-
Ομορφος αγώνας και οι άνθρωποι της λέσχης πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί.
Ακρως ενδιαφέρουσα ειδική αλλά μερικοί θεατές μάλλον δημιουργούσαν πρόβλημα.
Αντε και του χρόνου και μάλιστα να συνεχίσουμε και στην απλή!PS. Ο χρόνος στο 2ο ανέβα ήταν γύρω στο 3:50
-
Ας γράψει καποιος αποτελέσματα επιτέλους.......................
-
Ερώτηση: είδε κανείς την έβγα μας να μας πει πως ήταν απέξω?
Αν υπάρχει και κάμερα ή φωτό μας ενδιαφέρει οπωσδήποτε!Στα 1400 που θυμάμαι τα αποτελέσματα είναι
- Ζακχαίος-Μιχελής-106R
- Πλάγoς-Ισαουι-Yaris
- Συγγούνης-Ταϊτζής-205R
-
Καλά ήτανε.
-
Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
Ερώτηση: είδε κανείς την έβγα μας να μας πει πως ήταν απέξω ?Αν υπάρχει και κάμερα ή φωτό μας ενδιαφέρει οπωσδήποτε!
Εγώ την είδα από μέσα, θες να σου πω πώς μου φάνηκε ???
Κρίμα για τους Παπαγάλο, Καντζάβελο και Λεονταρίτη που πλήγωσαν τα αυτοκίνητα τους. Καλό κουράγιο και να τους δούμε πίσω, σύντομα.
Σχετικά λίγες συμμετοχές από Αθήνα. Γιατί ?
Επί προσωπικού, συμμετείχα πρώτη φορά σε σπριντ και δεν είχα δει ως τώρα κάποιο. Να σημειώσω πως ο κόσμος ήταν πληροφορημένος για τον αγώνα και όχι μόνο στην Τρίπολη. Ήμουν την Παρασκευή στη Σπάρτη και υπήρχε κόσμος που θα ερχόταν, συνδυάζοντας το με εκδρομή. Περισσότερος κόσμος απ' ότι περίμενα, αρκετοί σε λάθος σημεία και αρκετά παρκαρισμένα σε λάθος σημεία. Δεν πειράζει όμως, του χρόνου καλύτερα !!
-
Νικολαρα συχγαρητήρια για την πρωτιά και επίσης συχγαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμετείχανε.Στενοχωρήθηκα που τελικά δεν θα ανέβεις το βουνό μαζί μας αλλα χέρομε που θα σε εχουμε παρέα το Σ/Κ στα πιτς τις ριτσώνας.Πάντα καλά αποτελέσματα χωρίς εξόδους σε ολους!
-
Για τα 3 περάσματα συμφωνώ και γω. και θα μεγαλώσει ένα μικρο event όπως είναι το ραλλυ σπριντ και ίσως να γλυτώσουμε και μερικές εξόδους από μερικούς που στο πρώτο πέρασμα πχ έκαναν λάθος και στο επόμενο πάνε με μικρότερη συγκέντρωση στο δρόμο και περισσότερο άγχος.
Nizak μπράβο για τη νίκη! παρά μια έξοδο αν κατάλαβα καλά ?
-
Η πιο διασκεδαστική και οικονομική έξοδος που είχα ποτέ. Ουτε μια ζάντα δε στράβωσε ρε παιδί μου!
