....
Αυτο που με χαλαει ειναι η στενοκεφαλια σου , γιατι οτι αναφερεις βρησκεται στον περιορισμενο κυκλο της θεωριας σου (και μονον) που αυτοματως τα κανεις και δεδομενα .Ειδες τι λες ? Αυτο το αυτοκινητο .... για να ανταγωνιστει τους αντιπαλους του ( saxo 106 k.a. ) ΣTOIXIZEI .... 90 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ! γιατι μονον σαν c2r2max μπορει να τα συναγωνιστει και να τα κερδισει .
Και λεμε ..... γιατι να μπουμε στο τριπακι αυτο στις δυσκολες μερες και χρονια που ερχοντε ?.....
γιατι να μην κρατησουμε χαμηλα κοστολογια , γιατι να μην φτιαξουμε προοπτικες για μεγαλη μαζα ανθρωπων που θα ασχοληθουν-λουντε με το σπορ ..... κανοντας ακομα και αγωνιστικα τους αυτοκινητα που μπορουν πολυ φτηνα να αποκτησουν η εχουν , και να ξεφυγουμε κι απ'το .... ληγει η ομολογκασιον , ετοιμασου για αγορα βαζελινης .
Οσοι βιαστηκαν να παρουν την ..... προοδο της FIA ηδη τα πουλανε , απογοητευμενοι .
Εσυ τι θελεις δηλαδη ? να αρχισουν να πηγαινουν φυλακη για να εισαι μεσα στο πνευμα της μοδας των χωρων που ειναι ετη φωτος μακρια μας στο αθλημα ?((ακομα κι αυτα , τα c2 με πενταροδεκαρες ,στην F2000, η οπως θα ονομαζοταν , θα μπορουσαν να ειναι συναγωνισημα σαν απλα c2 των 35000 ε χωρις τις παπαριες που τα εχουν χαντακωσει , και λιγο ελαφρωμενα οπως θα λεει ο κανονισμος .)
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Δεν με χαλαει καμια σωστη κινηση που να μπορουν να τρεχουν αυτοκινητα , αγαπητε ....Ναι αλλά την κακία σου την πέταξες παραπάνω. Αναμενόμενο βέβαια από σένα... Εκτός και αν πιστεύεις πως το να βγαίνουν εθνικές ομολογκασιόν δεν είναι 'σωστή' κίνηση (ως προς αυτό, παρακάτω)
Αυτο που με χαλαει ειναι η στενοκεφαλια σου , γιατι οτι αναφερεις βρησκεται στον περιορισμενο κυκλο της θεωριας σου (και μονον) που αυτοματως τα κανεις και δεδομενα .
Ναι, ενώ εσύ ξέρεις τι γίνεται έξω από το υπόγειό σου.
Ειδες τι λες ? Αυτο το αυτοκινητο .... για να ανταγωνιστει τους αντιπαλους του ( saxo 106 k.a. ) ΣTOIXIZEI .... 90 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ! γιατι μονον σαν c2r2max μπορει να τα συναγωνιστει και να τα κερδισει .
Αυτό λέω φωστήρα: πως για να γίνει ανταγωνιστικό ένα μοντέρνο αυτοκίνητο με κάποια παλιότερα, θέλει ΠΟΛΛΑ λεφτά (και άρα αν δεν κάνουμε κάτι θα τρέχουμε το 2020 με Saxo του 1995). Αλλά διαφωνώ 100% με τη λύση του προβλήματος που προτείνεις.
Και λεμε ..... γιατι να μπουμε στο τριπακι αυτο στις δυσκολες μερες και χρονια που ερχοντε ?.....
γιατι να μην κρατησουμε χαμηλα κοστολογια , γιατι να μην φτιαξουμε προοπτικες για μεγαλη μαζα ανθρωπων που θα ασχοληθουν-λουντε με το σπορ ..... κανοντας ακομα και αγωνιστικα τους αυτοκινητα που μπορουν πολυ φτηνα να αποκτησουν η εχουν , και να ξεφυγουμε κι απ'το .... ληγει η ομολογκασιον , ετοιμασου για αγορα βαζελινης .Και το χαμηλό κοστολόγιο είναι τα ΕΕ και τα F2000 ?
Αν μιλάμε για ΕΕ τύπου Χατζηρήγα ή Καμπουγιάννη ('παίρνω ένα ΑΧ, του βάζω μοτέρ από 106 και καλύτερα φρενάκια και μετά πάω αεροπορία') τότε συμφωνούμε.
