Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2004 - 2ος γύρος Uddeholm Swedish Rally
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2004 - 2ος γύρος Uddeholm Swedish Rally
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    WRC
    30
    100
    236
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο Sainz έκανε 10ο χρόνο στην 8η ε.δ. Βγήκε από το δρόμο αλλά τερμάτισε. Ο Martin φαίνεται να ελέγχει και μάλλον δε θα δούμε μάχη για την 1η θέση εκτός απροόπτου βέβαια. Μάλλον όμως θα δούμε μάχη για τη 2η.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        csainz20 last edited by

        Για τον Sainz σταμάτησε να ελευθερώσει τις εισαγωγές αέρα από το χιόνι που είχε 'μπεί', μάλλον κάπου θα το χτύπησε σε όχθη χιονιού. Στην 8η ειδ έχασε 50 δλ. αλλά έχασε και 36 δλ. στην 9η και τώρα είναι πάνω από 2 λεπτά πίσω.
        Ο Loeb κέρδισε την ειδική και στην τριάδα οι διαφορές παραμένουν σταθερές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          deggman last edited by

          Ο χρήστης deggman έγραψε:
          http://www.wrc.com/en_GB/News/2004/001/2004_R_carlssonwinsss7.htm
          ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ ΤΩΡΑ.

          ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΠΕΙΡΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟ.
          Petter's elder brother Henning in his Bozian 206, Ford's Francois Duval and local youngster Daniel Carlsson completed the top 10 on the stage. Bizarrely, Carlsson (pictured) topped the time sheets for a while but was later demoted after a technical hitch with the timing had been discovered.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Πρόβλημα στον Μαρτιν, πάει στο τέλος της SS 11 με ένα τροχό λιγότερο.
            Τώρα θα γίνει η μαχη για την 1η θέση!!!
            Αυτό δεν θα το φανταζόμουνα ποτέ, ο Loeb να παλεύει με τον Gro για την πρωτιά στη Σουηδία!!! Ο μικρός πάντως δεν θα το βάλει κάτω σίγουρα.
            Τελικά έχει κιβώτιο 4 σχέσεων το Pug?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cyprus-wrc last edited by

              O martin xani tin protoporia pediaaaa!!!!! Maxi Loeb kai Marcus tora!!!
              Pefti 9 overall piso apo Loix !!! Exase +5:53.9 se afti tin idiki!!! Ton perasan aftokinita mesa stin idiki!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cyprus-wrc last edited by

                Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                Τελικά έχει κιβώτιο 4 σχέσεων το Pug?

                Ne trexi me tertrataxito kivotio i Peugeot !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cyprus-wrc last edited by

                  O loeb kerdizi kai tin ss12 kai afksani ti diafora sta 40 defterolepta apo ton deftero Gronholm !!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    csainz20 last edited by

                    Ο Gronholm βγήκε στην 12ειδ και γι'αυτό έχασε 15 δλ. και μετά από και την 13ειδ είναι αρκετά πίσω.
                    1.LΟEB
                    2.GRΟNHOLM +40.6
                    3.SOLBERG +1:28.1
                    4.TUOHINO +1:55.7
                    5.SAINZ + 1:56.6
                    6.Henning SOLBERG +3:26.8
                    7.CARLSSON +5:27.3
                    8.MΑRTIN +5:44.5

                    O Gronholm δύσκολα θα πιέσει και θα ρισκάρει, αφού έκανε λάθος. Είναι μεγάλη η διαφορά χωρίς να κάνει λάθος ο Loeb.
                    Έξω και ο Loix που παραπονιόνταν για έλλειψη ισχύος στο μοτέρ.
                    O Sainz βγήκε 2 φορές σήμερα στην 8η και 9η ειδ. Στη 9η βγήκε επειδή στο σημείο που ήταν μόλις έμπαινε στο δρόμο ο Hirvonen μετά από έξοδο.
                    Ο Duval -που μετά από έξοδο έχασε 47 λεπτά και είναι τελευταίος- θα βαθμολογηθεί για την Ford στους κατασκευαστές για 1 βαθμό αν τερματήσει.
                    Τελικά έστω και έτσι το θέαμα που θα δείτε την Κυριακή θα είναι πολύ καλό (για όσους είστε στην Αθήνα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alpanex21 last edited by

                      14 ειδική: 1ος ο sainz. στην 15η ειδική και ο γάλλος Loeb συνεχίζει στην κορυφή γενικής. ο marcus έκανε ένα τετ-α-κε στην ειδική αλλά συνέχισε με μόνο περιορισμένη ζημιά στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, ενώ ο Duval παραπονέθηκε για την περιορισμένη ορατότητα στην ειδική και κατέληξε να τερματίσει με 3 κυλίνδρους.

