-
Ναι απολύτως ευχαριστημένοι από το TCE! Ο κινητήρας είναι απλώς έρωτας! Η κατανάλωση του απίστευτα χαμηλή! Στα ασφάλιστρα αντί να πληρώνεις για αυτοκίνητο 1.4 πληρώνεις για 1.2 ενώ το σηματάκι για τα τέλη κυκλοφορίας το 2009 θα είναι 112 euro αντί για 202 που θα είναι για ένα κυβισμού 1.4! Αρα σίγουρα από συντήρηση βγαίνεις κερδισμένος από κάθε πλευρά! Οσο για το τιμόνι όπως έχω αναφέρει και αλλού εδω μέσα στο forum είναι πολύ ελαφρύ και στην αρχή ξενίζει, αλλά όταν το συνηθίσεις σου φαίνεται απίστευτα ξεκούραστο εντός πόλης ενώ σε ανοιχτό δρόμο ή σε πιο απαιτητικές διαδρομές διαπιστώνεις ότι το πλαίσιο κρατάει και δν το φοβάσαι πλέον!
Η αντιπροσωπεία το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι απ'ότι βλέπω και από αλλους 2 φίλους που έχουν πάει τα Renault τους σε εξουσιοδοτημένα το τελευταίο καιρό είναι ότι έχουν πέσει οι τιμές σε βασικά ανταλλακτικά. Τέλεια η κατάσταση δν είναι ακόμη! Αλλά δική μου εικόνα είναι ότι η κατάσταση είναι κατα πολύ βελτιωμένη από το παρελθόν!
Α! Επίσης για τους ενδιαφερόμενους για Clio να αναφέρω ότι πέρα των μείον 1000 που δίνει επίσημα η Renault, στη ΛΑΜΔΑ έχω δει σε διαφημιστικές καταχωρήσεις δίνει επιπλέον έκπτωση 1500 euro ως επιδότηση ανταλλαγής και για όλα τα Renault 3 χρόνια δωρεάν service!
-
Ευχαριστώ για τις info samatistas, όντως γενικά φαίνεται ο tce να βγαίνει διαμάντι, απροβλημάτιστος και με πολλά πλεονεκτήματα. Αν βρω το χρωματάκι που θέλω (γκρι-μπλε) στα ετοιμοπαράδοτα, γιατί μόνο σ' αυτά παιζουν εκπτώσεις, μάλλον θα το πάρω. Απ΄ότι φαίνεται δεν υπάρχουν 3θυρα, κακό αυτό, γιατί θα το προτιμούσα, αν και εντάξει όμορφο είναι και το 5θυρο.
-
Αν θες να βρεις χρώμα τσέκαρε όλες τις αντιπροσωπείες! Κι εμείς το γκρι μπλε έχουμε και στην έκδοση που το θέλαμε το βρήκαμε ψαχνοντας σε μια αντιπροσωπεία!
-
Έτσι ακριβώς....
-
To ξέρατε ότι το Clio 172 είναι τούρμπο;
-
Είναι τούρμπο, έχει όλα τα κομφόρ, λίγα χιλιόμετρα (μόλις 90Κ), αλλά είναι και του Προέδρου του Ηρακλή (+12 άλογα και καλύτερο κράτημα στις στροφές, όπως και καλύτερη αξιοπιστία).
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Αν θες να βρεις χρώμα τσέκαρε όλες τις αντιπροσωπείες! Κι εμείς το γκρι μπλε έχουμε και στην έκδοση που το θέλαμε το βρήκαμε ψαχνοντας σε μια αντιπροσωπεία!Thank you παιδιά...Από service τι γίνεται? Ανά 20,000 είναι? Είναι ακόμα σχετικά ακριβά όπως παλιά?