-
NIK ZAK STA ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΟΕΜΠ , 2. 32 ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ( ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΤΙΚΕ ΠΟΤΕ ) Η ΤΡΕΛΗ ΑΛΟΓΟΟΥΡΑ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ , ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ , ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΣΕ ΑΦΑΣΙΑ
ΦΙΛΙΑ
Υ.Γ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ , ΤΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ , ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ , ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΣ ! -
ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ 'ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ'. Ο ΚΟΣΜΟΣ 'ΖΗΛΕΥΤΑ' ΑΡΚΕΤΟΣ ΕΩΣ ΠΟΛΥΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΓΩΝΑΣ 'ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ' 'ΠΝΙΓΕΤΑΙ' ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ, ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ ΓΑΡ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Σ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΡΗ. Η ΛΕΣΧΗ ΣΕ ΚΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ, ΕΝΩ ΒΟΗΘΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ 'ΚΑΛΥΨΕ' ΤΑ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕ ΠΑΣΠΑΛΙΔΑ ΒΡΟΧΗΣ, Η ΒΡΟΧΗ Η ΚΑΙ ΧΙΟΝΙ ΑΚΟΜΑ, ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΓΛΥΣΤΕΡΟ (ΣΤΑ ΣΤΕΝΩΜΑΤΑ ΒΕΒΑΙΑ). ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ, ΛΑΘΟΣ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΤΥΧΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΤΗ-ΚΑΝΤΖΑΒΕΛΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ 'ΠΑΠΑΓΑΛΟΥ', ΑΦΟΥ (ΑΝ) ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΟΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΚ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ 'ΣΧΟΛΑΣΑΝ' ΚΑΤΑ ΤΟ ΛΑΙΚΑ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΤΟ 'ΓΗΠΕΔΟ' ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ 'ΠΗΞΕΙ' Η ΕΙΔΙΚΗ ΣΕ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΕΝΩ ΤΥΠΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΝ Η ΘΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΩΤΟΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΞΥΠΝΑΔΑ, ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ) ΕΙΝΑΙ Η **ΧΡΗΣΗ ΔΙΛΕΠΤΟΥ **ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗΣ, ΚΑΙ ΤΡΙΛΕΠΤΟΥ-ΤΕΤΡΑΛΕΠΤΟΥ), ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΜΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 10+30 ΑΝ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΙΣ 11 (ΚΑΚΩΣ) ΚΑΙ ΕΧΕΙ 25 ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΚΕΝΟ, ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΙΣ 1 Μ.Μ.+ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ 'ΠΕΙΝΑΕΙ' ΚΑΙ ΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ 4 ΕΩΣ 24 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ (ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΤΩΜΑΙ) ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΤΡΙΑ ΣΚΕΛΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 24ΑΡΗΣ ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ 'ΑΠΛΗ' ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΡΑΝΤΑ+ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ. ΣΤΑ ΗΔΗ 5,5 Η ΑΛΤ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΚΥΚΛΩΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 'ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΗ'
ΑΥΤΑ **ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ **ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΩΝ **ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΙΝΤΕΟ **ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΣΕ 'ΠΑΠΑΓΑΛΟ' ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΕΓΓΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ 'ΧΩΜΑΤΙΝΟ' ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
**ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟΣ ** -
Ο χρήστης APR έγραψε:
NIK ZAK STA ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΟΕΜΠ , 2. 32 ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ ( ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΤΙΚΕ ΠΟΤΕ ) Η ΤΡΕΛΗ ΑΛΟΓΟΟΥΡΑ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ , ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ , ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΣΕ ΑΦΑΣΙΑ
ΦΙΛΙΑ
Υ.Γ . ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ , ΤΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ , ΠΩΣ ΘΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ , ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΣ !Με την κοτσίδα μαστιγώνει τα άλογα !
Τέλος καλό, όλα καλά για ακόμα μια φορά. Αυτό μετράει.
-
Εμείς πάντως το χαρήκαμε πολύ.
Βέβαια κάτι οι μικροατυχίες που είχαμε, κάτι η λανθασμένη επιλογή ελαστικών (μεγάλη διάσταση), κάτι η τρομάρα που πήρα σε 2-3 στροφές και σταμάτησα να διαβάζω ........εε,καλά τα πήγαμε. Στον επόμενο αγώνα θα πάμε καλύτερα.
Παύλος Ταϊτζής
-
Παυλο, μαλλον θα πρεπει να σου κλεινουν τα ματια οταν κάθεσαι διπλα στον Κωστα, γιατι εμαθα οτι ειναι ψιλο-ινδιάνος .
-
Καλημέρα
Ο θεσμός των Ράλλυ Σπρίντ ήταν η αρχή γιά πολλούς ράλλυμεν. Όμως επειδή όλοι αυτοί την έβρισκαν με τα μικρά και φτηνά κατά κανόνα ράλλυ, δεν κατέφευγαν στο μεγάλο πρωτάθλημα εύκολα. Έτσι κάποιοι αποφάσισαν ότι θάπρεπε να υποβαθμισθεί ο θεσμός γιά να πάψουν μερικοί να ξεδίνουν σε τέτοιους αγώνες. Αποτέλεσμα ήταν να ανακοπεί ο ρυθμός αύξησης νέων οδηγών και ειδικά από επαρχιακές πόλεις και περιοχές, αφού στις τελευταίες ήταν πιό προσιτή η συμμ ετοχή, και μάλιστα με φτηνά αυτοκίνητα, όπως τα Ε και τα μικρά φορτηγάκια με την κατηγορία Η που ήταν τα ελληνικά αυτοκίνητα.