                      Τέλος τρομερή φαίνεται η μάχη για το νικητή των περσσότερων ειδικών καθώς μέχρι τώρα ο Gronholm έχει 5 και ο Loeb 4....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos last edited by

                        Η μάχη του αγώνα γίνεται σήμερα για την 4η θέση!!! Sainz - Tuohino απο την πρώτη ειδική της ημέρας παίζουν με τα δέκατα του δευτερολέπτου!! Ανεξαρτήτος αποτελέσματος και αω ο μικρός καταφέρει να τερματίσει ο Wilson θα τρίβει τα χέρια του για την επιλογή του

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cyprus-wrc last edited by

                          Ta pira ola ke efige o Loeb!!!!!! APisteftos kerdizi ke stin Sweden afinontas piso tou Gronholm kai pio piso Solberg!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • O
                            ody_xanthi last edited by

                            O Λεμπ έγινε ο πρώτος μη σκανδιναβός που κέρδισε στη Σουηδία!
                            Μπράβο του!

                            1 Loeb Elena Citroen Xsar 3h26'17'7 114.8 km/h
                            2 Gronholm Rautiainen Peugeot 307 3h27'04'1 + 00'46'4
                            3 P.Solberg Mills Subaru Impre 3h27'39'2 + 01'21'5
                            4 Tuohino Aho Ford Focus W 3h27'59'8 + 01'42'1
                            5 4 Sainz Marti Citroen Xsar 3h28'34'7 + 02'17'0
                            6 H.Solberg Menkerud Peugeot 206 3h30'35'3 + 04'17'6
                            7 Martin Park Ford Focus W 3h31'56'0 + 05'38'3
                            8 Carlsson Andersson Peugeot 206 3h32'08'1 + 05'50'4

                            Αυτός ο άνθρωπος συνεχώς μας εκπλήσει! Πέρυσι σε αγώνες που τους έκανε για πρώτη φορά πήγαινε περίφημα περνώντας και τους team mates του. Και τώρα σε μια επιφάνεια που υποτίθεται πως δεν έχει μεγάλη εμπειρία, απέφυγε τα λάθη οδηγώντας και γρήγορα (και την τελευταία μέρα έκανε κορυφαίους χρόνους παρά τη μεγάλη διαφορά που είχε) ενώ οι συνάδελφοι του πήγαιναν από λάθος σε λάθος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              mirage last edited by

                              Είναι τρελός ο Γάλλος!
                              Ακόμα μια νίκη για την Citroen πάμε για το double φέτος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rally-maniac last edited by

                                Συγχαρητήρια στον Γάλλο! Προβλέπω μεγάλη μάχη με marcus (κυρίως) και Martin για τι πρωτάθλημα! Είναι που είναι αστέρι στην άσφαλτο, αν κερδίζει και εκτός αυτής όπως σήμερα, θα είναι αχτύπητος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  greg last edited by

                                  Pai ke to souidiko...enas agonas pu tha mini stin istoria

                                  Loeb: Xriastikan 53 xronia ke isos xriastun alla tosa gia na epanalifthi to katorthoma tu gallou pu pragmatika entiposiase me tin apotelesmatikotita tu, tin taxitita tu, ke to alanthasto stil tu MPRAVO !!!! 2/2 mexri tora kati pu ixe na simvi apo to 99 me ton makinen.

                                  Gronholm: Gia mia akomi fora taxitatos...ton agona omos den ton kerdize akoma ke an to Pug den parusiaze to provlima...lathoi apo fetos ke sti suidia !!!

                                  Solberg: kapia pirotexniomata alla apo eki ke pera tipota to idietero, parola afta veltiomenos stin suidia....to neo impreza erxete sto mexiko ke tha dume an tha alaksi kati

                                  Tuohno: Dikeose ton wilson ke arpakse apo ta malia afti tin efkeria zois pu tu dothike...makari na tu dothi ke stus ipolipous agones pu tha simetasxi ena focus 03 ke oxi 02....episis mallon apo tora prepi na theorite dedomeni i parusia tu ston agona tis patridas tu opu pithanos tha eine ke pali ipospifios gia vathmous

                                  Sainz: Palepse me ton tuohino ke ipirxe pithanotita na itan aftos o nikitis an to sxara den ekane kolpa.