Αλλά, αν δεν υπάρχουν περιορισμοί, και η ΕΕ (ή η F2000) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, τότε το κόστος ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ. Δεν εκπλήσσομαι που δεν μπορείς να το καταλάβεις. Δες και τι έλεγε ο yugo παραπάνω. Και ανεβαίνει διότι αυτό έχει δείξει η εμπειρία παντού και πάντα: ό,τι ελευθερία υπάρχει στους κανονισμούς κάποιος θα την εκμεταλλευτεί και προς το 'καλό' (πάρε ένα σετ 4πίστονα από τον 'παλιατζή', αντί να πάρεις τα ομολογκέ 'ΑΡ', και τρέχα) αλλά και προς το 'κακό' (πάρε 4πετάλουδα, σειριακά 7άρια, 12πίστονα και ηλεκτρονικά διαφορικά και τρέχα). Οταν το εκμεταλλευτεί κάποιος προς το κακό, αυτομάτως έχει σκοτώσει την ιδέα του χαμηλού κόστους, έχοντας όμως σκοτώσει στην πορεία και τυχόν άλλες παράλληλες ιδέες, και δε μένει τίποτα στο τέλος.Απορώ τόση ώρα, γιατί δε μας λες πόσο κόστισε το 'τέρας' ΑΧ που πήγες να φτιάξεις, που θα 'σκότωνε' τα S1600 και γιατί πέρα από κάποια μεμονωμένα αποτελέσματα ποτέ δεν επιβεβαίωσε τις προσδοκίες σου.
Οσοι βιαστηκαν να παρουν την ..... προοδο της FIA ηδη τα πουλανε , απογοητευμενοι .
Εσυ τι θελεις δηλαδη ? να αρχισουν να πηγαινουν φυλακη για να εισαι μεσα στο πνευμα της μοδας των χωρων που ειναι ετη φωτος μακρια μας στο αθλημα ?
((ακομα κι αυτα , τα c2 με πενταροδεκαρες ,στην F2000, η οπως θα ονομαζοταν , θα μπορουσαν να ειναι συναγωνισημα σαν απλα c2 των 35000 ε χωρις τις παπαριες που τα εχουν χαντακωσει , και λιγο ελαφρωμενα οπως θα λεει ο κανονισμος .)Θέλω λύσεις φτηνές μεν αλλά ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ και ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ, ώστε να συγκρατείται το 'φτηνό' και να μη γίνει 'ακριβό' στυλ ΕΕ.
Με λίγα λόγια: βγήκαν αυτοκίνητα χωρίς αγωνιστικά καλούδια αν δεν σκάσεις στο εργοστάσιο τα Χ χιλιάρικα να τα κάνεις 'R' ?
Βγάλε κυρία ΕΘΕΑ και ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ σαν ομάδα Α όχι σε κομπλέ αυτοκίνητο αλλά ακόμα και για αυτοκίνητα με ομολογκασιόν FIA σε 5-10 συγκεκριμένα εξαρτήματα, που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα του αυτοκινήτου χωρίς να πρέπει να πληρώσεις το κόστος όλου του κιτ (εδώ υπάρχει μια σύγκρουση συμφερόντων βέβαια, διότι το κιτ το πουλάει το ίδιο το εργοστάσιο )Οχι 'μπάτε σκύλοι αλέστε' στυλ F2000, που θα τρέχουν τα 'περίπου Α/6' 106 με ομολογκασιόν και τα C2 με 4πετάλουδα ό,τι γουστάρει ο καθένας και σειριακά και 18άρες...
Βάλε κυρία ΕΘΕΑ και συγκεκριμένους περιορισμούς στην ΕΕ, ώστε να τρέχουν οι Καμπουγιάννηδες με τα παλιά τους αυτοκίνητα χωρίς να μπορούν να τα κάνουν ΑΧ-S1600 και είμαστε έτοιμοι.
Δηλαδή με πρόγραμμα στόχο και τάξη και όχι το μπουρδέλο που προτείνεις.
-
Τι λες ρε μπουλη ? ολα αυτα μονος σου τα σκεφτηκες ?
Μπραβο , εσκισες παλι ......
-
Ας δουμε τι φοραει ενα συγχρονο Γαλλικο οπλο στην F2000 και ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.
