-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,
Στις 09/10/2008 έγινα κάτοχος ενός 'καινούργιου' Seat Ibiza 1.4 3D Sport Rider και βάζω σε εισαγωγικα τη λέξη καινούριο γιατί μετά από δύο μήνες είμαι απελπισμένος από τα προβλήματα του αυτοκινήτου.
Πρόβλημα 1ο : κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα του αυτοκινήτου και σε μία βροχή το αυτοκίνητο πήρε νερά από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού. Επισκέφθηκα ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Seat και μου είπαν ότι οι πόρτες χρειάζονται ρεγουλάρισμα.
Πρόβλημα 2ο : τον δεύτερο μήνα βρήκα όλη την μοκέτα (εμπρός και πίσω κάθισμα) από την πλευρά του συνοδηγού βρεγμένη αφού πήγα πάλι στο εξουσιδοτημένο συνεργείο διαπιστώθηκε ότι έλειπε μια από τις τάπες στεγάνωσης που βρίσκονται κάτω από το αυτοκίνητο. Τοποθετήθηκε τάπα αλλά δυστυχώς δεν έγιναν ενέργειες από την αντιπροσωπεία για το στέγνωμα της μοκέτας και των μονωτικών που βρίσκονται κάτω από αυτην ή για αντικατάστασή της (την μοκέτα την στέγνωσα με την χρήση του καλοριφέρ).
Πρόβλημα 3ο : λίγες ημέρες αργότερα η πόρτα του οδηγού κρέμασε πάλι και πήγα ξανά στο συνεργείο και ρεγουλάρανε την πόρτα.Μετά από όλα αυτά μου δημιουργήθηκαν υποψίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου και έψαξα να βρώ μηχάνημα το οποίο ελέγχει με υπέρυθρες την απόσταση από την επιφάνεια του χρώματος μέχρι την λαμαρίνα του αυτοκινήτου εκεί διαπιστώθηκε ότι τα 3/4 της οροφής ήταν ξαναβαμμένα και στοκαρισμένα και το υπόλοιπο τμήμα της ξαναβαμμένο μέχρι και τα μισά κολωνάκια.
Δύο εβδομάδες τώρα προσπαθώ να δω τι θα γίνει με το 'καινούργιο μου' αυτοκίνητο αλλά δυστυχώς δεν βρίσκεται κανείς υπέυθυνος να μου πεί τι θα γίνει. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι βάσει νόμου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για οποιαδήποτε ζημιά ή ελάτωμμα εντοπισθεί κατά τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά του αυτοκινήτου ο πελάτης (δηλαδή εμείς) έχει δικαίωμα αντικατάστασης του οχήματος. Τέλος έχω στείλει το ίδιο περίπου κείμενο στην αντιπροσωπεία όπου αγόρασα το αυτοκίνητο και στην Seat Τεχνοκαρ ενημερώνοντάς τους ότι αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου για αντικατάσταση αυτοκινήτου θα τους σταλεί εξώδικο για την κοινοποιήση .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Χρόνια καλά και καλή χρονια! -
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,
Στις 09/10/2008 έγινα κάτοχος ενός 'καινούργιου' Seat Ibiza 1.4 3D Sport Rider και βάζω σε εισαγωγικα τη λέξη καινούριο γιατί μετά από δύο μήνες είμαι απελπισμένος από τα προβλήματα του αυτοκινήτου.
Πρόβλημα 1ο : κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα του αυτοκινήτου και σε μία βροχή το αυτοκίνητο πήρε νερά από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού. Επισκέφθηκα ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Seat και μου είπαν ότι οι πόρτες χρειάζονται ρεγουλάρισμα.
Πρόβλημα 2ο : τον δεύτερο μήνα βρήκα όλη την μοκέτα (εμπρός και πίσω κάθισμα) από την πλευρά του συνοδηγού βρεγμένη αφού πήγα πάλι στο εξουσιδοτημένο συνεργείο διαπιστώθηκε ότι έλειπε μια από τις τάπες στεγάνωσης που βρίσκονται κάτω από το αυτοκίνητο. Τοποθετήθηκε τάπα αλλά δυστυχώς δεν έγιναν ενέργειες από την αντιπροσωπεία για το στέγνωμα της μοκέτας και των μονωτικών που βρίσκονται κάτω από αυτην ή για αντικατάστασή της (την μοκέτα την στέγνωσα με την χρήση του καλοριφέρ).
Πρόβλημα 3ο : λίγες ημέρες αργότερα η πόρτα του οδηγού κρέμασε πάλι και πήγα ξανά στο συνεργείο και ρεγουλάρανε την πόρτα.Μετά από όλα αυτά μου δημιουργήθηκαν υποψίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου και έψαξα να βρώ μηχάνημα το οποίο ελέγχει με υπέρυθρες την απόσταση από την επιφάνεια του χρώματος μέχρι την λαμαρίνα του αυτοκινήτου εκεί διαπιστώθηκε ότι τα 3/4 της οροφής ήταν ξαναβαμμένα και στοκαρισμένα και το υπόλοιπο τμήμα της ξαναβαμμένο μέχρι και τα μισά κολωνάκια.
Δύο εβδομάδες τώρα προσπαθώ να δω τι θα γίνει με το 'καινούργιο μου' αυτοκίνητο αλλά δυστυχώς δεν βρίσκεται κανείς υπέυθυνος να μου πεί τι θα γίνει. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι βάσει νόμου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για οποιαδήποτε ζημιά ή ελάτωμμα εντοπισθεί κατά τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά του αυτοκινήτου ο πελάτης (δηλαδή εμείς) έχει δικαίωμα αντικατάστασης του οχήματος. Τέλος έχω στείλει το ίδιο περίπου κείμενο στην αντιπροσωπεία όπου αγόρασα το αυτοκίνητο και στην Seat Τεχνοκαρ ενημερώνοντάς τους ότι αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου για αντικατάσταση αυτοκινήτου θα τους σταλεί εξώδικο για την κοινοποιήση .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Χρόνια καλά και καλή χρονια! -
Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους,
Στις 09/10/2008 έγινα κάτοχος ενός 'καινούργιου' Seat Ibiza 1.4 3D Sport Rider και βάζω σε εισαγωγικα τη λέξη καινούριο γιατί μετά από δύο μήνες είμαι απελπισμένος από τα προβλήματα του αυτοκινήτου.
Πρόβλημα 1ο : κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα του αυτοκινήτου και σε μία βροχή το αυτοκίνητο πήρε νερά από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού. Επισκέφθηκα ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Seat και μου είπαν ότι οι πόρτες χρειάζονται ρεγουλάρισμα.
Πρόβλημα 2ο : τον δεύτερο μήνα βρήκα όλη την μοκέτα (εμπρός και πίσω κάθισμα) από την πλευρά του συνοδηγού βρεγμένη αφού πήγα πάλι στο εξουσιδοτημένο συνεργείο διαπιστώθηκε ότι έλειπε μια από τις τάπες στεγάνωσης που βρίσκονται κάτω από το αυτοκίνητο. Τοποθετήθηκε τάπα αλλά δυστυχώς δεν έγιναν ενέργειες από την αντιπροσωπεία για το στέγνωμα της μοκέτας και των μονωτικών που βρίσκονται κάτω από αυτην ή για αντικατάστασή της (την μοκέτα την στέγνωσα με την χρήση του καλοριφέρ).
Πρόβλημα 3ο : λίγες ημέρες αργότερα η πόρτα του οδηγού κρέμασε πάλι και πήγα ξανά στο συνεργείο και ρεγουλάρανε την πόρτα.Μετά από όλα αυτά μου δημιουργήθηκαν υποψίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου και έψαξα να βρώ μηχάνημα το οποίο ελέγχει με υπέρυθρες την απόσταση από την επιφάνεια του χρώματος μέχρι την λαμαρίνα του αυτοκινήτου εκεί διαπιστώθηκε ότι τα 3/4 της οροφής ήταν ξαναβαμμένα και στοκαρισμένα και το υπόλοιπο τμήμα της ξαναβαμμένο μέχρι και τα μισά κολωνάκια.
Δύο εβδομάδες τώρα προσπαθώ να δω τι θα γίνει με το 'καινούργιο μου' αυτοκίνητο αλλά δυστυχώς δεν βρίσκεται κανείς υπέυθυνος να μου πεί τι θα γίνει. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι βάσει νόμου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για οποιαδήποτε ζημιά ή ελάτωμμα εντοπισθεί κατά τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά του αυτοκινήτου ο πελάτης (δηλαδή εμείς) έχει δικαίωμα αντικατάστασης του οχήματος. Τέλος έχω στείλει το ίδιο περίπου κείμενο στην αντιπροσωπεία όπου αγόρασα το αυτοκίνητο και στην Seat Τεχνοκαρ ενημερώνοντάς τους ότι αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα μου για αντικατάσταση αυτοκινήτου θα τους σταλεί εξώδικο για την κοινοποιήση .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Χρόνια καλά και καλή χρονια! -
-
Καλυτερα να συμβουλευτεις δικηγορο.Αυτος σιγουρα θα ξερει περισσοτερα απο εμας.Επισης στειλε και καμια επιστολη σε καποιο περιοδικο ως διαμαρτυρια.Μπορει και να αλλαξουν γνωμη για αυτα που σου λενε ,αν δουν δημοσιοποιημενη την επιστολη σου.
-
Βγάλτους στον τακο να γλυτώσει κανενας πελάτης τους....
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Βγάλτους στον τακο να γλυτώσει κανενας πελάτης τους....+οο
-
Ναι μεν αλλά, όχι χωρίς τη συμβουλή δικηγόρου. Διαφορετικά μπορεί να βρεθεί να φταίει κιόλας.
-
Στείλε έγγραφα παντού σε αντιπροσωπείες, στα κεντρικά, σε ενώσεις καταναλωτών, μίλα στο τηλέφωνο με τους διευθυντές της εταιρείας , ενόχλα συνέχεια!!!!!
-
Καλή χρονιά και σένα... Και ελπίζω σύντομα να βγάλεις άκρη...
Θεωρώ όμως ότι θα έπρεπε να βγάλεις στην φόρα και το όνομα της αντιπροσωπείας που σου 'πάσαρε' το αυτοκίνητο...για να προφυλάσσονται και άλλοι πελάτες.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω μήπως το αγόρασες το αυτοκίνητο υπό κάποιο ειδικό καθεστώς; π.χ. ειδική τιμή ή κομμάτι βιτρίνας ή ευκαιρία ή καινούριο που δεν το παρέλαβε αυτός που αρχικά το είχε 'κλείσει';
Πολλά παίζουν ρόλο...
Καλή χρονιά σε όλους!!!
-
Την αντιπροσωπεια δεν θα ήθελα να την αναφερω ακόμα μέχρι την ημερομηνια που θα τους σταλει το εξωδικο. Τοτε θα αναφέρω ονοματα και διευθύνσεις και επισημα πλεον δημοσιευμένες σε περιοδικα!
Όσο για το αυτοκίνητο δεν υπήρχε κανένας ειδικός όρος ούτε βιτρίνας, ούτε από παραγγελία αλλου, ούτε από test drive, ουτε μειωμένη τιμη και τέλος ουτε προσφορα.
-
Τι τους εμποδίζει να ισχυριστούν οτι τη ζημιά δεν την προκάλεσαν αυτοί αλλά ο ιδιοκτήτης;
οτι δεν έχουν ιδέα. -
Τετοια βλεπω και νιωθω λες και εχω κερδισει το τζοκερ με το 500 μου και τα προβληματα του.
Koυράγιο και βγαλτους στη φόρα. Εγω στη fiat ειχα αναφέρει πως οι διόλου κολακευτικές εμπειριες μου με το fiat 500 ειχαν γραφτει σε αυτο εδω το φορουμ χωρις φυσικα να τους απειλώ αλλα τους διευκρινίζω πως εχει η κατάσταση
-
παιδια αφου το αυτοκινητο εχει φυγει απο την αντιπροσωπια δεν νομιζω να βρεθει ακρη.
το μονο που θα μπορουσε να υσχυριστει ο φιλος ειναι οτι δεν εχει γινει αγορα ανταλακτικων για το αυτοκινητο του και λογο νεοτητας δεν υπαρχουν εξω στο εμποριο ακομη... -
Εμπλεξες δυστυχως....και μαλλον ειναι χλωμοτατο να ξεμπλεξεις.Το μυαλο μου παει σε μια συγκεκριμενη αντιπροσωπια
-
ρε παιδια εδω μας δουλευουν γενικα ψιλο γαζι...