                                  Martin: krima alla ta lathi plirononte...tha itan orea i maxi me ton loeb

                                  Oi tis Bozian ta kataferan episis mia xara...o carlsson fisika edikse polla perisotera alla den apefige to lathos ute aftos...i epidosi tu kani tin thesi tu loix stin omada na trizi

                                  O loix itan megali apogoitefsi idios gia aftus pu pistevan se afton (san emena) makari sto mexico na diksi simadia paleoteron xronon, to mexico isos ine i teleftea tu efkeria ....alios tha prepi na perioristi o rolos tu me to 307 sta asfaltina.

                                  Stin N o 25aris ekstrom epiase apodosi megalou odigu ke pire tin niki, min ksexname omos oti o paasonen ekopse rithmo mia ke stoxos tu ine to PWRC....oi walfridson ke buckland anamenomena pigan poli kala...O PG eftase stin pigi alla nero den ipie...edikse omos oti oi meres ton suidikon musion ine metrimenes mia ke apo plevras xronon itan katapliktikos ke paleve gia ti niki mexri. O alister meta apo poli kero edikse oti den ksexase tin texni ke pire tin 2i thesi sto PWRC....o galli gia akomi mia fora entiposiase alla mixanika provlimata ke lathi tu sterisan tin dinatotita diekdikisis tis 2is thesis.

                                  episis o Johansson egrapse poli kalous xronus dedomenis tis ilikias tu ke tu aftokinitu alla o politimos xronos pu exase stin arxi den tu edose tin dinatotita na ine akomi psilotera..kati pu sigura aksize.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Ένας εκπληκτικός αγώνας τέλειωσε με την πτώση του κάστρου να είναι γεγονός. Παγωμένο χώμα, χιόνι, πάγος, όλα τα καλά.

                                    Loeb: Απίστευτος. Γρήγορος και χωρίς λάθη. Εκμεταλεύθηκε πλήρως τις ατυχίες - λάθη των Martin & Gronholm. Είναι πλεόν παντός εδάφους και δικαίως θεωρείται το ακλόνητο φαβορί για τον τίτλο.

                                    Gronholm: Έδειξε την ταχύτητά του για άλλη μια φορά. Η ατυχία της 1ης μέρας τον ανάγκασε να πιέσει υπερβολικά με αποτελέσμα τα 2 λάθη που λίγο έλειψε να τον θέσουν εκτός αγώνα. Στάθηκε τυχερός στο τετακε με 100 χλμ την ώρα (μάλιστα το διασκέδασαν κιόλας γελώντας - Είναι τελείως τρελοί...).

                                    Solberg: Πάλεψε πολύ αλλά έκανε συνεχόμενα λάθη. Πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του πολύ τυχερό που ήρθε τρίτος. Ίσως αυτοί οι βαθμοί να είναι πολύ σημαντικοί για τη συνέχεια

                                    Tuohino: Απέδειξε περίτρανα την ικανότητά του και δικαίωσε την Ford για την επιλογή της. Άντεξε την πίεση και ελπίζουμε να τον δούμε ξανά στα γρήγορα ράλυ

                                    Sainz: Δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ σ' αυτόν τον οδηγό που όντας 40+ συνεχίζει να πηγαίνει αέρα. Καλός στη Σουηδία όπως πάντα αλλά σ' αυτόν τον αγώνα του συνέβηκαν τα πάντα. Λάθη, μηχανικά προβλήματα αλλά και περίεργες στενές επαφές με τον Hirvonen.

                                    Martin: Ένας λαθάκι που μετατράπηκε σε λαθάρα εκ του αποτελέσματος του στοίχησε την νίκη. Κρίμα γιατί δείχνει την κλάση του παντού. Μ' αρέσει πολύ.

                                    Carlsson: Δικαίωσε τις προβλέψεις όσων τον περίμεναν στην βαθμολογούμενη οκτάδα. Ταχύτατος και περιμένουμε πολλά απ' αυτόν

                                    Loix: ΟΚ! Δεν πήγε, αλλά θεωρώ υπερβολικές τις αντιδράσεις περί αντικατάστασεις που οργιάζουν. Θέλει κάποιο χρόνο. Για να δούμε και το Μεξικό. Αν και κει δεν παει καλά τότε μάλλον θα πρέπει να ανησυχεί. Φανταστείτε όμως την πίεση που νοιώθει.