Vends Peugeot 206 RC F2000/14 :
- Caisse légère PEUGEOT SPORT soudée
avec arceau PEUGEOT SPORT 206 RC groupe
N + supports de chandelles dans les bas
de caisse (neuve 0km). Capot et hayon en
fibre + rétroviseurs MC Racing. - Moteur EW10J4RS « Nicolet Sport »
215ch (révisé 0 km) - Calculateur Sybell C4 + boîtier
papillon mécanique - Collecteur et ligne d'échappement
DALLUZ (type kit car). - BV séquentielle 6 rapports (révisée
0km) avec coupure moteur - Amortisseurs avants PEUGEOT SPORT
(neufs 0km) + coupelles aluminium
(réglables en carrossage). - Amortisseurs arrières réglables
PEUGEOT SPORT (neufs 0km), idem 206
S1600 - Freins av AP Racing (206 RC groupe A)
- Triangles 206 RC groupe A
- Pompe de DA électrique
- Intérieur carbone, repose pied pilote
et copilote en fibre - Tableau de bord anti-reflets en
feutrine (gris) - Dash-Board AIM
- Faisceau + boîtier de commande 206
RCC - Sièges Sparco « Circuit » + Harnais 3
pouces 6 points Sparco - Frein à main vertical
- 14 roues 17pouces avec jantes Team
Dynamics (Idem 206 groupe A et N) +
pneus Michelin N01 + N24 tbe - 4 Jantes Peugeot 206 RC origine +
Michelin P1B (neuf) - Rampe de phare Xénon
Voiture performante et fiable.
Montage soigné.
Reprise possible.
- Caisse légère PEUGEOT SPORT soudée
-
Δεν νομιζω οτι βγαινει κανενα συμπερασμα απ'αυτο το συγκεκριμενο δειγμα φιλε S3 , δες απ'αυτα που τρεχουν πεντε εξη χρονια , και απ'τα αποτελεσματα των Γαλλικων αγωνων τι γινεται , και παρουσιασεις σε Γαλλικα περιοδικα .
Οτι μπορεις να φανταστεις , και σε μοντελα που θελει καθε θεατης να δει σε αγωνιστικη εκδοση , αναλογα το μπατζετ του καθε αγωνιζομενου , και κυριως τους στοχους του ....απο 206 σαν του Enjolra που στοχευει ψιλα στην γενικη , μεχρι 1300 RALLY σε εκδοση του 106 κιτ καρ που παιζει για την απολαυση του θεατη και οτι προκειψει ....παντα με ελαχιστο κοστος εν σχεση μ'αυτα που θα ηθελε για τα ομολογκαρισμενα των κατηγοριων της fia .
Ξερω οτι εσυ το καταλαβες , γιατι καποια ντουβαρια , δεν προκειτε να καταλαβουν ποτε τους , η μαλλον δεν θελουν γιατι δεν θα εχουν βαθρο για να πουλανε μουρι ,δηθεν γνωσεων , και εξουσιας . -
Εγω το συμπερασμα που εβγαλα ειναι πως ο Γαλλος πιο πανω εφτιαξε ενα 206 σαν το αντιστοιχο grA της πεζω σπορτ, πιο ελαφρωμενο απο καπω και τζαμια με λυσεις που δεν κοστιζουν οσο της πεζω σπορτ,ενδεχομενως και με το μισο κοστολογιο(δεν ξερω μπορει να κανω και λαθος)
-
Λαθος δεν κανεις σιγουρα ... αλλα θελω να σου πω , οτι αλλοι εχουν ακομα πιο φτηνες λυσεις απ'αυτον , σε πολλα πραγματα απο μικρο - κατασκευαστες για ψαλιδια , πλημνες , σασμαν , πισω αξωνες , φρενα και διαφορα αλλα που ειναι πολλη καλης ποιοτητας και τουλαχιστον τα μισα χρηματα απ'τα εργοστασιακα .... οποιος διαβαζει το compte tours στο τελευταιο τευχος με το dvd μπορει να καταλαβει ακομα πιο ευκολα , γιατι ακομα και στην Γαλλια μια χωρα παραγωγης των περισσοτερων αγωνιστικων ,(3 εργοστασια με racing παραρτηματα ) εχουν φτιαξει αυτη την κατηγορια ...
