-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes...Εδω θα διαφωνησω!Και στην πολυτελεια δεν ειναι ανωτερη απο την αντιστοιχη e class και σε ομορφια,που μπορει η Ε να μην τη λενε ολοι κουκλα αλλα η thesis δεν ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα ιταλικου ντιζαιν...καθε αλλο...
εχεις μπει σε thesis?
Ναι ρε συ...και οχι μια φορα...
-
Φιλικα το ''ρε''
-
εγω την προτιμο απο το εσωτερικο της Ε...
και ειμαι γερμανοφιλος οσο και αν δεν φαινετε... -
Σεβαστη η αποψη σου
-
ευχαριστω!
-
μηπως ξερει κανεις αν το ecoDrive της fiat ειναι διαθεσιμο για την lancia?
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes...Δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης ανάμεσα στα χρησιμοποιούμενα υλικά στο εσωτερικό της Τhesis και σε αυτά της Ε klass.Όπως επίσης στους τομείς της ποιότητας κύλισης και ακουστικής άνεσης.Και στους δύο τομείς η ιταλίδα υπερέχει,φαντάζοντας σχεδόν μια κατηγορία πάνω από το γερμανικό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Mία Deltina με το πάτωμα της 149 και τους multiair θα ήταν το ιδανικό για το 2009.
Για το νέο Y δεν έχουν λόγο να το καθυστερήσουν εκτός και αν βγάλουν τη fulvia.
Ίσως λόγω της κρίσης να είναι πιο προσεχτικοί και μαζεμένοι αλλά κάποτε θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στη Lancia και σιγά σιγά να αποκτήσει μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και να εξαπλωθεί σε περισσότερες χώρες.Για την progetto 840 είχε προβλεφθεί το πάτωμα της MiTo και αναμενόταν εμφάνιση της έκπληξη (είτε ως fulvia CC 2+2 είτε ως μικρή τρίθυρη Delta)στην προσεχή Γενεύη.Προς το παρόν τηρείται σιγή ιχθύος λόγω της κρίσης.
Η εξέλιξη της νέας Ypsilon θα έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2009 (έχουν επιλεγεί ήδη πατώμα και σχέδια),αλλά το λανσάρισμα θα πάει για το 2010...καθώς η αγορά αυτοκινήτου θα πιάσει πάτο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2009.Η Delta έπιασε ήδη (μέσα σε πέντε μήνες διάθεσης)τις 21.000 πωλήσεις.
Όσο για τη σύγκριση της γκάμας και των πωλήσεων Lancia-Alfa..... ήδη ή Lancia έχει σχεδόν διπλάσιο ποσοστό πωλήσεων (τόσο μέσα στο Δεκέμβρη,όσο και σε όλη τη χρονιά) στην ιταλική αγορά από την Alfa.http://www.unraeservizi.com/dati/bk_o/f ... gruppi.pdf
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η Delta έπιασε ήδη (μέσα σε πέντε μήνες διάθεσης)τις 21.000 πωλήσεις.
Όσο για τη σύγκριση της γκάμας και των πωλήσεων Lancia-Alfa..... ήδη ή Lancia έχει σχεδόν διπλάσιο ποσοστό πωλήσεων (τόσο μέσα στο Δεκέμβρη,όσο και σε όλη τη χρονιά) στην ιταλική αγορά από την Alfa.http://www.unraeservizi.com/dati/bk_o/f ... gruppi.pdf' target='_blank
Θεια δικη ισως? Σιγουρα οι Ιταλοι τιμωρουν τις κακες επιλογες των προηγουμενων ετων.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes...Δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης ανάμεσα στα χρησιμοποιούμενα υλικά στο εσωτερικό της Τhesis και σε αυτά της Ε klass.Όπως επίσης στους τομείς της ποιότητας κύλισης και ακουστικής άνεσης.Και στους δύο τομείς η ιταλίδα υπερέχει,φαντάζοντας σχεδόν μια κατηγορία πάνω από το γερμανικό αυτοκίνητο.