-
Κάτσε να φτάσω στα 20.000 και θα σου πω.... Έχω 15 και κάτι τώρα μέσα σε ένα χρόνο ακριβώς(χθες 13 του μήνα είχε γεννέθλια ) Πάντως στα 10.000 που του άλλαξα λάδια εκεί που το πήρα, με χρεώσανε 42 ευρώ μόνο για τα λάδια, και τίποτα άλλο.
-
Πολύχρονο φίλε Mark! Από που το πήρες, αν επιτρέπεται?
Δείτε και αυτό: http://img147.imageshack.us/my.php?image=adacao7.jpg
Το 2007, το Clio είναι από τα top στην έρευνα της ADAC, πίσω μόνο από Colt, Mini & Micra. Εντύπωση μου έκανε η κακή επίδοση των Yaris & Jazz.
Πάντωσ γενικά τα πράγματα φαίνεται να είναι στο σωστό δρόμο για την Renault, τόσο από πλευράς αξιοπιστίας, όσο και από μοντέλα καθώς το νέο Megane είναι αμαξάρα για μένα και εμπορικά ξεκίνησε καλά στην Γαλλία.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Κάτσε να φτάσω στα 20.000 και θα σου πω.... Έχω 15 και κάτι τώρα μέσα σε ένα χρόνο ακριβώς(χθες 13 του μήνα είχε γεννέθλια ) Πάντως στα 10.000 που του άλλαξα λάδια εκεί που το πήρα, με χρεώσανε 42 ευρώ μόνο για τα λάδια, και τίποτα άλλο.Με περίπου 45% περιθώριο κέρδους στα ανταλλακτικά και στα αναλώσιμα, έχουν όλα τα εξουσιοδοτημένα μιά χαρά περιθώριο να είναι γενναιόδωρα και να μη χρεώνουν εργασία! Και έτσι ο πελάτης είναι καταενθουσιασμένος που δεν του χρεώνουν εργασία...
(Και έχουν και μιά χαρά περιθώριο να κάνουν έκπτωση 25% στους επαγγελματίες και στους καλούς πελάτες -αυτούς που τους έχουν γδάρει τις προηγούμενες φορές και έχουν αρχίσει να κλωτσάνε...) -
Ο χρήστης ManU99 έγραψε:
Πολύχρονο φίλε Mark! Από που το πήρες, αν επιτρέπεται?Ευχαριστώ! Το πήρα από τη Ρένκα στη Θησέως. Γενικά μετά από ένα χρόνο συμβίωσης με το αμαξάκι, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τι να πω για επιδόσεις, κατανάλωση, άνεση που σου παρέχει γενικά.... Να μην το ματιάξω, αλλά μέσα σε ένα χρόνο δεν έβγαλε το παραμικρό. Άλλαξα λάδια χωρίς ιδιαίτερο κόστος στις 10.000χλμ, και θα πάει για το πρώτο μεγάλο σέρβις στις 20.000χλμ, πράγμα που σημαίνει πως θα επισκευτεί επίσημο συνεργείο μία φορά μέσα στον επόμενο χρόνο για συντήρηση. Όσο και να κοστίσει αυτό. Μετά θα ψάξω να βρω ένα εξειδικευμένο συνεργείο με καλές τιμές, αφού δε θα έχει πια εγγύηση. Ίσως να θέλει τακάκια τώρα γιατί σφυράνε αρκετά τα φρένα, αλλά αυτό το θεωρώ φυσιολογική φθορά. Είναι γενικά το πρώτο αμάξι που μετά από τόσο καιρό που το έχω, ακόμα νιώθω σαν να το έχω πάρει τώρα μόλις, και να μη βαριέμαι να οδηγώ... Βέβαια για ένα χρόνο κάθε φορά που ξεκίνησε δεν πιέστηκε πάνω από τις 2,5-3χιλ. σαλ αν δεν περάσουν τουλάχιστον 5 λεπτά, και ποτέ δεν έσβησε η μηχανή αν δεν περάσουν τουλάχιστον 1,5-2 λεπτά από τη στιγμή που σταμάτησε, όσο μικρή και χαλαρή διαδρομή και να έκανε...
