-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
αν και η τελευταία ήταν σημαντικά βελτιωμένη, η προηγούμενη σίγουρα!
Τη f/l 211 με το Sport πακέτο τη βρίσκω ιδιαίτερα όμορφη!
Μπορεί εμφανισιακά η 210 να είναι ένα άχαρο πλοίο, αλλά στο τομέα άνεση είναι αλλού! Γενικά σαν αίσθηση δε συγκρίνεται με τη 211! Η στιβαρότητα, η ηχομόνωση, οι χώροι (τη πρωτη φορά που μπήκα σε 211 απορούσα με το πως κατάφεραν να στριμοκολιάσουν τόσο πολύ τους πίσω επιβάτες)
Ο πατέρας φίλου μου έχει την 200άρα Kompressor με τα 186 άλογα και το αμάξι είναι ο ορισμός του ταξιδιάρικου αυτοκινήτου! Κάθε φορά που ακούω ότι θέλουν να την πουλήσουν γκαρίζωΓια τη καινούργια περιμένω να δω καμιά φωτό της προκοπής μιας και σε αυτές δε μπορω να καταλάβω και πολλά...
αν κ συνεπιβατης κ στα 2 τινω να συμφωνησω οτι περισσοτερη αισθηση μερσεντα μου εδινε η w210 παρα w211
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
αν και η τελευταία ήταν σημαντικά βελτιωμένη, η προηγούμενη σίγουρα!
Τη f/l 211 με το Sport πακέτο τη βρίσκω ιδιαίτερα όμορφη!
Μπορεί εμφανισιακά η 210 να είναι ένα άχαρο πλοίο, αλλά στο τομέα άνεση είναι αλλού! Γενικά σαν αίσθηση δε συγκρίνεται με τη 211! Η στιβαρότητα, η ηχομόνωση, οι χώροι (τη πρωτη φορά που μπήκα σε 211 απορούσα με το πως κατάφεραν να στριμοκολιάσουν τόσο πολύ τους πίσω επιβάτες)
Ο πατέρας φίλου μου έχει την 200άρα Kompressor με τα 186 άλογα και το αμάξι είναι ο ορισμός του ταξιδιάρικου αυτοκινήτου! Κάθε φορά που ακούω ότι θέλουν να την πουλήσουν γκαρίζωΓια τη καινούργια περιμένω να δω καμιά φωτό της προκοπής μιας και σε αυτές δε μπορω να καταλάβω και πολλά...
αν κ συνεπιβατης κ στα 2 τινω να συμφωνησω οτι περισσοτερη αισθηση μερσεντα μου εδινε η w210 παρα w211
Eνα αχαρο τετραγωνο πραγμα ειναι η 210...τεσπα γουστα ειναι αυτα!Παντως κραταω μια πισινη για την καινουρια...απλα διακρινω αυτους τους φουσκωτους θολους που εχει η S και δεν μου καθεται καλα.
-
Η W210 απλά εχει λιγότερες καμπύλες στο αμάξωμα απότι η 211!Δε ξέρω γιατί αλλά τη προτιμώ από το νέο μοντέλο...
Εχω παρατηρήσει όμως ότι όσες 210 βλέπω στο δρόμο, όλες εχουν χτυπημένους προφυλακτήρες και γενικά δεν είναι καθόλου προσεγμένες... -
Πώς την έκαναν έτσι, ειδικά πίσω??
Μπροστά.....χμμμ...Μάλλον θα πάω για νέο Α6/5αρα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πώς την έκαναν έτσι, ειδικά πίσω??
Μπροστά.....χμμμ...Μάλλον θα πάω για νέο Α6/5αρα
Mη βιαζεσαι ...δες την πρωτα απο κοντα ...
-
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πώς την έκαναν έτσι, ειδικά πίσω??
Μπροστά.....χμμμ...Μάλλον θα πάω για νέο Α6/5αρα
σε βλεπω να μπαινεις στο club...
παρε και εναν υπολογιστη Apple και εισαι ετοιμος...
-
Apple να παρει ,Audi να μην παρει , εκτος αν θελει να δει το αυτοκινητο του μετα απο λιγο σε Seat version
-
-
...Τωρα μαλιστα...
ειναι η κουπε εκδοση της Ε...κοινως...η πρωην clk. -
http://www.worldcarfans.com/9081223.001 ... ndisguised ...το link..
-
Kαλά το πάς....
Μή μοιάζεις όμως στην Ε class!
-
Στην κουπέ έκδοση πάει πολύ καλά το λευκό χρώμα. Βλέπω led για φώτα ομίχλης και ο πίσω διαχύτης με την αεροτομή πρέπει να εξασφαλίζουν και ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά στο όριο (πέραν της οικονομίας).