ΥΠΑΡΧΕΙ
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
μακαρι!πραγματικα αξιζουν τα αυτοκινητα της...
εγω σε μια thesis επαθα πλακα με την τεχνολογια και πολυτελεια που προσφερει...
μιλαμε για περισσοτερη πολυτελεια απο mercedes...Δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης ανάμεσα στα χρησιμοποιούμενα υλικά στο εσωτερικό της Τhesis και σε αυτά της Ε klass.Όπως επίσης στους τομείς της ποιότητας κύλισης και ακουστικής άνεσης.Και στους δύο τομείς η ιταλίδα υπερέχει,φαντάζοντας σχεδόν μια κατηγορία πάνω από το γερμανικό αυτοκίνητο.
Τα υλικά μπορεί να είναι τα καλύτερα και να τα φέρνουν απο το διάστημα....αλλά από συναρμογή εσωτερικού είναι άστα να πάνε! Αδιαμφισβήτητα τα καθίσματα και η άνεση που προσφέρουν, είναι πιο πάνω από αυτά της 211, αλλά σε 'σύνολο' δε μπορώ να εκφέρω άποψη! Η βόλτα που είχα κάνει ήταν σύντομη!*
Φαντάζομαι οτι όποιος μιλάει τόσο απόλυτα για τα 2 αυτά αυτοκίνητα στους συγκεκριμένους τομείς έχει γράψει αρκετά χλμ με το καθένα
*(Αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν σαφώς το τρίξιμο των πορτών, και των 4 παρακαλώ ενώ ο ιδιοκτήτης μου ανέφερε ότι στο συνεργείο στα τακτικά Service πάντα τις 'λαδώνουν'! Ίδιο θέμα έχει και ένας γείτονας με το Lybra του )
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Φαντάζομαι οτι όποιος μιλάει τόσο απόλυτα για τα 2 αυτά αυτοκίνητα στους συγκεκριμένους τομείς έχει γράψει αρκετά χλμ με το καθένα
Όταν εκφέρω τέτοιες απόψεις.... βασίζομαι σε προσωπικές εμπειρίες(με το ένα εκ των δύο μάλιστα.... αυτές υπερβαίνουν τις 90.000 χιλίομετρα)και όχι σε ιστορίες τρόμου που 'άρπαξε' το αυτί μου δεξιά και αριστερά.
Πέραν τούτου όμως,δεν χρειάζεται να συμβιώσει κανείς με τα αυτοκίνητα αυτά για να καταλάβει ότι όταν τίθεται ζήτημα 'πολυτέλειας' και προσοχής στη λεπτομέρεια πέρα από τον εξοπλισμό και τους επιμέρους χρωματικούς συνδυασμούς .......υπάρχει διαφορά στο να προσφέρει ο ένας κατασκευαστής δέρμα Poltrona Frau σε όλες τις περιφερειακές επενδύσεις και όχι μόνο στα καθίσματα,πραγματικά φιλέτα ξύλου και τιτανίου,σύστημα κλιματισμού στο οποίο ο αέρας δεν περνάει μόνο από τους αεραγωγούς αλλά και τις μικρές τρύπες στις επενδύσεις του ταμπλό,ώστε να αποφεύγεται το θερμικό σοκ για τους επιβάτες από την αλλαγή της θερμοκρασίας,που έτσι γίνεται με πιο ομαλό τρόπο για τον ανθρώπινο οργανισμό κλπ κλπ,τη στιγμή που ο άλλος προσφέρει υφασμάτινες επενδύσεις κορεάτικης αισθητικής,δέρμα χημικά κατεργασμένο,συνδυασμένο με συνθετική δερματίνη skai στις περιφερειεακές επενδύσεις,πλαστικές απομιμήσεις λουστραρισμένου ξύλου ή...και μαρμάρου κλπ.