-
Ο χρήστης Roadblogger έγραψε:
Με περίπου 45% περιθώριο κέρδους στα ανταλλακτικά και στα αναλώσιμα, έχουν όλα τα εξουσιοδοτημένα μιά χαρά περιθώριο να είναι γενναιόδωρα και να μη χρεώνουν εργασία! Και έτσι ο πελάτης είναι καταενθουσιασμένος που δεν του χρεώνουν εργασία...
(Και έχουν και μιά χαρά περιθώριο να κάνουν έκπτωση 25% στους επαγγελματίες και στους καλούς πελάτες -αυτούς που τους έχουν γδάρει τις προηγούμενες φορές και έχουν αρχίσει να κλωτσάνε...)Αναφέρεσαι σε εξουσιοδοτημένα Renault ή γενικά;
-
Σήμερα μπήκαμε στο Clio 4 άτομα(~400kg) και πήγαμε από Καλαμάκι Καλύβια και πάλι πίσω μετά. Σύνολο 80χλμ χαλαρά βέβαια, και με την περισσότερη ώρα αναμμένο το a/c για ξεθάμπωμα. Δεν είχε κίνηση. Έκαψε 5.4 λίτρα για αυτά τα 80χλμ. Not bad....
-
Στο τελευταιο Autobild έχει έρευνα με τιμές με τα βασικότερα ανταλλακτικά σε μικρά και μικρομεσαία.
Τα Renault κυμαίνονται σε πολύ καλές τιμές. Η νέα αντιπροσωπεία μάλλον κινείται σε καλό δρόμο. Τουλάχιστον δεν βλέπουμε τις τιμές φαρμακείο επί εποχών MAVA. -
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
Σκέφτομαι για αγορά ενός μεταχειρισμένου Scenic μοντέλο 2002 ή 2003 ότι βρω.Είχα νοικιάσει το 2002 ένα Scenic 1400 και μου άρεσε πολύ το αμάξι.Κυρίως οι χώροι του αλλά και η άνεση στην οδήγηση.Σίγουρα οι κλίσεις στις στροφές ήταν μεγάλες,αλλά θεωρώ φυσιολογικό για το χαρακτήρα του τέτοιες 'λεπτομέρειες'.Έχει κάποιος τέτοιο μοντέλο να μου πει την άποψη του από πλευράς ελαττωμάτων και ζημιών;Επίσης ένα Service πόσο κοστίζει;Ας πούμε απλό service χωρίς κάποια ζημία.Επίσης,τι πρέπει να κοιτάξει κάποιος πριν προβεί στην αγορά του.
-
συμφωνα με το γερμανικό autobild τευχος51/52 19.12.08
οι καλύτεροι κατασκευαστες σε σχέση με τιν αξιοπιστία για το 2008 είναι
1.daihatsu
2.mitsubishi
3.honda
4.toyota
5.renault
6.porsche
7.bmw
8.nissan
9.fiat
10.fordοι 10 χειρότεροι
1.alfa romeo
2.peugeot
3.mazda
4.saab
5.dacia
6.smart
7.land rover
8.skoda
9.kia
10.citroenτα δεκα πιο αξιόπιστα μοντέλα για το 2008
1.renault kangoo
2.jaguar X-type
3.land rover range rover
4.nissan 350Z
5.toyota yaris
6.ford fiesta
7.ford ka
8.fiat seicento
9.daihatsu cuore
10.renault clioτα βατόμουρα του 2008
χρυσο==>citroen C8
ασημένιο=>vw eos
χαλκινο=>peugeot 807πέρα από τα βατόμουρα τα 10 πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα του 2008 ήταν τα
4.peugeot 407
5.mazda 6
6.vw caddy
7.peugeot 307
8.vw touran
9.skoda superb
10.fiat multiplaσημειώνεται ότι citroen C8 και peugeot 807 είναι δύδυμα αδερφάκια