Θεωρώ ότι ο θεσμός των ράλλυ σπρίντ και ο θεσμός των μίνι ράλλυ θα πρέπει να πάρει την θέση που πραγματικά αξίζει ως θεσμός και να τον αγκαλιάσουμε όλοι μας, σε πίσμα μερικών.
Άλλωστε είναι και μία πνοή στις επαρχιακές λέσχες που, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, πραγματικά στενάζουν. Δείτε απλά ότι κάθε ενίσχυση μονοπωλιακού χαρακτήρα δημιουργεί ισχυρούς οι οποίοι σήμερα παρακαλάνε και κάνουν τα πάντα και αύριο όταν πλέον θα έχουν καταλάβει την μονοπωλιακή ή ολιγοπωλιακή θέση που επεδίωκαν, θα 'γράφουν' και θα μας λένε τάχα ότι δεν βγάζουν. Και όπως σε κάποια κουβέντα ανέφερε μέλος του Δ.Σ. του ΣΟΑΑ και προσωπικά δεν το είχα σκεφθεί, ο Φεβρουάριος 2004 έχει προκηρυγμένους 29 αγώνες. Αν υπολογίσουμε πόσοι θα είναι οι συμμετέχοντες, πόσα τα παράβολα που θα εισπράξουν οι λέσχες (εντάξει κάνουν και έξοδα δεν πρέπει να το ξαχνάμε, αλλά δεν δίνουν και λογαριασμό σε κανένα - μη μου πείτε ότι δίνουν λογαριασμό στα μέλη τους γιατί θα είναι γιά να γελάει κανείς), αλλά το βασικότερο πόσα θα είναι τα παράβολα που θα εισπράξει η αρχή του σπόρ η ΕΛΠΑ και πόσα από αυτά θα γυρίσουν στους αγωνιζόμενους, αφού είναι μη κερδοσκοπικό νομικό πρόσωπο.
Πρέπει λοιπόν πάση θιυσία να ενισχύσουμε εμείς τον θεσμό αυτό με κάθε τρόπο, σε κόντρα όσων θέλουν να τον υποβαθμίσουν.
Και με την ευκαιρία θέλω να θυμίσω ότι κάποτε κυρίαρχη οδηγική θέση σε αυτό το θεσμό είχε ο Ιαβέρης, ο Χατζητσοπάνης, ο Ζιάκας, ο Ανδρικόπουλος, ο Πόλιτο, ο Μιχ. Μοσχούς, οι αφοί Κορρέ, ο Χαλιβελάκης (ο μικρός), και άλλοι πολλοί που ξεχνώ αυτή ρτη στιγμή, εγένοντο ντουπλαρίσματα πληρώματος και αυτοκινήτου και εντός της Αττικής εγένοντο αγώνες και Τετάρτη απόγευμα στο γερμανικό, σε χωμά που κύκλωνε. Αυτές τις εποχές και το κλίμα πρέπει να επαναφέρουμε. Και κάτι άλλο. Στο θεσμό υπήρχαν μόνο κλάσεις και ο τελικός κυπελλούχος αναδεινυόταν με το σύστημα του πολυνίκη. Έτσι ο κκ Ιαβέρης δεν μπορούσε να σηκώσει (αυτός δεν σηκώνει ποτέ) γκάζι, γιατί ο 1300άρης τότε μικρός Χαλιβελάκης βαθμολογικά του είχε κάτσει στο σβέρκο. Σε μία ανάλογη κόντρα, αν θυμάμαι καλά, είχε και την στιγμή του ο Τάσος στην Μαυροσουβάλα (ε ρε τη θυμάται άνθρωπος).
Κλείνοντας . Εμπρός να στήγουμε την παρέα των Ράλλυ Σπρίντ, να περνάμε καλά και σιγά - σιγά να μάθουμε και να οδηγάμε, με λίγα έξοδα και καλές φάσεις.
Χαιρετώ -
Συμφωνώ απόλυτα με τον LEV.
Επίσης, συμφωνώ απόλυτα με την εκτέλεση της ειδικής 3 ΦΟΡΕΣ και να μετράνε οι δύο καλύτεροι χρόνοι.
Έτσι βοηθούνται και τα πληρώματα που για οποιοδήποτε λόγο δεν έκαναν αρκετές δοκιμές (εμείς) ή δεν έχουν εμπειρία (εμείς)Κάντε λοιπόν κάτι εσείς που μπορείτε!! Εγώ είμαι άσχετος και δεν ξέρω πως να βοηθήσω. Πείτε μου όμως πως και θα κάνω ότι μπορώ.
