-
Ο χρήστης pkouras έγραψε:
με λίγο τύχη να βγεί καλό.καλα αυτο ξαναπεστο....κοιτα σου λεω οτι εμενα δεν ακουγεται κιχ το αμαξι εχει πολυ καλη συναρμογη ειναι πιο δεμενο
-
Ειτε Punto 77αρι παρεις, ειτε Abarth στα βασικα πραγματα το αμαξι ειναι ιδιο. Αλλαξε συνεργειο... πανε και αλλου και δες τι θα σου πουνε! Κυνηγα τους κιολας λιγακι...[/quote]
Ήδη έχω πάει τρέις φορές. Τη μία μου είπαν ότι δεν ακούν τίποτα, την άλλη ότι χαλάρωσαν κάτι στις αναρτήσεις και τελευταία μου είπαν οτι θέλει κάποιο χρόνο για να το δουν καλύτερα, όμως χρόνο δεν έχουν οπότε και να περάσω σε 10 μέρες. μπλα μπλα μπλα.... Μάλλον δεν ασχολούνται με τετοια πράγματα και πολύ, γιατί ίσως τα βλέπουν ως αγκαρία.
-
συμφωνω με το λευτερη.και εγω ειχα ενα GT 6 χρονια και δεν εκανε τσικ.βεβαια το μοτερ του ηταν μαμα.η μονη μετατροπη ηταν στην αναρτηση και 15αρες.οσο για το φιλο που αναφερει για θορυβο απο το πισω καθισμα ας κοιταξει λιγο μηπως το καθισμα δεν εχει κουμπωσει καλα.
-
Πηγα την Παρασκευη απο την abarth για να παρω την εγγυηση και ειδα την εξατμιση που εχει αλλαξει ο πωλητης. Βλεπωντας το αμαξι απο πισω μου θυμισε κατι Punto gt με τις τεραστιες εξατμισεις.
Το αμαξι ειναι κουκλα απο μονο του, ειναι φουλ εξτρα και δεν χρειαζεται απολυτως ΤΙΠΟΤΑ.
Μεχρι τωρα, παροτι ιταλοφιλος αντιπαθουσα την fiat. Hμουν κατοχος εως τωρα 2 alfa romeo. Και απο τα 2 αμαξια ( 33 1,7 16v - 145 2.0 ) εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. Περιμενα την mito θελωντας να συνεχισω την παραδοση με τα alfa romeo. Δυστυχως οταν τον Αυγουστο που ηρθε και την ειδα στον Pazaropoylo στο Μοσχατο απογοητευτικα τελειως. Για καλη μου τυχη ειχε στην εκθεση και το abarth punto.
Τρελαθηκα με το αμαξι , σε αντιθεση με την mito και την επομενη ημερα εκλεισα το abarth ολοιδιο με αυτο της εκθεσης. -
Επειτα απο 3 εβδομαδες (κυριως λογω αναμονης νεου μοτερ απο ιταλια) μου επεστρεψαν το αυτοκινητο αρχες της εβδομαδας αφου εγινε -υποτιθεται- εξ'ολοκληρου αντικατασταση του κορμου (μπλοκ+κυλινδροκεφαλη). Χθες ομως το γνωστο προβλημα ξαναεκανε την εμφανιση του. Οποτε αυριο το πρωι πρεπει να τρεχω παλι απο εκει κ καταλαβαινετε τι εχει να γινει.. Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα μου πουνε αυτη τη φορα..
-
Κουραγιο φιλε. Τι να πω. Γενικα στην εξυπηρετηση δεν ειναι καθολου καλοι και πρεπει να αρχισεις να τους πιεζεις.Πριν στο δωσουν δεν το τσεκαραν!
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Επειτα απο 3 εβδομαδες (κυριως λογω αναμονης νεου μοτερ απο ιταλια) μου επεστρεψαν το αυτοκινητο αρχες της εβδομαδας αφου εγινε -υποτιθεται- εξ'ολοκληρου αντικατασταση του κορμου (μπλοκ+κυλινδροκεφαλη). Χθες ομως το γνωστο προβλημα ξαναεκανε την εμφανιση του. Οποτε αυριο το πρωι πρεπει να τρεχω παλι απο εκει κ καταλαβαινετε τι εχει να γινει.. Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα μου πουνε αυτη τη φορα..Διαβαστε την ακολουθη ιστορια. Πριν απο 2 χρονια αγορασα το Fiat Panda 100hp το οποιο ειχα παραγγειλει με MP3. το παρελαβα με απλο ηχοσυστημα και βεβαια μου ειπαν οτι θα με ενημερωσουν το συντομοτερο για να το αντικαταστησουν. Περασαν 3 μηνες και ουτε φωνη ουτε ακροαση. Τοτε αποφασισα να τηλεφωνησω στην εξυπηρετηση πελατων της FIAT σε ενα νουμερο 0800 η κατι τετοιο. Μου απηντησε μια γυναικα στα ελληνικα αλλα με ιταλικη προφορα. Ειχα καλεσει την εξυπηρετηση πελατων στην Ιταλια προφανως για εξυπηρετηση των Ελληνων καταναλωτων Δεν ειχε καμια σχεση με την επισημη ελληνικη αντιπροσωπια. Της εξηγησα λοιπον τι ειχε συμβει και ποσο απογοητευμενος ημουν, οτι μαλιστα σκεφτομουν να κανω επισημη επιστολη παραπονων στην Ιταλια αλλα και να ενημερωσω τον εντυπο τυπο. Την επομενη μερα με καλεσαν απο την ελληνικη αντιπροσωπεια και με ρωτησαν ποτε με βολευει να παω να μου τοποθετησουν το καινουριο ηχοσυστημα. Σε 2 μερες ειχε λυθει το προβλημα κατι που θα ειχε γινει συντομοτερα αν ειχα παρει τηλεφωνο 3 μηνες νωριτερα. Εδω στην Ελλαδα θελουν κυνηγι και απειλη προκειμενου να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου. Απειλησε τους οτι θα κανεις γραμμα σε καποιο περιοδικο να δεις τι θα σου πουν. Τελος, το Pandaκι το πηγα για service το καλοκαιρι στη επισημη αντιπροσωπεια στον Γερακα. Μου λερωσαν το καθισμα με λαδι μηχανης, δε μου μηδενισαν το χιλιομετρα του Service και ενω μου ειπαν οτι μου ειχαν κανει καποια αλλαγη σε ανταλλακτικο δεν την ειχαν κανει. Πριν απο 2 εβδομαδες με πηραν τηλεφωνο απο τη fiat να με ρωτησουν αν εμεινα ευχαριστημενος απο τις υπηρεσιες τους. Τους πηρε και τους σηκωσε και αυτους αλλα και το συνεργειο το οποιο και εθαψα αφου πρωτα πριν απο 1 μηνα ειχα παρει τηλεφωνο στο συνεργειο και ειχα κανει τα παραπονα μου. Τα συμπερασματα δικα σας!!!!!(Παρ'ολα αυτα περιμενω να μου παραδωσουν το ABARTH μεσα στην εβδομαδα!)
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ρε Giuseppe Busso μηπως ξερεις εσυ τι γινεται με την εγγυηση αν βαλεις το Kit?Εχω φαει ενα κολλημα και θελω να μαθωTo KIT Esseesse θεωρειται αξεσουαρ και οπως και καθε αξεσουαρ καλυπτεται με 1 χρονο εγγυηση.
Αυτο βεβαια αφορα μονο τα εξαρτηματα του ΚΙΤ. Τα υπολοιπα μηχανικα μερη ακολουθουν κανονικα την εγγυση του αυτοκινητου για οσο αυτη ισχυει. Οποτε για οσους εχουν στο μυαλο να τοποθετησουν το ΚΙΤ τους συμφερει η 3ετης επεκταση εγγυηση που απο τα 2 παει στα 5 ετη με περιπου 400 ευρω αντιτιμοΒεβαια οπως εχω πει και στο τοπικ της Mito και το GPunto Abarth εχει μετρητη στους κοφτες.
Θα βγει ενα χαρτι απο το διαγνωστικο τοτε που θα επιτρεπει ή οχι την τοποθετηση του ΚΙΤ....
Συνεπως οι ενδιαφερομενοι προσοχη στους κοφτες στροφων.... -
Μπορείς να μας εξηγήσεις το σκεπτικό του black box αυτού, και τον λόγο που αν κάποιος έχει βαρέσει Χ κόφτες δεν θα κάνει να βάλει το κιτ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπορείς να μας εξηγήσεις το σκεπτικό του black box αυτού, και τον λόγο που αν κάποιος έχει βαρέσει Χ κόφτες δεν θα κάνει να βάλει το κιτ;Το προφανες φυσικα που λεει και η λαικη ρηση....φυλαγε τα ρουχα σου να'χεις τα μισα.
-
Το μοτέρ δλδ αποκτά πρόβλημα όταν βαράει κόφτες;
-
Ναι σιγά μη πας να τους σκάσεις 5.500 euro και σου πουν όχι δεν τα θέλουμε γιατί βάρεσες 5 δευτερόλεπτα κοφτές συνολικά!
-
Γιατι, ειναι πιο λογικο το οχι δεν θελουμε τα 5 χιλιαρικα σου γιατι απλα εχεις τ'αμαξι 13 μηνες ή εχεις κανει 21.000χλμ; Ωστοσο ισχυουν ολες οι παραπανω προϋποθεσεις, μαζι κ το report του 'ρουφιανου'..
-
γιατί υπάρχει η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου και ο κόφτης αν όχι (και) για να φτάνεις εκεί;
Αν έχουν πρόβλημα ας βάζαν τον κόφτη χαμηλότερα
-
Aυτό περιμένω να ακούσω, αλλά αντί αυτού εισέπραξα μια παροιμία.
-
Κι ομως ο κοφτης στα αυτοκινητα μπηκε για τους χαζους
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπορείς να μας εξηγήσεις το σκεπτικό του black box αυτού, και τον λόγο που αν κάποιος έχει βαρέσει Χ κόφτες δεν θα κάνει να βάλει το κιτ;H ECU ολων των Τ-jet επεξεργαζεται τις εξης παραμετρους:
1 - 1 μονος χαρτης για την πρωπορια τους Αβανς
2 - 1 τριπλος χαρτης για την διορθωση του Αβανς
3 - 1 διπλος χαρτης για την διαρκεια ψεκασμου
4 - 1 διπλος χαρτης για την πιεση του τουρμπο
5 - 1 διπλος χαρτης για την διορθωση του τουρμπο
6 - 1 μονος χαρτης για την διορθωση του τουρμπο
7 - 1 μονος χαρτης για την πιεση του overboost
8 - 1 μονος χαρτης για την ποσοτητα του εισερχομενου αερα βαση του ΜΑΡ sensor
9 - 1 10πλος χαρτης για την σχεση μεταξυ της θεσης της πεταλουδας και του φορτιου του κινητηρα
10 - 1 μονος χαρτης για τον περιοριστη της ροπης στρεψης
11 - 1 διπλος χαρτης για τον 2ο περιοριστη της ροπης στρεψης
12 - 1 μονος χαρτης για τον περιοριστη ταχυτητας
13 - Κοφτης ΣτροφωνOλοι αυτοι οι χαρτες που καταγραφουν το τουρμπο, το overboost και
την ροπη ειναι πιο πολυ για να προσεχουν την ασφαλη λειτουργια του
κινητηρα.Περα απο το γεγονος οτι αλλάζοντας τα δεδομενα τους αυξανεις
την ροπη και την ιπποδυναμη. -
Γνωστά αυτά. Ο κόφτης στροφών τι σχέση έχει από μόνος του; Θέλω να πω, περισσότερη ταλαιπωρία είναι επιταχύνσεις με 1-2α με τέρμα γκάζι από χαμηλές στροφές (100% φορτίο) παρά να κοφτιάσεις 2ες-3ες ή 4ες με 40-50% φορτίο.
-
Πιστονια αλλαζουν στο Kit?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πιστονια αλλαζουν στο Kit?οχι
Fiat Grande Punto ABARTH