η land rover βρίσκεται στους 10 χειρότερους κατασκευαστές λόγω της κακής αξιοπιστίας των defender και freelander παρόλο που το range rover είναι από τα 10 πιο αξιόπιστα.. έχει άσχημα σχόλια για τους γερμανούς κατασκευαστές από τους οποιους μόνο 3 είναι στους 10 καλύτερους τρου 2008 και για την πρωτιά της vw με 3 μοντέλα στα 10 χειρότερα του 2008, λέγοντας όμως οτι οι μηχανικοί της vw θελοντας να πετύχουν πολλά πράγματα σε τεχνολογία καταφεύγουν σε πιο πολύπλοκες κατασκευές οι οποίες είναι και πιο λογικό να παρουσιάζουν βλάβες..... smileeleosτέλος να σημειώσω ότι πολλες από τις βλάβες που διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα αφορούν diesel εκδόσεις των μοντέλων (π.χ.mazda6,vw touran,citroen C8,peugeot 807) πράγμα που σημαίνει ότι οι καταστάσεις αυτές ίσως να απέχουν λίγο από την ε΄λληνική πραγματικότητα αφού στην Γερμανία το 50% των αυτοκινήτων αφορα diesel εκδόσεις, ενώ εδώ μόλις το 3%
επίσης πολύ θετικό για την renault ότι μετά τα megane II και laguna II η αξιοπιστία έχει βελτιωθεί κατακόρυφα θυμίζοντας εποχές 19
-
Πάντως όσον αφορά την Ελλάδα και τις τιμές ανταλλακτικών -κάτι που επι εποχών MAVA ήταν από τα μεγαλύτερα μείον της Renault- μετα τα Clio και Megane και οι τιμές στα ανταλλακτικά σε Laguna III και Koleos είναι σε πάρα πολύ καλά επίπεδα, σύμφωνα με το τελευταίο Autobild. Κάτι δείχνει να αλλάζει τελικά με την νέα αντιπροσωπεία.
-
Παιδες γεια σε ολους...
Εχω ενα Renault Modus 1,4 16v..
Πριν λιγες μερες μου βγαλε μενα το steering fault, 3-4 φορες.. Μετα απο επανεκκινηση, δε το ξαναβγαζε και λειτουργει κανονικα.. Καλου κακου το πηγαινω στην τοπικη αντιπροσωπεια.. Διαγνωση : βλαβη στα μοτερακια της υποβοηησης : κοστος 2700 , και αντε και μια εκπτωση μου λενε : 1750
Οπως καταλαβαινετε μονο που δεν τους εδειρα για την τραγικη συμπεριφορα και απαντηση..
Προκεται για αυτοκινητο αγορασμενο τον 9/05, προσεγμενο στο παραμικρο... Δε μπορουν να μας κοροιδευουν... Απ οτι φαινεται το προβλημα ειναι εκτεταμενο..
Προτεινω να συγκεντρωσουμε τα περιστατικα και να κινηθουμε νομικως..
Τι να πει εγγυηση 2 ετων?Προκειται για σαφες κατασκευαστικο λαθος και στο παρελθον πολλακις εχουν γινει ανακλησεις και 4 και 5 και περισσοτερα χρονια μετα, αν υπηρχε προβλημα κατασκευαστικο.. Απαιτουμε σοβαρη αντιμετωπιση..
Αυτα και καλη χρονια..
ΥΓ. Απ οτι βλεπω στο greekrenaultclub, υπαρχουν πολλοι ακομοι με το ιδιο προβλημα.. -
kai telika???
etsi emeine h ypothesh? -
Προς το παρον μετεωρη... Εχω στειλει mail στην PGA Hellas.. Αναμενουμε...Παντως δε γινεται να μεινει ετσι... Ειναι ντροπη για μια εταιρια που αγαπαμε και στηριζουμε..
Αν μπορει καποιος να βοηθησει ευπροσδεκτος..
RENAULT FORUM