Τα πίσω φώτα είναι ότι καλύτερο έχω δει τα τελευταία χρόνια για Merc και εμπρός επιτέλους τελείωσε η μόδα με τα στρογγυλοφάναρα.
Να υποθέσω ότι η οροφή θα περιέχει και το ποσοστό της σε ηλιακές κυψέλες
-
http://www.worldcarfans.com/9090102.003 ... -spy-shots -
Όχι, μή!!!!!!!!!!!!!!!! Οχι άλλο κάρβουνο!!!
Μα καλα,είχαμε που εξυμνούσαμε την απουσια του b-pillar στην clk. Χ@ναμε κ μόνο στην όψη και των 4 κατεβασμένων παραθύρων με εκεινο το feeling του παλιου καλού κουπε κ η μ@λακισμένη η εταιρεία πάει στο τελείωμα της αψίδας του πίσω παραθύρου κ βάζει pillar στο άσχετο βιάζοντας την αισθητική...
Γιατί ρε Μercedes; -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Όχι, μή!!!!!!!!!!!!!!!! Οχι άλλο κάρβουνο!!!
Μα καλα,είχαμε που εξυμνούσαμε την απουσια του b-pillar στην clk. Χ@ναμε κ μόνο στην όψη και των 4 κατεβασμένων παραθύρων με εκεινο το feeling του παλιου καλού κουπε κ η μ@λακισμένη η εταιρεία πάει στο τελείωμα της αψίδας του πίσω παραθύρου κ βάζει pillar στο άσχετο βιάζοντας την αισθητική...
Γιατί ρε Μercedes;Μηπως εννοεις το c-pillar?
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Όχι, μή!!!!!!!!!!!!!!!! Οχι άλλο κάρβουνο!!!
Μα καλα,είχαμε που εξυμνούσαμε την απουσια του b-pillar στην clk. Χ@ναμε κ μόνο στην όψη και των 4 κατεβασμένων παραθύρων με εκεινο το feeling του παλιου καλού κουπε κ η μ@λακισμένη η εταιρεία πάει στο τελείωμα της αψίδας του πίσω παραθύρου κ βάζει pillar στο άσχετο βιάζοντας την αισθητική...
Γιατί ρε Μercedes;Μαλλον για να κατεβαινει τερμα κατω το πισω πλευρικο παραθυρο Δεν ειναι κολωνα αυτη.
-
Στο CLK τα πίσω παράθυρα κατεβαίνουν λίγο περίεργα, πρώτα βυθίζεται το ένα μέρος του παραθύρου και έπειτα το άλλο! Σε αυτό υποθέτω ότι κατεβαίνει μονοκόμματα, οπότε πιο απλοί μηχανισμοί και λιγότερες πιθανότητες αστοχίας!
Η αλήθεια είναι ότι και εμένα με ξένισε λιγάκιΌμορφη μούρη, το προφίλ στα ίδια περίπου ενώ το πίσω μέρος δε μου αρέσει και τόσο! Περιμένω βέβαια να δω και την τελική μορφή!
Προβολείς ομίχλης που αντικαθιστούνται από σειρές LED, ποια η λογική?
-
από iliasp την 05/01/09 4:54
Προβολείς ομίχλης που αντικαθιστούνται από σειρές LED, ποια η λογική?α. Ασσύληπτη αντοχή σε ώρες χρήσης σε σχέση με τις κοινέςλάμπες
β. Μεγαλύτερη ασφάλεια
γ. Μόδα -
http://www.worldcarfans.com/9090106.017 ... ans-leaked'
'...Contained in the German-language brochure are very intimate details of the 2010 E-Class. The car is 4.868 metres long and has a wheelbase of 2.87 metres. It comes with a range of engines with 4 and 6 cylinder models in both petrol and turbo diesel form. With the exception of the E350 4Matic models and E350 BlueTEC, all other models are BlueEfficiency equipped. Powerplants include the E200 CGI with 135kW (184hp) and 270Nm, E250 CGI with 150kW (204hp)and 310Nm, E350 CGI making 215kW (292hp)and 365Nm, and the 285kW (388hp) E500 producing 530Nm.
Diesels are pretty strong too. The E200 CDI is good for 100kW (136hp) and 360Nm, from the same engine its E220 sibling does 125kW (170hp) and 400Nm. At the top end we find an E250 CDI with 150kW (204hp) and 500Nm plus a 3.0-litre E350 CDI with BlueEfficiency makes a heady 170kW (231hp) and 540Nm of torque...'
Mercedes E-Class W212 (2009)