Όσον αφορά την ακουστική άνεση οι τυποποιημένες μετρήσεις (για όσους δεν έχουν την ευχέρεια προσωπικής συμβίωσης) δείχνουν ότι η thesis όταν παρουσιάστηκε ήταν κορυφαία στον τομέα αυτό....ακολουθούμενη μόνο από το νέο A6,ενώ σε ζητήματα ποιότητας κύλισης συνδράμει την όλη κατάσταση η ενεργητική ανάρτηση skyhook II.Τέλος δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η μεθοδολογία συναρμολόγησης της thesis ακολουθήθηκε και στην Maserati Quattroporte,στην οποία χρησιμοποιούνται πολλά από τα υποσυστήματα και τα εσωτερικά υλικά της thesis....τη στιγμή που αποτελεί κοινό μυστικό ότι η γκάμα της MB είναι δύο ταχυτήτων (από την CLS και κάτω οι αγοραστές της φίρμας είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού).
Θεια δικη ισως? Σιγουρα οι Ιταλοι τιμωρουν τις κακες επιλογες των προηγουμενων ετων.
H ΑR πληρώνει το γεγονός ότι ουσιαστικά στην γκάμα της το μόνο φρέσκο προϊόν αυτή τη στιγμή είναι η MiTo,ενώ ουσιαστικά είναι απούσα από τις κατηγορίες που συνεισφέρουν τα μέγιστα στις πωλήσεις,δηλ . B segment- γενικά αυτοκινητάκια πόλης και C segment (παρόλο που στην τελευταία, η 147...εξακολουθεί να είναι σταθερά στο Top10 του C segment της ιταλικής αγοράς).
Oι λάθος επιλογές βέβαια αφορούν το σχεδιασμό της προηγούμενης δεκαπενταετίας,όταν μια μυωπική πολιτική επέβαλε τον παραγκωνισμό της μιας μάρκας χάριν της άλλης,με περικοπές μοντέλων(βλέπε Thema integrale V8)και διαρκή συρρίκνωση της γκάμας......τη στιγμή μάλιστα που η Lancia πραγματοποιούσε ήδη στις αρχές του 90, 300.000 πωλήσεις ετησίως.
-
Στο τευχος Ιανουαριου των 4Τροχων εχει Delta 120 vs Golf 6 122.
Ποιος εχει γραψει το κειμενο?
Το γραφει καπου και δεν το εχω δει? -
Εντυπωση και απορεια μου προκαλει η εντυπωση πως ο TSI ειναι νικητης.
Οταν ο T-jet σας απεδωσε στο δυναμετρο 122 τροχο και ο TSI 119 τροχο στις 5.200 και 5.400σαλ αντιστοιχα.
Καλυτερος επισης σε ροπη ο T-jet.Βεβαια τα 2 εν λογω αυτοκινητα εχουν μια διαφορα της ταξης των 180 κιλων. Τιποτα μωρε ψιλοπραματα. Αλλα ειναι νικητης ο TSI. Σε τι? Ακομη και την καταναλωση να φερει καποιος ως παραδειγμα αυτη η μικρη διαφορα δικαιολογειται απο το βαρος της Delta. 32cm διαφορα στο μηκος????
Βεβαια το 0-1000 μετρα το πραγματοποιει σε 31.4δευτολεπτα την ωρα που καποιος με nickname ονοματεπωνυμο παρεταξε επιδοση για το ελαφρυτερο Bravo 120 32.4 δευτερολεπτων.
Επισης η Delta 10δευτερα θελει για το 0-100χλμ/ωρα την ωρα που ο ιδιος κυριος ισχυρηστηκε οτι το ελαφρυτερο Bravo θελει 10.5 για την ιδια μετρηση. Μα πως? Ιδιο κιβωτιο,κινητηρας και περισσοτερο βαρος και ειναι γρηγοροτερο?Ή στραβοι ειναι οι δρομοι ή στραβα αρμενιζω
-
Παρολαυτα η Delta 120 υπερτερει σε 2 ρεπριζ οντας θεοβαρη εμπρος στο Golf 122.
Αλλα ειπαμε οτι ο TSI υπερτερει. Θα μου απαντησει καποιος σε τι?Εγω γιατι εμαθα οτι ο κινητηρας εξεταζεται ξεχωριστα ως οντοτητα? Δηλαδη ξεχωριστα απο το αυτοκινητο.
Ποιος φταιει τωρα ο καθηγητης που μου τα εμαθε? Ρητορικες 'σχεδον' οι ερωτησεις μου -
Θα μου πει παλι καποιος οτι ειμαι εγκαθετος στα παραπανω. Οχι δεν ειμαι γιατι δεν κατηγορω καπου το νεο Golf. Το οποιο μου αρεσει σαν 6η γενια, μαλλον σαν facelift του 5.
Ειναι αριστο ποιοτικα για τα δεδομενα της κατηγοριας οντως, εχει πολυ καλη ποιοτητα κυλισης οντως, εχει αποδοτικο κινητηρα οντως, εχει εργονομια οντως.
Ακομη και η εμφανιση του μου αρεσει περισσοτερο που σοβαρεψε. Γενικα μετα το πιο ομορφο Golf που ηταν αυτο της 2ης γενιας τοποθετω την 6η γενια. Αυτα δεν ειναι ανακριβειες. Ειναι μια πραγματικοτητα.
Γραφονται ομως ανακριβειες και παραπλανειται το κοινο οταν εχουμε συγκριση Golf VS κατι αλλο. -
Ροπη Golf στον τροχο 18.5/4300
Ροπη Delta στον τροχο 20.5/37002 κιλα ροπης διαφορα και 600σαλ χαμηλοτερα για τον T-jet αλλα ο συγγραφευς ισχυριζεται οτι το Golf νιωθει καλυτερα στις πολυ χαμηλες και μεσαιες ενω ο T-jet προθυμοποιειται μοναχα στις ψηλες παροτι αν δεις την δυναμομετρηση αποδιδει 3 περισσοτερους ιππους 200σαλ χαμηλοτερα. Αλλα στα ψηλα ακμαιος βεβαια.
-
Μεχρι τωρα ηξερα οτι μεσα στην πολη αγανακτεις με τις σκληρες αναρτησεις δηλαδη με τις γρηγοροτερες αποσβεσεις. Κατα τον συγγραφεα αυτο αλλαζει και πλεον στην πολη εχεις μειονεκτημα με τις μαλακες αναρτησεις τις Delta.
Επισης διαπιστωσε 'ακουσμα' της πισω αναρτησης οταν περνας απο εγκαρσια σαμαρακια το οποιο βεβαια ειναι δεκτο καθοτι εχουμε ημιακαμπτο αξονα, αλλα γιατι δεν αναφερει πουθενα μεσα οτι το μεν Golf φοραει 205/55/16, η δε Delta 225/45/17 με οτι αυτο συνεπαγεται? Απο κοπανημα,επιδοσεις,καταναλωση?
Σωστα βεβαια ειναι λιμο στην ΕΟ και πως να μην ηταν με 122χιλ μεγαλυτερο μεταξονιο.
Επισης σωστα στον επαρχιακο το Golf ειναι πιο σφιχτο και αυτο γιατι εδω υπερτερει το κοντυτερο μεταξονιο αλλα και τα σκληροτερα αμορτισερ. -
Μια σελιδα ειναι αφιερωμενη στον ανταγωνισμο με 6 μοντελα +1 που αναμενουμε.
Αλλα πουθενα το Fiat Bravo 120. Γιατι? -
Γιατί 850 ποστ στην σειρά?
Να προσθέσω κι εγώ μια απορία με την σειρά μου
Lancia Delta 2008