η μητερα μου εχει καταγωγη απο καναδα και μου λεει πως αλλη τιμη εχει ενα αυτοκινητο που ειναι μεσα στην εκθεση(με μηδεν χλμ παντα)αλλη αν ειναι εξω στο parking(με μηδεν χλμ παντα)και αλλη αν ειναι παρκαρισμενο σε αποθηκη η υπογειο(με μηδεν χλμ παντα) -
Απο αυτα που λες το μυαλο μου παει στο ξεφορτωμα του αυτοκινητου.Τα εχω δει τα ταγαρια πως τα ξεφορτωνουν.Μαλλον επεσε καποιο πανω του.Τωρα το να βγαλεις ακρη μαζι τους ειναι λιγο δυσκολο.Πολυ απλα θα πουν οτι το εκανες εσυ.
Τελικα καλα λεν οτι και για την παραλαβη καινουργιου αυτοκινητου πρεπει να εχεις μαζι μηχανικο. -
εγω εχω δει καινουργιο πολυτελεστατο αυτοκινητο με αξια πανω απο 80000ευρω να ειναι γεματο χτυπιματα απο πετραδακια σε προφυλακτηρα καπω ουρανο πλαινα κολονακια και παρμπριζ...
και ολα αυτα πριν παραδοθει στον πελατη με την αντιπροσωπια να ψαχνει τα τα φτιαξει στο αψε ξυσε για να μην τα δει ο πελατης... -
Καλημέρα και Καλή Χρονιά...
Και εγώ κάπου εκεί το βλέπω... Σε κάποιο φόρτωμα-ξεφόρτωμα το 'σκίσανε' το αυτοκίνητο...
Ωστόσο σκέφτομαι αν στην Ελλάδα σε αφήνουν να ελέγξεις το αυτοκίνητο πριν την παραλαβή και πριν το ξεχρεώσεις;Μέχρι στιγμής από τα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει (και είναι αρκετά) ουδέποτε δεν μου επέτρεψαν να δω το αυτοκίνητο πριν την ξεχρέωση και την παραλαβή...
α! όχι ψέμματα! το Pajero Pinin πρώτα το είδα σε μία θεοσκότεινη αποθήκη και μετά το έκλεισα... και μετά έμαθα ότι βγήκε από το εργοστάσιο προς πώληση τον Ιανουάριο του 2004 και ήταν σε αποθήκες του Σαρακάκη ή του Pininfarina σχεδόν 2,5 χρόνια ... απούλητο ...
Το αυτοκίνητο είχε κατασκευαστεί τέλη του 2003 στην Ιταλία και εγώ το αγόρασα τον Απρίλιο του 2006 με φυσικά σημάδια από την παραμονή του στις αποθήκες (χτυπηματάκια στον ουρανό, στους προφυλακτήρες, στις ράγες οροφής, καμμένα ελαστικά, μηχανή 3 ετών σε αχρηστία κλπ...)
Αλλά αυτά τα έμαθα και τα είδα μετά ... οπότε όλοι έκαναν τους Κινέζους ...
Ευτυχώς πάνω στο χρόνο το έδιωξα νύχτα και πήρα το εργαλείο!!!!!!
Την Κουπεδιά ... την Κορεάτικη ... εγγύηση!!!!!!Χθες έκλεισα ένα χρόνο με τη κουπεδιά! Ευτυχία !...!
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Απο αυτα που λες το μυαλο μου παει στο ξεφορτωμα του αυτοκινητου
...
Τελικα καλα λεν οτι και για την παραλαβη καινουργιου αυτοκινητου πρεπει να εχεις μαζι μηχανικο. -
δεν ειναι δυσκολο να βγαλεις ακρη, απλα χρονοβορο.
- επικοινωνησε με το INKA http://www.inka.gr/ για συμβουλες
- μιλα με δικηγορο
- οτιδηποτε σου λεει ή υποσχεται η αντιπροσωπια, να ζητας να σου τα δινουν γραπτως
- ενημερωσε μας για την εξελιξη της υποθεσης σου
ολα αυτα, ΑΜΕΣΑ.
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ IBIZA