-
Ο χρήστης Lev έγραψε:
Και με την ευκαιρία θέλω να θυμίσω ότι κάποτε κυρίαρχη οδηγική θέση σε αυτό το θεσμό είχε ο Ιαβέρης, ο Χατζητσοπάνης, ο Ζιάκας, ο Ανδρικόπουλος, ο Πόλιτο, ο Μιχ. Μοσχούς, οι αφοί Κορρέ, ο Χαλιβελάκης (ο μικρός),
ποιον εννοεις μικρο?τον πατερα μου η τον θειο μου τον Μακη?για να μαθαινω και γω ο μικροτερος που δεν ειμαι τοσο καλος στην ιστορια
-
Ο χρήστης Nikolas-Ron έγραψε:
Και με την ευκαιρία θέλω να θυμίσω ότι κάποτε κυρίαρχη οδηγική θέση σε αυτό το θεσμό είχε ο Ιαβέρης, ο Χατζητσοπάνης, ο Ζιάκας, ο Ανδρικόπουλος, ο Πόλιτο, ο Μιχ. Μοσχούς, οι αφοί Κορρέ, ο Χαλιβελάκης (ο μικρός),
ποιον εννοεις μικρο?τον πατερα μου η τον θειο μου τον Μακη?για να μαθαινω και γω ο μικροτερος που δεν ειμαι τοσο καλος στην ιστορια
Μήπως να ρωτήσεις τον πατέρα σου RON !!!!
Μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφει ο Lev για Χαλιβελάκη (μικρό) σε αντίθεση με αυτά που ξέρουμε!!! (Καψάσκη - Ron) κάτι υποψιάζομαι!!!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Και με την ευκαιρία θέλω να θυμίσω ότι κάποτε κυρίαρχη οδηγική θέση σε αυτό το θεσμό είχε ο Ιαβέρης, ο Χατζητσοπάνης, ο Ζιάκας, ο Ανδρικόπουλος, ο Πόλιτο, ο Μιχ. Μοσχούς, οι αφοί Κορρέ, ο Χαλιβελάκης (ο μικρός),
ποιον εννοεις μικρο?τον πατερα μου η τον θειο μου τον Μακη?για να μαθαινω και γω ο μικροτερος που δεν ειμαι τοσο καλος στην ιστορια
Μήπως να ρωτήσεις τον πατέρα σου RON !!!!
Μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφει ο Lev για Χαλιβελάκη (μικρό) σε αντίθεση με αυτά που ξέρουμε!!! (Καψάσκη - Ron) κάτι υποψιάζομαι!!!
απλα μπερδευτικα γιατι ο μικροτερος Χαλιβελακης που ανακατευτικε με τους αγωνες τοτε ηταν ο Μακης,αδερφος του καψασχη,ο οποιος ηταν και πολυ καλος απ οτι ξερω αλλα η εμπλοκη του κρατησε λιγο.Ο πρωτος ηταν ο Γιωργος,ο μεγαλος αδερφος του Μακη και του καψασχη και δευτερος ξεκινησε ο πατερας μου(RON)!απλα ρωταω ποιον εννοει γιατι οπως βλεπεις ηταν 4 και βεβαια δεν ανεφερα το αδερφο του πατερα μου τον Κωστα που ετρεξε σε πολυ λιγους αγωνες με το προσωπικο του αυτοκινητο,ενα σταρλετ 1300 το πισωκινητο!εγω λοιπον ειμαι ο 6ος !για τον πατερα μου ξερω οτι τοτε ετρεχε με αυτους αμτιπαλους και ξερω τι εκανε ! ουφ....αγχωθηκα......
τι υποψιαζεσαι ομως?για βαλε με στο 'κολπο'!!! -
Niko sygxarhtyria kai apo mena kai episeis sygxarhthria kai ston gaston Jr.
Kyrie APR alh8eyei oti meta apo kapoio kairo apoysias ksanatreksate?
Makari na sas blepoyme syxnwtera na ma8ainoyme oi neoi..... -
ΦΙΛΕ Hannibal ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΛΕΙ , ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ , ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗ - ΕΞΕΛΙΚΤΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 94 ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΣΑ ( ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΠΙΛΟΤΟΣ ) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ , ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ .
ΦΙΛΑΚΙΑ
2ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ RALLY SPRINT ΤΡΙΠΟΛΗΣ