-
Καλη χρονια. Σας διαβαζω και θυμωνω. Να δω μια φορα να συμφωνησετε σε κατι και οι δυο σας.Εχετε αρχισει μια κοντρα που δεν καταληγει πουθενα. Συγκρινετε ανομοια πραγματα και καταστασεις. Οι προτασεις σας ειναι ανεφαρμοστες γιατι στην Ελλαδα οι αγωνες εχουν παρει την κατω βολτα απο καιρο. Κατα την γνωμη μου δεν ευθυνονται οι κανονισμοι αλλα οι συμμετεχοντες. Αν δεν κανω λαθος ο Χρηστος εθιξε το προβλημα των κατηγοριων Ν1 - Ν2 που οι ιδιοκτητες αλλαξαν κατηγορια με ψευτοπραγματα και στο τελος τα αυτοκινητα τους τους εχουν κοστισει μια περιουσια χωρις να ειναι ακομα σωστα (κουμπαραδες). Σε αυτο δεν ευθυνονται οι κανονισμοι αλλα η ημιμαθεια. Δεν γραφω αυτα για να ριξω μομφη σε κανεναν. Ολοι ξερουμε οτι το αθλημα ειναι παρα πολυ ακριβο αλλα με σωστες επιλογες αυτο μπορει να γινει ενα χομπι για τον καθενα. Αυτα που γραφετε δεν απευθυνονται σε χομπιστες. Κανενας κανονισμος και κατηγορια,εφ'οσον καποιος που διαθετει περισσοτερα χρηματα ,( πολλες ωρες δοκιμων, καλους μηχανικους, λαστιχα!!!)δεν θα τον αποτρεψει να διακριθει ακομα και σε μορφες ενιαιου.Αρα ειναι αποκλειστικα σε μας να διαχειριστουμε τους αγωνες. Καλη αγωνιστικη χρονια σε ολους.
Υ.Γ. Το εχω δοκιμασει και περασα υπεροχα -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ουκ εν τω πολλών το ευ, περισσότερες συμμετοχές δε σημαίνει και 'καλύτερες' συμμετοχές. Τι είναι καλύτερο για έναν 'χερά', να κερδίζει 20 'κουλούς' ή 5 άλλους 'χεράδες' ?Αγαπητέ nass, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Η επιθυμία μου είναι οι περισσότερες συμμετοχές, τόσο για λόγους οικονομικής επιβίωσης των αγώνων, όσο και εξαιτίας του ότι από τους πολλούς θα βγει ο νέος Γεωργίου (για να θυμηθούμε ίσως τον καλύτερο οδηγό στην ιστορία των αγώνων με αυτοκίνητο της πλάκας). Η αντίθετη λογική είναι λογική τύπου Μανιατόπουλου που προσωπικά θεωρώ άκρως καταστροφική για το άθλημα. Και στο κάτω-κάτω, ποιος είναι αυτός που θα βάλει περιορισμούς σε μια δραστηριότητα που ένας από τους σκοπούς της είναι να αποτελεί και εκτόνωση του ανθρώπου που απλά θέλει να τρέχει φτηνά σε κλειστό δρόμο;
Δηλαδή τα 150-200 κιλά διαφοράς βάρους του 106 από το C2 αντισταθμίζονται από τη 'νεώτερη τεχνολογία' του C2 ?
Δε μίλησα πουθενά για αντιπαράθεση R με ΕΑ, αλλά για αντιπαράθεση μεταξύ Α και ΕΑ, Ν και ΕΝ. Για παράδειγμα, αντιπαράθεση μεταξύ του Daewoo του Μουστάκα με 106 1,3 και Swift EA ή αντιπαράθεση μεταξύ του Type R Ν3 και ενός Κλειώ σαν του Ερωτόκριτου, όπου εκεί, ναι, πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά όρια βάρους για να δημιουργηθεί συναγωνισμός. H R κατά την άποψή μου είναι κάτι ξεχωριστό, έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία στο πώς διαρθρώνονται οι τρεις κλάσεις της, (πολύ σωστή κατά την άποψή μου), και πρέπει να παραμείνει ανεξάρτητη μέχρι αφενός να βγουν αρκετές ομολογκασιόν (αυτή τη στιγμή μιλάμε για 4-5 αυτοκίνητα) και μέχρι να καθιερωθεί στην ΤΣΕΠΗ των αγωνιζόμενων.
Επιπλέον, προτείνεις ουσιαστικά κάθε αυτοκίνητο να τρέχει με τα όρια βάρους (και προσθέτω εγώ ? Γιατί όχι ζαντών-ελαστικών ? Περιοριστών στα Turbo ? γενικά τεχνικών κανονισμών) της εποχής του.
ΟΧΙ, πουθενά δεν πρότεινα αυτό. Πρότεινα απλώς να ισχύει π.χ. ότι ένα Α6 είναι 900 κιλά και ένα ΕΑ10 είναι 850 κιλά. Αυτό είναι απλά μια σελίδα στο J η οποία, στο κάτω-κάτω ήδη υπάρχει. Και μίλησα μόνο για το βάρος και για τίποτε άλλο. Τα υπόλοιπα μπορούν να ισχύουν τα ίδια για όλους. (Έχε υπόψη σου ότι στην ίδια ειδική, με τα ίδια λάστιχα, τον ίδιο καιρό και την ίδια οδήγηση, τα 50 κιλά διαφορά είναι πάνω από 1'' στο χιλιόμετρο).
(το δελτίο αναγνώρισης του Saxo λήγει το 2014, δηλ. ~15 χρόνια μετά!) Ως αυτοκίνητο τότε δεν θα αξίζει τίποτα στην αγορά, αλλά ως αγωνιστικό πρέπει να 'διατηρείται η αξία του' ?
Το ζητούμενο δεν είναι η διατήρηση της αξίας, αλλά η μη συχνή ανάγκη για αλλαγή. Δες τι έγινε πρόσφατα που βγήκαν τα 106 1,3 στην ΕΑ. Κάποιοι 'σκότωσαν' αυτοκίνητα που έχουν στοιχίσει περίπου 20.000 σε τιμές κάτω από 7.000 απλά και μόνο για να μη χάσουν κι άλλα χρήματα. Και τι πήραν μετά με αυτά τα λεφτά; Τίποτα. Ξαναέτρεξαν; Όχι. Επιπλέον, όσον αφορά την ίδια τη μείωση της αξίας, ένα αγωνιστικό έχει εξαρτήματα που στοιχίζουν όσο 3 νορμάλ αυτοκίνητα μαζί. Καλό είναι να μην απαξιώνονται.
Αν μιλάμε για ΕΕ τύπου Χατζηρήγα ή Καμπουγιάννη ('παίρνω ένα ΑΧ, του βάζω μοτέρ από 106 και καλύτερα φρενάκια και μετά πάω αεροπορία') τότε συμφωνούμε.
Αλλά, αν δεν υπάρχουν περιορισμοί, και η ΕΕ (ή η F2000) ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, τότε το κόστος ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ.Συνμφωνούμε απόλυτα, με μια εξαίρεση: Απ' όσο ξέρω για το μέσο Έλληνα ΔΕΝ θεωρείται φτηνό ένα τετραπετάλουδο μοτέρ των 210 ίππων και των 10.000+ ευρώ, όπως αυτό που αναφέρεις εδώ. Ειδικά η ΕΕ10, με τετραπετάλουδα αυτοκίνητα σαν το παλιό του APR, του Γάτσου, του Αποστόλου, του Πολίτη, του Καμπουγιάννη, του Πλαφουντζή κ.λπ. είναι μια κατηγορία που δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τις 30.000 ευρώ, κι ας φαίνονται οπτικά τα αυτοκίνητα 'μικρά και παλιά'. (Αν θες ρώτα τον Καλαϊτζιάν πόσο του έχει κοστίσει το τετραπετάλουδο Μίνι της Ε/10. Το νούμερο που θα ακούσεις δεν τολμώ να το γράψω γιατί δε θα το πιστέψει κανείς).
Η ΕΕ είναι καταδικασμένη πλέον να είναι πανάκριβη και από τη στιγμή που έγινε έτσι, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΤΣΙ.Αγαπητέ nass, θα σου πω κάτι σε προσωπικό επίπεδο: Με την αγορά ενός αυτοκινήτου της πλάκας, τη συντήρησή του, τα έξοδα αγώνων με λάστιχα Hankook και χωρίς ποτέ να έχω κουβαλήσει ούτε έναν άνθρωπο πέρα από τον εαυτό μου και το συνοδηγό μου για σέρβις, το κόστος μέχρι στιγμής την τελευταία πενταετία ανέρχεται στα 32 ευρώ (ή 10.700 δραχμές) ΑΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. Περίπου 1000 δραχμές για κάθε στροφή που στρίβω. Και πίστεψέ με, αυτό είναι από τα χαμηλότερα κόστη ανά χιλιόμετρο ανάμεσα σε όλους τους αγωνιζόμενους στην Ελλάδα. Ξέρεις, όμως, πόσες φορές έχω χαρακτηρίσει τον εαυτό μου ηλίθιο που δίνει αυτά τα χρήματα; Ξέρεις πόσοι άλλοι χαρακτηρίζουν έτσι τον εαυτό τους για τον ίδιο λόγο; Κρίμα δεν είναι να να μας γίνεται η ζωή ακόμα πιο δύσκολη;
F2 & EE 2009