                                    Και κάτι για το 307. Δείχνει πολύ δυνατό αλλά μάλλον φαίνεται να έχει προβλήματα στα κλειστά κομμάτια. Ο Gro Κέρδιζε στα ανοιχτά κομμάτια αλλά έχανε πολύ χρόνο στα κλειστά. Ίσως το 4τάχυτο κιβώτιο να έπαιξε το ρόλο του αφού σίγουρα θα πρέπει να είχε αραιή διάταξη.
                                    Τα προβλήματα νεότητας υπάρχουν και χρειάζεται σοβαρή δουλειά από την Peugeot.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fabiawrc last edited by

                                      καλα το γαλο τον παω με χιλια μπραβο του αλλα χαιρω πολυ ρε παιδια κερδιζει τη σουηδια απο εξοδο του γκρεινχολμ............

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        deggman last edited by

                                        ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΖΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΡΟΕΝΑΔΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΘΟΝΤΕ ΚΑΛΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΛΕΙΘΩ ΣΤΟΝ LOEB, ΟΔΗΓΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΗΣ, ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ, ΠΙΕΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ, ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ. ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΛΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ.
                                        ΤΡΕΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΕ ΜΙΑ ΦΩΡΑ ΕΓΚΑΤΕΛΗΨΕ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ( ΤΟΥΡΚΙΑ '03, ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.) ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΩΡΕΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΠΟΣΕΣ, ΕΓΚΑΤΕΛΗΨΕ ΑΠΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ XARA.
                                        GRONHOLM ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΑ ΛΑΘΟΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΣ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΘΟΙ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΡΕΙΑ ΛΑΘΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΓΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
                                        Ο ΜΑΡΤΙΝ ΜΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ. Ο SOLBERG ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΑΠΕΦΕΙΓΕ ΤΑ ΛΑΘΟΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΤΙΧΗΣΑΝ, ΑΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. TOUHINO ΧΕΡΑΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΙΚΕΣ, ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ, ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ?
                                        ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΗΤΑΝ ΟΙ 'ΜΙΚΡΟΙ' ΤΩΝ JUNIOR ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΓΙΑ ΤΑΜΕΓΑΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ, ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΥΑ ΙΣΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο LOIX ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ CARLSSON, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΒΕΛΓΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ 10 ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ (ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ) Η ΤΡΙΤΟΣ, ΑΡΑ ΠΙΘΑΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟ 307 ΜΕ ΤΟΝ CARLSSON. ΝΟΜΙΖΩ OTI ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ ΤΗΣ ΠΕΖΟ ΤΟΝ CARLSSON. ΜΑΚΑΡΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.[/b]

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                                          καλα το γαλο τον παω με χιλια μπραβο του αλλα χαιρω πολυ ρε παιδια κερδιζει τη σουηδια απο εξοδο του γκρεινχολμ............

                                          To ό,τι κέρδισε τη Σουηδία (πρώτος μη Σκανδιναβός, έχει σημασία και αυτό, δεν την κέρδισαν θεοί στυλ Ρέρλ, ΜακΡέι, Μπέρνς, Σάινθ και την κέρδισε ο πιτσιρικάς ο Γάλλος ) επειδή έκαναν (πολλαπλά!) λάθη Γκρένχολμ, Μάρτιν, Σόλμπεργκ, Σάινθ (τους έβλεπα χτες στο MAGIC, όλοι οι κακόμοιροι συνέχεια βουτιές στα χιόνια έκαναν, εκτός του Λέμπ), δηλ. όλοι οι άλλοι εκτός από αυτόν, δείχνει πως το 'χαίρω πολύ' που λες τον αδικεί κατάφωρα.

                                          Ο άνθρωπος είναι κορυφή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            euripides last edited by

                                            Ο φιλοξενούμενος σχολιαστής της εκπομπής είπε το εξής σημαντικό για τον Λοέμπ.

                                            Είναι αξιοθαύμαστο να μπορεί να κρατά το ρυθμό του σε επίπεδα λίγων δευτερολέπτων πιο αργά από τον Γκρό (που πήγαινε αέρα), να 'χάνει ελεγχόμενα' ώστε να αποφύγει το λάθος και την κακιά στιγμή. Και μόνο γι αυτό είναι άξιος συγχαρητηρίων και δείχνει ποιότητα και ωριμότητα, στοιχεία απαραίτητα για να γίνεις παγκόσμιος.
                                            Μπράβο του...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr